@ Es: hihi, zeker goed geshopt! @ Eline: fijn dat je alles binnen hebt kunnen houden. Nu snel aansterken! @ Dithje: lekker met je benen op de bank! @ bubsie/hydrofiel luiers: daar kun je er idd niet genoeg van hebben. 12..... ik heb er geloof ik 36 in de kast liggen. En ik gebruik ze nog steeds! Dan vraag jij je gelijk af waarvoor je ze dan gebruikt - in de wieg/ledikant, in de kinderwagen en in de box onder het hoofdje. Als ze dan een beetje spugen kun je alleen de doek vervangen en hoef je niet het hele bedje te verschonen/boxkleed te wassen - na het badje voor het afdrogen, ik gebruikte er zeker 2 per keer (soms ook wel 3) - over de aankleedkussenhoes (anders zit er heel snel poep aan je hoes, nu hoef je net als het bedje alleen ff de doek te vervangen) - na een voeding met boeren (zeker als je een "spugertje" hebt gaan er wel wat doeken doorheen) - sommigen gebruiken ze ook nog in een badcape, maar dat heb ik zelf niet gedaan - hydrofiel washandjes heb ik ook veel gebruikt, voor het wassen in het badje, maar ook met verschonen/afdrogen over het piemeltje heen om te voorkomen dat de kleine je natpiest! (en serieus...dat gaat gebeuren....) Meisjes schijnen dat ook te doen, maar daar heb ik geen ervaring mee Ze lijken niet heel zacht, maar voor een babyhuidje zijn ze met afdrogen vele malen zachter dan een gewone handdoek. Bovendien kun je zo ook beter in alle plooitjes! O, en vooral niet strijken! Als je ze niet strijkt nemen ze nog meer vocht op. Ik gebruik sinds een paar weken voor Sebas na het douchen pas een gewone handdoek, maar tot voor kort alleen nog maar hydrofielen. Op het aankleedkussen heb ik nog steeds een hydrofiel liggen en in de luiertas zit er ook nog een, voor als je onderweg moet verschonen. Weet je zo genoeg?
Fijn Es, dat er vaart achter zit. Net als bij m'n broertje dus ook een scheef neusbotje. En leuk, inspiratie opdoen voor geboortekaartje! Krijg er ook helemaal zin in!
Wat fijn Es dat er iets gedaan gaat worden... Wel minder natuurlijk dat het neusbotje van Vincent scheef staat, maar als dat de oorzaak is voor het snurken... En 31 maart is het natuurlijk zo! Jippie, lekker bladeren en neuzen in de boeken met geboortekaartjes! Krijg er ook zin in... Have fun bij je schoonouders! Hihihi dat is een hele opsomming Pooh! Had inderdaad van vriendinnen begrepen dat hydrofiele luiers 'the bom' zijn en je er niet genoeg kunt hebben. Heb dus echt een hele boel gekregen en gekocht. Wat gaan jullie eten vanavond??? Ben een beetje inspiratieloos....
wij gebruiken ook nog maar net sinds 3 maanden een gewone handdoek met afdrogen. die dingen zijn ideaal. ik had er nar advies voor de geboorte van nikita netjes 6 gekocht en kwam na de 2 de dag er al achter dat ik er veel meer moest hebben. dus heb er nou ook iets van 40 stuks in de kast liggen en ze worden inderdaad nog gebruikt
hier staat vanavond kip stroganoff met gebakken aardappeltjes en geroerbakte spinazie met tomatentapenade en pijnboompitjes op het menu...
Ha meiden, Heb wel alles terug gelezen maar ook weer alles vergeten, haha. Vandaag een gesprek gehad met mijn leidinggevende. Ik ga nu 3 keer 3 uurtjes werken. Ik merkte dat 4 echt iets teveel was. Ze doen totaal niet moeilijk dus dat is heerlijk. Ik heb net mijn vader gebeld die moest om 15.40 uur bij de dokter zijn. Ik had het toch goed gezien dat hij was afgevallen en dat in een hele korte tijd. Hij moest daar op de weegschaal gaan staan. Is tussen de 10-15 kilo afgevallen. Morgen gaan ze bloed prikken op veel dingen en dan moet hij vrijdag weer terug. Ik hoop echt dat het allemaal zal meevallen en aan de ene kant hoop ik dan maar dat het suiker is want zoveel afvallen dan gaan bij mij ook andere belletjes rinkelen. Gaat dus even spannend worden de aankomende dagen.
Hmmmmmm dat klinkt lekker Pooh! Heb ik allemaal niet in huis en ik heb geen zin om naar de winkel te gaan, ga dus even verder denken... Eet smakelijk! Wat fijn Marsim dat je leidinggevende zo flexibel is ten aanzien van je te werken uren! 10 tot 15 kilo is wel heel erg veel... Ik duim voor jullie dat de uitslagen vrijdag goed zijn!
