Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh: pff wat een nachtje weer :( :( Wordt je ook niet gegund he??

Es: heel veel plezier :D !!

Dithje ook heel veel plezier :D !!

Hier was Jildou half 8 wakker, maar was doorgelekt dus logisch ;) Anders was het ook prima hoor :D Hier nog veel last van mn rug, manlief gaat straks verven en ik ff in huis om dartelen met iig een stofzuiger en dweil denk ik :p

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    gelukkig zijn je harde buiken niet weer terug gekomen en have fun bij t kraam bezoek. over een paar maandjes is de wereld omgekeerd:D

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    leuk leuk. de efteling en leuk dat je je hele familie eens bij elkaar ziet. geniet ervan en hopelijk blijft t mooi weer

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    ja twirlen inderdaad en balen van je nacht zeg. weet precies wat pseudo kroep is en dat in idd geen pretje. ondanks dat t een kinder"ziekte"is heb ik t vorig jaar nog gehad.
    ennuh succes met laminaat leggen, wij zijn bijna klaar nu en vindt t wel prima zo haha

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    geniet ervan mied

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    en is t nou duur zoiets. als ik dat heel brutaal mag vragen???
    ik heb namelijk vorige keer de dvd gratis erbij gekregen dus vandaar..

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    lastig zeg dat je rug nog steeds zeer doet. en good luck met je stofzuig en dweil klusje:p;)

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    zo hier redelijke nacht gehad. jeroen is net vertrokken naar alphen aan de rijn voor zon grote lounge kussen. als hij terug is gaan we op verjaardag visite bij mijn zwangere zus. zij is jarig vandaag dus moet wel ff kadotje brengen he haha.
    nikita net ff een flesje gegeven en ligt nu weer heerlijk in dromenland dus heb ik ff tijd om wakker te worden en een poging te wagen om wat te eten

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai

ik heb een kl*te nacht achter de rug dylan is weer wakker geweest tot 2uur vanacht ben echt gesloopt. mannetje is nu de oude kledingkast aan t afbreken en de nieuwe word daarna opgezet.

ik snap het trouwens niet tot ik zoveel bij aan t komen ben ik eet gewoon normaal en af en toe wat lekkers. hebben jullie dit ook?

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!!

@ Dithje: euhmmm ja das idd een leuke actie! :D wat dacht je van de koppeling niet intrappen bij het starten?? :)
    en een fijne dag vandaag!!

@ Claire: mooie foto's!! en nog maar ff lekker rustig aan doen!

@ Pooh: he ba wat een vervelende nacht......

@ Es: veel plezier bij de echo!! en in 4D! leuk!! :D

@ hier: vandaag 20 weken!!! :D op de helft!
    zal nu eerst ff een bakkie doen en wakker worden, dan maar es boodschappen en collecte lopen......

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Susanne: ik betaal 105 euro voor een half uur 4D beelden en foto's en wordt op dvd gezet :)

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland

ik kan je daar geen antwoord op geven. sorry. ik heb namelijk de 1ste 16weken continu gespuugd waardoor ik afgevallen was en tot nu tot ben ik in 4 weken maar 1 kilo aangekomen, misschien komt t nog omdat ik na volgende week niet meer sport maar dat gaan we dan pas tegen die tijd merken

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    oh okay, ik heb bij mijn geslachtsecho 30 euro betaald en kreeg de dvd dus gratis mee. maar ik weet dus niet of t een normale prijs is (105 euro):) ik heb gewoon enorme mazzel gehad met dat vrouwtje die de echo doet

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Kikkert: euhmmm ik eet eigenlijk nix extra's soms 1 tussendoortje ben nu 13 kg aangekomen :)

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bij dylan was ik ook veel aangekomen maar toen at ik ook veel en veel meer toen stond ik midden in de nacht op voor te eten en dat doe ik nu helemaal niet meer. tis niet zo zeer bang voor de kilo's maar ivm bekkeninstabiliteit moet ik die kilo's ook extra mee slepen waardoor de pijn erger word.

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Kan me voorstellen dat je daarvoor niet teveel wilt aankomen maar volgens mij heb je er ook niet altijd wat over te zeggen.......

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Nancy, gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Mooie ringen hoor!

@ Dithje, geweldige actie met de auto, haha. Balen dat je zo'n rot nacht hebt gehad.

@ Es, meid veel plezier met de echo straks.

@ Einneh, 20 weken alweer, gefeliciteerd!

@ De meiden die slechte nacht hebben gehad. Hopelijk een middagdutje en anders vannacht weer. Balen hoor die slechte nachten, dat breekt echt op.

@ Claire, mooie foto's!

