haha Koekkie: toevallig zat ik daar van de week al aan te denken, dat we een lekker gammel stelletje bij elkaar zijn... Maar ja, ik zit inmiddels al 3 maanden thuis en ben nu bezig met "reintegreren", met 1 - 2 uurtjes per week.... Dus zonder zp had ik echt allang gek geworden! Hoe oud ben jij? Ik ben 33, dus ook geen broekie meer Geweldig weer om naar buiten te gaan. Hier ook even genoten van het mooie weer, maar moet dan echt een betere stoel neerzetten, want nog steeds wel een stramme buik vandaag. Volgens mij maakt de kleine ook weer een groeispurt of zo, m'n buik staat zo strak! Wij binnenkort ook weer naar Ikea. Even wat Billy's en een kast voor Sebas z'n nieuwe kamer scoren. Behang voor Sebas z'n kamer heb ik net besteld: Walltastic 3D Jungle | Fotobehang voor kinderen | www.behangwereld.nl Zit nog te twijfelen wat ik er verder voor behang bij zal doen. Gewoon wit vind ik wat "saai" voor die leeftijd, dus zit aan turquoise of lichtblauw te denken. Groen heeft hij nu, dus tijd voor een ander kleurtje. Anders krijgt mama te horen dat ze in haar "groene"-periode zit
Es wat vervelend een ontsteking, maar ben je niet voor niets gegaan iig!! Koekkie dat viel mij ook al op!! Zijn hier veel klachten.. Pfff..
hahaha nou word ik gek! Die van ons ook en ik wilde net posten dat ie er ook doorheen is, JAHOEEEEE!!! Voor E 175,- rijden we weer een jaar rond als het goed is blij blij blij blij!!
Joepiedepoepie !! Nou hier net naar de garage gelopen met Jildou, was ze tenminste te genieten !! Daarna in de auto terug, en nog even naar speeltuintje hierachter geweest en daar heeft ze ff geschommeld en gegleden en rond gehuppeld !!
Pooh, ik denk dat ik toch echt de oudste ben, 37 jaartjes jong Wel balen dat je zo weinig kan werken door je klachten. En nu je zw klachten erbij zal het niet helpen om weer helemaal terug te komen zeker? Ik werk 3 dagen van 9 uur. Met 2 kids erbij en zwanger zijn wel een beetje zwaar maar goed te doen want mijn man helpt met heel veel dingen (belangrijkste: hij is degene die er elke nacht uitgaat voor onze mannetjes). Fijn dat jullie toet toes weer door de APK zijn. Wauw wat super die Walltastics. Met JIldou gaat het dus weer iets beter gelukkig. Mannetjes slapen nog. Ga even wat sites af. Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (of morgen - savonds komt er vaak niet veel van om nog online te komen) x
Hey meiden, wauw, deel 3 alweer en moest hier ook gelijk 9 pagina's doorworstelen Es, Oh wat balen een ontsteking. Krijg je nu antibiotica ofzo? Kikkert, fijn dat Dylan het leuk vond op de psz. Het is ook wel erg fijn natuurlijk lekker met andere kindjes spelen! Koekkie, wat een knap kind heb jij! Goed hoor een echte plas op het potje!!! Dithje, Hoe was het bij het kdv? Pooh, gaaf fotobehang zeg!!!! Dat wordt vast een superkamertje! Angel, Ohjee zeg, maar wel rustig aan doen voor je ukkepuk hè. Al zal dat met je andere kinderen niet altijd makkelijk zijn... Nancy, jammer die opmerkingen. Hier werd dat ook wel vaak gezegd tijdens mijn zwangerschap, maar dat komt omdat ik normaal zo dun ben denk ik. Dan zijn mensen blij dat ik ook eens een keer wat vet vertoon Gewoon laten kletsen joh. Pam, fijn dat je echo goed was. We waren al bezorgd! Claire, ik duim voor je meid!!!! Nancy en Sam, fijn dat jullie karretjes weer door de keuring zijn! Hier net de auto verkocht... Snik... Mijn mooie auto Maar ook wel weer een opluchting, is toch weer een zorg minder. Hier is het superlekker weer vandaag, dus vanmiddag rustig aan gedaan en lekker buiten gezeten. De kinderen zijn nog steeds buiten, het lijkt wel lente! Ga nu weer wat nuttigs doen Liefs Elea
Ik heb een spuit in mijn lip gekregen *AUW* tegen de ontsteking en de zwelling! Nu maar afwachten dus..
