Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@Es, ja hier ook last van kortademigheid, maar daar had deze kettingrookster voorheen ook al snel last van ;) Maar nu ik gestopt ben, komt het natuurlijk niet meer daar door maar door de zwangerschap ;)

@Petatje, wanneer had je die gesprekken nou ook alweer precies??

@Sam, heh een onrustig nachtje dus... balen :(

@Hier, gisteravond nog gepraat over het trouwen en hij wil toch zonder getuigen, dus die van de gemeente.. Maarja dan breekt mijn hart weer want hij keek zo zielig :( Maar hij blijft voet bij stuk houden dat ie het ok vindt.. Heb gewoon geen zin in die hele familie van hem :x Ik ga deze ochtend eens bellen of er plek is op 10-5-10 :D Leek me wel een leuke datum ;)
    En dit is dus uiterst geheim want we willen dus gaan trouwen en naderhand iedereen een kaartje sturen van HOERA we zijn getrouwd. Echt mijn droomhuwelijk, zo heb ik het altijd al gewild. Of ben ik nou heel egoistisch? Anders zou ik het niet willen, echt niet... :(
    Na ja, eerst maar eens bellen en kijken of er plek is ;)

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy nou ik vind je dan niet egoistish hoor dat is gewoon per persoon verschillend en jij jullie moeten dat doen waar jullie je goed bij voelen ..dat kan een ander niet voor jullie doen.. succes met bellen hoop dat er nog een plekje is voor jullie ;)

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Kikkert: beterschap! En hoe is het met Dylan?

@ Claire: jij ook al? Beterschap!

@ Es: hihi, geweldig! En lekker dat je zo genoten hebt van je bad. Hier ook kortademig en af en toe benauwd. Hoort bij je zwschap, omdat je meer bloed rond moet pompen, ook je longen wat minder plek krijgen en het idd meer energie kost. Bij mij houden ze het wel extra in de gaten ivm de massale longembolie die ik gehad heb.

@ Elea:welkom terug! Was ik gisteren vergeten, sorry! 30 graden zucht* heerlijk!

@ Marj: leuk, al die meiden zo bij elkaar! Zoiezo geweldig om te zien hoe ze als neefjes en nichtjes met elkaar kunnen spelen.

@ goldy: succes bij de vk en veel plezier met shoppen

@ Nancy: wel leuk hoor, nog trouwen! Maar dan moet het natuurlijk niet zo’n gedoe zijn ;) Succes met bellen straks. Enne...hoe zit dat met uiterst geheim en hier herkend zijn? ;) (’t is maar een tipje hoor ;))

@ Sam; balen dat je zo onrustig geslapen hebt. Hihi, die Jildou. Die lag vast heerlijk te dromen van een sappig appeltje ;) Rustig aan meid, let op jezelf he?!

@ Petatje: vandaag toch je gesprekken? Nou de duimen draaien hier hoor!

@ Hier: heel onrustig geslapen. Voel me ook niet top, knallende hoofdpijn, keelpijn, dus ik vrees dat ik ook wat opgepikt heb. M’n werk ga ik in ieder geval afbellen voor vandaag. Normaal had ik denk ik nog wel gegaan als ik me zo voelde, maar ik heb nu al m’n energie nodig. Nou ja, zullen ze hopelijk niet erg vinden. Dus een rustig dagje met veel bijslapen en op de bank hangen. Sebas is nu naar het KDV. Alleen voor vanavond geen oplossing kunnen vinden, manlief heeft gewoon avonddienst.

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    eerste gesprek om 10u30,tweede om 13u00...

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    spannend hoor petatje we blijven duimen voor je ;)

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!

Thanks meiden, is dus wel ''normaal'' die kortademigheid..
    Nu is het met mijn astma nog een tikkeltje erger :( Maar mag mijn medicijnen niet slikken nu ik zwanger ben, misschien toch maar eens aan de arts in het ziekenhuis vragen of ik wel iets lichters mag hebben wat toch een klein beetje helpt.

Ik moet om kwart voor 10 bij de tandarts zijn dus ga zo maar ff douchen.
    Al ga ik zo eerst de nek omdraaien van de parkiet van me pa! Die zit al de hele ochtend te fluiten en te zingen en met zijn spiegel te kloten.. ppff heeft dat beest geen ochtendhumeur :D:D

Petatje: Hier wordt ook geduimd voor je, succes!!

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes bij de vk Goldy! Hoe is het trouwens met je vriendin?

Snap wat je bedoelt hoor Es! Ben heel snel buitenadem van bijvoorbeeld de trap oplopen. Dan ben ik boven en echt buitenadem en gaat mijn hart als een razende tekeer8).

Succes Petatje! Ik duim voor je!

Waarom is dat ego dan Nancy! Jullie moeten gaan trouwen zoals jullie willen:). Als dat met z'n tweeen is met getuigen van de gemeente dan is dat jullie wens! 10-05-10 is wel gaaf!! Ben benieuwd of ze nog plek hebben...
    Hoe is het trouwens op je werk? Nog steeds die ongepaste en lompe opmerkingen/scheldwoorden of wordt het al beter/minder?

