Ha meiden, Ik heb niet alles terug gelezen. Gister moest ik voor bedrijfshulpverlening naar een cursus. Ben maar een halve dag geweest want het was natuurlijk weer net iets teveel. Eenmaal thuis gekomen mijn bedje in gedoken. Ons meisje begon toen heerlijk te trappen. Vanaf zondag was ze behoorlijk rustig geweest dus begon em stiekem al een beetje te knijpen. Nu weer lekker druk dus daarbinnen gaat nog alles goed. Laatste dagen heerlijk vroeg mijn bed in gedoken omdat ik op het moment gewoon weer even lekker snel moe ben. Vandaag een paar uurtjes wezen werken maar hou dat ook maar net vol. Mijn mannetje maakte maandag nog zo'n lieve opmerking. Hij zei omdat we nu zolang bezig zijn geweest om zwanger te worden dat wil niet zeggen dat je nooit eens mag klagen als het niet gaat hoor. Dikke tranen over mijn wangen. Was net even datgene wat ik nodig had. Hij voelt me precies goed aan want zo voel ik het ook af en toe. Ik ga nu dus gewoon lekker aan mezelf denken, gaat het niet jammer dan. Vandaag op het werk ook daarover gesproken. Krijg daar gelukkig ook alle ruimte maar moet het natuurlijk wel zelf aangeven. Meiden allemaal een dikke knuffel en ik kom me snel weer melden.
zolang ik me redelijk rustig hou gaat het en met mijn blaas dat gekke ding doet wat ie wil....dan heb ik 3 dagen nergens last van en ineens komt het weer. ik denk nog steeds niergruis/steentjes en met jou?
Jullie kletsen wat af als ik er even niet ben.. was even weggedommeld op de bank Heb ook geen minuut stil gezeten vandaag dus gunde mezelf wel even wat rust op de bank.. Mijn vader komt me zo ophalen! Vincent is nog niet thuis van werken, dus geen idee of ik hem nog zie vandaag.. Petatje: Leuk hoor al die dingen, leuk zo'n traditie Pooh: Knuff
jeehtje marsin ..wel fijn dat jullie elkaar zo goed aanvoelen is wel heel belangrijk ..hele dikke knuf voor jou
Tuurlijk duim ik voor je Mamma Chan! Wauw, ontzettend mooi Angel! Gesprekken vanochtend waren niet zo'n succes. Kandidaat 2 had gemaild dat ze het niet ging redden en kandidaat 1 was niet geschikt voor de functie. We gaan dus vrolijk verder.... Leuk hoor Petatje! Wat betreft muurstickers Tinkerbell, hier een aantal links. Hoop dat je er wat aan hebt. Tinkerbell muurstickers | bedbad.nl - beddengoed - badtextiel - behang DISNEY TINKERBELL TINKELBEL MUURSTICKERS BEHANGRAND PANEEL MURALS Cartoonwinkel.nl Tjakka Marsim! Heel goed meis dat je aan jezelf denkt! Bah Pooh, zul je altijd zien... Net nu je geen vervanging hebt van je ouders, wordt je schoonmoeder ziek. Wel fijn dat Sebas een extra dag naar het kdv kan! En het halen en bed breng probleem wordt dan ook wel weer opgelost toch8)... Hier, manlief is net kwaad naar de buren gelopen. Buurjongen zit op drummen, moet kunnen daar zeggen wij ook niets van. Maar uren achter elkaar naar die herrie moeten luisteren dat gaat ons te ver. Dus netjes gevraagd of wij misschien tijden kunnen afspreken waarop hij kan drummen zodat de overlast wordt beperkt. Nou zeg.... sommige mensen:x. Ging de buurvrouw tekeer tegen mijn man wat wij wel niet dachten dat haar zoon toch best een uurtje per dag mag drummen. Tja, daar hebben wij ook niets over gezegd. Tuurlijk mag hij drummen en ook een uurtje per dag, maar niet 3 uur per dag. Want wat zij niet door heeft en niet weet is dat zoonlief gerust 's avonds op dat ding loopt te rammen als vader en moeder weg zijn. Al met al vond ze dat als wij zo gingen beginnen zij ook nog wel iets had:x. Triest zulke mensen:x. Maar ja een ding scheelt, het drummen is nu opgehouden.
