Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    De pizza kwam bijna 2 uur later (om 20u) zonder enige vorm van korting of iets, sleeeeeeeeeeeeecht zeg! Nooit weer :x

Net bananasplit gekeken en ga nu even alles klaarleggen voor morgen, de was opvouwen en naar bedje

Meiden trusten alvast!!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wow:$, dat is heftig Einneh! Kan mij voorstellen dat die homeopatische spray niet werkt als je het 'zware' spul gewend bent.

Gaaf zo die buiken op een rij Sam! Wat zijn de verschillen goed zichtbaar dan... Mooi hoor!

Ik ga naar bed! Wish me luck:p:).
    Trusten en tot morgen...

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    GRRRR Nancy:x, hoezo onbeschoft en ongehoord...
    Trusten!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Nancy, dat is idd slecht!!!! Werkse morgen!!

Dithje.. Goodluck girl!!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: dat is zeker slecht!!

Sam: Mooie buik hoor!

Ik ga lekker slapen, nou ja ik doe het de hele dag eigenlijk al :p
    Welterusten

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!
    Hoe is het met jullie?
    Is weer ff geleden! Drukke week gehad!

Nancy slechte pizzabezorger zeg! Bah!

Ik las ook dat meer meiden moeite hebben met slapen. Hier nog 1! Soms gaat het wel maar meestal gaat het nergens over en wel 50 keer wakker (zowat elke keer als ik me wil omdraaien).

Verder wordt ik nu echt hard getrapt hoor, soms schrik ik er echt heel erg van, eng gewoon! En omdraaien voel ik. Soms denk ik dat mijn bm gewoon niet hard genoeg meegroeit en veel te klein is..

Dan nog als ik zit, soms kan ik me gewoon geen normale houding aanmeten.

Verder voel ik me prima hoor! Het is alleen echt een heel vreemde gewaarwording dat je ineens zo immobiel ben, haha!

En hoe is het met jullie lijven en mooie buikjes?

Verder kan ik melden dat we 2 april de babymeubeltjes krijgen en ook nog een echo laten maken die dag, toevallig.

Morgen heb ik meer tijd en kom ik wel ff leuten!
    Dikke kus en slaap lekker allemaal!

xx Sue

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik schrik ervan, hoef amper bij te lezen vanochtend :D !! Goedemorgen trouwens!! :D
    Hier weer prima geslapen. Wel naar gedroomd dat ik bloedverlies had.. En toen werd ik wakker en dacht ik dat het zondagochtend was, maar helaas, manlief was al naar het werk :( !

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb gister gedroomd dat ik ergens stond en onze kleine meid ineens zo hard voelde. Toen ik mijn truitje omhoog deed zag ik een hele hand uit mijn buik komen waar ik mijn vinger in kon leggen. Toen ik dat had gedaan ging het handje weer mijn buik in. Hoe bizar, haha.

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@Suekes, Hier iemand die slaapt als een os :D Ben wel soms erg vroeg wakker maar val dan meestal weer in slaap na een half uur, dus heb echt niks te klagen 8)
    Wat een leuke dag voor jou zeg, 2 april! Kan je dan echt naar toe leven he :) Voor ons ook leuke dag want dan gaan we naar Turkije :D

@Sam, heh wat een enge droom :( En wat een tegenvaller zeg, dat je dacht dat het zondag was :x

@Marsim, hahaha wel bizarre droom maar zou best wel leuk zijn als he, ff dat schattige handje vasthouden :p

@Hier, kom ik op mijn werk, staan er 2 grote cadeau's :( zijn het Woezel & Pip van 40cm hoog! :$ Zomaar van een collega, zo leuk en lief!!! Ja ik heb ook nog leuke/lieve collega's :p
    Straks de hele ochtend in overleg bleeeeeeeh maarja hoort erbij :(
    Fijne dag meiden!

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend meiden!
    kom iedereen een fijne dag wensen. :)

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemogen ladies!

Zo, ik meld me ook weer! Jullie zullen wel gedacht hebben gisteren....;)

Gisteren was idd een erg druk dagje, met een enorm pijnlijke harde voetbal gisteravond als gevolg (hoelang mag een harde buik eigenlijk duren, weet iemand dat? want dit duurde gewoon echt meer dan een uur!). En dat terwijl ik toen de visite er was echt niks heb gedaan! Zelfs niet gekookt!:) We hebben grieks gehaald, bij de "nieuwe" griek hier in dorp. Normaal ben ik nooit zo van de grieks, maar dit was LEKKER!!!!! Gelukkig ook helemaaaaaal geen knoflook in de tzaziki, dus vannacht een keer of wat eruit om de kraan leeg te drinken ;)
    Vanmorgen mocht ik uitslapen van manlief, nadat Sebas om 5.00 zich had gemeld. Dus lekker tot 8.00 in bed blijven liggen, heerlijk! Manlief is nu aan het klussen en m'n vader is er voor Sebas. Ben echt zooooo blij dat paps en mams weer thuis zijn!

