Hoi meiden, Heb een poging gedaan om bij te lezen maar is niet te doen als je elke dag werkt. Kom alleen even heel ego een teken van leven geven. Vanmorgen op mijn werk even een emo momentje. Heb zo'n pijn in mijn stuitje en bekken. 's nachts omdraaien in bed is een drama en vanuit mijn stoel opstaan is ook niet ok. Morgenochtend weer naar de fysio om te kijken of hij er wat aan kan doen. M'n stuitje heb ik 6 jaar geleden gebroken en zo voelt het nu ook terwijl ik weet dat ik m nu niet gestoten heb of gevallen ben. Sorry voor m'n ego berichtje. Binnenkort zal ik weer op iedereen proberen te reageren. Ga nu vroeg in bad en in bed. Ben een beetje gesloopt. Knuffel voor jullie allemaal!
@Pooh: Ik hoef daar niet meer voor op te passen, ik heb het al een x gehad in mijn leven, en je kan het dan niet meer krijgen Maar ik doe altijd wel handschoentjes aan hoor als ik in de grond ga wroeten (smetvrees)
Hoi Meiden Ik wilde ook alleen even een teken van leven laten zien, nog druk met werk en verbouwen. Alles gaat verder goed en 1 april de pretecho Als de verbouwing klaar is hoop ik actief mee te kunnen kletsen weer want het is inderdaad moeilijk bij te houden zo
Weet hier iedereen al zo'n beetje wat je krijgt? Wij weten het niet bij de 20 weken echo wilden we het niet weten maar nu zijn we toch wel heel erg nieuwsgierig dus met de pretecho die we 31 maart hebben willen we het toch graag weten!! haha... Zijn er mensen die hetzelfde hebben??
@Noessepoes, welkom hier! Ik had je nog niet gespot hier Wij weten het wel, met de 20 weken echo maar houden het geheim voor de buitenwereld @Angel, nou dat ben ik zeker, kanjers hebben wij! @Luckyblue, succes met de verbouwing meid! @Lizz, ach wat balen zeg en PIJNLIJK! Heel veel sterkte ermee meis @Es, badderse!! Heeeeeeeerlijk @Pooh, lekker je gal hier spuwen hoor, dat lucht zeker op! Maar wat balen meid, echt supersneu.. en spannend vrijdag, nou ga zeker voor je duimen! Dikke knuffel voor jou!! En zet die vent van je maar aan de strijk hoor
Hoi Nancy79, Dank je wel... dit is idd pas het 4de berichtje.. Groot gelijk dat je het geheim houdt voor de buitenwereld als wij 31mrt weten wat het wordt. Houden we het ook lekker geheim hoor!! Al vind ik dat dan wel moeilijk haha Mijn beste vriendin heeft mij toen zij zwanger was verteld wat het wordt en zelfs d'r naam al zal ik nooit doen maar dan ben ik bang dat ze dat niet leuk vind... maar ja....
@Anuschka, ik heb het wel verteld hier dmv PB, hier hebben we geen geheimen voor elkaar hihi Ja maar schijt an, het is jouw kindje en niet die van je vriendin toch En de naam ook? Nee dat zou ik al zeker niet doen! Maar ieder z'n ding
Dat is waar ja Nancy79.. weet iedereen hier überhaut al een naam voor zowel jongen als meisje?? Elke keer als wij denken dat we eruit zijn dan vindt de ene hem toch weer niet zo leuk hahaha
Poeh dames, heb wel bijgelezen, maar ff druk met iets.. Misschien los ik idd wel op Koekie WHAHA!! Pooh: jeetje meis, t zit jou niet mee.. Gelukkig dat hij naar kdv gaat, al is het een duur dagje !!! Dikke knuffel voor jou.. Voor iedereen een dikke knuffel die hem nodig heeft.. Hier drukke middag gehad, lang op het werk geweest omdat er nogal wat te bespreken was ivm een leerling. Heftig weer, en dat met een kleuter.. Maar goed, nu dus gewoon kapot. Kan wel janken zo voel ik me even. Last van mn rug, moe en bleek... Emo-dagje denk ik dan maar... Morgen dag werken en vergadering dus latertje. Voel me dan ook weer te goed om me ziek te melden.. hmmz.. Sorry voor mn ego-gebrabbel!
