@Eline, jeetje wat erg Vooral als het zo dichtbij is.. Werk bij een psychiatrische instelling en zit weliswaar op kantoor maar maak ook wel het nodige mee, niet leuk! laat staan als het familie is Heel heel veel sterkte meis voor jou en je man! @Buiken, mooi!! @Mamma chan, ik ga morgen naar de Wibra, hopen dat er nog wat is! @Hier, erg druk op het werk dus van teruglezen komt weinig terecht, sorry!
@ Eline, jeetje meid dat is inderdaad een moeilijke situatie. Sterkte ermee hoor. @ Buikjes, mooi hoor en sommige groeien ook hard, geweldig. @ Sam, idd de kleertjes in roze/wit of blauw dat is me idd ook al opgevallen. Nu ik weet wat het gaat worden is dat niet zo'n probleem. Al wil ik natuurlijk niet alles roze hebben maar toen we het nog niet wisten was het idd moeilijk slagen.
Ja das het enige nadeel maar heb wel een leuke klamboe gescoord die kon dinge zijn duuuur normaal, ik heb dr nog 1 over in het ecru
Wij hebben ook al een klamboe maar ook hier komt ons schatje de eerste tijd lekker bij papa en mama op de kamer in de wieg. Ik word er nu al helemaal blij van, bij het idee alleen al.
zit een film te kijken.. My sisters keeper.. O my god.. wat een tranentrekker.. niet goed met mijn hormoontjes.. *zucht*
Wij moeten ook een nieuwe klamboo hebben want die ene stond niet meer bij de gordijnen @Es, waar gaat die film over? @Bed, gaat hier ook pas aan het einde omhoog hoor
nancy: My Sister's Keeper (2009) - MovieMeter.nl Net afgelopen, mooie film, goed verhaal.. echt zitten janken..
Net even naar de stad geweest... Bio Oil was op dus moest echt... Meteen even de Hema binnen gelopen en een 5-pak rompers gescoord voor E 10,-, echt leuk! Daarnaast 2 mascara's van Rimmel voor de prijs van 1...
Goed gedaan meis !! Krijg net sms van vriendin, zou ik morgenochtend heen om bakje thee en s middags zou ze ff op Jildou passen, maar haar dochter heeft pseudo kroep. Echt sneu de lieverd. Dus vanavond schoonmoeder maar ff bellen of ze op wil passen... Jildou is wat jengelig en wil weer steeds op schoot.. Sinds ik zwanger ben is ze zooo knuffelig.. Dat is wel leuk, was ze nooit namelijk ..Krijg nu allemaal kusjes, knuffels en zelfs de baby kreeg 2 echte kussen.. oftewel op de buik En ze kijkt elke dag even of er al iets in de wieg ligt Smelt
He bah Sam, vervelend voor je vriendin. Hopen dat haar kleine snel weer opknapt. Wat lief van Jildou, echt helemaal geweldig. Hihihi elke dag even in de wieg kijken, wat een scheetje.
haha me schoonmoeder heeft allemaal spullen gekocht om het bedje op te maken dekentje, lakentjes enz.. ideaal 8)
Dithje leuk die koopjes, mascara is ook lekker 2 voor de prijs van 1. De hema heeft altijd wel goeie spullen vind ik. Sam naar zeg voor het kindje van je vriendin. Wel leuk zeg dat jildou knuffeliger is. Lief ook die kusjes voor de baby, en dat ze in de wieg kijkt. Wat gaan jullie eten? Wij spinazie en crispinos( soort grote vissticks) xxxx
Lekker Eline, wij broccoli met sausje en vlees is nog verrassing, was manlief t weekend vergeten, neemt ie zo mee.. Ja dat knuffelige is wel lief maar had t fijn gevonden dat ze ook eens ging spelen ipv steeds bij mij om willen hangen.. als ze nou met mij wilde spelen oke maar dat wil ze ook niet.. .. Vermoeiend dus
Zo, een heerlijk rustig dagje vandaag! Net nog wel even laminaat besteld voor de kinderkamers, maar dat was het meest actieve voor vandaag. Zelfs vanmiddag nog een uurtje geslapen. Merk nog wel dat m'n buik vandaag nog wat gevoelig is, en als ik ff wat te veel doe dat gelijk weer een harde buik oplevert. Nou ja, ik hou het ff in de gaten, anders bel ik de gyn gewoon. @ Sam: grappig dat dit een rustiger beebje is dan Jildou. Toevallig had ik het daar van de week met m'n schoonzus over. Ik vertelde dat deze meid zoveel drukker is dan Sebas en Bram* waren. Zij had het dus ook dat haar dochter heel erg druk was in de buik en haar 2 jongens een stuk rustiger. Zou het dan toch een jongen zijn bij jou?????? @ ladyhelga: hier gaat het bed ook pas met een week of 36 omhoog. Vorige keer had ik een keukentrapje nodig om in bed te komen, hihi. @ Marsim: lekker dat het even wat minder is. Die dagen pikt niemand je weer af! Nou maar hopen dat het zo blijft Hihi, en een trampoline....hier was een keukentrapje de manier om nog in bed te komen @ Dithje: groot gelijk dat je even een dag voor jezelf pakt hoor! Van al die slapeloze nachten knap je niet echt op. Ben je er al achter waardoor het komt? Ff lekker in bad voor je gaat slapen een idee? En mooie buik hoor! @ Es: ook een mooie buik hoor! En leuk zo'n schoonmoeder! Hier ok geen blote buikfoto's. De blauwe plekken van het in m'n buik spuiten zijn nog steeds niet helemaal weggetrokken...ziet er dus niet uit. @ Eline: jeetje, wat een rotverhaal! Heel veel sterkte voor jou en je man! Wij eten vanavond kip op stok en draadjesvlees (had nog een restje over) met bietjes (vind Sebas heerlijk!)
Wat lief van je schoonmoeder Es! Hmmmm lekker Eline! Ik moet alleen eten, maandag is de dag waarop Jeroen naar Hogeschool Utrecht is om te studeren. Heb voor mijzelf gebakken aardappeltjes met toscaanse kruiden, rauwkost en zo'n viscuisine ding. Kan mij voorstellen dat het vermoeiend is Sam! Inderdaad wel lief, maar wel lastig dat ze niet wil spelen.... Super Pooh dat je zo'n rustig dagje hebt! En gelukkig is je buik ook al rustiger. Heb trouwens geen idee waardoor het niet (goed) slapen komt. Ik val wel in slaap, dus dat is het niet. Maar ik slaap gewoon niet door. Word midden in de nacht of om 02.30 of om 03.30 uur wakker en dan ben ik ook echt klaar wakker. Merk wel dat beebje heel druk is als ik dan wakker wordt 's nachts, maar volgens mij is het niet de reden dat ik wakker word....