Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Waaaaaaaaaaaaaaw nancy:D:D:D:D

super!!!! btje vage vraag ma waren de ringen duur? ik ben een lijst aan het maken:p hahhaha lol

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Nancy :D Gefeliciteerd :D :D !! Spannend !!

Petatje: Jij ook wat goed zeg :D !! Nog even over je harde buiken, weet je zeker dat het geen blaasontsteking is??? Dat kan namelijk ook, en kan je ook harde buiken van krijgen!!!

Verder prachtige bruidsfoto's gezien :D !! Geweldig!!!!

Hier net met Jildou en manlief om nieuwe schoenen voor haar geweest. En geslaagd :D !! Zal zo even kijken of ik ze ook op internet kan vinden. Verder kapot en last van m'n rug, maar goed, het is weekend :D !!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mama chan: Ringen kan je in verschillende prijsklasses krijgen hoor :D !! Kan rond de 100 euro, maar ook voor 1000 euro ;) !!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wauw Einneh, hele mooie bruid hoor:D!

Het was heerlijk bij de kapper Pooh! Zo lekker relaxed altijd omdat het de salon van mijn schoonzusje is. En het resultaat........super! Ben er zo blij mee:D! Flink stuk eraf waardoor het nu boven mijn schouders komt en weer goed lagen laten knippen. Ze gaf ook aan dat het echt nodig was, flink droge punten....
    Hoe is het met jou?

Gefeliciteerd met jullie ondertrouw Nancy! Op naar 10-5;)... Ohhhh, wat een mooie ringen hebben jullie uitgezocht:)!

Jeeh Sam, nieuwe schoenen voor Jildou! Sterkte met je rug....

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nee niet duur Mamma chan! :p Alles moet low budget zijn en was aanbeiding bij Luigi Lucardi, 2e ring voor 5 euro ;) En het is geen echt goud maar wel zilver met bladgoud kan dat :( Waren met graveren en alles in totaal E 75,- kwijt :D

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Bedankt meiden!
    Kga met mijn arie op de bank want AUW aan rib pffffff :x Misschiedn tot later

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd Nancy! en mooie ringen uitgezocht!!! :D
    wel bale dat je nu weer last hebt van je rib..... rustig aan meid!!

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    einneh mooie foto,s hoor super ..
    nancy gefeliciteerd meid en wat een mooie ringen ohh spannend allemaal he gaat echt gebeuren nu ;)

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    nancy welke rib?:p

je had tog benee ergens last? noem je die je ribje?

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Einneh: mooie foto ook! Weet je wat ik trouwens heel gaaf vind om te zien: dat hee veel meiden hier niet in alleen maar wit/creme zijn getrouwd. Ik had zelf een off-white jurk met rode roosjes erop. Foto spammen wordt lastig, want die moet ik dan eerst gaan scannen en de scanner staat ergens ingepakt ivm de verbouwing

@ Nancy: mooie ringen!!! En haha, klinkt idd als onze ondertrouw ;);)

@ Dithje: klinkt goed hoor! Lekker dat het zo relaxed was. Enne...dan was het idd weer hard nodig ;)
    Hier gaat het redelijk goed. Bloedwaardes waren goed (dus ook de suiker), alleen wel aan de staaltabletten nu omdat m'n HB wellicht voor mij wat aan de lage kant was. Morgen nog ff halen bij de apotheek, want daar had ik vanmiddag ff geen fut meer voor. Nu languit op de bank, ben ondanks m'n middagtukkie doodop. Manlief was vandaag vrij, maar die heeft toch een ander beeld van voor de kleine man zorgen dan ik..... Nou ja, hij heeft wel de boodschappen gehaald, dus da's mooi!
    Sebas zou morgen bij m'n schoonmoeder gaan spelen en logeren omdat ze hier laminaat gaan leggen. Maar helaas is ze nog steeds niet beter :(

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Pooh: ja dat was mij ook opgevallen. Moet je je eens voorstellen dat ik in eerste instantie persee in het wit wilde trouwen...... ;)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Pooh wat vervelend :( !!

Hier Jildou haar nieuwe schoentjes.. Voor sandalen/ open schoenen vond ik het nog te vroeg, winterschoenen liever niet ;) en gympen vind ik niet leuk onder een rokje dus dan kom je op dit :p

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    leuk Sam!!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Einneh, mooie jurk!

@Sam, leuke schoenen zeg! En Ecco, altijd comfortabel

@Mamma chan, hahahahaha nee mijn doosje noem ik geen ribje :p hihihi
    Ik heb al paar weken last van een rib die in de verdrukking zit en als ik lang zit trek ik het gewoon niet meer.. :( Dokter zegt dat het niks geks is maar is ook niks aan te doen. Dan maar mee leren leven ;)

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Meiden ik ga afsluiten en filmpje kijken!

fijne avond nog en alvast lekker koese!! :D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy ik heb het idee dat ik hetzelfde had met Jildou alleen was ik toen 3 weken verder... Soort van branderig gevoel dan op die plaats??

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy: Ja je wilt ook niet weten wat ze kostten maar op schoenen vind ik niet dat je moet bezuinigen en op deze leeftijd al helemaal niet! In de zomer nog maar een paar sandaaltjes :D

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Yup, een branderig, zeurderig gevoel, word er echt leip van ;):x

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    He chips Pooh, wat vervelend dat je schoonmoeder nog niet beter is:(. Wel fijn dat je man vandaag vrij was en de boodschappen heeft gedaan... Gaat het laminaat leggen morgen wel door dan?

Leuke schoenen Sam!

Had vanavond nog wat doms:)... Ik heb een leaseauto en dat is een automaat, die had Jeroen meegenomen naar het werk. Dus ik in onze schakelbak boodschappen doen. Oeps....rij er niet heel veel meer in en dat was te merken ook. Handig om de koppeling op te laten komen bij de stoplichten... anders kom je nooit weg:);)... Zullen we het maar gewoon op hormonen houden:p?

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    whahahahahahhaahahhahahahaha:D:D8) ik zie je al staan
    je dacht van huh wrom doet die het niet??

Deel Deze Pagina