Hmmmmm lekker frietjes LadyHelga! Hebben ze gesmaakt? Eigenlijk weinig opmerkingen hier mbt dik worden. En kom op zeg, we zijn zwanger....Duh, dan wordt je dik! Precies waar bemoeien ze zich mee. En wauw, wat een mooie buik! Grrrrrr:x wat balen Nancy! Je zou toch verwachten dat ze dan even een mailtje sturen dat ze niet op tijd kunnen leveren ondanks dat ze hebben aangegeven dat de levertijd 3-5 dagen is. Is dat nou zoveel moeite? En bah, stout spareribje heb jij. FOEI! Geniet lekker van je bad Es! Ja we hadden het al eens over die buren gehad Pooh! Tot nu toe hebben we het drummen getolereerd, maar vanmiddag was de maat vol. Mijn man is op woensdag op tijd vrij en zat thuis proefwerken na te kijken. De buurjongen heeft toen al gedrumd van 14 tot 15 en om 17 uur begint hij vrolijk weer. Nou sorry, maar dat is iets teveel van het goede. Ik duim voor goede bloeduitslagen vrijdag hoor meis! En nee, geen zwangerschapssuiker... dat vinden wij niet lief. Knuf Lizz! Hopen dat het morgen beter gaat met je stuitje na de fysio. Wij weten ook wat het gaat worden Noessepoes... een jongetje! Het geslacht vertellen wij wel, maar de naam is top secret hoor. Vind het niet leuk als mensen dat ook weten... dan blijft er in ieder geval nog iets geheim. Knuffel Sam! Hier, mijn broertje net langs geweest. Heb hem even geholpen met schrijven sollicitatiebrief en maken van een cv. Zijn huidige cv was een grote kliederboel en zo kan je natuurlijk niet solliciteren. Heb ik mijn familieplicht voor vandaag weer gedaan. Nu is het me-time dus op het bankje met de beentjes omhoog! Natuurlijk kom ik straks nog wel even langs...
Kunnen we ophouden over de frietjes van ladyHelga? Ik vrees dat ik manlief anders alsnog naar de snackbar stuur @ Sam: pfff meis, dat klinkt weer als een heel heftig middagje. Probeer het wat rustiger aan te doen. En ook al wil je het niet vragen, mss kun je vragen of je moeder je toch morgen iets uit handen kan nemen. Ik vond het in het begin ook moeilijk om te vragen, maar ze zegt dat moeders niets liever voor hun dochters doen, dus doe ik het nu toch maar. @ Dithje: grrrr. dat is gewoon echt te veel. Hopelijk komen jullie er met hun uit. En goed hoor dat je je broertje hebt geholpen! Heb je je zussenplicht weer gedaan! Nou maar hopen dat het effect heeft! @ Lizz: dat kan heel goed komen door het weker worden van je banden enzo. Succes bij de fysio! @ Noessepoes: ja hoor, wij weten dat het een meisje wordt en zijn voor 100% over de naam uit. Die hebben we al een jaar of 4..... Maar hij blijft nog lekker geheim @ Luckyblue: succes met de verbouwing
hai.... netjes bijgelezen maar geen zin om te reageren. wij zijn net thuis van mijn ouders waar we toch ondanks "zieke" dylan zijn gaan eten (frietjes ). dylan heeft zich goed vermaakt en slaapt nu (hopenlijk de hele nacht, zowel voor zichzelf als voor mij ) .
pooh idd hier ook al zon zin in friet pff kan me bijne niet in bedwang houden om de pan aan te zetten lizz dikke knuf
wat ik me trouwens ff afvroeg er woont niemand van jullie in limburg of dichtbij limburg (belgie/limburg)???
@Kikkert, ik hoop ook dat je een rustig nachtje tegemoet gaat... Nee bij lange na woon ik niet in de buurt, is zeker iets van 3 uur rijden voor me @Sam, geen sorry! Dat is gewoon geen leuk dagje... Hopen dat je vannacht een beetje bijslaapt @Hier, een heerlijke druktemaker in mijn buik, djeez gaat echt tekeer, maar mij hoor je niet klagen, vind het heerlijk hihi bas voelde het net ook weer
ik ben me toch een potje belabbert...ineens koude rillingen, "spier"pijn in de rug en benen, dus ik duik er lekker vroeg in en hopen dat dylan we niet aangestoken heeft.