haha Nancy, dat is snel, maar leuk hoor! Gefeliciteerd! Ik kom net bij de tandarts vandaan, niks aan het handje!! Alleen beetje tandsteen weggehaald, maar verder was alles toppie! Moet alleen in de 8ste maand van me zwangerschap terug komen voor me tandvlees, die zag er beetje onrustig uit, maar komt door hormonen enz, dus voor 31 mei ff afspraak gemaakt om daar nog even naar te laten kijken. Maar ik ben weer goedgekeurd!
zo, net m'n bed uit en ff gedouched, nu op de bank bijkomen. ga vandaag echt vrijwel niets doen heb ik bedacht. alleen maar goed voor mezelf zorgen! Iemand nog tips voor een 1 persoonsmaaltijd voor vanavond? Voor Sebas haal ik denk ik wel wat uit de vriezer. Wil iets makkelijks, wat snel klaar is en waarvoor ik niet het laatste moment de deur uit moet (dus geen patatje halen helaas) O, en een beetje gezond is voor mevrouw en mij ook wel aardig @ Kikkert: fijn dat jij en Dylan wat opgeknapt zijn. Nou maar hopen dat het idd loos alarm was. @ Dithje: GEFELICITEEERD!!!!!!!!!! Das zeker wel een hele opluchting? (althans, ik weet hoe moeilijk het kan zijn om een plaatsing op een KDV voor elkaar te krijgen) Dat maakt de dag op je werk mss toch weer een beetje goed? @ koekkie: nou met 0,8 kilo erbij kun je wel een koekje extra hebben hoor (sorry, flauw) @ Nancy: haha, nou ja, joh, je bent onder de pannen vandaag. Lekker froebelen hoor! Edit: lees dat er nog plek is! Whaaaaaaaa!!!!! @ mamachan: GEFELICITEERD!!!! Dat is ook een geweldig nieuws zeg! Zelfs meer dan vorige keer! Dus de spuiten doen hun werk? Nou ja, weet je ook gelijk weer waarvoor je die iedere keer laat zetten toch? Maarre...als je gyn zegt dat het beter is om helemaal de zw in te gaan is dat mss wel beter he? Waarom zou je dat niet doen? Alles voor jezelf en die kleine hoor! Ik weet wel: ik zit ook helemaal thuis en wilde op eigen initiatief op therapeutische basis weer wat werken (2x 2 uur, wat niet gaat, dus nu 2 x 1 uur is), maar eigenlijk merk ik dat dat ook meer kost dan dat het oplevert.... @ goldy: fijn dat het goed was bij de vk @ Es: lekker dat je geen gaatjes had. Hier ook veel last van mn tandvlees gehad. Stoker je al? Dat helpt namelijk echt heel goed bij onrustig tandvlees. Ik zal je alle dramaverhalen van mij en de tandarts van de afgelopen 3 jaar (idd sinds zwschappen) besparen, maar bij mij komen de bakerpraatjes wel degelijk uit.
Pooh knap dat je nog gezond wilt eten als je alleen bent. Ik ga dan snel voor een heerlijke sandwich. Ben gek op 'opgemaakte' broodjes (alfalfa, tomaat, mayo, ham of kip, mozzarella (geen buffel nu), lekkere kruidjes). Hmmm nu heb ik trek haha. Of een andere verslaving tijdens zwangerschappen bij mij is soep. En daar kan je natuurlijk van alles ingooien wat gezond is en idd als je niet zelf de bouillon gaat trekken is het nog snel ook. Een pakje en daarna lekkere verse groente erin. Mjammie. Enne Pooh ik lust geen koekkies, dus geen koekkie voor dit koekkie. Maar een stukje chocolade gaat er altijd wel in hoor
Ik ga lekker een filmpje kijken vanmiddag langs me mama, wel zin in, is al weer een poosje geleden dat ik haar gezien heb. We bellen wel veel maar das toch anders he Helaas een nadeel als je bet ver weg woont.. Ze vertelde dat ze wat dingen had gekocht voor de kleine, dus ben benieuwd wat ze heeft gekocht
@Pooh, dus je gaat niet werken? Goed zo, ben trots op jou! Even rustig aan... En iets van pasta? Bas is er niet gek op, dus vaak als hij er niet is, eet ik dat Pasta met spinazie (ijzer!) en zalm en bakje boursin cuisine mmmmm
Kikkert, dat is ook lekker. Ik begin gewoon honger te krijgen. Es, veel plezier bij je mams. Wel jammer dat ze ver weg woont. Wij zijn na de geboorte van onze tweede dichterbij gaan wonen (understatement -> ipv 40 km is het nu 600 meter)
Ik merk gewoon dat ik het thuis ook best zwaar heb dus ik ga de ziekte wet in, het is maar voor 7 weken daarna heb ik vacantie, ik heb hier ook genoeg te doen hoor met me kleintje kan ik ook fijn spelen en meer tijd even doorbrengen. Mijn gyn zegt gewoon het is je laatste zwangerschap dus als je die uit wil lopen moet je er alles aan doen, het gaat nu goed idd met die lengte van de bmm maar dat kan natuurlijk zo veranderen!! nancy gefelic!!!