He bah Pooh waarschijnlijk ook nog een griepje te pakken:(. Beterschap! Wel fijn dat je vandaag lekker kunt liggen op de bank. Maar ja, vanavond wel Sebas alleen naar bed brengen:(. Sterkte!

Hier, weer aan het werk:(. Mijn motivatie vandaag ligt echt op -100 zo ongeveer:), maar ja zal toch moeten... Verder weinig bijzonders te melden. Fijne dag allemaal!

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es die kortademigheid hoort erbij en word (bij de meeste) alleen maar erger. ik heb het zelf ook maar ik moet er wel bij zeggen dat ik vorig jaar een flinke longonsteking heb gehad dus mijn longen hebben een flinke klap gehad, dus dat werk natuurlijk oom mee ;).
    @nancy tsja trouwens ik begrijp je wel, wij wilde gelukkig het beide klein houden (aangezien ik toen met 34 weken zwanger ben getrouwd) wij wilde alleen vaders/moeders en opa's/oma's maar uiteindelijk toch ook maar de 2 ooms en 2 tantens met neefjes gevraagd want die waren beledigt dat ze eerst niet mochten komen tssss.... suc6 ermee meid tis niet niks
    @pooh tustig aan meid, en anders leg je vanaaf sebas wat vroeger in bed als het je te word.
    @petatje suc6 meid
    @dithje suc6 op het werk meid

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    @trouwen: ben blij dat ik me daar (nog) geen zorgen om hoef te maken, wie ik ga uitnodigen of wie niet :p
    Als wij gaan trouwen houden we het ook klein, en dan zal het me aan me reet roesten of er mensen zijn in de familie die beledigd zijn ja of nee.. tis toch onze bruiloft niet die van hun ;)
    Ik ben toch wel makkelijk in zulke dingen hoor.. en wie er een probleem van maakt, jammer dan, is niet mijn zorg :D

Maar wij gaan voorlopig nog niet trouwen, wij zien er niet zo het nut van in.. en houden helemaal niet van die poespas 8)

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dylan heeft de hele nacht geslapen gelukkig zo kon hij en ik ff bijkomen en we zijn om half 9 opgestaan (lekker). hij lijkt zich redelijk goed te voelen op de snotneus na en het hoesten (maar tis nog vroeg in de ochtend). ik voel me ook weer redelijk dus ik hoop dat het vals alarm was en dus toch niet ziek ga worden. de kleine uk in mijn buik is trouwens de laatste 2 dagen heerlijk druk en mijn buik gaat ook echt omhoog waar de kleine schopt....heb er een filmpje van gemaakt zal straks ff kijken of ik het op de pc gezet krijg.

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es dan hoef jij je idd niet druk te maken ;) . wij hebben het probleem dat het binnen de familie aan mijn kant nogal gecompiceerd ligt want de broer van mijn moeder en de zus van mijn vader zijn samen getrouwd dus een beetje dubbel dus dan raakt iemand al snel beledigt als je ze overslaat (en dan ook nog eens omdat wij een mega kleine familie hebben daardoor ;) )

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb net kdv van onze voorkeur gesproken om te kijken wanneer wij uitsluitsel hebben op onze aanvraag. We kregen namelijk gisteren een ontvangstbevestiging van de aanvraag en dat wij nader bericht zouden ontvangen. Tja, daar wil ik niet nog weken op wachten.... dus even gebeld! In eerste instantie kon ze niets aangeven want ze behandelen aanvragen op binnenkomst. Aangegeven dat wij nog een optie hebben op een ander kdv maar dat onze voorkeur naar hun uitgaat en dat ik die optie nog maar 1x kan verlengen tot volgende vrijdag (uiteraard ook een beetje bluf). Toen gaf ze aan dat we uiterlijk volgende week vrijdag meer weten maar......ze belde net terug en JOEPIE we zijn geplaatst:D:D:D! Ben helemaal happy!

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morge...

Tjee dat kost een hoop tijd weer bij te lezen sinds gistermiddag. En nu ben ik de helft weer kwijt... naja de helft dat zou ik mogen hopen.

Weer een hoop dames (o.a. Claire) die zich niet goed voelen. Beterschap!

Pooh, met dat slapen van jou schiet het ook niet op he. Doe weer rustig aan vandaag.

Trouwen: Nancy je moet trouwen zoals jij (en je man natuurlijk) het wilt en niet zoals je omgeving het van je verwacht. Dan kan het alleen maar tegenvallen. Wij zijn in het buitenland getrouwd met een kleine groep. Heleboel mensen vonden dat jammer maar wij hebben het echt super gehad en ook de mensen die er wel bijwaren. Iedereen die het (zelf) kon betalen mocht komen maar ja het was geen vakantieperiode maar wij vonden het leuk te trouwen op de plek waar we elkaar hadden ontmoet precies 7.5 jaar daar voor ;) Wij en de groep kijken nog steeds met super veel plezier terug op dit tijd.

Ik zag een hele mooie buik van Helga voorbij komen. Complimentje.

