Pam en Rianne:gefeli met de goede echo. (had wel leuk geweest om het uit eerste hand te lezen maar evengoed proficiat! ) Eline:beterschap! J2J:genieten bij de pedicure!!! al nieuws van claire?
Dames, ik was net bij de Xenos en daar hadden ze klamboe's met zo'n dakje en strikjes bovenin (echt voor een meid vond ik, dat wel) in alle kleurtjes voor E 7,99!! Ze waren echt heel leuk! Dus Es, ik moest gelijk aan jou denken. En sterkte met je lip, ben je lekker mee zeg! Eline, jij ook sterkte! En hopelijk heeeeeeeeel veel plezier morgen!! Einneh, wat een verhaal! En wat ranzig zeg, hoe durven ze! :x Zeker werk van maken! Dithje, ben benieuwd naar het verhaal van de KDV's! Pooh, heb je het einde van CSI nog kunnen zien ergens?? En gaaaaf dat behang, heel stoer! Hier, net ook even bij de Zeeman geweest, moest weer grotere BH's hebben En daar is het nog een beetje betaalbaar en hadden ze ook nog eens leuke En ook nog 2 supergave pakjes gekocht voor de kleine smurf, vriendje vond het ook geweldig O en nog een positiespijkerbroek bij de H&M, zo maar even kijken of ie past Nu wel beetje last beneden want ik ben als een speer door die stad gevlogen 8) Niet zo slim maarja
O en deze kreeg ik van een vriendinnetje, GEWELDIG!! Heb 'm gelijk als blog op mijn Hyves gezet 10 dingen die je nooit tegen een zwangere vrouw moet zeggen! Lees en onthoud!!!!!! 1."Wow, jij bent dik!"Hmmm. Zwangere vrouwen vinden dit echt heel leuk om te horen, echt. Net zo leuk als jij het vindt om te horen dat je kont echt heel dik is. Wanneer je dit ooit tegen een NIET-zwangere vrouw zou zeggen, had je een klap voor je kop gehad. Ik begrijp niet zo goed waarom mensen denken dat het nu WEL oké is om te zeggen dat je dik bent omdat een vrouw zwanger is. Enige juiste reactie: Ja, jij bent ook echt dik! Ik ben zwanger, wat is jouw excuus? 2. "Zou je dat wel eten?" Nee, ze zou dat niet moeten eten. Dus? Is het vergif? Is het een kilo brownies? Niet? Waarom begin je er dan over? Zwanger zijn betekent dat er een nieuw mensje groeit binnenin je lijf. Het betekent soms dat je lijf schreeuwt om iets niet zo gezonds! Enige juiste reactie: Moet je zo nieuwsgierig zijn? 3. Is je baby op een natuurlijke manier verwekt? Wat betekent dat precies? Zijn niet alle baby's natuurlijk? Mits je niet aan het praten bent met je beste vriend, is deze vraag compleet onbehoorlijk. Ook insinueert het dat er verschil is tussen baby's die zonder hulp zijn 'gemaakt' en een die wat extra hulp nodig heeft gehad. Bovendien is dit een zeer persoonlijke vraag over haar en haar man zijn reproductieve organen! Enige juiste reactie: "Nee, het is eigenlijk een alien die in mijn baarmoeder is geplaatst. Erg onnatuurlijk, inderdaad." 4. Weet je zeker dat je geen tweeling krijgt? Zie irritant commentaar nummer 1. Wanneer er niet wordt gesproken over een meervoudige zwangerschap, vraag het dan ook niet. Want wat een zwangere vrouw hoort is: "Jee, wat ben je dik!" Enige juiste reactie: Oh, ik wist niet dat je een dokter was? Kun je me dan ook het geslacht van het kindje vertellen? En wanneer het wordt geboren? 5. Oh! Mag ik aan je buik zitten! Het antwoord is "Nee". Simpel. Wanneer je een vreemde bent is het zelfs: "Hallo! Tuurlijk niet!". Einde discussie. En ben je zo'n persoon die gewoon aan de buik zit zonder het te vragen, speelt echt met vuur!Eens even kijken, de vrouw is oncomfortabel, hormonaal en kampt met een lichaamsgrootte-uitdaging. Wil je echt aan haar zitten en zien wat er gebeurd? Enige juiste reactie: Zeg niks. Grijp gewoon zijn of haar buik en wrijf heen en weer. 6.Wanneer ben je uitgerekend? Lijkt een onschuldige vraag, valt onder 2 catagorieen, beide met hun eigen level van irritatie. Éen, de persoon die je het vraagt is misschien wel helemaal niet zwanger. Daarnaast lijken vrouwen die net bevallen zijn nog steeds zwanger, en ik kan je verzekeren, jij wilt niet degene zijn die deze vraag stelt aan deze humeurige, moeie, hormoon-razende post-partum vrouw. De tweede catagory is dat het eigenlijk zwangere persoon deze vraag al wel, oh, 5271 keer gevraagd is. Vandaag. Is het werkelijk zo belangrijk? Waarschijnlijk zal de zwangere vrouw deze informatie