Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, beterschap meid! Er heerst inderdaad van alles :(

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh wat ik nog vergeet!!!
    ELEA!!! HEERLIJK 30 graden :D :D !! Geniet er lekker van :D !! ;)

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert hoop dat je een goede nacht tegemoet gaat ..weltrusten meid doe rustig aan knuf
    sam niks geen ego je hebt een pfff dag achter de rug daar is geen excuus voor nodig vind ik hoor.. hoop dat je een beetje slaapt vanacht dikke knuf voor jou..denk wel een beetje aan jezelf meid..

ohhh heb hier de frituurpan aan staan kon het nu echt niet laten heb zon zin in friet nadat ik het had gelezen hier :D

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dank jullie wel, jullie zijn schatten :D !!!
    Jullie ook lekker slapen!!!

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy ohhhh wat heerlijk he zon drukte maker in je buik :D onze princes hier ook maar dan vaak ook heel de dag dus af en toe zeg ik wel eens van mag nu wel ff gaan slapen hoor hahah...

6. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    hey meiden,

voel me ook nie lekker, dus bijlezen is echt eff geen optie nu :s

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    slaap lekker allemaal ..hier ook mijn bedje opzoeken friet is binnen dus kan er wel tegen vanacht hahah....

knuf voor de gene die ik ben vergeten ..

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Euhm nee Kikkert, bij lange na niet in de buurt;)! Ennuh, beterschap!

Jeeh Nancy, super meis dat de beeb zo actief is:D!

Knuf Claire! Hopen dat je je snel weer beter voelt...

Ga nog even Criminal Minds afkijken en dan ook lekker slapen! Tot morgen, lekker slapen allemaal en knuffie:)!!

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Sjonge jonge jonge :x Ik zit eens uit te zoeken om toch te gaan trouwen maarja moet zo goedkoop mogelijk en dan kom je in Delft dus uit op donderdag- of maandagochtend (gratis). Ik wilde dus eigenlijk gewoon lekker met Bas naar het stadhuis en getuigen van de gemeente regelen (IK HAAT DIE POESPAS sorry :(). Nee maar dat wil meneer niet, die hele familie moet er weer bij (zijn ouders, zus, broer, beste vriend) en anders alleen die hij en ik als getuigen wil. Er kunnen nl maar 10 personen in die zaal incl ons, en dat past dus niet! Ja wil ie alleen de getuigen uitnodigen en dat ze dan hun aanhang etc thuislaten, nou dat vind ik helemaal achterlijk! :x

Wat een gedoe zeg sjonge jonge jonge... Waarom wilde ik ook alweer niet trouwen?? ;)
    Juist ja

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik ga slapen, welterusten meiden

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haaai meiden, heb ff niet terug gelezen! Kom net uit bad, heb er een uur in gelegen! :) heeeeeeerlijk!! :D:D
    Was wel leuk in bad, mn buik kan niet meer helemaal onder water, en mevrouw ging schoppen zag je heel me buik op een neer gaan :D:D

Ik ga zo ook lekker slapen..

Welterusten!

12. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

2 jul 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, de friet was heerlijk!!!
    Ik zie zelfs dat ik mensen heb aangestoken om ook friet te gaan eten hihi! :D Ik zal me de volgende keer inhouden hoor! ;)
    Ga nu lekker m'n bedje in, slaap lekker allemaal!

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ lizz, hopelijk kan de fysio je pijn wat verzachten. knuffel voor jou!
    @lucky, succes met klussen verder. tis indd niet bij te houden hier, als je niet elke dag kan kijken.
    @noesepoes, welkom hier, wij willen ook niet weten wat het wordt. en hebben het de 20 wkn echo vol gehouden. ben erg nieuwschierig maar ga proberen het met de pretecho ook niet te doen. dan zijn trouwens de moeders mee van ons.
    ik heb de pretecho 16 april.
    @kikkert. ojee, kruip maar lekker onder de dekens. beterschap!!
    @ angel. erg he, hoe trek je kunt krijgen van alleen er over te lezen! had ik ook, maar heb maar paar boterhammen op. vet in de pan is aan vervanging toe dus wou ik maar niet wagen.
    @nancy, ja dan wordt het moeilijk om goedkoop te trouwen indd als hij wel familie enzo erbij wil hebben.
    vriendin van mij wilde dat ook, maar zijn uiteindelijk toch nog getrouwd als je moest betalen omdat er indd meer mensen bij konden.
    wij zijn wel getrouwd met heel de familie erbij. succes met regelen.

14. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    @pooh: oudste is een jongen van 5, jongste een meisje die in mei 2 wordt.
    In april worden we oom en tante, wordt een meisje, de nichtjes hebben dus qua leeftijd veel aan elkaar!

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heey meiden.. heb de laatste dagen niet veel tijd gehad om te komen kletsen.. en heb nu dus ook niks terug gelezen.. en morgen ook weer een druk dagje.. moet eerst om 9 uur bij de verloskundige zijn voor controle, daarna komt mn moeder en gaan we even lekker shoppen en dan moet ik werken van 4 tot 8 en daarna moet ik meteen doorrijden naar het dansen. Dus misschien dat ik daarna nog wel even kom maar dat word pas weer rond 22.30 .. Heb ik verder iets belangrijks gemist?? Nou fijne dag allemaal morgen!!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    hebben jullie trouwens ook last van sneller kortademig? En beetje benauwdheid?
    Ik merk het de laatste dagen dat ik sneller buiten adem ben, zoals het met de hond wandelen, ben sneller buiten adem en heb het snel benauwd :(
    Nu heb ik het van mezelf al snel benauwd omdat ik last heb van lichte astma, maar ik merk dat het nu wel erger is..

Ook begin ik last te krijgen van mijn onderrug.. nog meer mensen die daar ook last van hebben?

Ik merk dat er wel meer kwaaltjes komen nu, en dat het zwaarder wordt..

Nu was mijn conditie voor mijn zwangerschap ook niet super, en heb ik van mezelf ook altijd al wat overgewicht gehad, en dat zal nu ook best wel meetellen, maar ik las op internet dat je nu ook sneller benauwd ben en meer energie verbruikt door je zwangerschap..

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!
    Nancy: Hmmz moeilijk weer :( Hopelijk zijn jullie er snel uit!!!

Es: Ja is heel normaal de kleine komt hoger en je longen komen dan wat meer in de 'knoei' ;) Last van mn onderrug heb ik ook behoorlijk :( :(

Verder goedemorgen :D Nou ja goed, man o man, wat een nacht weer.. Wat is dat toch, wat mensen op zondagavond hebben, heb ik op woensdagavond geloof ik :p Ik rare dromen, veel wakker gewoon vaag zeg maar, en Jildou sliep ook heel onrustig, om 5 uur hoorde ik haar ineens appel zeggen.. HAHa gek kind :p Verder wel geslapen, maar dat soort dingen hoorde ik dus wel constant... Maar nog 2 dagen en dan is het weer weekend :p WHAHA!! ooh ik ben erg ;)

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    morgend dames!

ja ook hier last van kortademigheid hoor Es.
    Sam:haha gekke droom zal jildou gehad hebben hebben. en inderdaad nog 2 daagjes en het is weekend :)

hier begin ik een beetje zenuwachtig te worden voor de gesprekken. En dan vooral hoe ze gaan reageren op de bolle buik :)

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    moggel

nancy dat trouwen is een geregel ..maar jullie komen daar vast wel uit meid een beetje van dit en dat :p maar valt zeker niet mee als je die poespas niet wilt .... ik zelf heb een grote gehad dat dus nooit meer wij houden het hier klein en bescheiden ..ben nog niet aan het regelen hoor moet eerst nog gevraagd worden :D meneer weet alles al hoor wanneer ext hahah....dikke knuf

sam raar kind een appel midden in de nacht hahhaha:p maar wel fijn dat ze sliep.. je kan raar liggen draaien hier nog zon miep hahah...oh en bijna weekend heerlijk toch!!!

es hoort erbij wordt als maar meer

noes welkom had je heel over het hoofd gelezen ... hier ook 20wk echo gehad en we krijgen een meid... dat vertellen we wel gewoon maar de naam niet top geheim haha..
    lady de friet was hier idd heerlijk hahah ..je hebt mijn iniedergeval aangestoken hahahh

goed geslapen verder wel weer draaien en plannen maar ja is niet anders :p als de daltons hier na school zijn ga ik nog ff aan de muurschilder en vanmiddag komt er koffie bezoek verder weer rustig aan dus ..het wil allemaal niet meer zo als normaal he :D

fijne dag allemaal ;)

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    petatje ohh spannend meid ..heel veel succes duimduimduimduimduim;)

Deel Deze Pagina