Juli 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    ja hoor! tenminste dat is wel de bedoeling! hoop het niet weer zo druk te krijgen komende week als vorige week..... :D

update bierglazen: ze gaan marktplaats op.... hoop gaat een beetje weg ;)
    IEMAND NOG BIERGLAZEN KOPEN??? :p

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha neej, hier ook een vent die ze spaarde, staan op zolder :p !! Misschien wil je vent zn verzameling wel aanvullen :p WHAHAHA!!!

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :$ ik ben allang blij dat er geen dozen met bierglazen meer op zolder staan, alles wat meneer strax nog heeft zijn de bierglazen in de kast dat is genoeg :D

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh HAHA :D :D !!! Was grapje hoor ;) !! Lig hier helemaal dubbel :p !!

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    ik ben die dozen zo zat........ het waren 5! verhuisdozen aan de rand toe vol voordat we hier kwamen wonen. Toen we hier kwamen waren het er nog 2 en dat is nu meer dan 3 jaar geleden. zo lang hebben die dingen daar ook gestaan......
    dan kunnen ze dus ook wel weg :D tenminste dat is mijn mening niet die van manlief ;)

bierglazen bewaren op zolder was gedoogd tot 13 maart 2010 :p

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha je hebt gelijk :D ! You go girl :D :D !!

7. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Whahaaa arme Einnuh :D... Ik hoop dat ze ook echt weggaan dan ;)

Kikkert, knuff voor je kleine mannetje...

Einnuh, idd hap bellen lijkt me een strak plan hoor!

Ik zie net op het nieuws dat het bij jullie nog lekker koud is :) Morgen gaat manlief voor het eerts werken en E line naar school! Spannend dus! E line heeft er helemaal zin in. Ze heeft een nieuwe schoolkoffer/rugtas gekregen en mag fruit en water mee dus die is helemaal opgewonden :D Hoop dat ze het leuk gaat hebben.

Liefs Elea

8. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea morgen?? Hoe laat is het nu bij jullie dan???

9. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik weet niet wat het is Pooh, maar ik word nu al 2 nachten achter elkaar om 2.32 uur wakker en dan ben ik klaar wakker:$...
    Maar jij ook een zware nacht achter de rug lees ik... Pfff zeg, die Sebas toch... Hoe is het vandaag gegaan met het laminaat leggen?

Hmmmm Einneh, dat is ook een handige (ahum) koppeling niet intrappen. Maar daar ben ik ook al ingetrapt hoor:p.
    Gefeliciteerd met je 20 weken trouwens!

Tja Nancy... ik vind dat je moet doen waar je je goed bij voelt. Als jij je goed voelt om met z'n tweeen te trouwen dan moet je daarvoor gaan of toch met wat familie erbij... Aan mij heb je ook niets:p

Knuf voor jou Pamp! Leuk dat je toch even langskomt wippen...

Leuk hoor Bubsie jouw gehaakte spullen!

Veel drukke Kickboksers vandaag lees ik.... LEUK:D!

Ahhhhhhh wat schattig Es!

Fijn Elea dat jullie beginnen te wennen aan de hitte... Ohhh en spannend dat E line morgen voor het eerst naar school gaat! Gaat ze naar een internationale school?

Hoe is het met de bierglazen afgelopen Einneh? *edit* lees net dat bierglazen te koop zijn op marktplaats. Is er al een bod op de lieftallige glazen die Einneh heel graag kwijt wil?
    En klinkt als blaasontsteking hoor. Toch maar even plasje inleveren maandag...

Beterschap voor je menneke Kikkert!

Hier, lig lekker op de bank uit te puffen van de hele dag. Het was ontzettend gezellig in de Efteling en het weer viel nog mee:). Hebben 1 bui-tje gehad en voor de rest is het droog geweest. Was gebombadeerd tot pakezel want ik mocht toch bijna nergens in;). Ter afsluiting nog even hapje gegeten bij de Italiaan, hmmmmm! En nu.....helemaal gebroken en ontzettend bandenpijn van de hele dag lopen8).

10. claire24

claire24 Bekend lid

Jan 2, 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @pooh; hahaha poezen zijn echt domme dozen jah!

