Elea, wat een gave school! Zo wil ik ook wel weer naar school... Wat ontzettend mooi en luxe zeg. En 's ochtends al 30 graden, hmmm lekker hoor. Kan je je al een beetje settelen in jullie huis?
@Elea, wooooooooooooooooooooow wat mooi!! Helemaal super joh! Kan je een beetje aarden? (voor zover je daar over kan praten dan, nog niet eens een week daar )
@ Elea: wowie! Dat wordt gewoon een feestje, dat naar school gaan! En pfff, 30 graden in de ochtend, en dat loopt in de loop van de dag natuurlijk nog verder op. Dat zal wel even wennen zijn. Maar mss gaat dat wennen en stuk makkelijker met het weer van morgen in Nl in gedachten: regen en een graad of 6 Je zal het vast nog druk hebben met uitpakken en zo. @ hier: nou dames: net weer wakker na 2 uur geslapen te hebben. Werd helaas wel weer wakker met knallende koppijn, dus ik vrees toch echt voor m'n suikerwaarde verlieverlee. Als ik nu zo ook een beetje in de gaten hou hoeveel en hoe ik drink (gewoon een glas water in 1x achterover klokken en dat een keer of 10 per dag en daarnaast nog veel water drinken...) dan doet me dat toch wel een beetje aan vorige keer denken.
Pooh, tja dat klinkt wel als je suiker. Ohhh wat zou dat balen zijn als je op dieet moet tijdens je zw (weer). Wel lekker 2 uurtjes tukken... de hoofdpijn wat minder maar het heerst wel.
Nou ja, dan zouden we het ook daar nog op kunnen houden, dat het gewoon heerst.... Dat dieet was op zich wel goed te doen, maar ik miste echt super de patatjes... (sorry, weer eten) Het let namelijk niet alleen op de hoeveelheid suiker die je binnenkrijgt, maar nog meer op de hoeveelheid koolhydraten. Dus beperkt brood, aardappelen, pasta etc. Maar op een gegeven moment was ik wel zo creatief om te ontdekken dat ik voor een moorkop net zoveel "koolhydraten punten" kreeg als voor een evergreen. Dus die keuze was in het weekend snel gemaakt! Nou ja, als het goed is weten we morgen weer.
Mijn duimen draaien ook nog voor je hoor Pooh! Zou echt &^%$ zijn als het suiker is... Wel fijn dat je 2 uur hebt geslapen! Hier, zo lief!! Kom net thuis en ligt er een kaartje met mutsje van een vriendin van mij op de deurmat. Ze was het mutsje tegengekomen en moest meteen aan mij denken........ahhhhh!
hey dames, bedankt voor het duimen! mijn eerste gesprek ging niet zo goed,ik had mijn test ingevuld en was even naar de toilet gegaan. Toen ik terug kwam begon die dame (zo'n echte halve man met lang onverzorgd grijs haar) te zeggen dat ik dat nooit meer mag doen zonder iets te zeggen had al direct geen zin meer. Dat gesprek is dan ook niet zo goed gegaan. Het tweede gesprek ging wel helemaal goed. Volgende week moet ik iets meer weten. Had zelf bij de tweede dame een beter gevoel dan bij de eerste. Dus nu ga ik duimen dat ik mag terug komen voor het tweede gesprek bij het tweede bedrijf Nog vene snel voor ik eten maak: GEFELICITEERD nancy met jullie ondertrouw (morgen dan) en jullie trouwen! je wordt vast een prachtige bruid! enneuh:jaloers op Elea en de prachtige school enzo! zo,nu ga ik eten maken! tot strakjes xxx
Hmmmmmm Petatje, rare reactie van die vrouw. Super dat je wel een goed gevoel bij het tweede gesprek hebt! Ik blijf voor je duimen meid, dat je maar snel bericht mag hebben en uitgenodigd wordt voor een tweede gesprek. Baal een beetje... heb vandaag gemaild naar Noppies mbt die jurk die ik gezien had voor de bruiloften (die jurk die ik hier gespamd hebt) en hij is niet meer leverbaar in maat s. Chips, moet ik op zoek naar iets anders. Vanavond dus maar even surfen....
@ petatje: super dat het 2e gesprek goed ging. Maar wat een bizarre reactie van die eerste vrouw. In NL mag dat volgens mij zelfs niet volgens de wet (toch Dithje?) Ik blijf duimen dat het wat wordt! @ Dithje: Balen zeg! Je was zo weg van die jurk! Ik kreeg van de week een aantal "boekjes" met zwangerschapskleding binnen bij een tijdschrift. Daar stond ook een feestjurk van Esprit in (ook te zien via ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen). Zwart zocht je toch? Ook mamalicious heeft deze zomer een heel aantal mooie jurken, maar die zijn vaak wat fleuriger. Succes in ieder geval! Sebas heeft het heerlijk gehad op het KDV. Uiteraard niet geslapen, dus zo lekker vroeg onder de wol. Net heerlijk gegeten (thanx Nance, het was heerlijk!!!!!) en Sebas is nu nog ff aan het spelen. Ik ga dus gauw naar 'm toe, heb 'm toch wel gemist hoor, vandaag! (ook al heb ik de halve dag slapend doorgebracht...) tot later!
