Juli 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Goedemorgen ladies!

Hier een heerlijke nacht gehad (sorry!). Wel een paar keer wakker geweest, maar me lekker weer omgedraaid en verder in slaap gevallen. Ja, om 7.00 wel "klaar"wakker, maar dat mocht de pret niet drukken (echt Nance, je verleerd het uitslapen wel op de een of andere belachelijke manier....) Nou maar hopen dat m'n ouders ook een beetje een nachtje hebben kunnen maken en dat Sebas niet al te veel heeft liggen spoken ;)

Gisteravond is de elektriciteit op zolder aangesloten en de verlichting geinstalleerd. Morgen komt de timmerman het extra dakraam in het wasgedeelte maken en dan kan m'n moeder 's middags de boel schoonmaken en kunnen we langzaam gaan inruimen. YES! Het is echt prachtig geworden!

@ Nancy: balen van je trouwringen. Als ze 10 mei maar binnen zijn toch? ;)

@ Eline: jeeje wat rot zeg! Beterschap!!!

@ Sam: shop ze!

@ Angel: dus nog niet veel verbetering begrijp ik.

@ Claire: leuk dat het bedje in elkaar staat! Wat Angel zegt klopt idd. Dat was ook een van de eerste dingen die onze kraamverzorgster deed toen we thuis kwamen: de kat aan de baby laten ruiken en aan de poepluiers.

@ Dithje: balen zeg! Kun je niet iets via uitzendinggemist of zo nakijken? En goed in slaap gevallen met je boek? ;):D

@ Einneh; gefeliciteerd met je 20 wkn echo!!!!

Zo, ik ga eens even genieten van m'n rustige ochtend :p

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

FF snel want het is zo druk hier op het werk :(

@Elea, ff teruggelezen want zag een hoop schrik en inderdaad wat een schrik zeg!!! :$:$ Mijn zusje heeft dat ook eens gedaan, ik was toen 5 ofzo en zij 2 :( nam ineens het rit aan en sprong zo het diepe in, vaders er achteraan. Zie het nog zo gebeuren, hoe jong ik ook was.. zulke dingen maken indruk! :$ Maar goed dat je zo een goed moeders-instinct hebt, want van omstanders moet je het inderdaad niet hebben ;)

@Einneh, gefeliciteerd met de geode echo meis, TOP!! :)

@Es, snurkie en co! :x:x Hier heeft vriend een borrel en die heeft me al ingeseind dat ie gaat 'zuipen' ;) dus dat wordt een leuk nachtje.. denk dat ik de slaapzak en kussen al op de bank leg :x

@Claire, haha gekke poesies! Die van ons is zoooo leuk nu, echt een knuffel naar mij toe. Ben benieuwd naar haar reactie op de box ;)
    En bedje -> foto!! :D

@Eline, beterschap meis!

@Angel, we hoeven weinig voor te bereiden voor het trouwen :D Ja de ringen en ik wil nog een leuk jurkje kopen. Naderhand hebben we een (champagne)buffetje bij ons thuis. En that's it eigenlijk :D Naderhand laat ik kaartjes drukken op mijn werk met "wij zijn getrouwd".
    Heh wat balen van je been/voet zeg meis! Take care, al is het soms moeilijk :(:(

@Sam, Veel plezier!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    elea arme scheet kan me voorstellen dat ze zo van slag was nog is ook niet niks ..bahh.. het weer is hier nu wel wat beter vandaag zou het zonnetje komen met een gr of 15 dus ben benieuwd haha...
    pooh fijn dat je goed geslapen hebt knap je zeker van op en wauww het schiet al lekker op bij jullie fijn hoor.. geniet lekker van je ochtend meid... nee mijn benen nog niet echt maar goed ben het wel gewend alleen sleep je nu nog eens die buik mee wat extra belast op je benen maar ja mag de pret niet drukken kan niet veel dan rustig aan doen ...

4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Nancy: sterkte in de strijd vandaag!!!

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nancy ohh lekker een buffetje (champange ) mmm hhaaha... idd als de ringen er maar zijn dat is het belangrijkste ..je vind vast een mooie jurk wel foto,s he als je wat hebt gevonden ??:D

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Elea, ach arme trul.. Ja zoiets maakt inderdaad indruk, poehee wat een schrik :(

@Pooh, ja dat dacht ik al dat je niet meer kan uitslapen nu... Wel lekker dat je een goede nacht hebt gehad, is ook een hoop waard! :) jeetje wat is de verbouwing opgeschoten zeg, helemaal super! Heerlijk dat je nu alles aan kan kleden :)

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    idd dat uitslapen verleer je echt ...hier ook nooit meer echt uitgeslapen sins mijn kids echt bizar hoor... en we zijn zelfs in het weekend vroeg nooit later dan half 8 pff maar nu de laatste dagen ben ik om 6u al wakker die klok begind nu alweer hahah..

