Plaatje opslaan op je computer Lizz. Dan klikken op paperclipje in het berichtje en bestand kiezen. Daarna op uploaden klikken, sluit dit venster. Vervolgens nogmaals op paperclip klikken en dan zie je je bestand staan.... Snap je het nog???
@Eline, leuke foto! @Pooh, subtropische verrassing whahaha kom niet meer bij, voor jou wat minder Wel fijn dat ie nu slaapt.. @Dithje, dat roze jurkje in het zwart vind ik te gek! Superleuk @Sam, wat een dag! En te gek zeg, zo lang zwangerschapsverlof (ouderschapsverlof), helemaal goed geregeld! @Elea, wat een luxe, maar hopelijk ivm privacy vind je gauw een leuk huis voor jullie zelf! @Lizz, thanks! Wat een schattig jurkje!! Waar zag je die? Wel duur zeker
Bij de Otto Nancy. Ook voor Dithje kan je daar best kijken. Hebben heeeeeeel veeeeeeeel verschillende jurkjes.
Nou de sticker in de slaapkamer zit er op maar vraag niet hoe :x wat een gepiel zeg, stickers trok je steeds bijna kapot, dus best wel een werkje.. maar het resultaat mag er zijn he Bekijk bijlage 57896 Die in de babykamer doen we later, als we de boel gaan aankleden. maar die kom ik ook zeker tegen die tijd nog even showen hier
Maaruuh dames, het is tijd de boel hier klaar te maken voor morgen en m'n bedje in.. Nog 1 dagje en dan WEEKEND !!
Bekijk bijlage 57909 Om het af te leren. Zal jullie daarna niet meer lastigvallen met mijn jurk. Dit is van ons saampjes. Mooi stel he! Maar wij hebben ook wel alles uit de kast gehaald hoor voor onze bruiloft. Het was echt mijn droomdag en zou het zo nog een miljoen keer over willen doen. Zucht....zwijmel...
lizz wat een mooie jurk wauwww ... dithje mooi hoor vind die jurk in het roze wel mooi na in het zwart dan maar goed roze kan ook goed komt je buik denk ik wel mooi na voren nancy gaaf zeg die stickers echt mooi...geloof best dat het een gepriegel was en na al die tips hier met jurken denk ik dat je vast iets moois zal vinden je wordt een super bruid eline volgens mij vroeg zei jij dat je het knap vind dat ik het aandurf maar goed doe het wel vaker en tja mislukt het dan verf ik het weer over en begin ik overnieuw haha..maar teken wel eerst met potloot een schets op de muur en zeker met zulke dingen .. bedankt voor jullie lieve reacties van de muur ..hij is dan nog niet af maar het is bijna af ..