Es: wil je niet bangpraten maar na een zw-schap is het vaak wel ander verhaal helaas. Hier ook nooit gaatjes gehad tot na de zwangerschap !!
Sam: Volgens mij tandarts is dat een bakkers praatje, heb zelf geen ervaringen dus geen idee. maar anders is het jammer, dat zien we dan wel weer ben niet bang voor de tandarts en als er iets moet gebeuren geef me dan maar een verdoving Ik laat het allemaal wel op me af komen..
Nou dan is het hier wel erg toevallig !!! Vind het beide keren prima, baal er zelf wel van .. Ik heb een hekel aan de tandarts en na een verstandskies trekken met te weinig verdoving en laatst een gaatje gevuld die niet goed verdoofd was, wordt dat er niet beter op
Oh sorry dat was niet de bedoeling.. idd niet zo tactvol !! Trek je maar niets van mij aan hoor !! Ik ga poging doen boven te stofzuigen
Ik slik ook gravitamon die je zodirect kan slikken tijdens de bv (ook bij mijn andere zw-pen gedaan en bevalt goed) Ja ik pak zeker ook mijn rust. Normaal probeer ik om 10 uur naar boven te gaan en mag ik van mijzelf tot 23.00 lezen (ben gek op lezen) en daarna pitten tot 6.30 uur. Man lief gaat er snachts uit voor onze kids dus ik pak wel mijn uurtjes snachts. En op mijn 2 vrije dagen slapen de kids smiddags zo'n ander half uur en duik ik lekker achter de pc, op de bank of in bad. Tja het is nu eenmaal druk met een 1 en 2 jarige maar daar wisten we natuurlijk toen we weer gingen proberen zwanger te worden van dit beebje Eigen schuld haha Maar lief dat je er aan denkt.
Es, maar niet alle bakkerspraatjes gaan altijd voor iedereen op he haha. Ik hoop voor jou niet. Vooral mama's die veel hebben moeten overgeven hebben vaak daarna problemen met de tanden. Wel logisch met die zure troep. Sterkte in iedergeval. En lekker even badderen bij je paps. Ik probeer ook een paar keer in de week lekker in bad te gaan hoor. Is zooo relaxt en de kleine vindt het ook heerlijk.
Marj, gefeliciteerd meid met je echo. Jammer dat het hartje niet goed zichtbaar was maar ja nu mag je nog een keertje kijken. Dat is wel leuk toch. En jij dacht dat 3.5 cm al groot was voor de voeten, ze maten bij ons 4.5 haha. Ach niets mis mee om op grote voet te leven toch.
Gelukkig heb ik niet veel overgegeven, wel veel misselijk geweest maar heb alleen overgegeven toen ik zo ziek was (Lees: ziekenhuis) Dus we zien het wel.. ga me dr nog niet bij voorhand druk over maken
Kan verder geen kwaad Claire hoor die cyste in mijn borst. Moet het alleen in de gaten houden. Als ik het idee heb dat het groter wordt moet ik mij wel even melden. Maar zo plotseling als de pijnlijke plek was ontstaan is ie ook alweer verdwenen. Jeetje zeg Claire, 13 kilo afgevallen! Was je zo misselijk/ziek dan meis in het begin? En wat een naar nieuws over je stiefvader. Wel lief van je moeder dat ze je heeft willen ontlasten, maar kan mij goed voorstellen dat je heel erg geschrokken bent. Hoe is het nu met hem? Sterkte met je rug Sam! Veel plezier vandaag Petatje! Bah Kikkert wat een nare/vervelende nacht heb je achter de rug. Hopen dat Dylan vanmiddag wel wil gaan slapen. Zijn de hulptroepen gearriveerd Pooh? En whahahahaha, jouw opsporing verzocht oproep. Als ik je portie energie zie zal ik hem terugsturen naar je hoor. Als jij dan zo lief bent om mijn portie ook terug te sturen indien gespot? Koekkie, zulke dagen houd ik echt niet vol hoor! Respect voor jou... Je kunt mij na een dag werken echt aanvegen... En ja, hier wel extra zwangerschapsvitamines van de kruitvat. Succes met de prik Marj! Gefeliciteerd met de goed echo en wat leuk een meisje! Volgens mij zijn de meisjes nu in de meerderheid... Hier, had een drukke ochtend met sollicitatiegesprekken dus kon het niet redden om eerder langs te wippen. Ben ook nog steeds erg snotterig, na ja iets meer dan snotterig... Gelukkig nu wel vaseline mee en mijn neusje is ingesmeerd hoor... Heb een nieuwe slogan bedacht: voor elke kop thee 2x naar de wc!
Zat zo eens op de site te kijken, maar ik mis een paar meiden hier op t forum die wel op de site staan.. mamasan sabrina hansje123 mamaT nummer4 joel J2J Iemand wat van ze gehoord de laatste tijd?
Uuh Koekie: Hier niet misselijk geweest met Jildou en ook niet overgegeven verder Haha !! Maar hopelijk ben ik een 'uitzondering' !! Weet niet of ik verteld had van mn moeder.. Die had een bult in dr hals, al een tijdje. 2 weken geleden toch punctie gedaan, ondanks dat er verder ook niets uit vorige bloedonderzoek kwam en echo. Vandaag uitslag, maar gelukkig alles goed !!
Hallo dames!! Heb net terug gelezen eindelijk! Doen jullie wel een beetje rustig aan?! Lekker vroeg naar bedje toe enzo.. Buikomtrek, ben ook wel benieuwd maar heb geen cm.. haha. Op mijn werk zeiden ze gisteren dat ze vonden dat ik een bescheiden buikje heb.. Marj gefeliciteer een meisje!! NIeuwe dames welkom!! Claire: wat een rot nieuws zeg van je stiefpapa, wel fijn dat het wel ok gaat! Vandaag was Sam echt mega lief 1x geprobeer me te slaan en streng aangesproken en daarna afgeleid en het was over wel super lief jullie reacties en tips! Hij ligt nu lekker te slapen en vanavond weer werken phoe hoop dat ik het vol hou tot 23:15 uur vind dat echt wel heel zwaar hoor zo laat en dan rond 5:00 uur weer wakker dooor Sam. Kikkert hoop dat dylan zich snel beter voelt en je lekker laat slapen ik dacht bij Sam ook bij het peuterbedje is het nog vaker feest maar hij slaapt juist beter wel komt hij nu naast mijn bed staan en hij is er zelfs 1x bij gekropen en ik had het pas door toen ik s"morgens wakker werd haha.. mamachan fijn dat je 100% doorbetaald krijgt zeg! verder weet ik het even niet meer.. Kom morgen weer even langs. Ben trouwens vanmorgen langs ons nieuwe huis geweest en het wordt zooo mooi, wat een verschil al is er alleen nog maar gestuct haha Meiden die een knuffel nodig hebben: hele dikke KNUFFEL en denk aan jezelf en de kleine in je buik, wel makkelijker gezegd dat gedaan i know Fijne dag!
Welke zon Bella, hier in Amsteradam een flinke pak bewolking Sam, misschien dan die chocolade of andere snoep verslaving haha Ik snoep nu echt wel meer dan normaal hoor.