Ik las over ellende met pizzabezorgers, maar ook lekkere macaronischotels.
    Zag ook nog mooie buiken en geweldige jurkjes voorbij komen!
    En Es ziekjes las ik? Beterschap!
    En een paar met hele bizarre dromen!!!

O, Nancy: je moet je vakantie naar Turkije gewoon aanmelden als huwelijksreis, dan wordt je overal extra in de watten gelegd! En wat lief van je collega zeg!!!

Lief joh, m'n schoonzusje kwam gisteren nog wat babyspulletjes terugbrengen. Ze heeft 2 jongens (4 jaar en een maand of 8) en een meisje van 2,5 (net zo oud als Sebas) Voor de jongste had ze weer wat spulletjes geleend en kwam die nu terugbrengen. Had ze in de doos nog een roze wikkeldoek en een schattig roze dekentje gedaan!

Nou, ga even koffie zetten voor de mannen. Tot later!

x
    pooh

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Nancy, erg lief van je collega zeg!

@ Petatje, jij ook een fijne dag.

@ Pooh, lief en fijn dat je even mocht blijven liggen vandaag. Geen idee hoelang een harde buik mag duren. Ik snap dat het fijn is dat je ouders er weer zijn. Ga maar lekker koffie zetten en doe het rustig aan meid!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh geen idee hoelang die mogen duren, maar dit was wel erg lang ja!!
    Hier de kleine gisteravond en vanochtend amper gevoeld en na die droom werd ik niet geruster, langleve de angelsound, zette dat ding op mn buik en daar was ie :D ..

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Dat is inderdaad prettig dat je op zulke momenten even de angelsound op je buik kan zetten. Ik heb hem nu ook al een kleine week niet meer gebruikt omdat ik de kleine toch regelmatig voel.
    Hij ligt nog wel binnen handbereik voor een onzeker momentje, haha.

Blij dat je het hartje lekker hebt horen kloppen sam.

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!
    Ik heb nog nooit zo veel geslapen al gisteren en vannacht :p Gisteren de hele dag geslapen zowat met af en toe wat drinken en eten tussendoor en om 10 uur gisteravond ging ik weer slapen en ben nu pas wakker.
    Maar voel me wel beter zeg! Slapen heeft dus wel geholpen :D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is fijn Es!! Nou geloof dat t hier rustig dagje wordt, jildou is wat jengelig!!

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Sam: dat kan ik me voorstellen zeg! Wel fijn dat je dan een angelsound hebt! Hier is de kleine af en aan ook dagen rustig en dan weer lekker druk.

@ Es: fijn dat je je weer beter voelt!!!!

@ Marsim: hoe gaat het met je bi?

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh ja en het is ook zo wennen. Jildou trapte en deed... Deze is veel rustiger!!

19. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

2 jul 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik ben ook nog snel even van de partij. Ik moet zo weer gaan werken na een weekje vakantie, geen zin in...:(
    Ik lees altijd mee op m'n telefoon, maar vind het lastig om daar mee te antwoorden of een reactie te plaatsen, sorry daarvoor. Ik ga proberen om wat meer te reageren..;)

Ik las dat Nancy een leuk cadeau had gekregen. I love Woezel en Pip! Mijn idee was dan ook om voor de babykamer het thema Woezel en Pip te doen, maar nu we weten dat we een MEISJE krijgen wil ik toch wel graag roze roze en nog eens roze! :D
    Ik heb al allemaal wilde ideeën voor de kamer, helaas moet ik nog 5 weken wachten tot de kunststof kozijnen geplaatst zijn, het heeft weinig zin om dan nu al alles te verven enzo...;)

Dit weekend hebben we het bed al verhoogd, we hebben een heel laag bed en ik kwam er steeds moeilijker uit dus het moest er maar vast van komen.. Volgens de kraamzorg moet het bed bij ons 90 cm :$ hoog zijn, en dat hebben we voor elkaar gekregen met heel wat bierkratjes..:D Gevolg: ik kom m'n bed niet meer in.. Dus ik heb maar een opstapje naast het bed gezet en nu lukt het wel. Wel heel vreemd om zo te slapen, hebben jullie het bed al opgehoogd?

Ik ga even het hondje uitlaten en dan naar het werk, eens even kijken hoeveel werk er op me ligt te wachten..;)

Fijne dag allemaal!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy wat supergaaf trouwens :D !!!

Ladyhelga, sorry moet even beetje lachen :D !! Hier gaat het bed pas omhoog met 37 weken hoor :D !! Heb geen plannen eerder te bevallen ;) !! Met Jildou hebben we het bed niet eens verhoogd, ik had beneden een kraambed. Al sliep ik s nachts wel in bed, maar manlief verschoonde het zelf wel, als kraam t niet wilde doen ;) !

Deel Deze Pagina