@Koekkie: Ik zou het liefste ook dichterbij gaan wonen, mja Vincent heeft z'n werk daar waar hij het super naar zijn zin heeft, en tis gewoon een goede baan En op zich is het niet zo heel erg ver weg.. tis ''maar'' 40 min rijden, alleen ik heb geen rijbewijs, dus kan niet ''ff'' langs gaan, en dat is heel erg jammer..
O, dames dat klinkt wel goed. De aangeklede broodjes zijn voor mij iets meer voor de lunch. Ik hou wel van een lekkere maaltijd 's avonds. Ik denk dus dat het iets van pasta wordt. Klinkt lekker Nancy! Ik ga even kijken of ik toch mezelf zo ga "uitsloven" met jouw recept of dat ik een diepvries iglo pasta maaltijd ga scoren
@Pooh, nee het is supermakkelijk! Pasta koken, diepvriesspinzaie in de wok, zalmblokjes erbij en dan de boursin cuisine erbij, even laten garen en KLAAR Maar die iglo maaltijden zijn ook altijd lekker inderdaad hoor mmmmmm
Wij hebben 1 dag kdv aangevraagd Koekkie. Mijn schoonmoeder past ook 1 dag op en mijn moeder 1 dag. Dan blijft er nog een halve dag over in de 2 weken en die vullen we flexibel in. Snap je het nog??? Ai, wat lastig voor jullie! Kom je er wel uit dan met je baas? Precies Nancy! Hihihihi goed bezig meis! Leuk he??? WAT!!! GEWELDIG! En ook gewoon meteen morgen in ondertrouw, super! O wat gaaf voor jullie! Hoe heeft Bas gereageerd? Jippie Mamma Chan! Goed nieuws zeg... Jeeh Goldy! Veel plezier met shoppen! En jeetje zeg wat een heftige beslissing voor je vriendin. Heel moeilijk zo'n situatie.... Goed voornemen Pooh! Nu moet je je er nog aan houden. Pasta-tje is altijd zo klaar of rijst met een prutje (lees zoetzure saus met groente ofzo). En ja, het is zeker een opluchting dat we plek hebben op het kdv... ben echt helemaal happy! Euhm en Pooh, wat is stokeren? dames ik krijg echt trek van al het gepraat over eten! Gelukkig is het zo lunchtijd. Ondanks dat ik echt geen zin heb vandaag, ben ik best heel erg productief! Moet vaker geen zin hebben. Tot laters maar weer....
@Dithje, ja leuk he, kan het nog steeds niet geloven haha Bas reageerde nu heel erg enthousiast! Maar ik denk dat er zo onwijs geluld gaat worden in de familie :x Zijn nicht heeft het jaren geleden ook zo gedaan en nou toen was iedereen beledigd hoor. Nou WHATEVER, ons leven! haha ik herken je toch productief zijn! Geen zin hebben en toch een hoop doen Nou keep up the good work!
Is het wel goed te doen qua openbaar vervoer? Ik vind het nu er kids zijn wel erg leuk om dichterbij te wonen (en groter/groener). Ondanks dat ik mijn stadje (Amsterdam) heb moeten omruilen voor een dorp
@ Nancy: geweldig! Morgen al in ondertrouw! Enne... trek je niks aan van wat anderen vinden. Het is jullie "feestje"! Het wordt trouwens idd de boursin cuisine, maar dan met kip en spinazie. @ Dithje: stokeren = met een tandenstoker tussen je tanden steken. op die manier masseer je je tandvlees en wordt het gezonder. je moet wel ff weten hoe, maar het werkt goed.