Elea ik wens je alvast een goede vlucht meid, wel spannend Sam wat stom zeg van je schoonmoeder, lekkere interesse he Es wat een buik heb je al zeg, dat gaat echt superhard, vond die van mij al best groot hahahaa. Ik ben weer bij de huisarts geweest, en het is toch mijn maagstreek. Ik moet minder gaan werken anders van hem, en naar de bedrijfsarts. Vind dat nare dingen, ben altijd bang dat ze denken dat ik me aanstel. xxxx
Hi! Eline, niet bang zijn daarvoor, gewoon je gevoel en het advies volgen! Petatje, thanks voor de uitleg! Ik snap em helemaal! Claire, positieve kwaaltjes: Mijn huid is beter, blosjes. Mijn haar groeit als kool, ik heb eindelijk weer lang haar! Mijn humeur is super en ik voel me energiek. Ik dacht een week of 4-5 geleden dat het allemaal bakerpraatjes waren maar ze overkomen me echt! Helemaal blij dus! xxx
Eline wat Sue zegt... Niet bang zijn voor de bedrijfsarts of wat ze op je werk zeggen. Het gaat nu om jou en jullie baby!
@ Eline: ik begrijp wel wat je bedoelt. Dat heb ik ook. Maar als het beter is voor jou en voor je kleine dan is het wel het beste wat je kunt doen, hoor! Ik zou het advies van de huisarts opvolgen, als ik jou was. @ Claire/positieve kwaaltjes: jaaaaaa!!!! ik heb sinds een paar weken weer voller haar!!!!! Had ik bij Sebas ook, alleen viel het daarna echt met bossen uit, dus of dat je daar nou zo blij mee moet zijn. Mooie huid niet bepaald, gezonde teint.... nou ja, is sneeuwwit gezond? Dus verder geen enorme "verbeteringen", hihi @ Claire: Hihi, leuk hoor! Wordt helemaal nieuwsgierig, maar weet me te bedwingen. Voor jou dan misschien leuk om te weten dat Sebas eigenlijk Sebastiaan heet. Manlief noemt 'm ook altijd zo, ik kort het meestal af naar Sebas @ Dithje: ik vrees ook dat het de peuterpuberteit is. Hij heeft heerlijk geslapen tot half 5 Dus kon ik even bijkomen. Nu is manlief weer thuis en heb ik 'm overgedragen en ben ik weer gecrashed op de bank Die pijn herken ik niet. Was het ook rood en/of warm? Het kan zijn dat je ff een ontstekinkje hebt gehad in een melkklier? Of plaatselijke groeipijn? @ Petatje: goed hoor, dat je niets gezegd hebt. Dat je zwanger bent mag in principe niets uitmaken. Als je goed bent en ze kunnen even wachten tot je terug bent van verlof komt 't allemaal wel goed @ Angel: wordt leuk zeg! Hier komen ze zaterdag laminaat leggen op zolder, dus dan kunnen we weer verder. @ Claire/Suekes: thanx. Ik heb het er hier ook bewust niet over wat er precies gebeurd is, gewoon omdat ik niet wil dat iemand zich onterecht zorgen gaat maken en extra stress heeft. Ik wil jullie graag vertellen wat er precies gebeurd is, maar wacht daarmee liever totdat iedereen z'n 20 wkn echo gehad heeft. Mocht je het eerder willen weten, dan mag je natuurlijk altijd PB-en. Ik moet er ook echt niet aan denken dat het een van ons zou overkomen, want het is een nachtmerrie die je niemand gunt. "Gelukkig" komt het zo weinig voor dat ik het voor ons allemaal rooskleurig in zie! Tja, je moet positief blijven he?
@dithje; haha, ja erg he? ik had t er in t begin nog over met mn kapster; nee joh, laat die hair-extensions maar zitten! de verwachtingen zien er goed uit! nou....weet nie of t nog gaat gebeuren...maar heb zo'n vermoeden :s @suekes; oh mazzelaar! en ook allemaal! nou mooi toch? zucht... ik ga nog even heel hard hopen!
