Hey hey meisjes, Heb vanmiddag om 12.50 u. E line opgehaald van school te voet (ong. 20/25 min. lopen) en ik hoop echt dat ik dat niet meer hoef te doen 8). Het was bijna 40 graden en E line was moe, dus die weigerde na 100 meter al om uit de schaduw te komen Daarna begon ze om het feest compleet te maken ook nog te gillen en te huilen en kon ik met haar onder de arm en C élya in de kinderwagen door de hitte sjouwen Ik was er echt klaar mee, al begreep ik het eigenlijk ook wel. Dat arme kind was gewoon moe natuurlijk en ze had ook nog superveel honger. Heb haar uiteindelijk wel mee naar huis gekregen, maar vraag niet hoe Liefs Elea
Mijn placenta zit ook aan de voorkant Mamma Chan en ik voel de kleine al wel een tijdje, maar nog niet heel hard. Kan wel merken dat het steeds harder wordt... Wat leuk Eline! Hebben jullie al behang uitgezocht? Ohhh Elea dat is wel heel erg warm! Kan mij voorstellen dat je dat niet weer wilt meemaken. Heeft ze het wel leuk gehad op school? Even een vraagje: mag je een slaaptablet als je zwanger bent? Kan het op internet niet echt vinden...
Ja Dithje dat mag wel, maar niet allemaal volgens mij... Ze geven ze voor de bevalling ook wel eens dus lijkt me wel dan! Elea; dat lijkt me zeker geen pretje!!!
Hmmmm ok Sam, thanks voor je reactie... Niet dat ik ze in huis heb ofzo maar dan kan ik in ieder geval morgen even bellen naar de huisarts voor het geval dat...
Dithje we hebben behang met beertjes uitgezocht. Een beetje gebroken wit is het, en dan hier en daar een beertje. Hoop dat de huisarts je aan een slaaptablet kan helpen, steeds niet goed slapen is ook niks. xxxx
Elea,ondanks dat het zwaar geweest moet zijn (haha wat een zinsbouw) ben ik toch een beetje jaloers hoor Heb sinds vandaag als ik adem of geeuw ofzo steken aan men navel. Echt bizar gevoel haha ooh en bij mij ligt de placenta ook voor en ik voel ons beebje wel duidelijk. Maar hij ligt hoog in de BM dus ik voel haar links,rechts en beneden
Zo dat gaat mooi rustig !! Mooi hoor !!! Jij kunt je tenen nog wel zien iig !! Ik ben ff op zoek naar een leuk jurkje voor Jildou. 28 april zijn mijn opa en oma 50 jaar getrouwd, dus ja, dan moet er gefeest worden he Alleen is het veel wat 'kleurloos' en daar wordt zij heel bleek in..
@Einneh, mooi bescheiden buikje hoor, super @Elea, pffffffff dat is niet mis zeg, wat een gedoe En naar school?? Op zondag @Dithje, ik heb geen idee van dat slaaptablet, hoop dat je ze niet nodig hebt en het 'gewoon' goed komt met slapen meid ' @Eline, leuk lekker klussen! @Petatje, bizar van die steken @Sam, waar ben je op zoek? Marktplaats? @Tip!, ik ben er achter gekomen dat als ik de afstandsbediening bij beweging in mijn buik, op mijn buik leg, dan gaat ie heen en weer, zoooo'n gaaf gezicht! haha @Hier, paps is net weg en heerlijk zitten kletsen. Gelijk verteld van het trouwen en hij vondt het leuk, geloofde me eerst niet ben namelijk 'miss anti-trouwen' hahaha Hij was lekker bruin en hij snakte naar een broodje frikandel en laat ik die nou in huis hebben, dus hij heeft heerlijk zitten smikkelen 23 maart gaat hij ook mee naar de 3D echo, leuk dat ie dat nou mee kan maken HEHE Kga zo lekker een pizza bestellen mmmmmmmmmmmmm zin in!! Wat gaan jullie eten??