@Pooh Ik ga je tips gebruiken om Word te gebruiken! Wat vervelend dat je oppas ziek is, het lijkt me een hoop geregel inderdaad, wel fijn dat het KDV een plekkie heeft, maar is dat zooo duur??? Als het goed is zal ik daar geen last van krijgen straks, maar het lijkt me wel vervelend zo.. @Angel74 Wat een mooie muurschildering! Ben er helemaal verliefd op hihi! @Elea Wat fijn dat je goed bent aangekomen, en ik denk dat wij allemaal wel jaloers zijn op die 30 graden en zon 8) @Petatje Wat een leuke doopsuikers zeg, hier in Nederland kennen we dat nauwelijks, maar ik vind het een erg leuk idee! @Mamachan Ik duim ook voor je meid! @Marj Gefeliciteerd met je echo en weer een meid erbij! @Eline25 Dat moeten wel de schopjes zijn inderdaad, ik heb ook een angelsound, maar sinds ik de kleine voel gebruik ik hem niet meer.. Geniet er maar lekker van! Sterkte met je maag en de pijn.. @Es Veel plezier bij je vader, geniet maar lekker van je warme bad, ik heb ook een bad (whirlpool zelfs) maar gebruik hem eigenlijk nooit Misschien toch maar eens gaan doen hihi! Succes bij de tandarts morgen. @Marsim Wat heb jij een lief mannetje zeg! Lekker aan je zelf en het wondertje in je buik denken en dan komt alles goed! @Dithje Fijn zulke buren zeg, ben je mooi klaar mee! :x Gelukkig heb je nu weer ff rust.. @Buikomtrek Bij mij was het van de week 102 cm, vond het al best veel, maar mn buik groeit ook echt enorm hard.. Vinden jullie die opmerkingen van mensen ook zo vervelend? Goh, wat heb je al een dikke buik zeg, weet je zeker dat het er geen twee zijn? Of: Ik denk dat je veel vruchtwater hebt en Let je wel een beetje op met wat je eet? Pffff, waar bemoeien al die mensen zich mee???? Als ik iemand vergeten ben dan sorry, heb mn best gedaan! Ik kom vanavond weer ff verder lezen, nu eerst ff frietjes halen
@Angel, prachtige muurschildering zeg! Echte artiesten jullie @Pooh, knuf voor jou meid, wat een pech ineens weer! Wel wonder dat ze vandaag op zijn komen dagen, goed zo! @Petatje, leuk die bedankjes! @Marsim, moest bijna huilen van de opmerking van je man.. (erg he ) wat ongelovelijk schattig en lief van hem! @Dithje, af en toe!! :x:x Buren krijg er jeuk van! Hier hebben we het enorm getroffen maar hiervoor... Kan je echt tot het uiterste drijven. Hopelijk houdt het nu op! En je tokkie buurvrouw moet d'r mond houden :x @Eline, speciaal om te horen op je angelsound! Gaaf, heb ik nog niet gehad.. @De rest, knuffel! Hoop bijgeschreven nadat ik thuis was.. @Hier, zaterdag babyshower van een vriendinnetje die een tweeling krijgt. Ze wilde iets hebben wat ik kon bestellen bij bol.com, lekker makkelijk. Vorige week vrijdag besteld met een levertijd van max 3-5 werkdagen, lees ik gister de bestelstatus, wordt het pas zaterdag geleverd! :x Dus ik pissige mail gezonden maar 1000maal excuses ze konden niet eerder leveren dus grrrrrrr nu heb ik de bestelling geannuleerd en kan ik weer wat anders gaan kopen, \&^%$# :x ballentent joh Liefde staat weer te strijken de schat, want hier weer auwie aan de sparerib (jaja what else is new ) Fijne avond meisjes!
Wat vinden jullie trouwens van mijn buik? Foto's zijn genomen met bijna 20 weken.. Dit is de voorkant:
@ladyhelga mooie buik hoor en tattoo zeer zeker ook hou van tattoo hahah... @nancy dank je wel meid wel fijn om te horen hoor...knuf
nancy je hebt ook echt een lieverd thuis .. is echt fijn he zon man hier heb ik er ook zo 1 en moet zeggen manlief is nu werken maar onze andere mannen in huis die helpen me zo goed ook ...hun maken nu s,avond om de beurt de koffie ..dus na het eten hoef ik hier niks meer te doen zo lief van die mannen.....
