Zeg dat wel Es!!! Al lekker met de hond in het park geweest? Zit te lonken naar een plekje op m'n bankje, uit de wind. Mooie plek voor de lunch!
hey meiden hoe is t hier? hier gaat t wat minder nikita is stront en stront verkouden en huilt eigenlijk de hele dag door als ze niet in bedje ligt. zo zielig. maar goed dan heeft ze t maar weer gehad he. mijn zus is net langs geweest en hebben de erfenis besproken. de verzekering had onze gegevens en kopie id nodig en dan gaan ze over een paar weken/maanden (ga van t laatste uit) alles uit keren aan ons 3-en. dus er begint nu eindelijk een moment van rust aan te breken gelukkig. kunnen we wel gebruiken hier ook lichtelijk nerveus aan t worden voor morgen ochend want om half 10 heb ik mijn 20 weken echo. zo spannend en hoop natuurlijk dat alles goed mag zin met onze kleine kanjer. tot vanmiddag meiden
Hey Suzanne, spannend morgen, de 20 wkn echo. Heel veel succes! Jullie kunnen zeker vast wel wat rust gebruiken. Balen ook dat Nikita zo verkouden is. Vindt ze het wel goed als je haar wat zoutoplossing-neusspray geeft? Een opengesneden uitje onder het bed doet hier ook wonderen. Oke, het stinkt wel, maar als ze daar sneller van opknappen... Succes meis!
Even snel !! Pooh goh, dat heb je met ide vage klachten bij blaasontstekingen als je zw bent.. Hopelijk ben je er snel vanaf!!! Pam: Sterkte meis, vervelend dat het zo op komt zetten Susanne hopelijk snel rust voor jullie en succes en plezier morgen bij 20w echo gewenst!! En hier heerlijk geshopt Nieuwe schoenen voor mij en voor jildou een jurkje, rompers en 2 nieuwe shirts Ben nog even op driewieler-jacht geweest, maar niet echt geslaagd.. Vond ze nogal plastic-achtig...
Bah Suzanne, vervelend dat Nikita zich niet lekker voelt. Beterschap! Wel fijn dat er zicht is op het afwikkelen van de erfenis... Kan mij voorstellen meis dat je een beetje zenuwachtig begint te worden, succes alvast! Jeeh Sam, goed geslaagd zo te lezen. Driewielerjacht moet je nog mag even doorzetten dan... Hier, afspraken weer achter de rug. Nog even een uurtje werken ofzo en dan ga ik lekker richting huis. Vanavond komt een vriendinnetje, gezellig even bijkletsen.
t loopt er de hele dag uit. dus loop de hele tijd met zakdoekjes haar kont na en als t echt vast zit dan accepteerd ze de zoutoplossing wel ja. gelukkig maar. maar knappen ze sneller op van ui onder t bedje?? nog nooit van gehoord namelijk. anders ga ik t wel proberen
Zo wij zijn goed geslaagd bij de Wibra 1x lakentje (geel) roze hadden ze niet meer helaas 2x hoeslakentje (roze & geel) 1x molton hoeslaken 2x baby fleece plaid (geel & roze) 10 stuks spuugdoekjes (roze) 1x Roze boxkleed 9x hydrofiel luiers (geel & roze) 6x hydrofiel washandjes 2x zwangerschapsslip 1x voedingsbh (ff uitproberen) 1x baby badcape (roze) 1x roze klamboe het enige wat ze niet meer hadden was het de roze waskussen hoes.. verder hebben we alles 8) Nu naar het ziekenhuis!! Tot later!!!
ja ik moet ook zeggen dat ik blij ben als t echt helemaal afgerond is. we hebben te horen gekregen dat me pa ons best wat aardig nog achter gelaten heeft en dat is voor ons wel gunstig nu want we zitten aardig krap door de verhuizing en aangezien die kleine ook met een paar maanden komt. we gaan een deel aan nikita haar kamer besteden en aan die kleine knul. en daarnaast moet er nog een blokhut komen want we hebben geen schuur hier. en aangezien we aardig dure fietsen hebben is een schuurtje wel net zo handig he.
Sorry meiden het is hier gekkenhuis en ben de hele dag al aan de regel.. Vanmorgen is er namelijk een medewerkster van ons (schoonmaakster) hier uit de gang gehaald, hartstilstand.. Je zou bijna denken dat ik het verzin, zoveel engs deze week op mijn werk met medewerkers met het arme mensje gaat het heel slecht, dus ik vrees het ergste, 60 jaar.. brrrrrrr ben er weer helemaal eng van. Net bloemen gebracht vanuit P&O bij de medewerkers die er bij waren, want zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten BAH BAH BAH wat is de wereld toch soms oneerlijk!!
serieus! een ui van de schil ontdoen, 1x open snijden, op een schoteltje onder het bed. Een ding: het stinkt enorm morgenochtend in het kamertje Maar het werkt echt heel goed! Kun je voor jezelf ook evt. doen als je niets wilt gebruiken. Is echt zo'n oude oma tip, maar ja, oma weet raad Natuurlijk zijn ze er niet met 1 nacht vanaf, maar ze hebben in ieder geval gedurende de nacht ook meer lucht. Met als gevolg dat ze weer beter slapen, etc etc. Succes!
zo es, das lekker ingekocht! wij ook net ff geweest, heb 2 dekbedjes spuugdoekjes washandjes Hydrofiel. hoeslaken sokjes voedingsbh en nog wat leuke dingen zoals spaarpotje enzo. helaas is bijna alles blauw of roze dus hebben we weinig keus aangezien we niet weten wat het wordt. das altijd jammer van die acties. hydrofielluiers: zijn die nou nodig????? ik heb toen een pak gekocht van 10 geloof ik bij de hema. maar dat wordt dus gebruikt als doek. wordt toch niet meer als luier gebruikt??? misschien beetje dom.maar weet ook niet alles helaas.... (haha)
Susanne hoop dat jullie weer wat meer rust krijgen zeg. Succes morgen met de 20 weken echo Nancy jeetje niet normaal zeg op je werk, kan me voorstellen dat je hier heel erg van schrikt, zo snel achter elkaar ook dat er wat gebeurd. Knuffel. Bubsie ik vroeg me dat ook af met die hydrofielluiers , lees altijd dat je er niet genoeg kan hebben( 12 ofzo?) Wat ik lees worden ze voor van alles gebruikt, afdrogen, als ze spugen enz. Hier niet meer gespuugd, voel me wel slapjes, bah. xxxxx
Es, goed bezig meis! Jullie zijn zeker lekker aan het shoppen geweest. Jeetje Nancy wat een horror deze week bij jullie op het werk! Sterkte meis... Jij ook al zo lekker geshopt Bubsie! Hier, weer heerlijk thuis. Heb het ook wel beetje gehad nu. Mijn vriendin belde net af, jammer maar helaas. Volgende week nieuwe poging...
Daar ben ik ook weer.. Net bij de KNO geweest, neusbotje staat scheef.. en hij moet 26 maart door de scan, ff kijken hoe het er verder uit ziet van binnen. Ook is er bloed geprikt ivm allergieën of wat dan ook.. 31 maart zullen we weten wat de KNO arts er aan gaat doen.. Ik ben iig blij!! want nu wordt er teminste vaart achter gezet, en ik weet nu dus dat ik echt geen zeur ben!! dr is toch wat gevonden We zijn gelijk doorgereden naar de drukker en 3 mappen met geboortekaartjes meegenomen 8) ff inspiratie opdoen