Es, kortademigheid heb ik bij de andere 2 zw ook gehad toen de buik heel hoog ging zitten. Nu zit het nog tot mijn navel dus ik heb er nu nog geen last van.

Meten / Gewicht: nu +0.8

Goldy: veel luisterplezier bij de VK (altijd leuk hartje luisteren)

Nous: Dit keer weten wij en onze omgeving het geslacht maar bij onze andere 2 kids niet. Mijn man heeft mij overgehaald haha. Maar die wilde het elke keer weten. Zooo nieuwsgierig.

Petatje: veel succes met je gesprekken. Lijkt mij idd een beetje moeilijk hoor om duidelijk zwanger een solliciatiegesprek in te gaan. Ik vind het heel stoer van je.

Gisteren na mijn werk de jongens opgehaald en daarna hun papa, Snel eten daarna de jongens in bed en ik nog naar een verjaardag. Dus weer een druk dagje. Maar vandaag is mijn laatste werkdag voor de week. Heeeeeeeeeeeeeeerlijk! En ik ben alleen op kantoor. Dus ik kan in mijn eigen tempo werken. Ook fijn!

Iedereen een fijne dag. Tot later.
    x

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dithje dat is een mooie bluf! gefeliciteerd joh! Wat super. voor hoeveel dagen gaat je beebje naar het KDV?
    Waar ik woon en waar de jongens gaan is nog geen plek per de datum dat ik wil helaas. Ik heb 3 dagen die allemaal op een andere dag beginnen (1 okt. 16 okt en 16 nov) ohhh wat zal mijn baas blij zijn haha.

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, spannend!! Goed he, een brutaal mens heeft de halve wereld zeg ik altijd ;)

@Petatje, heeeeeeel veel succes ik duim voor je!!

@Trouwen, bedankt allemaal voor jullie antwoorden, doet me goed! :) Ik heb net gebeld maar de burgerlijke stand gaat me terugbellen met de agenda, ben benieuwd!
    En wat betreft herkenning, je hebt gelijk Pooh maar we zien het wel.. hihi verwacht niet geheel dat het doorgekletst wordt ;)

Geen zin hier op het werk baaaaaaah :x Heb zelfs net een kaartje in elkaar geflanst :$ hihi

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    heey dames,

Net bij de gyn geweest, ruim 5 cm:D de baarmoedermond!!

ik moet elke 4 weken terug komen om te meten.. en bij 34 weken mag ik naar de verloskundige:D

Maar eerst es ff alle metingen afwachten;)

Hij zei wel waarom ik niet helemaal de ziektewet in ging, hij zei je moet wel echt rustig aan doen met die bekken en die harde buiken..
    sjaah nu durf ik dat nie te zeggen:(

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb toch ff tijd om weer wat bij te lezen.. kom net terug van de vk, Hartje was weer goed.. alleen hij bleef niet echt stil liggen haha.. de hele tijd tegen die dopler aan het schoppen, echt grappig :D Baarmoeder zit nu 2 vingers boven de navel dus groeit verder goed, dus ben ik weer blij..

@ pooh, Jaa zal wel lukken denk ik, ik ga even kijken voor wat positiebroeken en als ik nog tijd heb even langs de babydump:D:D Vervelend dat je je eigen niet zo lekker voelt.. beterschap!

@petatje, veel succes met de solicitatie gesprekken, is altijd spannend he ;)

@ dithje, ze was afgelopen maandag bij de dokter geweest, en daar heeft ze wat info mee gekregen, Maar ze gaat het waarschijnlijk weg laten halen :(.. Ze wil wel ooit graag een kindje maar ze is er nu totaal nog niet klaar voor en de situatie waar ze in zit is het waarschijnlijk ook beter voor om er nu niet voor te kiezen. Wel heel erg moeilijk om zoiets te beslissen maar je moet een keuze maken he..
    Jij ook beterschap en succes met werken vandaag.. en fijn dat jullie geplaatst zijn bij het kdv!

Nou ik moet weer gaan want me moeder is net binnen gekomen.. tot vanavond weer..

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Goldy, fijn dat het goed was bij de VK! Wel sneu van je vriendin.. heftig hoor :(

@Mamma chan, 5cm is goed nieuws toch? Kweet er niet alles van vandaar, sorry...

@dames,

Morgen al in ondertrouw en de 10de is nog plek dus het gaat volgens mij echt gebeuren!!! :$:$ whaaaaaaa

19. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Nancy nu gaat het opeens wel heel snel he! Spannend joh! En gefeliciteerd natuurlijk.

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus weer goed nieuws.

Tja kan de gyn dan niet een brief schrijven dat je beter 100% met de ziektewet gaat.
    Aan de andere kant, wil je dit wel. De hele dag thuiszitten lijkt mij ook helemaal niets. Ja voor even lekker maar daarna ga je volgens mij alleen maar aan je klachten denken. Afleiding is wel goed maar het moet verantwoordelijk zijn voor je beebje natuurlijk.

Ga er even goed overnadenken. Geef het in iedergeval wel vast bij je baas aan dat je dit advies heb gekregen.

Deel Deze Pagina