Ik las net dat Rianne19 dr 20 weken echo gehad heeft en alles goed was.. ze verwacht een meisje!! Dus weer een meid erbij op de lijst
Super Rianne en Pam: Gefeliciteerd !! Elea: Geniet nog maar ff lekker!!! Alhoewel, jullie krijgen vast vaker mooi weer Hier beetje de smoor in, mn droger die we vorige maand gekocht hebben komt maandag monteur voor. Hij doet iets niet goed, drogen vooral niet HAHA!! Hij maakt het programma niet af. Beetje klote dus Hier 25 jaar dus sorry ben nog een broekie Koekie ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers dat je kids zolang slapen!!
Goedenmiddag dames! Deel 3 alweer.... dr wordt wat afgekletst!! Vanmorgen naar het ZH geweest, knie van manlief zag er op de foto's en op de MRI perfect uit...... hij moet nu zijn bovenbeenspieren sterker maken, of dan wel: fietsen , verder is het afwachten maar gelukkig geen operatie dus!!! Over ons weekendje Belgie: Door de files in Nederland konden we niet op tijd aankomen om de sleutel bij de receptie af te halen, ik bellen met de receptie daar maar er werd niet opgenomen alleen een antwoordapparaat in het Frans (veel te snel gepraat om te kunnen volgen) dus ik naar de reisorganisatie gebeld wat ze voor ons konden doen. Zij bellen en de sleutel zou in het kluisje liggen. Eenmaal aangekomen sleutel iut het kluisje gehaald en naar het huisje. Zag er van buiten echt leuk uit: blokhut idee! toen naar binnen. Het eerste wat mij opviel was dat het vies was, ik ben niet snel vies van iets maar dit toch wel, overal waar je keek spinnenwebben, stof en haren bah en de bank was een brik met kussens met kapotte hoezen zonder (rug)leuning..... nou daar ga ik geen weekend op doorbrengen. De slaapkamers gingen, nou ja er stonden voldoende bedden...... de keuken was een ramp, elk kastje en laadje was je open trok was ontzettend smerig, over oude etensresten en stof en haren. De zwanehals van de gootsteen was lek, hier stond een emmer onder! eenmaal in de badkamer: zag er nieuw uit maar smerig..... bah..... Manlief had meteen zoiets van ja hallo hier heb ik voor betaald en jij bent 18 weken zwanger wij gaan hier echt niet verblijven. Reisorganisatie gebeld maar zij konden nix doen omdat de receptie dicht was. Officieel hadden we tot de volgende dag moeten wachten en een klacht bij de repectie in moeten dienen maar we hebben mijn vader gebeld, deze heeft bij Landal geboekt (Moezelgebied, daar zitten maar 5 parken) en bij 1 van de 5 was nog een huisje vrij en daar konden we vrijdagsavonds nog in. Dus zijn we daar maar heen gereden, 2 uurtjes extra maar wel een schoon huisje, goede bedden, schone badkamer, schone keukenkastjes en laden en een open haard!! Dat we daar nog vrij erg last hebben gehad van de Spaanse storm laten we maar achterwege (zondag van 14 tot 19 zonder stroom gezeten ) Maar leuk is wel dat ik de kleine vanaf vrijdag continu gevoeld heb
meld me ook ff bij deel 3, en dan gauw naar mn eten voor het overkookt. maarre... niet teveel kletsen want kan het niet bijhouden met jullie. hahaha
meiden ik kom jullie straks ff de site geven van die gedichtjes , ik ga eerst koken en ff met dylan spelen en dan weer forumen
He bah Es en auw een spuit, grrrrr! Jaaaaaaa, dat is leuk Pooh! Dat junglebehang is leuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Jeeh Sam en Nancy! Heeft het duimen toch geholpen. Gefeliciteerd Ryanne! Jakkes Sam, is niet fijn van de droger. Hier ook zo'n kl*te droger. Hebben hem nu een jaar en in dat jaar heeft ie het hooguit 3 maanden gedaan. Is nu alweer kapot... Je helpt mij eraan herinneren dat ik morgen even moet bellen voor een monteur. Jippie Einneh, goed nieuws geen operatie! En owwwwwwww wat een verschrikking dat huisje in Belgie! Goed van jullie dat je iets anders hebt geboekt in Duitsland. Heb je het nog wel kunnen regelen met het park in Belgie dan qua financien e.d.? Super dat je beebje zoveel hebt gevoeld! Hier, net terug van kdv. Kom later even verslag doen, ga nu eerst even eten koken en de discussie aan met manlief. Ik heb zo'n idee dat wij een andere voorkeur hebben.
