dag meiden! Het is hier nog steeds erg druk maar heb net toch afspraak gemaakt bij de dokter om 10 voor half 11, ivm geur beneden en mijn spareribje Ik laat het jullie later nog wel even weten en nogmaals bedankt voor alle antwoorden enzo! Liefs Nance
morgend dames! joepie voor sebas!flink in zen eigen bedje! nancy: veel succes bij de dokter! hier:24 weekjes nog maar 16 te gaan
@ Sam: ah gos...... dikke knuffel voor JR! @ Nancy: wel verstandig van je hoor! En als je moet wachten tot het uitkomt ben je al bijna bevallen @ Petatje: gefeliciteerd! Jeetje, dat gaat hard!!!! Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen van al je namen? @ hier: zo naar het werk. Nog even bijkomen met zp en een glas water en dan zien jullie me aan het einde van de ochtend weer. Vannacht trouwens een hoofdpijn! Ben m'n bed uitgegaan om het raam open te zetten Hier om 10 voor half 2 een afspraak bij de dokter.
Goedemorgen! Vandaag alweer 23 weken, wat gaat de tijd toch snel! Welkom NoessePoes! Mooie buik hoor Bubsie! Wie wordt waaraan geholpen Sam? Of heb ik wat gemist? Yeah Pooh! Super dat Sebas weer in zijn eigen bedje heeft geslapen. En joh, wat heb jij een drukke dag vandaag! Pas je wel een beetje op? In ieder geval succes met werken, veel plezier met behang uitzoeken en sterkte bij de huisarts. Succes bij de dokter Nancy! Ben benieuwd wat de huisarts zegt... Gefeliciteerd met je 24 weken Petatje! Es jij gefeliciteerd met je 23 weken! Hier, weer aan het werk. Hele ochtend vergadering en vanmiddag ook nog een bespreking, druk dagje dus. Ik meld mij vandaag ergens wel weer! Fijne dag allemaal
goeie morgen, dylan is naar de peuterspeelzaal hij mag de hele ochtend blijven (mits het niet goed gaat dan bellen ze) dus een ochtendje voor mama alleen is ook wel eens lekker. ik ging net op de weegschaal staan ik schrok me te pletter nu 8,2kg erbij....dus ik zit nu maar netjes aan 2 sneetjes brood en 1 appeltje hihihi. ik ga nu ff de herhaling van gtst kijken en dan ff wat bijlezen
@pampapilio meid denk een beetje aan jezelf, ik heb mezelf dik 2 jaar weggecijfert en daardoor raakte ik in een diepe put dit begon net voor de zwangerschap van dylan ik bleef maar moe en het werd in de loop der maanden erger en erger, al heeft het dan mss wel bij jou een andere reden. probeer toch aan jezelf en de kleine uk te denken. knuffie @noessepoes welkom @bubsie mooie buik oooww zwangerschappiercings daar zeg je me wat, ik moet ze ook weer eens gaan in doen (heb 2 navelpiercings ) @sam wie word geholpen sorry heb ik denk ik gemist. @pooh suc6 bij de huisarts. sebas petje af!!!! @nancy goed dat je gebelt hebt voor je caviatje en je spareribje @petatje jeetje 24weken alweer super @dithje jij ook een fijne dag ondanks de drukte volgens mij heb ik nu iedereen gehad. ff snel maar wat stofzuigen en opruimen en om 11.30uur mijn manneke weer van de psz halen
Pooh: Fijn dat ie in zn eigen bedje wilde slapen super! Dithje: Jij ook gefeliciteerd met je 23 weken!! Petatje: En jij met je 24 weken 8) Kikkert: Geniet van je vrije ochtendje! Ik heb weinig te melden.. alleen dat hier het zonnetje schijnt en ik net pas uit me bed ben Ik ga even wat eten, douchen met de hond naar het park en boodschappen doen.. en natuurlijk de was wegwerken en in huis beetje opruimen en schoonmaken.. Maaaar alles op t gemakkie
Kikkert: Lekker rustig !! Kyra onze jack russel wordt geholpen .. Kan haar half 12 al halen, dus we gaan zo nog even langs de winkel en dan haar weer ophalen.. Jeetje dat beestje was snel onder zeil zeg.. Tongetje naar buiten, schrok ervan. Laatste keer dat ik een hondje zo heb gezien was Sam onze Jack russel deze zomer toen ze aangereden was en het niet overleefd had Niet goed met hormonencombi
