Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Wij gaan richting ons bedje... morgen ook weer vroeg dag!

lekker koese allemaal en tot morgen!!

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hallo,

Heb niks terug gelezen, doe k morgen ff..
    Net bij vrienden op visite geweest! Nu lekker naar mijn bedje.
    Morgen komen de meubeltjes... YESSSS :D:D

welterusten!!

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow ik heb de eer om als eerste goeie morgen te zeggen :D

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier een rustige nacht gehad alleen heeft dylan geen zin meer om uit te slapen stipt 7uur begint meneer te schreeuwen op me dat hij uit bed wil, hij houd pas op met schreeuwen als je hem eruit gepakt hebt hihi.

krijg net van mijn moeder te horen dat mijn oma na dik 6 weken wachten eindelijk geopereert word aan haar gebroken arm.

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen ladies!

Wat een heerlijk weertje weer vandaag! :D

@ Nancy: dus beslist geen miskoop die jeans? ;) Hier ook op het puntje van m'n stoel gezeten en dus net gelijk maar ff op de episode guide gekeken. Goed nieuws: is niet het einde van het seizoen! Nou maar hopen dat Net 5 in 1x dooruitzend! ;)

@ Elea: pfff, kan me goed voorstellen dat je het overzicht een beetje kwijt bent (of helemaal kwijt en dat het in 1 van de verhuisdozen beland is ;))
    Wanneer vliegen jullie? Kun je niet lekker een jurkje met legging aan? Zit lekker en geen last van dikke billen en uitgedijde dijen :D

@ Kikkert: nee, dat soort verhalen vind ik altijd wat wantrouwig....

@ Einneh: geweldig gevoel he? Lekker genieten!:D

@ Claire: meis, waar zit je? Hoe was het gisteren in het LUMC?
    Ik hoop maar dat het meegevallen is.

@ Es: veel plezier met de meubeltjes!

@ Sam: vandaag Jildou een iets beter humeur? Ik zat te denken, zit ze gewoon niet midden in een sprongetje en heeft ze nog geen idee wat ze aanmoet met de dingen die ze nu extra kan of wil leren? Zo rond de 17/18 maanden zit er een heel heftig sprongetje (nou ja, zeg maar megasprong;)) waar Sebas best een paar weken van slag van is geweest.

@ Bella: succes straks en klus ze voor later. Rustig aan he?

@ hier: vandaag komt m'n moeder weer en die gaat (als het goed is) vanmiddag op zolder behangen! Over anderhalve week gaat het laminaat erin en de stroom moet nog aangesloten worden. Maar we kunnen dus over anderhalve week wel al gaan inrichten! Dus er zit vaart in!
    Gisteren heel eventjes naar naailes geweest en aan het jurkje voor ons kleine meisje begonnen. Iedereen was superenthousiast over de stofjes! Zal wel een fotootje posten als ie klaar is :D

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Kikkert: haha, geweldig he, dat "mama, ik ben waaahhhhkkker!" 's morgens ;)
    Hier had Sebas uitgeslapen tot 10 voor 7. Maar naar mijn idee een veel te kort nachtje, want gisteren op het KDV had hij -als enige in z'n groep- helemaal niet geslapen want er was een graafmachine in het parkje aan het werk en dat vindt hij natuurlijk veeeeeeel te interessant en indrukwekkend. Maar vervolgens had z'n vader 'm pas om kwart voor 8 in bed gelegd :$:$:$:$ Nu maar hopen dat hij vandaag een beetje te genieten is...;)

Heeft je oma 6 weken moeten wachten? Wat vreselijk voor d'r! Hoe kwam het dat ze zo lang moest wachten?

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!!

En dan is het wachten op de baby kamer!! wordt geleverd tussen kwart voor 8 en kwart voor 11 vanmorgen stond er op de website 8) dus ben benieuwd.
    Helaas kunnen we het einde van de middag en vanavond pas in elkaar zetten want mijn vriend is dan pas thuis. dus moet nog even geduld hebben helaas!!

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hihi papa's.....dylan slaapt ook af en toe niet in de middag of gaat later naar bed maar helaas helpt dat niet meneer is stipt op tijd wakker.

ja ze heeft 6weken moeten wachten omdat in het zh de operatiekamers afgekeurd waren (mss in het nieuws gehoort) dus nu moest ze wachten op een plek in het andere ziekenhuis maar ja omdat zij en nog vele andere moesten wachten heeft het zo schandalig lang moeten duren. had echt met haar te doen

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es spannend spannend

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Nancy, jij bent ook altijd aan de shop he, haha. Weer geslaagd en dat is super!!

@ Es, jeetje wat een toestand met die lip zeg. Nu maar hopen dat het snel weg is ( die ontsteking dan want zonder lippen ziet er zo raar uit he). En het kamertje vandaag, ben een beetje jaloers hoor.

@ Bella, meid heel veel plezier en succes met de echo. Als het goed is heb je je wondertje alweer gezien inmiddels.

@ Pooh, de klusploeg komt dus weer vandaag, heerlijk. En dat jurkje daar zijn we natuurlijk wel heel erg benieuwd naar straks!!

