Mooie buiken Sam, Einnuh en MamaChan. Leuk ding heb je trouwens aan daar MamaChan! En Einnuh jij hebt nog een lekker bescheiden buikje zeg! Die van mij lijkt nu wel op dei van Sam. Is ineens in een groeispurt gekomen Zal van de week even een foto schieten. Had vanmiddag geen tijd om mijn mailtje af te maken, manlief kwam binnen en ik wilde natuurlijk wel weten hoe zijn eerste werkdag was @Nancy, het weekend is hier vrijdag en zaterdag, vandaar. Zondag is de eerste dag van de werkweek. Ennuh 25 weken alweer Gefeliciteerd!!! Leuk setje Sam. Ze hebben superleuke dingen bij de C&A hè en zeker voor de prijs. Heb er voor E line heel veel leuke jurkjes vandaan en ze zijn stuk voor stuk geweldig. Als je een vrolijk/fleurig jurkje zoekt heb ik trouwens een superleuke van de Name It bij wehkamp besteld. Heel vrolijk en niet duur. Wat hebben jullie allemaal weer lekker gegeten Hier pasta met zalm en garnalen en een fetasalade. Mmmm lekker Es, beterschap meid! Hier heb ik veel last als ik teveel gelopen heb, dan voelt het net of mijn schaambot in tweeën scheurt. Heel akelig Liefs Elea
@Elea, AHA duidelijk, ik dacht al, is er zoveel tijdsverschil Hier nog geen pizza te zien en Bas komt zo ook al thuis, hadden we net zo goed samen kunnen eten grrrrrrrrrrrrrrrrr :x:x Ballentent, laatste keer ging het ook al mis, stonden ze bij ons oude adres , maar toen gaf ik ze nog het voordeel vd twijfel, ben er nu klaar mee.. En ik heb online betaald dus kan niet weigeren :x
Mooie buik Sam! Ik hoop dat je inmiddels aan het smikkelen bent Nancy... Heb lekker gegeten, opgeruimd en net de was even opgehangen... Nu maar weer zitting genomen op de bank. Nog even uurtje tv kijken en dan mijn bedje maar eens opzoeken. Morgen om 06.00 uur gaat het wekkertje weer...
Name it - jurk - wehkamp.nl Hij is er in 2 versies (ik heb de paars/roze) en in het echt is hij nog leuker dan hier. Kwaliteit is ook toppie, zeker voor dat geld!
Oh en deze heb ik ook en is ook helemaal geweldig! C&A - set - wehkamp.nl Ze had het jurkje vandaag met een blauw t-shirtje en blauwe legging aan (zelfde tukoois als in het jurkje) en ook dat staat supertof. T-shirtjes in die kleur verkopen ze bij de HEMA dus dan ben je ook voor weinig klaar. De witte legging zit erbij maar valt erg groot. Het truitje is supermooi! Liefs Elea
Hmzzz hoor net op het nieuws dat de hazelaar in bloei staat en dat mensen met een allergie voor de hazelaar of berk (mannelijke hazelaar geeft stoffen af waar mensen met een berken allergie niet tegen kunnen) er nu al last van kunnen hebben. Laat ik nu net allergisch zijn voor de berk. Verklaart wel waarom ik zo snotterig ben en zoveel moet niezen....
Elea: Dat eerste jurkje is wel fleurig !! En die 2e vind ik geweldig maar natuurlijk uitverkocht in haar maat !! Heb ik dat weer... Aaah neej Dithje
hmmzzz bloeit de berk nu al? sterkte met je hooikoorts Dithje! weet er alles van! heb jij trouwens al iets (pillen ofzo) wat je evt mag slikken?
Oh Balen Dithje... Ik hoop dat de Berk snel weer uitgebloeid is! Ja hij is idd fleurig, was niet echt overtuigd op het plaatje, maar in het echt is hij heel leuk. Maar het tweede jurkje is idd misschien nog wel leuker. Ze hebben ook een ballonrokje/setje ervan, die heeft E line ook en is ook heel leuk!
Heb nog niets voor de hooikoorts, moet de huisarts maar even bellen van de week. Weet wel dat ik de pilletjes die ik altijd had, xyzal, niet mogen tijdens de zwangerschap. Is zo'n beetje het enige wat helpt bij mij, na jarenlang proberen en allerlei verschillende soorten geprobeerd te hebben. Heb jij ook last van hooikoorts dan?
ja nogal, ik heb zelfs pretnison stoten (spuiten) gehad als het echt heel erg was en tot aan 2 jaar gelden vanaf januari 6 spuiten (elke week 1) Daarnaast nog pilletjes (xyzal, aerius enz), oogdruppen en neusspray nu heb ik homeopatische neusspray maar dat helpt niet echt, moet ook nog ff naar de huisarts....
Pff klinkt heeel vervelend !!! Dames: nieuwe foto's op Jildou haar site, ff hier klikken! Elea: Hmm oké ,bedankt iig !!
Meiden,, ik lees alles hoor ma om overal op te reageren kan ook soms niks ont houden, mijn kleine vent is nu erg knuffelig zo lief!! Ik weet gewoon niks te zeggen of te melden.. ik ga zo op de bank liggen met een dekentje tot morgeee en truste voor straks
Hooikoorts? ja dat is vervelend maar je leert en min of meer mee leven...... het hoort er bij! Ik ga off, nog ff tv kijken en dan op bed!! Alvast lekker koese allemaal!!