Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ahhhh Pooh, ikke begrijpen nu;)!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, nee zal ik doen ;)
    Haha ik ben blij dat ik je op ideeen heb gebracht! :D

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Openbaar vervoer is niet te doen helaas.. bus, trein, metro, bus, ben ik 2 uur onderweg :(
    Maar gelukkig gaan we regelmatig op en neer.. gewoon met de auto, alleen ben ik afhankelijk van me vriend, maar die vind het niet erg om 1 keer in de week of 2 weken daarheen te rijden..

Alleen jammer straks met de kleine, ik kan niet de kinderwagen pakken en bij me moeder een bakkie gaan doen wanneer ik zin heb.

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    net naar de supermarkt gelopen (in het dorp) heen lopen dat gaat wel maar terug poeffff dat is toch iets minder. stonder er ook nog van die jongens (van een school in het dorp) allemaal aan t leren voor bouwvakker och en ze hadden lol grrrrr...staat eentje 2cm achter me dus ik stapte op zijn voet en dan ook nog dom gaan lachen bohhh ik was echt pissig.

net lekker samen met dylan broodjes en ommelet gegeten mmm was lekker.

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, na ja wat een kinderen joh :x
    Is Dylan helemaal opgeknapt weer?

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh vandaar dat ze al ja konden zeggen als het om 1 dag gaat. Wel lekker dat je het alvast weet hoor.

Mijn baas is nog aan het bijkomen dat ik voor de derde keer met zwangerschapsverlof ga binnen 3 jaar dus ik begin er nog maar niet over haha. Misschien lost het vanzelf wel op, komt er een plekje eerder vrij.

7. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es, misschien een goede reden om toch maar je rijbewijs te halen. Dan kan je met kind en al naar je mams. Heeft je mams wel een auto/rijbewijs?

8. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

2 jul 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Er wordt heel wat gekletst hiero, gezellig! :D

Ik wil iedereen bedanken voor de positieve reacties op m'n buik, doet me goed! Nou hopen dat ie streeploos blijft maar ik ben er bang voor...;)

Ik las ff snel tussendoor dat Nancy gaat trouwen, van harte meid!
    En niks aantrekken van wat anderen zeggen. Wij hebben 5 jaar geleden gekozen voor een geregistreerd partnerschap en alleen onze beste vrienden als getuige meegenomen. In mijn familie vonden ze dat ook maar raar, en iedereen heeft er toch wel een mening over, maar wij willen nog niet trouwen, en nu staat die optie gewoon nog open, wie weet... Geniet er maar lekker van morgen, en lekker doen wat jullie zelf graag willen!

Oeps, m'n lappie is leeg en de oplader ligt boven *lees ik ben ff lui* dus ik lees straks weer verder mee!

Fijne dag allemaal!

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Thanks LadyHelga! :) Ja ik ben er nog helemaal ondersteboven van haha en ook omdat het niemand het mag weten, heb het gevoel dat het op mijn voorhoofd staat ofzo haha :D

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ik wil ook me rijbewijs wel gaan halen, maar heb er geen zin in :p
    Ben dr een beetje laks in..

11. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey Nancy, wat lees ik nou :) Wat leuheuuuuuk :D En morgen al in ondertrouw joh! :$ Helemaal toppie zeg, en idd gewoon lekker je eigen plan trekken hoor. Iedereen heeft altijd overal wel een mening over ;)

Kikkert, hoe is het met Dylan?

Haha Koekkie, ja kan me voorstellen dat je baas wel even overdonderd was. Ach, is hij er straks wel snel van af, van al dat verlof :p

Liefs Elea

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Dithje, wat fijn dat je een plek op het kdv hebt zeg! Waar een beetje bluf al niet goed voor is hè ;)

Es, heb je geen rijbewijs? Balen dat het met het ov zo lang duurt. 2 Uur is idd een hele onderneming met een baby ja.

MamaChan, wat een supernieuws zeg, 5 cm!!!! :D Dat is nog meer dan de vorige keer toch? Fijn hoor!

Petatje, stoer hoor een sollicitatiegesprek als je zwanger bent. Ik hoop voor je dat je aangenomen wordt meid!

Pooh, lekker hoor een dagje niksen :) Ik ben nu ik zwanger ben ook dol op soep en vooral noodlesoep. Maar een lekkere salade gaat er ook wel in. Verse broodjes in de oven erbij, wat kaasjes, tappenade en andere smeersels voor erop en mmmmm.... smullen maar! En ohja, omelet of uitsmijter ham kaas gaat er ook altijd wel in!

Goldy, fijn dat het goed was bij de VK. Het blijft toch altijd een soort opluchting hè...

Haha en Koekkie lust geen Koekkies :D :D :D

Liefs Elea

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @elea hoe is het daar meid?

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dylan....ja weet het niet hij is niet 100% lekker das zeker, hij is huilerig slaapt slecht enz... ik hoop eingelijk of dat het hierbij blijft of doorzet want dit is ook niks. nu ligt hij wat je jammeren in bed maar voor hem is het toch ff beter als hij wat gaat slapen

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hier vandaag naar de school van Eline geweest. Het was vanmorgen al 30 graden, dus was best even wennen al die hitte. Aangekomen op school vielen onze ogen even uit de kassen :$ Ik zal de foto's voor zichzelf laten spreken:

16. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Het schoolplein:

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    #1117 Elea, 11 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
    en het zwembad :$:$:$

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Need I say more? :D

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    jeetje mijn mond valt ook heel even open...

ziet er wel echt goed uit hoor

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @elea waar ligt dat nou precies/ongeveer waar jullie nu wonen?

Deel Deze Pagina