@bubsie; ben helemaal fan van jouw haakwerk!!! lijkt me trouwens een leuke hobby! hoe heb jij dat zo geleerd? of is dat een domme vraag?:)

@es: gave foto's!! wauw!!! super :D

@kikkert; aww wat sneu voor je kleine man :( hoop dat ie snel weer beter is!

@seks; hier totaal 0,00000001 mannetje vind me steeds mooier worden en is nie te houden, maar ik moet er nie aan denken, echt geen zin gewoon!

@blaasontsteking; ik heb een vermoeden dat ik er ook 1 heb :(

11. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hmz Claire, dat is niet fijn:(. Ook maar even plasje inleveren?...

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    claire zou het ff na laten kijken...
    sex nou hier geen probleem we doen het nog vrij regelmatig ..wel iets minder maar niet zo veel minder :D
    einneh mannen he hahah..hoop dat je ze kwijt raakt

de rest ga ik morgen nog ff goed bijlezen want nu na bedje toe helemaal gehad voor vandaag
    truste allemaal

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden,

Kikkert beterschap voor je kleine mannetje, hopenlijk knapt ie snel op

Sex Hier juist meer zin, doen het elke dag, is al de hele zwangerschap zo hahah. En verwen mijn mannetje daarbuiten ook nog regelmatig hahaahah

xxxxx

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Ha meiden,

ik meld me ook weer even, maar laat dat goedemorgen maar achterwege.... Ik ben GE-BRO-KEN!!!
    Heb vannacht gelogeerd bij Sebas. Die werd om 23.30 helemaal in paniek wakker, hoesten en ik denk ook nachtmerries. Ik heb 2 x een half uur in de stoel op z'n kamer gezeten, maar iedere keer als hij weer leek te slapen en ik z'n kamertje uit wilde sluipen werd hij weer huilend wakkeer. Dus heb ik om kwart voor 1 manlief maar gevraagd m'n matras daar op de grond neer te leggen. Ik was al kapot! En manlief wilde ik sparen omdat die om 5.00 uur vannacht m'n ouders van Schiphol zou halen.
    Sebas is vervolgens bij me in bed gekropen en af en aan wakker geweest, huilen en hoesten. Hij kroop echt helemaal in me, bijna dwars door me heen. Dus wat hij nou, naast het hoesten, verder aan de hand had....geen idee.
    Om kwart over 7 werd hij echt wakker, dus ben ik maar met 'm naar beneden gegaan.

Straks even naar m'n opa omdat vrijdag m'n oma jarig zou zijn geweest (is vorig jaar januari overleden) en vanmiddag komen er nog 2 stellen vrienden. Nu erg veel last van m'n buik, nog van gisteren en vannacht. Tussendoor ga ik dus maar lekker terug m'n bed in, orders van manlief :D Die is nu overigens het laatste laminaat aan het leggen. Nog een plankje of 7 en dan was het helemaal klaar. Echt super mooi geworden! Nog wat plintjes plakken, vanavond ff een dweiltje er doorheen en dan kan hij morgen de kasten neer gaan zetten en alles inrichten!:D:D:D

@ Einneh en Claire: even een potje inleveren dames ;)

@ Einneh: hier een brainwave! Kun je niet onder een fake-naam een bod doen en dan hopelijk eindigen op bijv. 10 of 15 euro. Dan regel je dat die "persoon" het komt halen als jij thuis bent (en je mannetje niet) en die middag breng je mooi de dozen naar de glasbak! Je legt wat contant geld op tafel en klaar!!!! (of is dit slecht? moest een beetje aan die reclame met die gele tas denken ;))

@ Dithje: leuk dat jullie het zo gezellig hadden in de Efteling! Nou vandaag lekker bijkomen!!! Bizar trouwens dat je iedere nacht op dezelfde tijd wakker wordt :( Vannacht beter geslapen?

@ Elea: succes voor je mannetje en E line vandaag! Jullie hebben toch alleen op zaterdag "weekend"?

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

@ Dithje: fijn dat je een mooie dag hebt gehad! kan me voorstellen dat je na zo'n dag slenteren last van je banden hebt! Vandaag maar lekker bijkomen!

