Bedankt meiden voor het warme welkom! @Pooh: de drempel was niet eens zo hoog, maar ik vind het moeilijk om op iedereen te reageren, ik ben echt een zeef de laatste maanden.. Maar ik ga het nu toch proberen, ik heb lekker een weekje vakantie dus alle tijd van de wereld!
helga: gewoon reageren waar je op wilt/kan reageren en wat je niet bijhoud maak je niet druk, ik reageer ook niet overal op hoor
Thanks meiden! En tis gewoon al maanden zo ontzettend druk.. en door mn ME is t gewoon teveel.. Als ik naar mn lichaam zou luisteren had ik mezelf al weken terug opgesloten in mn slaapkamer ongeveer Ik houd mezelf wel groot, ik ben niet anders gewend.. anders kom ik de dag niet door maar op t moment wil ik gewoon ook genieten.. tijd voor mezelf en me niet druk hoeven maken om vanalles en iedereen.. Ik wil gewoon lekker verder zodat de stress van de rommel van t klussen en de spanning van alles dat nog niet af is weg is... Zodat mn huisje af is en ik daardoor ook de orde er makkelijker inhoudt (huishouden is erg zwaar voor me laat staan als t dan allemaal nog niet klopt en overhoop ligt! ) En zodat ik EINDELIJK lekker aan t kamertje kan.. als uk te vroeg zou komen kan ik alles wat ik qua babykamer zo ontzettend graag wil wel vergeten.. ik wil ook nog zelf dingen doen en ik ben er zo bang voor dat er straks dingen niet kunnen die ik wil omdat we dan geen tijd hebben ofzo.. Bah kan ik me niet ergens ziekmelden voor een maandje of 3?
lieve pam kan me heel goed voorstellen dat je je eigen zo voelt ..herken het heel goed hier.. hoeveel uur werk ?? kan je niks regelen met je werk dat je het ff niet meer trekt allemaal of ff met je vk overleggen want je hebt er niks aan als je straks verplichte bedrust krijgt ..probeer het eerste aan jezelf te denken en de dingen die heel belangrijk zijn en de rest komt vanzelf wel weer ......
Graag gedaan Nancy! Wel even bellen hoor meis... Hier ook veel afscheiding hoor Pooh. Welkom Helga! Leuk dat je komt meekletsen. En geniet van je vakantie! *ikke is jaloers* 'T komt allemaal wel goed Pam, maar dan moet je er zelf wel een beetje de rem op zetten denk ik. Vooral ook met je ME meis en dan zoveel gepland dat je nauwelijks tijd hebt voor jezelf.... Goed op jezelf passen, knuffie. Hier, manlief komt net thuis met een geniale ingeving mbt mijn pijnlijke plek in mijn borst. Daar is namelijk vorig jaar een cyste in ontdekt, verder niets ergs hoor, en misschien is het dat wel wat nu zeer doet omdat het allemaal zo ontzettend aan het groeien is. Hmmmzzz, ik was zelf al vergeten dat die cyste er zat... Hoezo zeef. Trusten meiden, ga lekker slapen morgen weer vroeg dag (lees 06.00 uur gaat de wekker)!
Thanks voor de tips meis, maar das t punt! ik werk niet eens! Ik ben volledig afgekeurd maar ik heb zoveel familieverplichtingen en dat soort dingen (afspraakje hier, verjaardagje daar) dat ik gewoon erin omkom.. Al vriendlief zn vrije dagen voor maart zijn volgepland dus qua klussen is dat gewoon KUT (excuse my platte hollands ) Ik kan erg weinig, en op t moment ben ik zo gebroken van alles dat ik de tijd niet heb om bij te komen laat staan om iets voor mezelf te doen of qua huishouden/klussen.. We zijn al t hele jaar bezig doordat er steeds door t ene t andere gedaan moest worden (wat ook financieel niet leuk is alles in een keer!) en nu moeten we nog een paar dingen afmaken en doen maar we kijken er zo tegenop en we hebben gewoon de tijd er niet eens voor. En er moeten ook nog zoveel dingen gebeuren voor de babykamer uberhaupt aan de beurt is.. T liefst zou ik zeggen tegen iedereen dat ze de ****** kunnen krijgen en dat ik me ziekmeld maarja leg dat maar s uit aan mensen..
Maarrr sorry voor mn gegal.. zit er gewoon ff helemaal doorheen. Mn lichaam werkt nooit mee, dat is rot maar dat weet ik nou wel.. maar als er dan zoveel op mn dak komt word ik gewoon gek!
