Einneh: veel plezier bij de echo straks! Laat even weten hoe het gegaan is.. En willen jullie weten wat het is?
Zo meiden, ben ik weer. Urine ingeleverd en uitslag volgt als het goed is morgen. Ze waren het vanmiddag even "kwijt" Maar gelukkig weer gevonden (snap niet hoe je een potje urine kwijt kunt zijn,maar goed) Eigenlijk verder zelfde verhaal als bij petatje: bmm nog goed op lengte (4 cm ruim), placenta nog goed tegen baarmoederwand aan, geen ontsluiting, dus het -nog- rustiger aan doen als nu al het geval is. Beslissing van m'n baas is dus op het goede moment.... @ Dithje: tjongejonge, wat een lollige bedrijfsarts.... Wel goed dat ze nu ook je reisuren meeneemt in het totaal uren wat je mag werken. Want het zijn nog steeds lange dagen zo. Ga je ze verder inkorten, zoals zij voorstelde? En ik heb idd een superleidinggevende. Zo anders dan mn vorige afdeling, daarom voel ik me er ook zo rot over dat ik nu niet kan geven wat ik anders doe. Nou ja, het is voor het goede doel en hij zei dat ik het los moest laten. Over 2 weken wil hij me pas weer zien voor een bakkie @ Sam: arme Jildou. Wat is ringworm eigenlijk? @ Elea: hoe heeft je mannetje het op zn nieuwe werk? En raak je al wat meer gewend? @ Es: wat een schatje! @ Eline: lekker geshopt! Gek dat je collegas zo reageren. Het kan idd zo zijn dat het bij je zwschap hoort. Als je twijfelt kun je altijd vragen of je een keer naar de gyn mag. @ Petatje: naar dat jij ook zon last blijft houden van harde buiken. Hier dus hetzelfde geval. Vanmiddag ook urine moeten inleveren... Volgens mijn gyn kan het ook niets zijn en gewoon bij je zwangerschap horen. Het ene lijf reageert nou eenmaal anders dan het andere. Sterkte meid! @ Angel: fijn dat alles goed was bij de vk @ Kikkert: het schiet ook niet op he, met jullie onderburen @ Marsim: gaaaf!!! Veel plezier vanavond!!!!! @ Einneh: veel plezier straks!
Pooh en Petatje fijn dat het tot zover goed lijkt dames!! Rustig aan dus maar weer.. Ik heb nu steeds als ik loop met de honden last van harde buiken en steken .. Pooh wat betreft de ringworm: Is zeg maar een schimmeltje.. Is niet erg, in Jildou haar geval, kan wel heel erg zijn, google maar eens krijg je lekkere horrorfoto's !! Maar bij Jildou is het amper te zien.
Ja pooh dat zei de gyn ook hier. We doen gewoon rustig aan dan he! hier doen ze gelukkig geen pijn,al is het een vervelend gevoel Knuffel voor jou! Einneh:veel plezier! Denk dat iedereen wel over de 20 weken is nu zeker he? Gefeliciteerd!!!! joepie voor iedereen!!!! heb een lekker dutje gedaan. We gaan zo naar vrienden,lekker eten bij hun
petatje fijn dat alles zover goed was ..rustig aan doen he!! en heb je lekker getukt? pooh jij ook rustig aan meid!! ...pooh en petatje wij kunnen elkaar de hand geven met die harde buiken hahah kikkert jehh wat een :x onderburen zeg kan me voorstellen dat je daar knetter van wordt ... nancy hoe is het nu met je na die rot berichten op je werk??? en hoe staat je planning voor jullie trouwdag?? vind het super voor jullie meid.. sam arme jildou dikke knuf voor der einneh veel plezier bij je 20wk echo spannend hoor .. marsim gaaf hoor veel plezier elea jehhh 40c stuur maar een paar graden deze kant op vinden we heel niet erg hoor !! dithje wel een lollige bedrijfarts haha..maar wel lange dagen hoor pff f..