Das inderdaad een goede tip Nancy, zal ik es gaan proberen, een andere tip is een poes er tegen aan leggen, op het moment dat de kleine hier begint te schoppen wordt ze wakker en gaan de oren heen en weer! erg leuk gezicht @ eten: we hebben maar besloten om een broodje gezond te eten. Zal zo de oven aanzetten voor broodjes afbakken, eieren opzetten en de tafel verder klaarmaken! Lekker!!
Ohhh dat is leuk Nancy, ga het straks even proberen... Kijken of de afstandbediening hier ook beweegt. Super meis dat je gezellig hebt kunnen bijkletsen met je paps! En ook leuk dat hij meegaat naar de 3D-echo... Hoe heeft hij het gehad in Spanje/Portugal (weet niet meer precies waar hij was...)? Hmmmmm pizza, je maakt mij lekker. Hier gaan we op de gezonde toer, rode kool, aardappelen en gehaktbal. Ben gisteravond nogal geschrokken namelijk8). Ben in een week tijd 1,7 kilo gegroeid en 2 cm in omvang. Zie je wel dat kitkats niet goed voor mij zijn... Iemand DE tip hoe je de verleiding kunt weerstaan??? Ben nu al 9,4 kg aangekomen in totaal... Vind het best veel....
@Einneh, nou de poes is hier nog aan het bijkomen want mijn vader had de hond bij zich Wat een duivel wordt onze heerlijke knuffel dan ineens zeg, meeeeeeeen mmmm lekker broodje gezond, ga ik van de week ook maar eens eten jammie
@Dithje, wat uitgebreid eten voor de zondag, heb ik dan helemaal geen zin in hihi Hij heeft het heerlijk gehad in Portugal. Al was het weer een stuk minder in vergelijking met andere jaren, maar mocht de pret niet drukken Ik heb van de week bij de Turk een hele zak stek-komkommertjes gehaald en als ik nu trek heb (niet altijd hoor ) pak ik zo'n komkommertje en het is ook nog goed voor me ivm vocht vasthouden.. Ik moet me weer eens wegen maar ik vrees dat ik nu over de 10 kilo ga hoor
Einneh wat een mooi buikje zeg, jij bent niet veel aangekomen zeker nog. Dithje hier zelfde probleem, 10 kilo aangekomen. Ik zat voor ik zwanger was altijd op het 40 punten dieet. Normaal zou je 80 punten mogen hebben, 2000 calorien. Dus nu ben ik dat maar weer aan het invullen, om zo te zien wat ik eet en hoeveel calorien, wil het echt gaan beperken. Maar tis heel moelijk. Mijn mannetje is lekker macaroni aan het koken, met veel groente. xxxxx
hmmm hond en kat....... dat gaat meestal niet echt vooral niet als ze niet aan elkaar gewend zijn nee...... dan eerst maar ff bij laten komen! meestal brunchen wij op zondagochtend met een broodje gezond maar manlief zat om 9 uur al in de auto dus dan nu maar! wel lekker makkelijk!
Ik heb ook geen zin om het te maken hoor Nancy, maar Jeroen staat nu in de keuken en ik lig lekker op de bank. Denk dat ik ook maar een gezonde snack moet gaan ontdekken... Gefeliciteerd trouwens met je 25 weken! Gaat echt snel.... Voor de zwangerschap kwam ik heel moeilijk aan Eline, moest er echt tegen eten om boven de 50 kg te blijven. Dat had ik aardig onder controle, toen ik zwanger werd woog ik 53,6 kg wat een record is voor mij... En nu...vliegen de kilo's eraan dus ben best verbaasd.
zo ik ben er ook weer ff.. Jeetje zeg, heb zowat de hele dag liggen maffen.. getsie wat voel ik me beroerd. Nu maar proberen een koppie soep te eten. Heb rare spierpijn vlak bij me doos zeg maar, lijkt wel of ik spierpijn heb in mn schaamstreek.. is met lopen niet echt fijn zeg maar! Sorry dames, ga later terug lezen, nu ff geen puf voor..