@Angel, ja maar ik denk dat dat lieve van vader op zoon etc doorgegeven wordt. Ik zie het aan Bas zijn vader, doet ook alles voor zijn vrouw en heeft ooit tegen Bas gezegd toen hij klein was: je vrouw altijd als een prinses behandelen. Nou en dat maakt ie zeker waar En dat zullen die jongens van jullie ook wel hebben, superlief zeg!
Zo ik ben bij mijn papa! Lekker soeppie eten en vanavond in bad!!! kijk er helemaal naar uit, hihi!! Helga: mooie buik!!
O gelukkig, gewoon rustig aan doen he meid. Hopenlijk wordt het niet erger met je blaas. Met mij gaat het wel, nog steeds last van die maag, maar ja, zal er wel bij horen. helga wat een mooie buik heb je al zeg xxxx
idd nancy zo is de vader van sam hier ook ..en dat probeerd hij ook bij onze mannen ..maar moet ook echt zeggen dat ze heel veel uitzich zelf doen al hebben ze ook hun buien hoor echt pubbers in huis hahaha... maar dat hoort erbij toch! ik zeg altijd dat ik de gelukkigste vrouw op aarde ben maar hier zit er nog 1 volgens mij
Hey meiden, nou, ik ben bijgelezen hoor. Maar zo kapot dat ik echt een wandelende zeef ben! In ieder geval onwijs bedankt voor alle knuffels! Sorry, maar ik zit er momenteel (weer) ff doorheen. Jullie zullen ook wel denken, maar ik ben gewoon echt mezelf niet. Erg frustrerend.... Vrijdag krijg ik als het goed is de uitslag van het bloedprikken en ik begin toch wel weer bang te worden voor zwschapssuiker. Dat had ik bij Sebas ook en moest toen flink op dieet. Zelfs patatjes eten zat er niet meer in Nou ja, als ik me uiteindelijk maar beter ga voelen en de kleine meid het goed doet, dat het is het belangrijkste Die extra dag op het KDV is idd duur, een extra dag is bij ons ook duurder dan een "normale" dag die je afgesproken hebt. Nou ja, het is niet anders. Het geeft in ieder geval ff lucht morgen overdag! In ieder geval ff een poging om te reageren. Ik vergeet er vast een paar, maar daarvoor alvast een hele dikke knuf! @ Nancy: balan dat je ribje weer zo zeer doet! Spareribs met patat is wel heel lekker trouwens (oeps het gaat weer over eten) En wat een schat is Bas trouwens! Ga kijken of ik manlief hier ook aan de strijk kan krijgen vanavond. Is het minste wat ie kan doen als ie morgenavond ook weg is, toch @ ladyHelga: lekker patatjes! En een prachtige buik hoor! @ Angel: ah, wat lief van je je jongens! Btw: over dat menzis gebeuren: heb je geen rechtsbijstandverzekering die je kunt inschakelen? Dan ben je vermoedelijk veel goedkoper uit. (tipje van het meisje van de bank) En mooi die muur! @ Dithje: aarrrgggghhhh:x Hadden we het niet al eens over die buurjongen gehad? @ Petatje: aaaaah, wat onwijs lief van je!!!!!!! Die poesjes zorgden er in ieder geval voor dat ik weer ff kon lachen! @ Es: heerlijk lekker in de tuin rotzooien! Pas je wel op voor toxoplasmose? (handschoentjes aan als je in de grond gaat rotzooien he?) @ Kikkert: hoe is het nu met Dylan? @ Marj: gefeliciteerd! Had je nu al 2 jongens? Balen dat ze het hartje nog niet goed konden zien. Gelukkig kijken ze het nog een keer goed na. En sterkte met je injecties. Welkom bij het prikclubje! @ mamachan: succes met de meting. De duimen draaien hier! @ Marsim: ook al zo'n lieve vent! En hij heeft helemaal gelijk hoor! Goed op jezelf letten! Nou meiden, zo ff Sebas naar bed brengen met manlief en ik vrees dat ik dan ook alvast m'n eigen bedje maar op ga zoeken. Morgen zou ik weer een uurtje moeten werken. Maar dat zien we morgenochtend wel x pooh
Hoi hoi, Ik ben een dag niet online en er is alweer heel veel geschreven haha ik probeer er maar een beetje tussen te komen elke keer.