@Es, spannend vandaag en morgen! Zijn toch weer van die mijlpalen he, super! En leuk dat de fam morgen meegaat! Wij mogen 23 maart en dan gaan mijn schoonouders en vader mee @Koekkie, nooouuuu zeg daar ben je lekker mee! Pffff dan word je zelf niet helemaal goed denk ik Beterschap met de kleine man Leuk voor je vriendin! Hoe ver is zij? We doen niet echt iets speciaals vandaag, dat doen we de 10de van mei denk ik wel @Dithje, bedankt nog trouwens voor het attenderen op de extra vrije dag! Kzit bij P&O en sta er niet eens bij stil Komt ook omdat het geheim is he hiero denk ik
Nancy, ze loop 1 weekje achter op mij. Dus wel zo leuk. Tuurlijk hoef je vandaag niets te doen met ondertrouw. Wij hebben het toen online gedaan haha. Ik zal ook even een trouwfoto plaatsen. Een goede foto van mijn jurk staat op mijn hyves.
@Koekkie, Een weekje verschil maar met je vriendin, wat super zeg! Ooooooo wat prachtig!! en zo heerlijk op het strand, helemaal top!
bleh ben echt heel moe. Mijn ogen prikken heel de tijd,voel me ook slappetjes...Ga snel naar de garage nieuwe bandjes op tuutje laten zetten en dan op de bank. Sorry voor het ego berichtje! Koekierachtig
Heerlijk Nancy dat je de pedicure en kapper al geregeld hebt voor je vakantie. Goed bezig!! Kan je mij niet even komen helpen als je het toch niet zo druk hebt? GRRR Petatje, dat is niet leuk! Helemaal niet omdat je je er zo op verheugd... Leuk Es vandaag jullie meisje erkennen en morgen de 3D echo! Leuke vooruitzichten voor jullie... Ben benieuwd hoor naar de echo! Bah Koekkie, dat mannetje van jou heeft het goed te pakken. Beterschap met/voor hem! Wat leuk dat je vriendin een meisje krijgt, gefeliciteerd. Tja Nancy, als het op je werk ook geheim is wordt het lastig om een vrije dag te claimen... Maar dan weet je in ieder geval dat het hoogstwaarschijnlijk wel kan. Mooie foto Koekkie! En ohhhhh super zo op het strand! Mooi stel zo samen. Hier, waarom is de vrijdag altijd zo'n drukke dag... pfff. Maar voor jullie maak ik wel even tijd vrij tussendoor.
@Petatje, sterkte! @Dithje, Ja goed he! haha stuur maar wat door, ik maak het wel voor je Nee bij ons is de vrijdag echt een bijwerk-dag en ik werk natuurlijk als management assistente en als mijn leidinggevende er niet is, scheelt dat echt enorm! En dat is dus elke vrijdag.. Ik denk dat ik 'ons geheim' wel tegen mijn leidinggevende vertel, moet toch ook reden vrije dag 10 mei opgeven denk ik Sterkte met je werk vandaag!
Ik voel me vandaag ook niet echt toppie.. beetje loom, moe.. alsof me lichaam niet echt wil vandaag..
Petatje en Es, beterschap! Lekker hoor Nancy zo'n vrijdag dat je kunt bijwerken (lees surfen)... Ennuh, voor de dag zelf hoef je ook geen verlofdag op te nemen he? Is ook bijzonder verlof vanuit werkgever. Moet je alleen even kijken hoeveel dagen je vrij krijgt vanuit voorwaarden/cao. Wij krijgen bijv 3 dagen... Toch lekker! Hoe is het trouwens met je snottekoppie? Ben je er alweer vanaf??? Hier nog volop aanwezig hoor...
hey meiden, ik kom net weer binnen vallen. Vanmorgen met manlief en Sebas naar Ikea geweest om de kasten voor de zolderkamer te halen. Dus ik ga zo even teruglezen, maar...ik wilde jullie wel alvast ff laten weten wat de bloeduitslagen waren. M'n suiker is gelukkig goed!!!!!!!!!!! B12 en schildklier ook en HB was 7,2. Op zich niet dramatisch laag, maar de dokter adviseerde wel staaltabletten en een paar kiwi's extra per dag (om nog naar de wc te kunnen met al die staaltabletten) Over 2 weken gaan ze dan weer m'n HB controleren om te zien of het dan beter gaat. Gelukkig dus geen drama's met dieet en spuiten enzo. Ik kom zo weer terug om verder te kletsen en op iedereen te reageren. Nu eerst even eten. x pooh
Nee ik wil hem niet overhalen maar ik weet dat die zichzelf te jong vind nog.. Hmz als ik m nu eens vraag?? hihi hoeft tog ook nie begin volgend jr te zijn?? ik had altijd in me kop 2012 zomer Heb ik wel eens gezegd en hij snapt niet dat als we dat nu weten dat je alles nu moet regelen. Hij denkt van als ik nu ja zeg dan wil ze het meteen wat niet zo is. ik vindt 2012 mooi! Mja ik was altijd tegen het id om hem te vragen.. maar ik denk dan weer zo dan kunne we sparen als we het nu weten? of is dat heel stom?