Zoooo, deel 3 alweer en gelijk een flink aantal pagina's om terug te lezen, het gaat rap. Nancy, laat je niet gek maken op het werk he, stelletje eikels, hebben ze dan zelf niet door hoe laag ze zijn. Bah! Knuffel en bijt van je af! Zag dat het nog een beetje meer rose kleurt met nog een meisje erbij. Hoe is de stand nu Es? De meiden liggen ietsjes voor toch? Succes met je lip, hopen dat de spuit zijn werk doet. Eline, sterkte met de pijn. Lijkt me behoorlijk vervelend, hoop dat het meevalt! Kikkert, wat leuk dat je zoontje het zo goed naar zijn zin had, is mooi als je ziet dat je kleine zo leuk speelt met andere kindjes. Sam, hopelijk is dochterlief inmiddels rustig geworden en zijn alle traantjes weg. Kreeg vandaag weer de Wij Jonge Ouders door de brievenbus, altijd leuk om te lezen. Zie dat slapen op de linkerzij toch echt het beste is. Ik draai sinds een paar dagen 's nachts alle kanten op, niks ligt lekker voor langere tijd. Ons kleintje liet zich vandaag ook weer een aantal keer voelen, geweldig, steeds vaker en het blijft zo bijzonder! Zometeen even de voetjes laten doen bij de pedicure, zalig! Houd de laatste dagen wat vocht vast, 's avonds wat dikkere enkels. Dus daarna gaan de beentjes omhoog. Fijne avond allemaal. Groetjes!!
Hoi meiden, Was bij de dokter geweest, hij heeft gevoeld, en de pijn komt van mijn maag. Hij weet niet wat er mee is, kan ook zijn dat mijn maag omhoog wordt gedrukt, en mijn middenrif is gescheurd of iets. Ik moest bloed laten prikken, hij belt me morgen op mocht daar iets niet goed aan zijn. Heb maalox gekregen voor maagzuur, omdat ik daar ook last van heb. maandag moet ik terug naar de huisarts, om te kijken hoe verder. Ik baal ontzettend, kan hier niet eens lang zitten, daarom ook niet gelezen, want de pijn wordt dan erger. En morgen trouwen en uit eten, hoop dat het gaat zeg. iedereen een knuffel die het nodig heeft, ik denk aan jullie hoor, ook al reageer ik niet. xxxxx
Ooh Eline, hopelijk voel je je morgen iig goed meis!!! Sterkte meid!! En natuurlijk een ontzettend fijne dag gewenst!!! J2J Nou ze is nog steeds niet erg gezellig, maar manlief heeft druiven meegenomen en die vindt ze blijkbaar heerlijk !! Nou fruit mag ze van mij altijd hebben Zo de fles leeg en gauw naar bed. Ik ben heeeeeelemaaaaal kapot