@ Pooh: ow wat een rare nacht..... hoop dat je kleine mannetje snel weer opknapt! en jij vandaag lekker rustig aan doen hoor!!
    Das wel een goede oplossing alleen is het probleem dat meneer nog niet volledig weer werkt na zijn burn-out en dus eingenlijk altijd eerder dan mij thuis is....... ;) maar ik zal het onthouden! :D

@ hier: vroeg wakker, manlief is naar het zuiden des lands vertrokken om een laptop op te halen en 1 te verkopen. Hij heeft echt wel heel stil gedaan maar toch...... ach lekker op de bank laptop op schoot, koffie klaar :D

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Es, wat super die foto's. Zal erg leuk geweest zijn om jullie meisje weer even te zien.

@ Pooh, wat ontzettend balen zeg zo'n ontzettende rot nacht. Hopelijk is het je aankomende nacht meer gegund.

@ Dithje, lekker dat jullie nog een beetje weer hebben gehad gister. Een lange gezellige dag. Begrijp dat je nu last hebt van je banden. Doe maar rustig aan meid!

@ Einneh, geniaal idee van pooh, haha. Hopelijk ben je ze snel kwijt.

@ Elea, succes vandaag!

@ Kikkert, hoe is het met je mannetje? Al wat beter? Beterschap hoor!

@ All, meiden ik mag niet klagen. Ik slaap de laatste tijd weer heerlijk. Gister ook bijna geen last gehad van mijn bi, heerlijk.
    Vannacht om 4 uur naar de wc geweest. Ons meisje dacht gelijk, mama wakker dan ik ook wakker. Heeft weer 15 minuten liggen stoeien in mijn buik en werd toen ook rustig. Ik geniet er zo van.
    Vandaag naar de verjaardag van mijn moeder. Gister zijn we daar ook even geweest. Zag dat mijn vader toch wel wat was afgevallen terwijl hij niet aan het lijnen is. Schrok daar even van toen hij dat zei. Moet de laatste tijd ook veel drinken en plassen en is veel moe. Hij gaat maandag de dokter bellen. Hopelijk is het niets ergs. Ben verpleegkundige en denk dan ook altijd gelijk het ergste. Zelf denkt hij dat hij misschien suiker heeft. Dus nog even afwachten. Hij gaat een algemene check laten doen dus volgens mij zit het hem zelf ook niet lekker. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

17. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Pffff Pooh wat heb jij een nacht gehad zeg:(. Die Sebas toch, arme ziel zo onrustig en huilen. Goed aan de orders van manlief voldoen hoor vandaag;)....

NEEEEEEEE:x! Ik heb ook weer een ontzettend slechte nacht achter de rug ondanks dat ik dood en doodop was en ben. Ben zo moe:(... En heb sinds gisteravond af en aan harde buiken gehad, toch veel te veel geweest gisteren.

Hihihihi zit hier ontzettend te gniffelen over het idee van Pooh voor Einneh! Ik vind het geniaal:p.

Wat fijn Marsim dat je lekker slaapt de laatste tijd en je bi minder is! Houden zo;):D... Hmmmmmm minder dat je vader zo afvalt de laatste tijd. Hopen dat er niets ernstigs aan de hand is. *Knuf*

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    ik zou de bierglazen vandaag al in de glasbak kunnen gooien manlief ist er toch niet 8)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!
    Wat een nare nachten allemaal. Knuffel!!
    Hier wel 'goed' geslapen, alleen veel gedroomd en ontzettend last van mn nek en rug (gisteravond heeft manlief me nog gemasseerd ook).. Maar goed, nu dus nog steeds last van m'n nek, en dan voel ik me meteen zo bleagh, maar goed, gaat wel weer over. Jildou net haar nieuwe zwempak even gepast en stond haar geweldig :D !!

Marsim: hmm ik herken t , maak je je toch zorgen :( Hopelijk valt het allemaal mee morgen!
    Pooh sterkte vandaag, klinkt nog vrij druk voor je meis!!
    Einneh.. ja dat zou je kunnen doen ;)!!

Hier verder rustig dagje, manlief gaat zo de hokken ff poetsen. Vanmiddag nog even babykamer schilderen en hopelijk is het wat redelijk weer en kunnen we er even uit met z'n allen..

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Sam, lijkt me geweldig zo'n kleine meid in een zwempakje, haha. Last van je nek, bleh. Ik weet er alles van. Dat is altijd zo super irritant aanwezig. Doe maar lekker rustig aan.

Al zijn klachten lijken idd wel op suikerziekte. Hij is afgevallen, veel plassen, veel dorst en erg moe. Ach we moeten afwachten meer kunnen we niet doen.

Share This Page