Super nieuws Pooh! Wel minder dat je aan de staaltabletten moet... Het verbaast mij trouwens wel want de laatste keer was mijn hb 6,9 en toen waren staaltabletten niet nodig... Zijn jullie geslaagd voor kasten? 2012 is een mooi streven Mamma Chan! En sparen... tja, dat is wel nodig natuurlijk als je een grote bruiloft wilt.
Leuk al die bruidsjurken zeg! Die van Dithje en Koekkie zijn wel mijn stijl. En Angel, dat is weer het voordeel van 2 keer trouwen Kun je het nog eens over doen Al vond ik zelf 1 keer wel genoeg eigenlijk Wat zijn jullie allemaal mooie meiden trouwens Koekkie, niet verkeerd die locatie! Waar zijn jullie getrouwd? Ik ook even spammen dan
Mooie bruid Elea *zucht* het is al 1 uur, en ik moet nog wat dingen doen, maar ik moet eerlijk bekennen, heb geen zin!
Tsja MamaChan, het is wel duur hoor trouwen. Zelfs als je het klein wilt houden komen er nog best veel kosten bij kijken. Of je moet het echt zonder vrienden enzo doen... Mijn vriendin heeft ook haar man gevraagd. Die had ook geen zin om op hem te wachten, haha! Dus waarom niet? Als je weet dat hij ook graag wil... Pooh, fijn dat alles goed was. Dat ze je staaltabletten geven bij 7,2 joh... Hier was mijn hb eerst 5,4 en na de tabletten 6,7 en toen hoefde ik heen staaltabletten meer te nemen Es, ik hoop dat je snel weer opknapt meid... Nancy, ja hoor lekker die vrije dag pakken! Knuffel voor Petatje!
es en petatje beterschap meiden ..knuf pooh gelukkig niet je suiker en uhhh staaltabletten bij 7.2 hier ook nog nooit gehad .. miss nu je zwanger bent dat je ze daarom krijgt kan natuurlijk... ik heb er zelf veel last van en zeker tijdens de zwangerschap maar ik neem de gravitamon en dat helpt mij goed ..(kan niet tegen die staaltabl) hoop voor je dat het helpt en je snel weer een beetje opknapt daardoor... mama chan dat ik ook een poging waard en idd 2012 is een mooi jaar toch.. en heb je zeker de tijd om geld weg te leggen ervoor ..die tijd heb je vaak wel nodig elea zo ook een mooie bruid hoor super jullie zijn daar allemaal zo slank he ..idd ik kan het weer overdoen maar dat is ook echt de laatste keer hoor hoor mezelf nog zo zeggen trouw nooit meer maar nu met zon man nou daar wil ik echt mijn leven mee delen tot ik stok oud ben en de 1e keer was ik 19 pfff echt jong eingelijk wel als je zo terug denkt .en de andere bruidjes ook heel mooi leuk om dat zo te zien krijg er weer helemaal zin in hahahh koekki wel heel mooi zo die foto op het strand
hee meiden, even een stukje teruggelezen. Aantal mooie bruidjes gezien zeg. leuk al die jurken Clair beterschap voor jullie beiden Einneh leuk zeg dat jullie beiden de baby hebben gevoeld nancy succes straks met de ondertrouw, toch weer een byzonder moment Dithje leuk een nieuw kapsel, weet je al wat? Hopenlijk slaap je vannacht beter. Koekkie beterschap voor je kindje. Bij mij op mijn werk waren veel oudjes ook vannacht aan dunne en overgeven. Misschien heerst er wat. Pooh gelukkig is je bloed goed verder. maar veel kiwis eten haha Elea wat een mooie bruid was je, heel apart, echt prachtig. Hier gaat alles goed, heb minder pijn bij maag. Ik voel de baby steeds beter schoppen, mijn man voelde het gisterenavond ook voor het eerst echt goed, echt byzonder. Heerlijk dit weekend lekker vrij. net lekker rookvlees bij de slager gehaald, hmmmmm xxxxx
alle bruidjes wat mooi!!! ik heb hier ook allemaal boeken vink zo leuk he kijken.. Maar hoe ga ik dat dan doen? iemand id? Nancy veel plezier straks!!