Aah knuffel Es! Kleurloos: bedoel ik mee vooral wit /grijs/ zwart. Neej zit te zoeken op webshops. De leukste tot nu toe is deze .. En de kans is groot dat het dan nog langemouwen weer is, dus dan zou er een rood/ roze shirt onder kunnen... Hangt van dat randje af
Bah Es wat vervelend dat je je nog steeds zo slecht voelt... Knuf Ohhh zo Sam... wat jammer want vind juist voor kids kleurtjes altijd zo leuk. Dat jurkje is trouwens sweet!
Damesss Hier vette hap gegeten hmmmmmz lkker! oke dus vele voelen het ook nog nie zo hard? gelukkig ff weer buikje spammen
@Dithje, dat heb je goed bekeken Die van mij is onderweg vanuit Ajax, dus moet voor mijn eigen eten zorgen Ja vandaag 25 weken inderdaad! Dank je wel @Es, beterschap meid, doe maar rustig aan! Ik heb vandaag ook net het gevoel of er gewichten aan mijn onderkantje hangen Niet fijn @Sam, snoezig setje zeg!
@Mamma chan, hier ook hoor, zit op mijn pizza te wachten Mooi buikie! Leuk setje ook wat je aan hebt, toppie
Mooi buikje mama chan !! Nancy gefeliciteerd 25 weken dansje .. Vinden jullie het ook zo snel gaan? Het benauwd mij wel eens dat het zo snel gaat.. pffff.. Dan denk ik ooh straks dan is het er al, en heb ik er 2 ..HIHI... Nou ja, zal wel los lopen
@ Es: he bah meis, vervelend dat je je zo voelt!! dikke knuff! @ Sam: mooi jurkje!! @ Nancy: feli met je 25 weken! @ eten: is hier al weer op! lekker gezond! en voedzaam nu nog ff zpen en strax ff fimpje kijken!
@Sam/Einneh, thanks! Gaat zeker hard, vooral de laatste weken Mooi buikie sam! Kzit hier nog steeds op mijn pizza te wachten en het is hier vlakbij :x:x:x Zo maar eens bellen
Dank je wel !! Ja dat is het verschil met een tweede hoor.. Ik was met Jildou niet veel dikker als jij nu !!
gaat het met een 2de dan sneller? de groei van de buik bedoel ik dan? ik vond eigenlijk dat ik nu al een aardige buik krijg, kan mijn tenen nog maar net zien . Voordat ik zwanger werd wat is helemaal plat
Dit geloof je toch niet!!? Heb ik &^%$# de verkeerde pizza gekregen :x:x Lijkt niet eens op wat ik heb besteld! Ze komen nu zsm de goede brengen maar mama is boos :x Als ik niet op tijd eet, word ik kribbig