Pam Knuffel meis!! LadyHelga enjoy the club, gezellig !! Mooie echo zag ik Petatje Hier weer last van branderige benen, moet toch echt van mn laarzen komen, vaag hoor ... Dames ik ben kapot, tot morgen!!!
meiden ik kom morgen nog ff kijken, dylan is wakker (wilt niet slapen) papa is daardoor weer gestresst....pfffff ga dylan maar ff in bed proberen te leggen douche en naar bed want grrrrr...
nou meid gewoon doen en alleen na de afspraak gaan die jij echt nodig vind en daar moet de rest dan maar begrip voor opbrengen toch? jij en je kleine uk gaan voor de rest dat is makkelijker gezegt dan gedaan weet ik maar moet je echt proberen ..en anders zeg je kom maar bij mij langs een help maar ff dan heb ik daarna weer tijd over om bij jullie te komen .. maar probeer rustig te blijven dat is het beste meid voor jou en de uk in je buik...
ga hier mijn bed opzoeken ben helemaal op .... voor de gene die blijven nog klets plezier en truste voor straks truste iedereen
Hallo meiden! Wat een gezellig forum is dit!! en wat veel mamma's die ook in Juli uitgerekend zijn. ik ben ook in Juli uitgerekend 13 Juli om precies te zijn. Ik ben nieuw op deze site dus vind het wel leuk om een beetje mee te lezen op deze site. Op dit moment zit ik full-time thuis omdat ik erg gestresst ben. mede door het werk jammer genoeg en moet nu op advies van huisarts aanmezelf en de baby denken... Vinden jullie het erg als ik me er nu opeens zo tussenvoeg?
Welkom Helga,fijn dat je 20 weken echo goed is. En zoals mensen al zeiden:gewoon reageren op wat je onthoud ofzo,er wordt erg veel gekletst en ik houd het ook niet bij hoor! Noessepoesok jij hartelijk welkom! Klets gerust mee Porficiat ook,en ook voor Helga Bedankt voor de complimentjes over ons popje Pam:dikke knuffel,komt helemaal goed meis! Nance:geen rare vragen hier hoor,zou even de HA bellen als je je ongerust maakt. Sterke geur heb ik niet maar wel anders Elea:je leest het wss niet meer maar we denken aan je,laat even wat weten per sms of je veilig gesetteled bent. Knuffel en succes! Zo,ga naar bed...Fijne avond dames! xxx
Hey Helga en Nous! Welkom! Hier ook inmiddels 7 kilo aangekomen! Pam dikke knuff! Luister naar je lijf! Bubsie mooi! Nancy dikke knuff, vervelend!
@Bubsie: wat een ontzettend gave piercing zeg! nog nooit gezien.. ect superleuk!!!! En erg mooi buikje hoor! jij draagt t ook mooi van voor alleen he?
Bubsie: mooie buikfoto.. idd mooi naar voren gedragen, ik draag echt rondom.. voel me soms net een olifantje Petatje: mooie echo!! Noessepoes: welkom en kom gezellig meekletsen! Ik ga nog heel even wat rond snuffelen en dan lekker slapen.. ben moe tot morgen en welterusten!! Jeeeej ben morgen alweer 23 weken zwanger!! Gaat snel he vinden jullie niet!8)
Noesepoes welkom!!! Goedemorgen allemaal!! Zoo spannend dagje voor onze JR.. Wordt straks geholpen, de kleine schat !! Wat zullen we een rust hebben vandaag !!
Goedemorgen! Hey, nog niemand wakker??? @ Noessepoes: welkom! @ Helga: hihi, ik zet hier vaak word open om alvast m'n reactie te tikken als ik alles teruglees. Dan is het alleen nog maar knippen en plakken, anders vergeet ik echt alles hoor! @ Pam: hier een beetje hetzelfde. Momenteel sla ik ook regelmatig verjaardagen en familiedingetjes over omdat ik gewoon te moe ben. Plus dat de energie die ik dan heb ook aan andere dingen wil besteden. Zijn er geen kleien knutseldingetjes die jezelf al kunt doen? Behang/verf uitzoeken, lamp kopen etc. Dan staat alles klaar wanneer je mannetje in april tijd heeft en dan zul je zien dat het in no-time gebeurd is Enne... ff lekker gillen mag hier altijd hoor @ Bubsie: mooie buik! @ hier: manlief is Sebas wegbrengen naar het KDV. Vandaag weer een poging om ff een uurtje te werken. Dan ook gelijk even langs de behangzaak om Sebas z'n behang uit te zoeken. Anders is dat niet op tijd binnen en ik wil natuurlijk wel het tempo erin houden. O, en dan ook vanmiddag nog de huisarts.... Niet handig he, op 1 dag.... Nou ja, het moet gewoon even, want ik wil dat behang echt op tijd binnen hebben. Bovendien hebben ze daar prima stoelen en is het voorwerk al gedaan, dus zal het niet te lang duren denk ik. O, en breaking news!!!! Sebas is gisteravond zonder slag of stoot weer in slaap gevallen in z'n grote bed!!!!! Tot later