@sam oke nu snap ik hem . ja is echt heftig vind ik zelf om je diertje daar te laten en dan ook nog zien hoe ze het diertje onderzeil brengen. ik heb het zelf 1x gezien bij onze hond en 1x hebben we haar achter moeten laten voor de de operatie aan haar hartje
nog ff 40min voor mezelf hihi wat vliegt z'n ochtend om zeg...maar alles is wel weer schoon ik kan mijn nesteldrang echt niet in bedwang houden tis echt erg op het moment gisteren kwam mijn man thuis en die had zoiets van jij bent gek je mag niet zoveel doen maar ja hou een zwangere vrouw met nesteldrag maar eens in bedwang hihihi
hoi dames, Alles goed hier? Heb echt geen puf om terug te lezen maar wou wel even langs komen.. Phoe het is me vandaag opeens allemaal even te veel.. geen idee waarom heb een goede nacht gehad op zich.. zullen de hormonen wel weer zijn . Straks avonddienst echt helemaal geen zin in, ben dan pas half 12 thuis en Sam die tussen 5 en 6 altijd helemaal wakker is.. Sam heeft trouwens de laatste dagen dat hij slaat!! Niks helpt als ik boos word schikt hij wel even maar na de schrik slaat hij me gerust weer en als ik zijn handjes even beet hou geeft hij me een schop! Ik weet niet waar dit nou opeens vandaag komt.. Zal het van de drukte komen? Sorry voor mijn ego bericht.. xx
Kikkert, ja heel sneu, maar goed het is weer klaar gelukkig!! Ze loopt nu weer hier rond.. Nou ja, wankelt Bella: Dat zou idd goed kunnen. Vervelend
@ Dithje: ja, is idd een iets te druk dagje zo... Maar heb net direct na het werk een uur op de bank gelegen en alleen maar tv gekeken (lang leve uitzendinggemist), nu even lunch maken en dan naar de dokter. Dan ga ik direct weer languit. Beloofd! Behang uitzoeken is gelukt. Is turquoise geworden. Heftig volgens mij, maar wel de mooiste combi! @ Kikkert: heerlijk zo'n ochtendje voor jezelf! @ Sam: hoe is het met Kyra? Wat een rotgezicht he? Dat ze je daar bij laten blijven trouwens.... @ Bella: het zou wel eens z'n beroemde 13 maanden sprong kunnen zijn. Echt niet leuk, I know.... Wat hier het beste werkte was zeggen dat het niet mag (streng), en het vervolgens negeren. Want het is vaak eigenlijk een manier om aandacht te trekken. Zelfs boos hebben ze je aandacht. Ik merk dat Sebas (die is natuurlijk wel ouder, maar toch) ook heel goed doorheeft dat er wat verandert. Het zou me niks verbazen als Sam dat toch ook al door heeft. Sterkte! @ Nancy: en hoe was het bij de dokter?
Nancy ben ook benieuwd! Pooh: ooh dat wist ik wel, heb ik de vorige 2 keer met Spike en Sam ook gezien. Vind ik ook niet erg hoor, maar beetje trauma door Sam haar aanrijding overgehouden. Ze is nu wat misselijk, al 2 keer overgegeven, wel sneu, maar goed, over een paar uur is ze waarschijnlijk al weer heel wat meer hond.
hey meiden.... ga vanaaf terug lezen, wou even iedereen een fijne dag wensen! ik ga heel druk verder! kus!!
Hoi dames, ff snel want echt gekkenhuis op dat stomme werk Allereerst een uur zitten wachten bij de dokter want ze waren me vergeten (die k*t ziet me toch zitten ) Afijn, sparerib zijn echt mijn ribben die in de verdrukking zitten want alles voelde inwendig goed en mijn bloeddruk was wederom perfect.. Dus moet er maar leren leven in principe Niet superbevredigend maar wel fijn te horen dat het echt niks inwendigs is.. En ze heeft lekker beneden gekeken (niet zo'n held in maar zal vast wel meer gaan gebeuren deze zwangerschap hahaha ) en ze zag wel 'wit beslag' en ze heeft kweekjes genomen en daar krijg ik volgende week de uitslag van, ben benieuwd Ik kom vanavond uitgebreid reageren hoor, nu gaat het echt niet lukken, solly!
@nancy oooo das ook ff lekker zit je daar 1uur, fijn dat het niks inwendigs is maar natuurlijk wel kl*te van je rib. en voor het andere kwaaltje afwachten dan ik ken meerdere meiden die dit hadden tijdens de zwangerschap. @es ja dat kan meid dat had ik bij dylan ook maar toen was mijn buik ook echt mega en die is nu al wat voorgerekt dylan wilt niet slapen