Mamachan, gezellig !! Hier ook geen behoefte aan. Manlief was het al gewend, want bij Jildou was dat ook zo !!
oke gelukkig ben ik niet de enige.. t is nie dat het aan hem ligt!!\ waar ligt dat dan tog aan bij vrouwen??
In het begin vond ik het ontzettend eng..... nu kan ik me er meestal niet toe zetten...... T ligt em hier ook echt aan mij hoor!! manlief wil wel......
Ja hier ligt het ook aan mij, ik gooi het maar op hormonen !! Zal verder ook ff reageren Elea ik ben niet jaloers hoor !! Heerlijk klinkt het !! Bubsie mooi !! Es: Leuke foto's hoor!!! Lekker van genieten!
hier ook helemaal geen behoefte daar aan, mannetje is er niet zo blij mee en neemt het me dan ook echt niet in dank af....z'n ding staat op knappen zegt ie hihihi. ik had dit overgins bij dylan ook maar dan in mindere mate
heb je trouwens als je zwanger bent een verhoogde kans op blaasontsteking?? ik heb, bij mijn weten, nog nooit blaasontsteking gehad, temninste nog nooit een abkuur gehad hiervoor.... nu heb ik heel vaak het idee dat ik heel nodig moet plassen (en vaak) en dan komt er maar een klein beetje........ echt niet leuk......
@ALL dikke knuffie dylan is echt flink ziek had net 39,3 en hing maar wat op de bank niemand mocht aan hem komen (mijn ouders waren ff hier) alleen ik. manlief is naar een voetbalwedstijd (ook nog uit) dus die zal wel midden in de nacht terug komen, vind ik wel sh*t aangezien dylan zo ziekjes is en ik zelf ook laat in de avond/nacht niet goed uit de voeten komen...maar ach komt allemaal goed. fijne avond
Ja verhoogde kans hoor! Ik heb buiten mn zwangerschap nooit blaasontsteking gehad. Bij Jildou 3 keer tijdens de zwangerschap en nu gelukkig nog niet weer!! Maar als je twijfelt altijd even laten nakijken! Ik plaste niet per se vaker, maar had een rot gevoel in m'n buik , vage buikpijn onderin.
ja dat begin ik nu ook te krijgen een niet te verklaren vage pijn. ik gooide het op dat ik te druk ben geweest vandaag met zolder opruimen maar nu ik er bij na begin te denken is het anders.... maandag maar ff naar de ha met een plaspotje
Ja zou ik zeker doen! Je zou morgen ook kunnen bellen hoor omdat je zwanger bent kan blaasontsteking gevaarlijk zijn! Ik ben ook in de zwangerschap een keer in het weekend geweest omdat ik het vermoedde en inderdaad had ik gelijk. Kon meteen kuur halen.
bij de huisartsenpost bedoel je? bellen en urine inleveren? das wel een idee alleen moet manlief, met de auto, naar het zuiden van het land....... kijk wel ff... heb ook niet zulke hele goede ervaringen met de huisartsenpost Drachten
Ik zou het wel doen als ik jou was. Ja wij hebben geen huisartsenpost dat scheelt.. Het is een kleine moeite voor ze en kan voor jou heel wat gedoe voorkomen.