hoi meiden, mannetje en ik zijn beiden geveld door de griep, heb 2 dagen in bed gelegen en ga er zo weer in, dus ben eff nie online, mijn hele beeldscherm trilt ook alle kanten op :s geen goed teken dus!!
dylan kreeg ron 6uur flinke kriebel hoest dus die heb ik uit bed gehaalt want hij kon echt niet liggen zo zielig, dus hij heeft nog tot 7uur bij mij in bed gezeten en hebben we gekletst. ik had de hele tijd harde buiken en erg gevoelig boven het schaambot dus vandaag maar wat rustig aan doen. ik ga ff kijken of ik een poging kan doen tot bijlezen mits het neit te veel is
oke aan t bij lezen begin ik niet te veel sorry dames... wel ff snel de foto's gekeken wat een mooie bruidjes
Mogguh lieve meiden! @Claire, beterschap. ff rustig aan! @Kikkert, houd nog niet echt over he bij Dylan, arm jong Jij sterkte met je onderkantje @Bruiloften, WOW wat een mooie bruiden heb ik voorbij zien komen zeg! En hele mooie stelletjes, super! Kijk uit hoor, zo krijg ik zin in een echte bruiloft haha @Muursticker, bedankt voor jullie reacties! Ben er ook heel blij mee @Hier, laatste dagje werken voor het weekend :x maar vanmiddag om 16u weg want om half 5 in ondertrouw! waaaaa vind het nog steeds zo onwerkelijk Dan even cadeautjes kopen en morgenmiddag babyshower van vriendinnetje en 's avonds komen mijn schoonzusje en zwagertje hapje eten en borrelen en zondag moet Basje naar Ajax dus heb ik het rijk alleen Fijne dag alvast!
goedemorgen allemaal claire beterschap voor jullie beiden .. kikkert nou gaat nog niet echt beter met dylan vervelend zeg..beterschap en doe jij maar ff rustig aan beentjes omhoog in zo verrre je kan ... nancy nog een paar uurtjes en dan lekker weekend ...leuke dingen in het verschiet ..vandaag in ondertrouw yippieeeee fijne dag meid vandaag een druk dagje pfff de muur zo gaat als af maken en dan heb ik vandaag een hoop ontwerpen liggen die ik moet maken pfff wel leuke projecten... iedereen een fijne dag
Ff een snel berichtje (drukke week gehad en moet zo ook weer weg ) Gisteren bij de VK geweest, alles is goed, bm ligt ter hoogte van mijn navel (volgens het boekje ) en de kleine doet het uitstekend!! Helemaal blij!! Mijn moeder was gisteren even mee die vond het geweldig En ow ja, woensdagwvond heeft manlief de kleine ook gevoeld! Lag tegen de voorkant van mijn buik te schoppen en was goed voelbaar. Maar tja naar 1x schoppen weer verdwenen natuurlijk Dat wast ff...... zal vanmiddag ff wat tijd vrijmaken hoor nu eerst naar Drenthe!!
Mooie bruidjes!!! IK wil ook:x wil al best lang ma vriendlief nog niet hij heb hele grote fam en kost best duur, nja ik wil best alles uit zoeken zodat het allemaal nog meevalt ma krijg m ma nie over de streep iemand tips??? Hij is wel 25 bijna ik 30
@Angel, jij ook een fijne dag! Al wordt ie dan druk.. En projecten? Tattooages ontwerpen of bedoel je dat niet? @Einneh, super dat alles zo goed was bij de VK! En mooi he, als je vriend het voelt.. die van ons is ook zooooo eigenwijs, 9 van de 10 x als papa voelt, is 't weer weg @Mamma chan, zo zo dat heb je goed gedaan, zo'n toyboy hihi Ik zou eigenlijk niet weten hoe je hem over moet halen... Als je het groot wilt hebben zou ik toch echt wachten tot er centjes zijn, anders valt het dadelijk alleen maar tegen
nancy ja tattoo ontwerpen heb er nog 3 liggen voor vandaag en ze moeten echt af vandaag ohhh zo erg van me op het laatste moment nog beginnen hahha... einneh fijn dat alles goed was en dat paps de kleine heeft gevoelt echt supe ... mama chan zo dat doe je goed meid een jonge vent een bruiloft kan men zo duur maken als je zelf wil ..de vast kosten zijn wel het gemeente huis ...en verder tja een tapje huren bv op een mooie locatie of bij iemand die een grote tuin heeft en daar een mooie tent neer zetten met muziek enz erbij vaak zit er in de fam wel een jonge pubber of zoiets die dan kan draaien ..lekker hapje en je geeft een knal feest en nu je kids krijgt des te beter om te trouwen kun je zeggen
toen ik ging trouwen met mijn ex hadden we ook een groot feest ..zaal ...band..eten en de hele migmag en ook nog eens op zaterdag helemaal een dure dag ..we hadden ong 250man ..ikzelf vond achteraf wel dat ik weinig van de avond en de mensen mee heb gekregen waren er zoveel dat het een beetje naast me heen ging ...nu als ik en sam gaan trouwen houden we het klein en dan in de tuin bij een bekende met alleen naaste fam en vrienden en een paar buufs en verder niet .. gewoon simpel met een tapje een muziekje en lekker feesten ..maar dat is echt ieder voor zich kwa smaak en wat je wil natuurlijk ..
