Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morge meiden,

Zo ik zit weer netjes op mijn werk. Lekker met de auto gegaan want ik heb toch nog wel een beetje wakkele bekken en dan is het fijner om lekker in je autostoel in de file te zitten dan te fietsen/treinen/metro-en en lopen ;)

Vandaag zijn mijn collega's in de ochtend veel buiten de deur dus ik heb wat mogelijkheden om in te loggen en te reageren.

Maar voor nu... eerst wat werk doen. Daar betalen ze mij toch voor.

x

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik zou ook geen geld overmaken hoor Kikkert. Vraag mij altijd af wat er van dat soort verhalen waar is... ik kan ook wel iets bedenken...

Yeah Bella, super dat de kosten meevielen en ze zo snel kunnen beginnen:D! Heel veel succes bij de 20 weken echo!

Ahhh Elea, heel veel succes vandaag!

Wat fijn Pooh dat je moeder komt behangen vandaag! En jeeh dat gaat dan wel snel zeg, over 1,5 week al inrichten:D!

Leuk Es!

Rustig aan doen Marsim! Gaan jullie een weekendje weg?

Bah Sam van die buikpijn... Veel plezier bij je vader vandaag!

Getsie Nancy, van die dromen wordt je niet blij:(. Wordt je wel heel naar wakker...

Leuk Mamma Chan! Denk dat 25 weken wel goed is voor een 3D/4D echo... zal vanavond ook nog eens met manlief overleggen wat wij doen...

Hier, ben weer snottie:(! Zo plotseling als het weg was maandagmiddag, zo plotseling is het ook weer terug vandaag en hoe:(. Bah, heb in het uurtje in de auto al 3! pakjes zakdoeken volgesnoten:(... Hopen dat het snel weer weg is. Vanmiddag uit het werk even langs het kdv om het inschrijfformulier in te leveren en dan maar hopen dat wij snel bericht hebben mbt de plaatsing.
    Gaan jullie nog stemmen vandaag?

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, dat vind ik wel een goed idee, dat vragen voor het slapen gaan.. Ga ik zeker doen

@Claire, meisje heb je nog nieuws??

@Mamma chan, leuk de 3d echo! Wij mogen 23 maart

@Koekkie, jij ook werkse vandaag!

@Dithje, o neeeee he niet weer snottie! Beterschap meid :( Hopelijk hoor je snel wat van het KDV, spannend!
    Ik heb Bas een machtiging gegeven want hij werkt bij de gemeente en kon het dus op zijn werk doen, was iets makkelijker.
    Ik laat echt nooit een stemming voorbij gaan, anders heb ik het gevoel dat ik nooit mag klagen :p

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @stemmen uhmmm aan de ene kant vind ik het jammer om niet te gaan maar aan de andere kant denk ik van ik heb er geen bal verstand van weet niet eens wat wat is en wat het precies inhoud dus ja dan zou ik gaan stemmen en weet dus niet op wie

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    het is net een slagveld hier in de woonkamer dylan is de boel op zijn kop aan t zetten, overal hondenspeeltjes, de kussens van de bank auto's

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Kikkert moet je dit even doen, ik baseer daar 9 vd 10 keer mijn keuze op -> StemWijzer

FOEI DYLAN :p

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Spullen zijn net geleverd!! Nu (on)geduldig op Vincent wachten want dan kunnen we het in elkaar gaan zetten!! 8)8)

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    thanks nancy....

het slagveld is weer geruimt voor hoelang????

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    super :D .....dat was weer wat voor mij geweest dat had ik het zelf zover ik kon in elkaar gezet, super eigenwijs hihi

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ow nee daar begin ik niet aan hoor Kikkert haha
    Ik ga Vincent wel helpen vanavond zo ver als ik kan, maar ik ben in dingen in elkaar zetten echt geen held.. :D

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hihi es...nee wat dat betreft ben ik net een vent, ik zet net zo graag wat inelkaar als een man, ik boor en schroef ook zelf mijn dingetjes inelkaar want als ik soms op die man van mij moet wachten :D

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ben denk ik te erg verwend.. ik had vroeger altijd een papa die zulke dingen voor mij deed, en nu een vriend :) erg he.. haha

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dat is inderdaad wel heel erg handig Nancy! Ik ga vanmiddag na het werk stemmen of net na het eten. Wil de kans niet voorbij laten gaan. Heb ik eindelijk wat in te brengen:p.

Jippie Es! Nu je geduld op de proef stellen;).

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es, ik kan mij voorstellen dat je aan het popelen bent, ik ben ook meer de opzichter type die zegt hoe mijn man het moet doen haha.

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ben net mega mega geschrokken, ik zat ff aan de eetkamertafel en ineens hoor ik klik....de wc deur opslot gaan, had dylan zich opgesloten hij geprobeert hem weer open te maken, ik van buiten af maar het slot brokkelde van buiten af (plastic, ouderwets slot) dus ik mijn man gebelt dat hij per direct moetst komen, dylan raakte steeds meer en meer in paniek dus ik opzoek gegaan naar een hamer die was neit te vinden toen maar de boor van mijn man gepakt en gewoon door de deur heen geboort zodat dylan mij kon zien. intussen kwam mijn man en die heeft de deur in getrapt. dylan was helemaal in zweet en tranen zo zielig. dus nu moeten we ook nog een nieuwe deur voor de verandering en dan wel zonder draai slot ;) . ga me ff wat drinken en verder bijkomen want ben toch wel ff geschrokken want wat is dat heftig om niet bij je kind te kunnen komen

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    jeetje Kikkert dat is schrikken zeg :$ kan me voorstellen dat je dan ff in paniek bent..
    Gelukkig is alles goedgekomen (behalve met de deur dan ;))

17. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Kikkert, idd heftig! Is hij en jij weer een beetje bijgekomen van de schrik.

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Wooow Kikkert wat eng!! :$:$ Gelukkig is het goed afgelopen maar vraag niet hoe! :( Arme trul die Dylan, maar dat doet ie nooit meer!

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    het was idd echt heel erg schrikken, je gaat echt de gekste dingen proberen om je kind eruit te kunnen krijgen. het was dat er nog een kleintje in mijn buik zit anders had ik zelf die deur in getrapt. tis gelukkig goed afgelopen alleen niet voor de deur :D maar ach die is vervangbaar en we hebben nu een paar kijkvenstertjes :D :D

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    altijd fijn kijkvenstertjes op het toilet haha

Deel Deze Pagina