Meiden, ff een genant vraagje; ik heb nou al een aantal weekjes dat ik niet zo heel erg fris ruik daar beneden het jeukt niet ofzo het is puur de geur (gaat gepaard met heel veel afscheiding, maar hoort bij de zwangerschap toch?) Niet tof.. Hebben jullie dat ook of word het tijd dat ik de dokter even ga bellen
Bah Nancy, rustig aan doen en sterkte met spareribje! Ik zou de dokter even bellen hoor! Ik ken het wel, heb het ook heel vaak gehad maar niet zwangerschapsgerelateerd. Kan een bacteriele infectie zijn, dat jeukt niet maar die geur brrr Ohhhhhhhh zo schattig Petatje!
Dank je Dithje, er reageerde niemand dus was bang dat ik misschien een hele genante vraag had gesteld hihi Ja brrrr inderdaad, echt nog NOOIT gehad Echt ranzig.. Zal maar even bellen dan denk ik
nancy kan idd ff de doc bellen maar geen rare vraag hoor vind dat je het hier best kan vragen... hier ook wel last van nu minder wel heel erg veel afscheiding heb in mijn eerste 2 zw ook veel last van gehad nu ook alleen minder ik zelf heb geen infectie ofzo ... petatje mooiiiiii
@ nancy: sorry dat ik niet direct kon reageren. werd net gebeld door die persoon die hulp had aangeboden.... bijna een half uur aan de lijn gehad, en ik durf het bijna niet te zeggen...het was nog een soort van gezellig ook... het lijkt idd op een bacteriele infectie, heb ik een paar weken geleden ook gehad. geen pretje, daar wil je wel van af.... gewoon ff de dokter bellen voor een afspraak. ze moeten wel ff kijken hoor, want een bacteriele of schimmelinfectie wordt heeeeel anders behandeld! hier ook nog steeds veel afscheiding, maar ruiken doet het gelukkig niet meer. @ petatje: geweldig! worden ze groot he? Kun je je nog de eerste echo's herinneren?
Hallo lieve meiden! Ik meld me dan ook eindelijk hier... Ik lees al maanden trouw met jullie mee, maar nu dan eindelijk de 'stap' gezet om ook een berichtje te plaatsen... (klinkt wel heel dramatisch vinden jullie niet?) Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen! Ik ben erg onzeker geweest over mijn zwangerschap door een eerdere miskraam, maar ik heb vandaag de 20 weken echo gehad en alles was goed met onze kleine uk dus nu kan ik er echt van genieten! Ik weet zo goed als alles over jullie , maar jullie natuurlijk niks over mij dus hier ff in het kort: Ik ben 26 jaar, ruim 6 jaar samen met mijn mannetje, waarvan bijna 5 jaar als geregistreerd partner. We hebben een Franse bulldog van 1,5 jaar genaamd Hummer! Ik heb afgelopen zomer een miskraam gehad met 12 weken, gelukkig snel weer zwanger en deze keer gaat alles goed! Ik ben al 7 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap dus dat gaat de goede kant op.. Als jullie nog meer willen weten dan hoor ik het wel, jullie mogen (bijna) alles van me weten! Liefs Helga
hai lieve meiden ik heb werkelijk niks bijgelezen, ben druk in de weer geweest vanmiddag/avond we zijn er eindelijk uit welke kledingkast we gaan nemen die in het kosteplaatje gaat passen (we willen niet teveel uitgeven aangezien we toch binnen hopenlijk aanzienbare tijd gaan verhuizen (als er een koper komt ) maar jeetje wat zijn kasten toch duur zeg. @all knuffie
Hey Helga, welkom! hihi, was de drempel hier zo hoog? Gefeliciteerd met je goede 20 wkn echo! Enne...7 kilo...hier ook zoiets hoor, dus je hoeft je niet te schamen liefs, pooh
ladyhelga welkom hier meid en wat fijn dat je echo goed was kan me voorstellen na zon rot periode dat je onzeker bent (was)
Nou meiden ik denk dat ik op mn belofte terug ga komen.. ben zo brak en zo druk dat teruglezen echt niets wordt eigenlijk.. Dus ik probeer t vanaf nu weer ff te volgen al heb ik woensdag alweer een hele drukke dag ("ff" naar t ziekenhuis in nijmegen smorgensvroeg das ruim 2.5 uur hiervandaan! *zucht*) En de rest van de maand lijkt t ook gewoon vol.. ik word er gewoon depri van.. Zoals t er nu naar uitziet hebben we pas in april de tijd (HOOP IK!) om te beginnen met de rest van de klussen zodat we eindelijk een begin kunnen maken aan de babykamer.. DAN PAS! Ik zie t eigenlijk ff niet meer zitten hoor.. kan wel gillen
kikkert idd kasten zijn echt duur en waarvoor want zelfs de simple kasten met een karton aan de achterkant die al na een paar maanden uit elkaar valt is nog duur hahah... maar fijn dat jullie eruit gekomen zijn ..
Helga: Welkom hier!! Nancy: Ik heb er ook last van meid.. soms ruik ik het zelf en ben ik doodsbang dat anderen het ook ruiken. Maar mijn vriend zegt dat ie niks geks ruikt.. Misschien idd maar eens de dokter erover bellen..
pam gill maar lekker meid heb mijn doppen in hoor haha...nee kan me voorstellen dat je je zo voelt want je wilt verder en het lukt kan niet en zeker als je die nesteldrang als maar groter wordt. dikke knuf voor jou