mijn haar wil ik niet over praten en al helemaal niet over puistjes in mijn gezicht of op men decolté :x zo,weer helemaal goed gekeurd bij de gyn. Ons meisje weegt 780 gram en ongeveer 28 à 30 cm groot. Moet morgen een afspraak maken voor men suikertest tussen dit en week 28. ben nu even aan de kook en kom straks beter reageren. en dithje:als laborante
Goedenavond !! Zo leuke middag gehad bij vriendin op kraamvisite !! Wat betreft m'n schoonmoeder, ik maak me er maar niet meer druk om. Het is nou eenmaal zo !! Misschien komt het nog, hoop ik.... Pooh, ben wel nieuwsgierig naar je verhaal, maar ik wacht nog wel even hoor.. Wat een kleine boef die Sebas van jullie !! Niet slapen vervolgens ruim 2 uur slapen.. Pffff Maar hij had het niet nodig hoor mama Hier ook nog steeds puistjes helaas en m'n haar, geen idee. Maar met Jildou viel het wel gigantisch uit toen ze geboren was Dus ach wat heb ik er aan HAHA !! Verder vooral last van m'n banden, rug en word steeds sneller moe helaas Eline niet bang voor zijn meis, doen wat je moet doen!!! En toen was ik het even kwijt
Helemaal niets anders Pooh, dus niet rood en ook niet warmer. Wel hele grote dikke blauwe aders... Heb het ook maar aan een kant, echt vaag. Ohhh wat goed dat Sebas tot half 5 heeft geslapen. Nu maar hopen en duimen dat hij vanavond wel weer wil slapen. Das gaaf Petatje laborante! En super dat alles goed was bij de gyn! Doen ze het suikeronderzoek in Belgie standaard of ....? Ik moet ook nog suikeronderzoek ondergaan omdat mijn moeder zwangerschapssuiker heeft gehad.
@ Petatje: jeetje, zo groot alweer! Wat gaat dat hard he? Lekker dat alles goed was bij de gyn. En laborante: klinkt goed hoor! Wel goed dat je ze je suiker nakijken. Bij Sebas was m'n suiker te hoog en moest ik op dieet. Gelukkig geen insuline spuiten, 1x p.d. een naald in m'n lijf vind ik echt genoeg @ Dithje: ja, die charmante blauwe belijning herken is. Oef wat vind ik dat lelijk zeg! Maar een ding: het trekt echt weer weg hoor! (duurt wel ff, maar het komt goed!) Hmmm, zal dan mss toch een groeidingetje of een geirriteerde melkklier zijn vrees ik. @ Sam: nee, idd niet nodig, dat slapen Maar goed, die van mij slaapt dan tenminste (als ie slaapt) wel een lekker tijdje.*klop het gelijk af* Jij hebt met Jildou dan minder mazzel volgens mij. En dat verhaal komt wel over een paar weken. Lief van je.
@pooh; jij ook mooie haren! en die witte kleur verdwijnt vanzelf wel met t zonnetje! en ik begrijp helemaal wat je bedoeld dat het lastig is om hier nu op dit moment te vertellen ivm de echo's en de termijnen, het is natuurlijk ook een delicaat onderwerp, maar t kan iedereen overkomen... het is zo dubbel, vind je niet? kan me ook voorstellen dat je t met ons wil delen, want het is (vind ik tenminste) altijd fijn om hier je verhaal te doen. maar juist omdat t voor jou nu ook zo'n moeilijke periode is lijkt me dit lastig. je mag mij in ieder geval altijd pb-en als je dat fijn vind! knuff meis!
En hier ook altijd hoor Pooh, pbén.. no problemo!! Wat betreft dat slapen, ach ja wat zullen we zeggen, ze slaapt tenminste nog 1,5 uur meestal.. HIHI.. Maar op het moment is het wel 8 uur s ochtends.. Dus ja ik klaag maar niet
Haha ik word dus ECHT dement! Komt manlief net aan, jullie moeten voortaan toch om 8 uur naar cursus? (ik rijd met vriend mee ) .. Ooh gosh ja, dat is ook zo !! Maar goed dat hij het zei
posi kwaaltjes sue super zeg dat jij het alllemaal hebt hier niet hoor ...heb wel vol haar van mezelf maar het zit niet ..laat staan de puisten over mij gezicht rug en deco pffffffff hahah zal nog wel komen dan die posi kwalen hier hahaha... wacht met smart en voor claire ook en de rest die het nog niet heeft pooh dus schiet ook op bij jullie fijn hier geen puff meer om achter de pc te zitten dus kom morgen weer ff aan wippen ..heb het echt gehad voor vandaag heb alleen de randjes maar geverfd maar denk toch net weer te veel gedaan alles bij elkaar .. fijne avond nog allemaal
Hoi meiden Sorry jullie zijn anders van me gewend maar ik heb even echt geen puf om op iedereen te reageren.. Was druk dagje op het werk met hoop geregel en geloop, dus ben kapot en spareribje is ook weer in volle glorie aanwezig na een vrijwel pijnloos weekend Ga zo even met de Pfaff's op de bank en helemaal niks! Stom werk bah :x Fijne avond meiden, dikke knuf en hopelijk tot later en anders hopelijk tot morgen!! Liefs Nance
haha, nee met 8 uur 's morgens zou ik ook niet klagen. Wij wilden vanmorgen net gaan kijken toen hij om 7.30 wakker werd enne...thanx.