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    morgend dames!

Eline:veel beterschap!
    Pooh! joepie,een goed nacht!
    Elea:zal wel schrikken geweest zijn. dikke knuffel hoor meid!
    Einneh:super dat de echo goed was!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    hai

hier een rustig nachtje gehad en dylan heeft heerlijk doorgeslapen (had wel voor hij ging slapen een zetpil en neuspray v/d dokter gehad) dus dat scheelt. maar helaas heb ik mega keelpijn en hoesten.....weet iemand of je daar wat voor mag hebben? (volgens mij mag je niks hebben ervoor al je zwanger bent toch????)

zometeen komt mijn moeder strijken en me helpen met puin te ruimen.

een fijne dag en voor diegene die moeten werken...werk se

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @claire de foto's volgen snel als het wat bewoonbaar weer uitziet ;) want tis nu een puinzooi eerste klas

11. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Einneh, gefeliciteerd met de goede echo!

Wat gaaf Claire dat het bedje in elkaar staat! Beetje jammer dat de poezen er niet uit kunnen blijven;)...

Bah Eline, wat naar meis:(. Beterschap!

Shopze Sam!

Jeetje Elea, zo te lezen heeft E line de ervaring van gisteren nog niet kunnen afsluiten. 'T is natuurlijk ook heftig... Logisch dat je man geschrokken is!

Super Pooh dat je een lekker nacht hebt gehad:)! Ben benieuwd hoe het gegaan is met Sebas bij je ouders.... En jippie, bijna klaar op zolder!

Werkze Nancy!

Beterschap Kikkert! En sorry meis, weet niet of iets mag hebben voor je keel...

Hier, heb helemaal niet meer gelezen gisteravond in bed8). Ben in bed gaan liggen en ukkie was zo aan het trappelen dat ik daar van ben gaan genieten en na 15 min was ik zo uitgeput dat ik als een blok in slaap ben gevallen. En.................ik heb de hele nacht doorgeslapen, werd vanochtend door de wekker pas wakker. YAHOO:D!

12. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Kikkert: fijn dat Dylan eindelijk weer eens een nachtje goed geslapen heeft.
    Over je keelpijn en zo: geen idee. Ik zou anders ff de apotheek bellen. Wat ik zelf altijd doe is in ieder geval regelmatig een flinke schep honing nemen, dat verzacht ook wat. Coltrui of een sjaal om, om zo de boel lekker warm te houden. En veel drinken!!!!
    En super dat je moeder je zo komt helpen!

@ Slecht slapen in je zwangerschap: we hadden het er gisteren nog over: volgens mij is het stiekem weer een of ander belachelijk mechanisme in je lijf om je voor te bereiden op de gebroken nachten die gaan komen na de bevalling....... :)

@ Elea: is E line al weer een beetje bijgekomen van alle schrik van gisteren en van vannacht?

@ hier: ziekenhuis belde net: ik blijk toch stiekem weer een blaasontsteking te hebben! Kuurtje ligt straks klaar bij de apotheek.
    Toch goed dat ik gisteren gebeld heb.... Dit had ik zelf echt niet gedacht.

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    YYYYEEEEEEEEEHHHHHHHHH!!!!! Dithje, de hele nacht doorgeslapen!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Pooh, wat fijn dat je lekker hebt geslapen en super dat alles nu een beetje op orde begint te raken. Wat fijn dat alles goed was bij de gyn.

@ Kikkert, jij ook een goede nacht gehad, heerlijk.

@ Elea, nou meid dat zal idd schrikken geweest zijn. Gelukkig heeft ze er niets geks aan overgehouden op een nat onderbroekje na.

@ Petatje, super dat alles goed was en dat jullie kleine meid het goed doet.

@ Eline, meid beterschap. Bij ons heerst het ook, ziek maar lekker uit.

@ Dithje, jij ook een goede nacht, lekker hoor. Rustig aan meid!

@ All, gisteravond was leuk al vond ik het de vorige keer leuker. De kleine meid was helemaal gek van de drums volgens mij. Elke keer als die meneer achter de drumstel ging zitten begon ze heerlijk te trappen, haha. Verder een goede nacht gehad, heerlijk geslapen. Ging gisteravond met hoofdpijn naar bed maar gelukkig weer over.
    Vanmorgen was die kleine meid nog steeds in de trapsfeer.

15. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier ook een redelijke nacht gehad, wel paar x wakker geweest maar daarna wel weer verder kunnen slapen gelukkig! :)

Vriendlief moet vandaag tot 12 uur werken, dus dat is lekker!! Gaan we ff naar de Wibra, hopen dat er nog genoeg te koop is :p En daarna naar het ziekenhuis naar de KNO.. ben benieuwd!

Nu eerst ff wat eten en douchen!

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hoi hoi even zeer korte update van mij..