@Petatje, nou zeg wat onaardig van die mevrouw.. :x Hopelijk komt er gauw goed nieuws op je 2de gesprek, spannend!! En hoe reageerden ze op je buik @Dithje, wat lief van je vriendin! Ik kreeg paar weken geleden ook een leuke mand met inhoud van een vriendinnetje, zo schattig Ai dat is balen zeg, als je je zinnen op die jurk hebt gezet... Moet nu ook ineens op zoek naar een jurk, dat is gek (geen trouwjurk hoor, gewoon een mooie jurk, liefst iets van satijn en fleurigs ofzo en niet te duur) Iemand nog tips?? @Pooh, Ga maar lekker van Sebas genieten en fijn dat het eten lekker was @Felicitaties, bedankt allemaal! Kan het soms nog niet helemaal geloven.. 8) Maar dat ben typisch ik; als ik iets in mijn hoofd heb, is het vaak binnen een dag geregeld haha
@ rare dromen: heb vannacht gedroomd dat schoonzus ging bevallen en wij erbij waren in verloskamer. Toen ze met de benen gespreid lag, kwam m'n schoonvader ongegeneerd binnen! Hoezo stomme droom? Werd vandaag gebeld door vk, over seo. Omdat ik via icsi zwanger ben geworden, mag ik de seo ook in het umcg doen. Of ik dat wilde... Eh, gisteren gehad... Weet ik, zei ze, maar omdat ik nog terug moet wilde ze toch even dit zeggen. Ze is zo lief! En natuurlik speciaal. Heb haar nu nog elke x gehad, terwijl er 3 zijn + ze was bij de bevalling van Marjolein!
NANCY wahhhhh wat super dus toch trouwen en morgen al in ondertrouw van harte gefeliciteerd meid vind echt super voor je en lekker op jullie manier heerlijk ..dikke knuf elea wat een mooie foto,s zeg wauwww en palmen 30 gr heerlijk zeg ..denk dat ik maar ff een bakkie kom halen in de sun hahah....en hoe bevalt je nieuwe stekje??? vast wel wennen of niet? es weer goedgekeurd pooh je hebt goed bijgeslapen meid je had het ook nodig of niet dan!! hoop dat je niet op dieet hoeft dikke knuf dithje jeehhh wat balen van die jurk hoop dat je gauw iets nieuws hebt gevonden .. petatje wel fijn dat je 2e gesprek beter ging duim nog steeds voor je dat je voor een 2e gesprek kan komen mamachan goede uitslag meid ..maar nu verder? snap dat het niet makkelijk is zon beslissing nu al 100% ziektew voor de gene die ik vergeten ben sorry knuf hier de muur bijna af maar morgen ga ik pas weer verder ging me niet lukken vandaag maar hier vast een update hoe hij nu al is
Ga zo teruglezen hoor. Even snel......ZE HEBBEN HELE LEUKE NIEUWE POSITIEKLEDING BIJ DE H&M SHOP ONLINE. LEUKE JURKJES/TUNIEKJES/BLOUSES/BROEKEN. Echt even de moeite waard om te kijken. Ik ben net even los gegaan op het internet dusssss...... Tot zo
Klopt Pooh! Mag niet omdat het discriminatie is op grond van sekse. Maar ja, ook in NL zie je nog vaak genoeg vacatures waarin een bepaalde leeftijdsgroep benoemt wordt of wordt gevraagd naar een pasfoto. Mag ook niet... Bedankt voor de link! Ga zometeen even kijken... Hoeft niet per se zwart te zijn, mag ook wit of roze. Thema van de bruiloft is zwart/wit/roze dus iets in die kleuren of combi... Dan lijkt zwart mij het meest geschikt als basiskleur... Zou toch even op de site van Noppies kijken Nancy, daar staan leuke en fleurige jurken op. En verder, lange leve google. Hihihi, rare droom hoor Marj! Wat lief van je vk! Vind de muurschildering echt geweldig Angel! Petje af voor je creativiteit! Thanks voor de tip Lizz! Toevallig hebben we het er net over. Heb net belastingaangifteprogramma van 2009 ingevuld. Moeten weer betalen:x. Wordt er niet goed van, maar ja het is niet anders... Gelukkig niet een heel fors bedrag, alhoewel bijna E 300,-... Vraag mij dan altijd af wat we verkeerd doen...
dank je dithje ..minder zeg terug betalen pfff.maar doe je automatich de gegevens downloden van jou of je man??miss dat ze op het werk teweinig in houden volgens mij heeft het daarmee te maken maar het fijne weet ik er ook niet van hoor.. ik en sam hebben nu dit jaar nog appart de aangifte maar vanaf volgend jaar ook niet meer ...en dan krijgen we ook niet meer zoveel terug als nu hoor maar niet bij betalen ....
@Marj, hahaha kom niet meer bij! Ik heb ze ook hoor, gekke dromen, al gaan ze 9 van de 10 x nog steeds over mijn moeder en mijn 'lieve' zus komt nu ook geregeld weer om het hoekje kijken Wat een schat ja jouw VK, echt geweldig als je zo'n band hebt zeg! @Angel, wat is ie al mooi de muurschildering!! Super! Wij hebben toevallig vandaag de muurstickers binnen gekregen, dus ga die vanavond hier ook even spammen @Lizz, geweldig!! Ga gelijk kijken joh! @Dithje, thanks voor de tip, ga ik ook even bij Noppies kijken Heh die verrekte belastingdienst ook altijd &^%$# :x:x Flink balen meid... Ik heb toevallig gister de E 1670,- naar ze overgemaakt *huil huil*
ohh nancy super ben benieuwd straks na de foto,s maar wat balen zeg zoveel voor die :x belast brr kan het me voorstellen ... wij krijgen dit jaar een mooi bedrag terug maar dan is het voor ons af met die mooie bedragen ga nu eerst ff op de bank met de mannen aan de koffie en dan kom ik tegen 9u ff kijken hier na je foto,s