dylan ligt in bed hij was echt extreem moe (duimpjes draaien nu hopen dat hij wat gaat slapen) ik heb hem wel een zetpilletje gegeven want hij is echt niet lekker. dus ik ga ook ff de bank op en mss dat ik dan ook nog ff een tukkie kan doen (al ben ik niet z'n slaper overdag hoe moe ik ook ben)
Ik heb vandaag energie voor 10.. echt ongelofelijk Heb de tuin al helemaal gedaan.. dr lagen nog 6 grote kartonnen dozen in de tuin van het ledikantje en commode die Vincent al lang weg had kunnen werken, maar ik het nu maar gedaan heb! Nu nog even in huis wat rommelen, opruimen en stofzuigen, de was doen en die hang ik lekker buiten op
Hoi meiden!!! Joepie, daar ben ik alweer En we zijn goed aangekomen! Het is super hier, mooi, luxe en heerlijk weer (30 graden) Kon jullie natuurlijk niet te lang missen hè Voor wie weten wil hoe het is gegaan inclusief foto's (heb nog even geen tijd om hier een updatete doen ), ik heb een blog geplaatst op mijn hyves. Als je me even pb't stuur ik je mijn hyvesadres!!! Alles goed hier met jullie? Liefs Elea
Heeeeeeey elea, daar is ze! Goed van je te horen en dat het zo fijn is! Hier alles prima hoor, geen schokkend nieuws, toch meiden
Elea: ben jaloersssssss 30 graden!! welkom terug!! nesteldrang? wie? ik? haha, vandaag ga ik losssss!!
Hahahahaha Es! Jij ook beterschap Nancy! 'T is toch wat met ons zwangere mutsen. Joepie Elea, fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Ben benieuwd naar je verhaal en de foto's, maar ik heb geen hyves dus ik wacht wel tot je tijd hebt om het hier te posten! Succes daar met settelen!
Ik heb wel een tompouce verdiend vind ik zelf Jummie! denk dat me mannetje straks thuis komt en niet weet wat die ziet hihi 8)
Ohhhhhhhhh lekker joh! 30 graadjes. Was het hier maar een paar graden warmer dan was ik al blij. Ga je zo even pb-en. Veel succes met uitpakken en alles een plekje geven. Maar vooral het wennen.
Es : YOU go girl!! HIhi gefelci met meisje eeeeeeeeeh gatenkaasgeheugen ik zit al heel tijd druiven te eten Hihihi net pampers gehaald en ff gewerkt, even bij me peettante geweest zielig hoor me oom gaat hard achteruit Vanaaf bij me schoonouders eten en morgenvroeg eerste meting weer in het ziekenhuis duimen jullie voor me?? Verder nie veel te vertellen: oja ela welkom terug! Jullie tikken zoveel dat ik straks hele maal in de ziektewet moet om het bij te houden Jammer nancy dat je geen beeld hebt bij rtl gemist ben zo geneigd om weer te kijken ik heb nie alles verstaan wat die zei was zo aan het lachen en idereen aan het bellen
@mamma chan wat erg van je oom, sterkte! suc6 bij de meting morgen hoe doen ze dat eingelijk en wat meten ze precies op (sorry voor mijn nieuwschierigheid). en foei foei niet kijken hihihi
dylan werd net huilend wakker hij is echt niet lekker, hij zit nu naast me op de bank met een dekken om.
De lengte van me baarmoedermond/hals als die onder 3cm komt is dat niet goed. Bandje en bedrust.. HIj was 2 weken gelee 4.4cm
goede middag allemaal ga zo ff terug lezen en reageren op iedereen.. is weer veel gekletst haha.. hier vandaag erg crea geweest het is nog niet af maar kon het niet laten om het al te laten zien aan jullie .... de tekst is met zilvermetalic alleen zie je dat niet goed op de foto miss vanavond wel als de zon weg is