Ik ga straks ff internetloos want mn comp. kamer wordt eindelijk omgegooid! :D jeeeeeej beebkamer kan echt beebkamer worden dan ;)

Met uk gaat t helemaal prima! gister controle gehad en hij liet ff mooi horen en zien dat niet alleen zn hartje heel sterk is maar hij ook :D met een duidelijk voelbare en zichtbare trap liet ie de VK even lachen..

Met mij gaat t minder, mn ME sloopt me door alle drukte en waarschijnlijk sluimert er iets van een blaasontsteking ofzo (had bloed in mn urine van t weekend) dus dat blijven we nu ff checken en hopen dat ik er nog vanaf kom..

Als de rust hier is weder gekeerd (en sorry, dat kan ff weekje of 2 duren :$) dan horen jullie zeker weer van mij en probeer ik over iedereen bij te lezen!!!

DIkke digiknufff van Mij en ukje!!!! :D

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden,

Heb net nog even geslapen, en dat heeft me goed gedaan.
    net 1 beschuitje gegeten, hoop dat ie erin blijft.
    Op mijn werk hadden de meesten het een dagje, dus hoop dat het hier ook het geval is.

Elea was je kleine meid in het water gevallen?

Dithje wat heerlijk zeg dat je goed heb kunnen slapen, echt fijn

Pam wat balen dat je misschien toch een blaasontsteking hebt.

pooh gelukkig kwamen ze erachter van blaasontsteking en krijg je een kuur. Heerlijk dat ze vandaag dat kamertje komen doen, en dat je dan weer verder kan.

Marsim fijn dat het leuk was. hahah grappig dat ze begon te trappelen bij drummen. Vond ze het eng misschien?

Kikkert fijn dat dylan goed heeft geslapen.
    Wel naar dat jij je niet fit voelt, beterschap, en heb gen idee wat je kan nemen.

xxxxx

18. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Pooh, toch blaasontsteking:(. Zo zie je maar dat de klachten van blaasontsteking tijdens zwangerschap echt anders zijn. Hopen dat het kuurtje snel werkt en je buik rustig wordt.
    Ohhhh, wat een leuke/lieve reactie van je:)!

Goed zeg Marsim dat je een leuke avond hebt gehad. En weer een nacht lekker geslapen, jippie:). Klein trappertje is dat meisje van jullie, geniet ervan!

Have fun bij de Wibra Es en succes in het ziekenhuis!

Yeah Pam, beebjeskamer inrichten:D! Goed nieuws dat alles goed is met ukje en dat hij een glimlach bij de vk wist te veroorzaken. Pas je wel goed op jezelf meis? Ennuh, heb je al urine weggebracht dan? Want bloed is echt niet goed! Tot snel meis, dikke knuf!

Hier, net gebeld door het UWV. Kort telefoontje van 1 min. Die mevrouw is heel aardig en ze zei ook heel eerlijk, ik moet bellen volgens de procedure. Even kort gehad over hoe het nu gaat en ze belt in mei nog een keer (omdat het moet)... Ga nu snel mijn afspraken in, tot laters!

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Marsim: hihi, grappig hoe de kleine meid al reageert op muziek! En die drum 'dreunt' natuurlijk ook een beetje door, dus vandaar dat ze zo lekker aan het meedoen was :D
    Nou ja, op orde...na de zolder kunnen we Sebas z'n nieuwe kamer gaan doen, dus echt uit de troep zijn we vermoedelijk pas over anderhalve maand. Onze slaapkamer wordt namelijk ook nog gedaan, en de trappen en overloop krijgen nieuwe vloerbedekking en verf. Maar als de zolderkamer eenmaal ingericht is geeft dat wel heel veel lucht! :D

@ Es: super dat je lekker geslapen hebt. En succes bij de KNO arts. Mijn broertje snurkte ook zo hard. Die kon je aan de andere kant van het huis horen :$ Een paar jaar geleden hebben ze z'n neusbotje rechtgezet (bleek een beetje scheef te zijn) en dat heeft wel geholpen. Volgens z'n vriendin kan hij nog steeds een potje snurken, maar de buren worden er in ieder geval niet meer wakker van;)

@ Pam: balen dat je zoveel last van je ME hebt. Hier ook een blaasontsteking en ook erg moe. Krijg je iets van antibiotica? Ik mag zo m'n kuurtje ophalen. Hopelijk knap je snel weer op.
    En super dat jullie met de beebkamer kunnen beginnen. Rustig aan he meid!

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Ja, het verbaasde mij ook heel erg. Normaal voel ik dat toch wel, maar nu dus blijkbaar niet. Vanmiddag gelijk kuurtje halen en starten en hopelijk is het dan snel weer wat rustiger. Buik gaat nu echt bij het minste geringste in protest.
    Hihi, vond dat je die wel verdiend had ;) (soort van digitale sticker op je "ik heb goed geslapen" blaadje;))

En fijn dat het UWV zo relaxed was.

Share This Page