vanzelf een keer verschaffen. Enige juiste reactie: Wanneer bij JIJ uitgerekend? ( werkt het beste op vrouwen, die niet zwanger zijn) 7. Als je denkt dat het nu al erg is, wacht maar tot de baby er is! Dit is meestal gerelateerd aan verschillende problemen, maar elke zwangere vrouw heeft vooral de klacht; gebrek aan slaap. Geloof me. Een zwangere vrouw die al een week geen goede nachtrust heeft gehad door snurken, maagzuur, minstens 20 keer plassen en elk ander assortiment van zwangerschapssymptomen wil NIET horen dat het nog erger wordt. Enige juiste reactie: Nou, ik kan de baby dan toch wel een keer bij jou brengen voor een lekker nachtje slaap? 8. Laat mij je mijn horror-bevalling vertellen! Oke, dit wordt niet eens gezegd, ze beginnen gewoon. Deze genegeerde opmerking brengt vooral vrouwen die hun eerste kindje verwachten nogal in paniek. Zij hebben zowieso al stress van de komende bevalling. Voedt die stress niet. Enige juiste reactie: Goed verhaal! Laat mij je vertellen over mijn laatste ochtendmisselijkheid/ het rare gevoel in mijn borsten etc. 9. Ben je klaar voor een baby? Nee! Wie wel ooit? Meeste zwangere vrouwen zijn bang en onzeker over het antwoord op die vraag, in ieder geval een beetje. Geef een zwangere vrouw niet nog meer stress. Wanneer de baby er is, zal ze 1 blik op haar kindje werpen en dan zal ze meer dan klaar zijn. Enige juiste reactie: Ben jij klaar voor een trap richting je kin? 10. Wauw, jij ziet er moe uit! Duh! Ze heeft geen goede nachtrust gehad sinds, nou, de verwekking. Natuurlijk ziet ze er moe uit! Waarschijnlijk kostte het haar vanochtend elke ons energie die ze had om uit bed te komen. Daarna moest ze waarschijnlijk overgeven. Zwangere vrouwen voelen zich al dik, lelijk, er gebeuren allemaal vreemde dingen met haar lijf en ja, ze zijn uitgeput! Het is zo lastig om je mooi te voelen. In plaats van hoe slecht een zwangere vrouw er uit ziet, waarom niet vertellen hoe mooi ze is? Enige juiste reactie: Jij ziet er ook beroerd uit, wat is jouw excuus?
Jakkes spuit in je lip, hoe gaat die nu? Gefelic met jullie echo pamp, en rianne EEh eline voor de tweede x veel pelzier morgen!! Hier, zolder opgedoken in de kleren (zomer) pffffffffffff wat een zooi resultaat 3 zakken vol naar het goede doel De kleren van me zoon weggedaan ook hoezo opruimerig hihi dat heb ik altijd voor me verjaardag alles moet schoon en netjeserrrug Zometeen met mijn lover naar de jajajajaaaaaa mac Zal het me heerlijk laten smaken!! Morgen ben ik er weer Ojaaa heb ook nog een campingbed en een voedingskussen te koop
Lekker J2J, geniet ervan! Sterkte Eline, jeetje zeg. In ieder geval heel veel geluk en succes morgen en geniet ervan! Ohhh Nancy, nog even lekker geshopt! Super! GEWELDIG die tekst van jouw vriendin! Echt helemaal super!!! Ben benieuwd of jouw collega's er morgen nog wat over zeggen... Smul ze Mamma Chan! Hier, we zijn eruit! Als er plaats is dan gaat beebje naar het kdv hier in onze woonplaats. De keuze was het kdv in onze woonplaats vs kdv in de plaats waar manlief werkt. Daar hebben wij vandaag een rondleiding gehad. Hele lieve medewerkers, echt niets op aan te merken maar ik vond het een beetje oud en aftands. Niet opgeruimd en niet netjes en dat vind ik toch wel belangrijke zaken. Bijvoorbeeld een waterkoker op een aanrecht in een van de ruimtes met kindjes, op de rand. Een keer trekken aan het snoer en die waterkoker valt van het aanrecht. Veiligheid is voor mij wel het meest essentieel! Het kdv hier in onze woonplaats is nieuwer, georganiseerder, netter en zeker ook veiliger. Al met al een veel beter gevoel over! Manlief ging in eerste instantie voor de keuze die logistiek het makkelijkst was, dus die in de plaats waar hij werkt. Maar hij had al vrij snel door dat ik het daar niet zo mee eens was. Al met al best een hevige discussie geweest, maar het wordt het kdv hier in onze woonplaats! Ben dus helemaal happy, nu hopen dat ze plaats hebben... Morgen meteen het inschrijfformulier inleveren en daarna heeellll hard duimen! Ga nu relaxen op de bank en mijn favo series Mercy en Trauma kijken. Fijne avond allemaal en tot morgen (of heel mss kom ik straks nog even spieken).