@ All, vannacht weer een heerlijk nacht achter de rug. Lekker geslapen. Ons meisje is lekker druk en maakte me vanochtend echt wakker met een gigantische karatetrap, haha. Ik zei, zo moeders is ook wakker, haha. Vandaag nog wat boodschapjes doen en vanmiddag de belastingpapieren in laten vullen. Hapje eten bij paps en mams en dan lekker weer op tijd naar huis. Lekker rustig aan in ieder geval.

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wordt straks lache met de echo, want mevrouw hier is mega druk al de hele ochtend..! Denk dat ze bezig is met ochtendgymnastiek :D:D

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Alles getikt, druk ik weer op verkeerd knopje grrrrrrrr even kort :x

@Dithje, veel plezier vandaag (al ben je al weg ;))

@Petatje, fijn dat de harde buiken al wat weg zijn! Tof van je 2e gesprek, super joh

@Pooh, balen van de nacht weer.. :( En succes met het laminaat, knapt dan gelijk zo op he :)

@Kikkert, jij ook balen van de nacht.. Hopen dat het vlotjes verloopt met de kast vandaag

@Einneh, gefeliciteerd met de 20 weken! Wat een mijlpaal dan weer he :)

@Susanne, gefeliciteerd met je zus!

@Hier, grappig dat je het vraagt Pooh! Ik heb echt TE bizar gedroomd! :$ Zit er toch aan te denken om schoonouders en -zus en -broer uit te nodigen en mijn vader en daar droomde ik dus over.. Dat mijn schoonmoeder de halve familie had uitgenodigd ja en dat paste dus niet. Toen ben ik helemaal uit mijn stekker gegaan en heb mijn schoonfamilie + schoonouders eruit gegooid, dus iedereen huilen en schuldgevoel maar ik was razend! :x Het was zo echt dat ik bij wakker worden nog kookte van woede hahaha :p
    Net wel even met vriendje over gehad maar als we mijn schoonouders uitnodigen dan mogen ze het echt de dag zelf pas weten.. (dat regelt zijn broer dan wel want ze moeten toch die dag daar oppassen :D) Eigenlijk erg maar anders lult ze het gewoon door ;) Was ook bij onze zwangerschap namelijk..
    Er mogen 10 mensen bij zijn, dus schoonzus + vriend, schoonbroer + vriendin, schoonouders en mijn vader. Dan daarna naar ons huis voor glaasje champagne en klein buffetje. Wat vinden jullie daarvan?
    Ben niet wispelturig he hahaha ;) I know.. *schaam*
    Vanmiddag naar een babyshower van een vriendinnetje (ze krijgt een tweeling :$) en daarna komen mijn schoonzus + vriend hier hapje eten (we maken burrito's uit de oven) en borrelen. Druk middagje maar wel leuk :)
    Fijne dag allemaal!

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: haha, ik had al zo'n vermoeden dat je wel een onrustig nachtje zou hebben;) Niks geks aan hoor! Klinkt heel goed hoe je het nu bedacht hebt. Ik denk dat het toch wel leuk is om het met wat mensen te kunnen delen. En groot gelijk dat je het dan pas op de dag van het trouwen zegt. Zeker als ze d'r mond niet kan houden!:p
    Veel plezier bij de babyshower van je vriendin. Pff, een tweeling! Zijn het haar eerste kindjes? (ze heet toch toevallig Danielle toch?)

@ Es: veel plezier vandaag! Hihi, of de kleine meid leeft zich nu netjes uit zodat ze zich straks netjes kan gedragen ;) Wat is eigenlijk het verschil tussen 3 en 4D?

@ Kikkert: pfff, jij ook al zo'n nacht! Tijd voor een tukkie vanmiddag! En succes met de kastenwissel!
    Ik ben nu 7 kilo aangekomen, maar "vreet" me ook echt het ongans aan chocola. Niet goed, I know. Maar ik kan het gewoon niet laten liggen :(

@ Marsim: heerlijk zo'n nachtje! En hier ook een onwijze karateschop vanmorgen! Voelde heel m'n buik heen en weer gaan omdat ze zich daarna volgens mij eens even flink uitrekte;)

@ Claire: gaaf hoor, jullie bruiloft! Ben je weer helemaal opgeknapt? En je mannetje?

@ hier: Sebas is tot nu toch echt heel lief geweest. Heerlijk samen gepuzzeld en tekeningen gemaakt voor wat mensen. M'n moeder net gesproken en ze landen vannacht om een uur of 5. Ze zijn nu druk bezig met het laminaat. Hopelijk kan Sebas wel slapen vanmiddag, dan kan ik ook nog ff lekker slapen ;)

Deel Deze Pagina