Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marsim, ja t is echt geweldig :D !! Het paasweekend zijn we een weekend weg met schoonfamilie, dus dan moet ze natuurlijk wel even in dr zwempakkie :p Ze vindt hem zelf ook geweldig :D !! Smelt!!!
    Ja dat rustig aan komt wel goed, ff lekker genieten :D

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pooh en dithje wat naar zeg dat jullie zo slecht hebben geslapen, knuffel.

xxxxxxx

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey meiden,

Poeh zeg heb er al een hele ochtend opzitten. Vandaag met een Frans meisje dat hier woont koffie geleut en een tour de Doha gehad. Heb een mooie compound en een mooie creche voor C élya bezocht. Verder E line naar school gebracht, die ging gelijk spelen dus dat was goed. We moesten wel om 6.30 op, heb nog geen auto dus moest lopen. Het was al 25 graden en dat om 7 uur 's ochtends haha :D

Net nog even boodschappen gedaan en ga zo E line weer halen. Hoop dat ze het leuk heeft gehad.

Oh enne... Het weekend is hier vrijdag en zaterdag. De meeste expats hebben hier alleen de vrijdag, maar wij hebben geluk, mijn man heeft beide dagen vrij! Vandaag is dus de eerste dag van de week.

Liefs Elea

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!
    Hier ook een rot nacht gehad, om 3 uur uit bed en alles eruit gegooid, was zo vreselijk misselijk en kreeg nog eens maagzuur erbij en toen was het gebeurd, toen moest ik rennen..
    Om 4 uur moest ik weer uit bed alleen niet om over te geven maar kwam het er ineens uit aan de onderkant :(
    Misschien toch een griepje opgelopen :(

Nu gaat het wel weer, maar voel me nog steeds niet lekker.. bah

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hoi,

hier een redelijke nacht gehad, dylan heeft wel doorgeslapen maar heel veel gehoest. zelf ben ik vaak wakker geweest omdat ik het super warm heb onder de dekens ik krijg echt van die hitte aanvallen (hormoontjes ;) ). verder een heel rustig dagje vandaag wel wat opruimen her en der maar voor de rest niksen.

@all knuffie

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

Hier niet echt terug gelezen want gister niet meer geweest na de babyshower en eters. Es, wel even jouw foto's terug gezocht en wat mooooooi! :$ Nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot de 23ste :D

Babyshower gister was leuk, ze was enorm verrast en verwend en wat een buik :$:$ Het is net zo'n kleintje als dat ik ben, alleen iets dunner dan en tja een tweeling he.. Af en toe kwam er ineens een bult omhoog in die buik, schokkend gewoon haha ;)
    Daarna kwamen bij ons m'n schoonzusje + vriend eten, was erg gezelli. Daarna hebben we Planet Terror in bed gekeken, blijf het een masterlijke film vinden :)
    Vanmorgen om 10 uur pas uit bed en toen gelijk gaan douchen en omkleden want mijn vader komt zo!!! Hij is thuis, ben zoooooooooo blij!! :D:D Bas gaat zo naar Ajax, dus kan lekker bijbeppen met paps.
    Fijne zondag meiden!

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Es: beterschap!!

@ Nancy: veel plezier vandaag met bijpraten!! :D

hier net ff een slag door het huis gedaan..... zo nog ff stofzuigen en de was opvouwen ;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es bah meis, hoe voel je je nu??

Elea: aah dat verklaart een hoop :D !!

Nancy: gezellig, lekker bijkletsen, veel plezier!! En wat betreft die bulten straks, krijg jij ook nog wel ;) !! HAHA!!

Hier Jildou in bed, was opgeruimd, moet alleen straks de droger nog aanzetten en net gestofzuigd en nu is het mamatijd.. oftewel hangtijd :D !!

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dat is even wennen dan Elea, weekend op vrijdag en zaterdag... Wat fijn dat E line meteen ging spelen. Hoop dat je ze het leuk heeft gehad. En jeetje, 25 graden om 07.00 uur...

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bah Es, beterschap!

Super Nancy dat je vader terug is! Heel veel plezier vandaag en geniet van het bijkletsen:)!

Hier, net even snel een doekje beneden erdoor gehaald en het stofzuigen is ook al klaar. De wasmachine staat aan, straks alleen nog even ophangen. Manlief gaat zo nog even dweilen en dus voor mij even helemaal niets:)...
    Kan het wel merken ook dat ik 3 nachten slecht geslapen heb. Heb knallende koppijn en ben erg prikkelbaar;).

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha manlief zei vanochtend: Nog even lieverd, dan ben je er weer vanaf (zere rug en moe etc..) .. ik zo... waarvan af dan?? Dan begint alles weer, slapeloze nachten etc..

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik wil nog even genieten van mijn nachtelijke slaap als je het niet erg vind ;)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh al gebeld??
    Doe dat maar :D !!

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ow ja dat zou..... ik heb eigenlijk geen last meer..... nu niet iig :(

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Even afwachten dan maar ;) .. gekke lichamen :p

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ja best wel eigenlijk. ik lever morgen wel ff een plasje in bij mijn eigen ha voor de zekerheid! 8)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja zou ik dan doen ja!

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hebben de gene die de placenta aan de voorkant hebben ook nog nie echt schopjes gevoeld? ik voel ze wel ma t is nie echt hard ofzo:(
    hahah hier manlief de antwoorden laten zien over het geen zin in seks hebben:p
    tja blijft een moeilijk discussie punt:)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mama chan: Ik voel de kleine wel, al heel lang, maar tot 1,5 week geleden niet heel erg hard ofzo!! Nu wordt het wat harder, maar ook niet elke dag hoor!!

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    mamachan, ik heb de placenta ook aan de voorkant, en voel het sinds een week ongeveer.
    Elke dag wel eenpaar keer, maar niet superhard ofzo.

Mijn man is in de babykamer bezig, plafond aan het witten. Kunnen we volgende week gaan behangen, en dan de spulletjes erin.

xxxxx

Deel Deze Pagina