Veel plezier bij Acda & de Munnik Marsim! We horen morgen wel hoe het was... Gelukkig Petatje dat het geen blaasontsteking is en verder ook niets engs! Ben benieuwd naar het suikeronderzoek volgende week, duim voor je meis! Leuk Bubsie! Veel plezier en succes met de 20 weken echo Einneh! Duim voor je dat je urine ook goed is Pooh! Wel fijn dat verder alles goed is en geen gekkigheid... Adviezen maar opvolgen en rustig aan doen. Echt goed die leidinggevende van jou! Nu is het aan jou om je eraan te houden. Qua reisuren heeft de bedrijfsarts niet gezegd dat ik die in de werkbare uren moet passen, maar wel gezegd dat ik er rekening mee moet houden en mijn agenda niet te vol moet plannen. Ga het gewoon nog even aankijken op de manier zoals ik het nu doe. Ben namelijk echt al heel veel aan het minderen en mijn afspraken anders aan het inplannen zodat ik niet teveel afspraken ver weg heb in de week. Getsie Sam die harde buiken... Goed op jezelf passen he?
ja kan ik niet zo goed .Haha... Ben veel te druk met van alles.. Achteraf had vanmiddag ff kunnen liggen, maar ja, normaal wordt Jildou na 1,5 uur wakker !!
dames ik ga er weer van tussen hou het toch niet zo lang vol als dat ik dacht ....kom morgen wel weer aanwippen wens iedereeen nog een fijne avond ..en voor de gene die slecht slapen duim ik op een goede nacht .. doegggi
Pooh en Petatje, dikke knuffel voor jullie en rustig aan doen hè (zo, de forummama heeft weer gesproken ) Pooh, lief dat je dat vraagt. Mijn man heeft het geloof ik wel naar zijn zin. Hij is er in ieder geval vandaag nog steeds (we lopen hier 2 uur voor, dus het is hier 21 uur) Dat is een goed teken voor mijn lieve work-a-holic Kikkert, wat een gedoe toch met je onderburen zeg... :x Nancy, Wat een verschrikkelijk bericht van je collega zeg! Einnuh, Have fun meid!!! Angel, ik zal mijn best doen wat zonnestralen jullie kant op te sturen! Het is al behoorlijk weer bij jullie op het moment toch? Sam, ik sla de hororfoto's even over als je het niet erg vindt Hier nog een niet-horrorfoto van mijn buik en van mijn lieve meisje. Die me vandaag de schrik van mijn leven heeft bezorgd! Ze ging haar handdoek pakken en had haar vleugeltjes afgedaan (en dat is achter een muurtje), ik was met Célya (aan het afdrogen) en opeens 'voelde' ik dat er iets niet klopte... Ik ging staan en liep naar het zwembad en daar zag ik een donkere vlek in het water... Dat was dus E line Ben er gelijk ingedoken en heb haar eruit gevist. Ze was volledig over de rooie en riep maar 'ik heb je zo gemist, ik kon je niet vinden, ik heb je zo gemist' Het snot en water kwam uit haar neus, zo zielig. Ze was er helemaal van ondersteboven (en ik ook ). Het bleek dat ze achte het muurtje langsgelopen was en aan de andere kant het water ingedoken was... Hoo dat nooit meer te hoeven meemaken! En het rare was da er mensen aan de rand zaten (wel aan de andere kant, maar het zwembd is niet zo heel groot) en die hadden niets gezien Gelukkig maar dat ik naar mijn interne alarmbel geluisterd had! Liefs Elea
Wow Elea!!!!!! Logisch dat je je rot geschrokken bent, dit is echt een mom's worst nightmare! Goed dat het "moeder-alarm" gegaan is! En die bandjes...die laat ze wel aan volgende keer Fijn dat je man het naar z'n zin heeft op z'n werk. En wat een schatje op de foto!
Jeetje mooi buikje hoor!!! En wat een lieve meid!! Goh wat zullen jullie in paniek geweest zijn, en nu helemaal extra klap voor jou met die bult hormonen erbij zal het ook niet meewerken
Wat schrikken Elea! Pffff zeg... zo zie je maar weer dat je altijd naar je gevoel moet luisteren. Prachtige foto's hoor, mooie buik en scheet van een dochter!