@ Elea, tijd voor wat nieuwe kleren, haha. Ach hoort erbij he. En het overzicht een beetje kwijt, dat zou ik ook zijn. Het zal vast allemaal goed lopen!

@ Kikkert, lekker dat kereltje van jou, haha. Die kleintjes weten al heel snel hoe ze je moeten bespelen, haha. Ik moet daar altijd wel om lachen.

@ All, blijf de rest van de week thuis. Bekken nog steeds niet helemaal geweldig, doe het dus gewoon rustig aan. Ik kan wel weer gaan werken maar dan ga ik toch die grens weer over. Ik ga straks even proberen een frisse neus te halen en even een half uurtje te wandelen buiten als het lukt. Het doet me allemaal even vervelend pijn, zelfs als ik op de wc moet gaan zitten. Ach ja het hoort erbij en die kleine doet het goed want die was vanmorgen alweer lekker met haar karateles bezig, haha.
    Van het weekend gaan we een lekker weg. Hoop dat het dan wat minder is. Ach vermaken doe ik me toch wel.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es veel plezier vandaag ;) Ik hoop dat onze wieg vandaag komt...

Pooh ze lijkt beter gemutst maar gisterochtend eerst was er ook niets aan de hand. Helaas ben ik net wakker geworden met buikpijn/ pijn in m'n zij :( !! Bah.. Vanmiddag naar mn vader op verjaardagvisite en daar blijven we eten. Dus Jil zal sowieso wel gezelliger zijn vandaag ;) !! Er zitten ook 2 hoektanden door te komen, dus kan er ook mee te maken hebben en idd een sprong zou ook heel goed kunnen, of combinatie van die 2.

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh!

@Bellamano, heel veel succes vandaag met de echo en natuurlijk ook met klussen!

@Elea, jij ook veel succes met de verhuizing etc vandaag!

@Kikkert, haha die Dylan, voor jou wat minder ;)
    Wat fijn dat je oma eindelijk geopereerd wordt..

@Pooh, nee zeker geen miskoop! Het is ook een beetje een strak model, dus kan ik lekker in mijn laarzen stoppen :D
    Spannend met Desperate Housewives! :$
    Jullie zitten lekker op schema met verbouwen, klinkt goed!
    O wat leuk zeg van dat jurkje, ben benieuwd naar de foto's!

@Es, spannend en leuk!

@Hier, ben weer op het scootertje want vriendje had auto nodig ivm tandarts, maar brrrrrrrrrrr dames wat is het weer koud! :$
    Pooh had gister gedroomd en ik vannacht weer en, hoe verrassend, weer over mijn moeder, dat ze nog leeft enzo en tja als je dan wakker wordt, is dat best wel weer confronterend bleh :( Huilen, huilen dan, maar het is helaas niet anders...
    Fijne dag!

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy brrrr...idd koud. had je manlief met de scooter moeten laten gaan :D . die dromen over je moeder, ik denk als ik eerlijk ben dat zij jou iets duidelijk wilt maken en zich aan je laat zien in je dromen daarom. ik weet niet of jij hierin gelooft maar ik zelf wel en heb zelf ook al meerdere dromen gehad met een dierbare (overgins) wel nog levend maar wel met betekenis. is er iets wat steeds terug komt in je droom? een mega knuf voor jou

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Nancy, meid een hele dikke knuffel. Dat is en blijft moeilijk.

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ik geloof daar ook wel in Kikkert.

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Thanks meiden,

Ja niet iets specifieks wat ik droom, ze is er gewoon en misschien is dat wel juist de boodschap :( Ik geloof daar ook in en ik voel haar de laatste tijd heel erg om me heen maar word er een beetje bangig van eerlijk gezegd.. Maar dat vertrouwde moet nog komen denk ik :(

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Tis zeker koud op de scooter! Weet er alles van..8)

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy dat voel om je heen is ook beangstigend, ik voel het vaker als een kou bij me maar als het niet prettig maar toen ik erg in een dip zat had ik dit vaker maar dit was meestal niet met goede bedoelingen om bij me te komen, deze periode heb ik nu achter me gelaten en als ik iemand voel dan voelt het wel goed ik vind het nog steeds eng maar kan er wat makkelijker mee omgaan, als je zwanger bent sta je ook meer open voor deze dingen dat komt omdat je derde oog verder open gaat staan. daardoor kun je ook meer gaan dromen. wat je ook kunt doen is vragen aan je moeder voor dat je gaat slapen om je duidelijk te maken in je droom wat ze bedoelt.

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    knuffel Nancy. Zal inderdaad wel moeilijk blijven!
    Es:super leuk dat het kamertje komt :)
    nog steeds geen nieuws van Claire?

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Goedenmorgeeee dames,

veel succes met de echo's en de kamertjes

Ik heb net afspraak gemaakt voor 3-4dvd echo:D
    op 1 april:p

We zouden het eerst niet doen, maar ik had zoiets van ja ik wil het wel maar dan veel later als bij dani;) nu ben ik dan 25 weken!!

das toch mooi?

Deel Deze Pagina