Beterschap voor jullie beiden Claire! Die paar uurtjes werken kom je ook wel door Nancy, helemaal met ondertrouw in het vooruitzicht. Echt super joh! Maaruh.... vaak staat er voor ondertrouw een dag bijzonder verlof. Heb je al gekeken in jullie arbeidsvoorwaarden/cao of je er recht op hebt? Wat fijn Einneh dat alles goed was bij de VK! En super dat je man de kleine ook gevoeld heeft. Veel plezier in Drenthe! Goed gedaan Mamma Chan zo'n jongere vent! En tja... moet je hem wel willen overhalen...? Hier, laatste dagje werken voor het weekend. Gelukkig een rustig dagje. Kan ik ook wel gebruiken want heb vannacht weer zo slecht geslapen. GRRRRR:x! Vanmiddag na het werk naar de (kap)salon van mijn schoonzusje om een nieuwe coupe te laten aanmeten, jippie zin in!
@Angel, AHA wel leuk! Of heb je er niet zo een zin in (ontwerpen)? @Dithje, ja kom ik ook wel door hihi en zo druk is het niet, dus ik zit lekker te surfen (erg he ) Heh balen van het niet slapen.. Wel leuk vooruitzicht, nieuw kapsel! Altijd goeeeeeed Pedicure aan huis kon niet, dus ben nu op zoek naar een andere en gevonden! Dus dag voor de vakantie (1 april) ook afspraak bij de kapper (knippen en verven, blond ) en lekker de voetjes laten doen, heeeeeeerlijk! Kan daar serieus zo van genieten, vooral nu
dithje leuk nieuw kapsel ..alleen jammer dat je weer slecht geslapen hebt .. nancy heb altijd wel zin om te tekenen maar mis alleen wel eens de energie de laatste tijd maar die vind ik zo wel weer en dan ga ik er flink tegenaan hahah... ohh lekker surfen tijdens je werk hahah...
@Angel, ik heb dat met sieraadjes maken, kan me er vaak niet (meer) toezetten maar als ik eenmaal bezig ben, gaan met die banaan! haha ja erg he! Maar op vrijdag is mijn leidinggevende er nooit en dat scheelt gewoon zoooo enorm in het werk..
babydump belde net,de kamer kan niet geleverd worden in week 14 en wordt pas in week 16 geleverd! :x vind ik helemaal niet leuk!
Goedemorgen!! Mooie bruidjes gezien!! Petatje: He das balen zeg!! Nancy: Vandaag in ondertrouw whoeiiiiii 8) Wij gaan vanmiddag naar het gemeentehuis, Vincent gaat de kleine erkennen Morgen de 3D echo, ben best benieuwd, me zwager en schoonzusje gaan mee, die hebben er helemaal zin in
Morge meiden Neeh dit keer geen goede morgen. Onze jongste heeft 4 maal overgegeven deze nacht (dus 4 maar hem en het bed verschonen), deze ochtend ook nog 4 keer waarvan 1 maal in bad (gatsie), 1 over de bank, 1 tapijt beneden en 1 tapijt boven. Bleehhh! En tuurlijk heeft hij amper geslapen... maar wij ook. Ben gebroken. Gelukkig is het niet een werkdag. Ik zag heerlijke jurkjes voorbij komen. Die wil ik hebben... ik ben gek op jurkjes (die passen teminste met die lange benen van mij - broeken passen nooit). En helemaal op jurkjes met strikjes. Zodirect maar even rond gluren op diverse sites als de jongens dat toelaten. Ik ben bijgelezen maar ik moet nu echt wat thee-ine krijgen. Ben kapot, niets voor mij, ik was zoo energiek deze week. Es, veel kijkplezier met je echo. Nancy, leuk in ondertrouw vanmiddag. Gaan jullie er nog wat speciaals van maken met zijn 2-tjes. Tot later ps oh ja mijn vriendin heeft gisteren te horen gekregen dat ze een meisje krijgt. leuk leuk