Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje werkt lezen ofzo ook niet?? Is idd heel irritant!!!

Pooh: Haha ja maar ik heb nu de placenta ook voor liggen, maar begin zelf ook te 'twijfelen' hoor :D HAHA!!! WE zien het wel :D

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lezen heb ik nog niet geprobeerd. Vind het een beetje vervelend om midden in de nacht de lamp aan te doen, want manlief ligt natuurlijk ook te slapen.... Maar kan het wel proberen, thanks voor de tip!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bij mij was het dan een paar blz en was ik weer bijna weg, boek weg, licht uit en klaar :p

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ dromen: jullie dromen wel erg bizar.... nog geen last van (gelukkig)

@ Nancy: lief zo'n cadeau van je collega!! :D

@ Es: blij dat je je weer wat beter voelt!!
    en een mooie broek heb je gekocht!

@ Bed omhoog: dat gaat hier niet gebeuren, krijg beneden (van het werk ;)) een mooi luxe bed! Dus daar doen we het maar mee :D
    en als de kraamzorg dan niet boven het bed wil verschonen dan kijk ik mijn man of moeder wel ff lief aan ;)

@ Dithje: bale van je rotnacht! nou ja je hebt nog ff lekker uitgeslapen! en lekker rustig aan gedaan vandaag??

@ Eline: bah wat een verhaal, sterkte meid!

@ Sam: wat een lieve dochter heb je!! :D

@ hier: vannacht slecht geslapen.... kleine heeft ontzettend lang liggen schoppen en draaien, een heel erg mooi en leuk gevoel maar om half 12 's nachts wil ik toch wel graag slapen..... ;)
    en ik kan niet meer goed op mijn buik liggen...... bah......
    Vannavond maar niet te laat naar bed kijken of we bij kunnen slapen!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk rustig dagje gehad Einneh! Het enige wat ik eigenlijk gedaan heb is vaatwasser uitpakken en wasophangen;)...
    Hmmm, jij ook al slecht geslapen. Bah wat is dat toch met ons.... Hopen dat het vanavond beter gaat!

Wat super zeg dat je een luxe bed krijgt van het werk! Wat doe jij voor werk als ik vragen mag?

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik werk in de zogeheten Revalidatie/hulpmiddelenbranche.

Wij doen bij ons bedrijf de uitleen van de Thuiszorg (rolstoelen/bedden/krukken enz). En hebben contracten voor het uitzetten van spullen voor ze Zorgverzekeraar (bedden/matrassen/trippelstoelen/vernevelaars enz) en gemeenten (rolstoelen/scootmobielen/3-wielfietsen enz).

Dat is het in het kort uitgelegd.....

Ik ben ondertussen adaptatieadviseur, dus ik mag ook spullen aanmeten en indicatiestellingen doen (daarvoor moest ik ook naar school ;))

De wereld zal nu wel erg klein worden maar tja... zou niet weten hoe ik het anders uit moet leggen ;) tis een aparte branche.....

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Einneh!!! En altijd handig dat werk :D !!

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    voor dit soort dingen wel ja! ;)

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Dithje: zal je dan niet een te goed boek pakken???? ;):D

@ Einneh: klinkt goed zeg!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, wat balen van je &^^%$# nacht weer! :x En goed dat je vrij hebt genomen, je bent een harder werker als ik het af en toe lees, dus de *piep* voor je leidinggevende. Zijn ze allemaal hetzelfde ofzo? ;)
    Leuke dingen gescoord vandaag!

@Es, huil huil inderdaad die film! Juist ook door de (niet) band met mijn zusje zou het me al heel erg aangrijpen :(

@Pooh, jeetje harde buiken, balen zeg :( Wel goed dat je rustdagje hebt genomen meid en als het je niet lekker zit zeker de gyn even bellen. Sterkte!

@Einneh, ook onrustig nachtje dus, maar wel 'leuk' onrustig. Althans zo noem ik het dan, als de kleine lekker aan het bewegen is :p Vraag het me over 2 maanden nog maar eens hoor, ben ik het misschien helemaal zat wie weet ;)

@Sam, sneu voor de kleine van je vriendin. Hoop ook dat de oppas morgen gaat lukken

@Hier, druk dagje op het werk, nu pijn in mijn hoofd :( Vriendje heeft vergadering vanavond, dus vanavond alleen, lekker rustig aan doen.
    Morgen na het werk de ringen ophalen, leuk! en even naar de Wibra he ;) Hoop dat er nog wat is ;)

11. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ooo die klamboe is leuk!!! bij de wibra:D:D

nou niks meer roze:p

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    You gooooo girl :D
    Ik zal met Kyra naar cursus!!!