meiden hier komen de site's waar je de gedichtjes kunt vinden: Baby Lloyd Babyzone.nl, de leukste babysite van Nederland!!! Kaartenonlinebestellen.nl - Voorbeeldteksten
@mamma chan owww lekker ....opruimen hier afgelopen weekend ook gedaan met als resultaat 2 zakken vol met kleding hoppa weg ermee
ben helemaal bek af dames,ga naar bed. Hoop dat alles goed is met Claire haar ukje. Slaapwel en tot morgen! xxx
@ Nancy: hahaha, wat een geweldige tekst! Heb de aflevering van CSI nu gedownload, dus dat komt wel goed denk ik. Hoe zit je nieuwe jeans? @ Dithje: mooi dat jullie je keuze kunnen hebben maken. Ik duim voor je dat er geen (of een hele korte) wachtlijst is! @ Es: auwie, een spuit! Hopelijk is het snel over. @ Eline: jeetje meid, wat rot voor je! Ik hoop dat je morgen een goede dag hebt en toch heerlijk kunt genieten! @ Einneh: super dat je man niet geopereerd hoeft te worden! En wat een verhaal van je weekendje weg. @ mamachan: lekker zo'n opruimbui! @ Sam: weer een beetje bijgekomen van Jildou vandaag? Heb wel meegelezen, maar ben nogal moe,dus hopelijk niemand vergeten Trusten en tot morgen!
Dithje fijn dat jullie eruit zijn !! Pooh.. Nou denk dat ik dat morgen pas weer ben !! PFfffffff fijn zo'n gezellig kind !! Maar goed.. ze slaapt HAHA!! Dames ik ga mn bedje in want ben helemaal compleet kapot
@Dithje, fijn dat je nu een geschikt KDV hebt, super! @Kikkert, goed he die tekst! Lekker jatten Leuk die websites! @Pooh, Mijn jeans zitten super, lekker stretch heerlijk!! Iedereen trusten alvast! Zat net op het puntje van mijn stoel bij Desperate Housewives Zal wel laatste aflevering zijn geweest van het seizoen ofzo.. afwachten maar
las net een verhaal in de lounge van een meid en haar man is de baan kwijt (baas nergens te bekennen of zoiets) en hebben 3 kids, nu zijn ze dus een topic begonnen om geld over te maken voor hun. vind het heel erg wat er is gebeurt bij hun maar als ik heel eerlijk ben zou ik geen geld overmaken, ondanks dat ik met ze te doen heb.
@ Nancy: leuke 10 punten!! @ Dithje: fijn dat jullie er uit zijn!! Voor de dames welke op gaan: alvast lekker koese!! @ Kikkert: nee dat zou ik geloof ik ook niet doen!! @ hier: net terug van een vergadering nu ff op de bank met laptop! even zp'en en genieten van geschop in mijn buik, wat een leuk gevoel kan er maar niet genoeg van krijgen (nog niet )
Goede avond!! Heb net alles terug gelezen wat enorm veel!! Heb geen puf om te reageren, ben net thuis van klussen in ons nieuwe huis.. Niets zwaars hoor beetje behang afstomen ed. Vanmiddag kwam de stucadoor een offerte maken en viel heel erg mee dus hij begint maandag al!!! JIPPIE!! Morgen is het dan zo ver, hopelijk is alles goed met onze uk.. Heb de echo al om 8.15 maar denk dat ik er pas sávonds weer ben want ga weer flink klussen.. Tot morgen!! Knuffel
@ Bellamano: leuk klussen om je nieuwe huis thuis te maken maar wel rustig aan he!! en veel plezier morgen!!
meld... Heb alles gelezen, maar echt geen puf om te reageren sorry... Alles staat klaar en toch ben ik super gestresst omdat ik bang ben dat ze het verkeerde meenemen of dingen vergeten (we laten een deel hier en nemen een deel mee en dan is er ook nog een deel dat nog weggegeven moet worden )... Oftewel, ben het overzicht een beetje kwijt haha, maar ben te moe om me er echt druk om te maken, dat scheelt weer Oh en ik wilde net even kijken wat ik aan ging doen in het vliegtuig, bleek dat ik 3 broeken niet meer aankreeg En dat kwam niet door mijn buik haha, de 'terrible thighs and huge butt are finally coming!' Liefs Elea