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie avond meiden,

ik heb een druk dagje achter de rug dus ik ga ook niet terug lezen (sorry...bij deze een knuffie)

ben naar school geweest en vanmiddag met dylan naar de cb hij was goed gegroeit en lag heel goed op schema (wel is hij groot maar ja dat wisten we al ;) ) ook qua ontwikkelingen doet hij het super, dus ik ben weer trots :D . vanavond met ik zelf naar de vk geweest bloedruk was goed, gewicht uhmmm :$ daar hebben we het maar niet over (maar omdat ik niet extreem veel eet of gekke dingen weet hoef ik me daar niet druk om te maken) de kleine doet het prima en lag daarstraks mooi met het hoofdje naar onder (maar ja die kleintjes draaien voordurend ;) ) de bm zat 1 vinger boven mijn navel dus dat was ook netjes op schema ik moet alleen mijn piercings gaan vervangen voor zw-piercings dus maar snel ff doen ;) .

ik ga nu verder gtst kijken met de pootjes omhoog (sh*t vocht)

knuffie

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Fijn dat alles goed was bij VK en CB!
    En je gewicht, ja hou op schei uit, ik DURF me niet eens te wegen haha ;)
    Sterkte met je vocht :(

15. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @mamachan; hier placenta aan de achterkant, maar voel de schopjes ook nog niet echt heel hard en vaak, ja soms ineens een paar keer best stevig...dus kan me voorstellen dat als placenta aan de voorkant zit, dat t allemaal iets langer duurt voordat je t heel duidelijk gaat voelen.

@elea; wauw 40 graden? wat een wereld van verschil zeg met hier! hoe is t nu?

@nancy; fijn dat je met je paps lekker heb gekletst! zo te horen gaat t contact nu best goed? :)

@einneh; mooi buikje! zal je zien dat t dalijk ineens heel hard gaat! dat is bij mij nu t geval; weken helemaal geen buikje, en nu begint t ineens!

@es09; voel je je al wat beter? naar dat je je beroerd voelt!

@sam; mooie buik meis! en angelsound is soms echt fijn he? ik 'check' soms ook eff als ik beeb eff een tijd nie gevoeld heb! en wat schattig van jildou dat ze zo knuffig is!

@suekes; hier ook slecht slapen! vaak wakker en raar dromen...hmmmzzz

@pooh; wat naar van je harde buiken! weet ook nie hoelang t mag duren? gaat t nu wat beter?

@dithje; geef je groot gelijk meis, lekker naar je lichaam luisteren! enne mooie buik!

@eline25; wat naar van je schoonzus! ik weet helaas hoe dat kan zijn (niet zelf, maar mijn moeder) hoop dat je je mannetje een beetje kan steunen!

@kikkert; fijn dat alles goed was met de beeb! en trots op je kleine mannetje altijd mooi als t goed op schema is!

en wat er er bij de wibra? hoor iedereen erover :)

hier is mannetje druk aan t solliciteren in t buitenland! gisteren wel rond de 30 sollicitaties rondgestuurd naar bedrijven in australie en engeland.....hopen dat er iets tussen zit!!

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Klink interessant Einneh! Nooit eerder gehoord van de functie adaptieadviseur... Wel leuk dat je indicatiestellingen mag doen. Vandaar dat je zo'n luxe bed kunt krijgen, super zeg!

Hihihihi Pooh, zal een heel saai boek pakken;).

Denk wel dat ze hetzelfde zijn Nancy. Eerlijk gezegd kon het me ook helemaal niets schelen vanochtend. Heb gewoon gebeld en mede gedeelt dat ik niet kwam... Wat moet hij er dan nog van zeggen;). Ben wel blij dat ik het gedaan heb, kan nu weer redelijk normaal functioneren. Kon gisteren en vanochtend niets anders dan janken en dat doe ik echt nagenoeg nooit.
    Hmmmmmmm, niet fijn dat je hoofdpijn hebt:(! Doe maar lekker rustig aan...

Fijn Kikkert dat alles goed was bij de VK! Sterkte met het vocht...

Wauw Claire solliciteren in het buitenland. Is dat een wens van jullie in het buitenland wonen?

Hier, moeders net weg... Hebben haar geverfd en zijn weer blond (ja ja, hier zo'n nepblondie:p). Nu nog ff bankhangen en tv kijken en dan straks naar bedje. Trusten alvast!

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Claire, ja hoor het contact was het probleem niet, alleen zat ie een beetje ver weg :(
    Willen jullie gaan emigreren? Zou wel gaaf zijn als het lukt!
    Moet je even foldertje bekijken -> Aanbiedingen
    Staat zoveel leuk babyspul in voor weinig geld! :$

@Dithje, ja slaaptekort kan je echt tot wanhoop brengen... niet leuk! :(
    Hier ook een nepblondje hoor, ik mag 30 maart weer lekker onder de verf :p
    Jij een goede nachtrust gewenst!

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi allemaal

wel iets terug gelezen maar niet echt onthouden ben zo moe al sins gister en niet zo lekker veel last van mijn enkel (dystrofie)en benen hoop dat het gauw weer iets wegtrekt ...

dus voor iedereen een knuf

morgen na de vk dus ben wel benieuwd ...
    als ik me weer iets beter voel ga ik weer actief reageren op iedereen lukt me nu echt niet al zou ik graag willen ..

maar de buiken die ik voorbij zag komen erg mooi dames ..
    las iets over bed op klossen nou hier al op klossen hoor kwam mijn bed echt niet meer uit (vrij laag) kom nu makkelijk in en uit

hier nu na bed weltrusten iedereen..

19. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @dithje/nancy; ja emigreren is absoluut een wens van ons! gelukkig heeft mannetje een beroep waarmee dat ook makkelijk kan (illustrator) maar tot nu toe hebben we de stap nog nie durven nemen...maar wie weet? en thanx voor t foldertje!

20. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    den haag
    @angel; rustig aan meis! en succes morgen bij de VK :)

Deel Deze Pagina