@ Marsim: ik duim met je mee dat alles goed is. Ik kan me erg goed voorstellen dat je je zo'n zorgen maakt. *dikke knuf* En fijn dat je wat minder kan gaan werken. @ Dithje: wat heb je in huis? Dan verzinnen we daar wel wat voor
Sebas heeft trouwens heerlijk geslapen bij m'n ouders vannacht en het ontzettend naar z'n zin gehad. Lekker met opa in de tuin rotzooien met het kruiwagentje dat hij van ze gekregen had. Vanmiddag is m'n moeder ff met 'm langs geweest en heeft ze 'm weer meegenomen, zodat hij vannacht nog een nachtje daar kan slapen. Is wel fijn, met de timmermannen die morgen vroeg weer op de stoep staan. Gisteravond hebben we het er nog een keer over gehad en we zijn ervan overtuigd dat hij zo van slag is door de verbouwing. Hij vindt het allemaal mega-interessant, maar blijft maar malen in z'n koppie. Waarschijnlijk is hij daardoor 's nachts ook zo in de weer. We moeten nog een paar weken doorbijten, dan is het klaar. Maar het is wel rustig hoor, als hij zo de halve dag weg is! Vind 't maar niks.... Maar het is voor hem even het beste. Morgen komt hij nadat de timmermannen weg zijn weer naar huis....
nancy:weer een naar bericht. Knuffel hoor! Euhm pooh:fijn dat sebas het naar zen zin had bij de oma en de opa. haha ben alles weer vergeten. Hier vanavond victoribaarsfilet in de oven met provencaalse boontjes en aardappelen. Lekker gemakkelijk. Ooh ja,en onze dochter is nu erkend door Andrew.
jullie hebben het zeker ook wel vernomen gister avond en vanochtend dat milly terug gevonden is .... brrrr je krijgt er toch kippevel van het zal je buurman maar wezen bahhhh bahhhh ..vind zo erg voor de fam het zal je maar overkomen
nancy wat een nare dingen bij je op het werk pffffff ..sterkte met alles daar dikke knuf pooh wat fijn dat sebas het zo na zijn zin heeft ..heerlijk lekker verwend door opa en oma en zo hoort het he! en wat vervelend zeg toch blaas ontsteking brrrrrr... bubs hydro luiers kan je echt niet genoeg van hebben ze zijn zo ideaal echt je gebruikt ze heel veel...
Ja Angel wat verschrikkelijk he van Milly Boele. Ik kom uit Dordt en dat maakt dat soort nieuws altijd nog wat heftiger (er zijn dan altijd wel kennisen die haar ook kennen) En dan nog een agent ook. Ben er helemaal naar van. Petatje, fijn dat de erkenning rond is Oh Marsim, wat schrikken van je vader zeg! Ik hoop dat de uitslagen snel binnen zijn en ze er dan wat aan kunnen doen. Oh, moet de kinderen op bed gaan leggen het is al laat! (hier bijna 21 u.) Ik schrijf morgen verder want ik ga lekker filmpje kijken met manlief... Liefs Elea
idd elea dat is dan wel erg dichtbij je wordt er echt naar van ...kreeg vorige week dat smsje van de politie en dan volg je het echt helemaal op de voet en dan hoop je toch echt op ander bericht dan dit ..wens je vrienden , kennissen sterkte het hele drop (stad) is in reb en roer heel begrijpelijk
Kom ff inbreken; ging toch maar de ringen ophalen vanmiddag na het werk (mooi geworden!), hoor ik op weg naar huis een klap (was op het scootertje) een vader met kindje op een fiets onder een auto Heb het gevoel dat ik ongeluk breng echt hoor! Gelukkig stonden paps en zoontje nog en hij kon aardig tieren, dus volgens mij ging het aardig, en er waren gelijk mensen bij, dus ik ben maar doorgereden anders ben ik toch maar een sta in de weg.. WAT EEN WEEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga even Pfaff's kijken en ontladen pffffffffff ben zo terug en zal even teruglezen
Ja verschrikkelijk !!! Pooh wat een uitgebreid antwoord.. En idd niet alleen meisjes piesen je onder, Jildou kan het nog steeds wel !! Wel handig idee om een hydrofielwashandje over zn piemeltje te leggen. Ga ik bij een volgende ook doen of bij een meid dus ook !! Wat fijn dat Sebas het zo naar zn zin heeft, en jij even rustig bijtanken!!! Heerlijk!! Marsim: Sterkte met je vader, hopelijk is er snel meer duideiljkheid!! En fijn dat je minder kunt gaan werken!!
Oeps zie je berichtje nu pas Pooh... Het is geworden broccoli met aardappelen en rundervinkjes. Wat super zeg dat Sebas zo goed geslapen heeft en het naar zijn zin heeft bij opa en oma. Lekker nog een nachtje tot rust komen, voor jullie allebei en dan morgen weer lekker thuis bij mama! Jeeh Petatje, dochter erkend door papa! Nou inderdaad Angel, wat een narigheid weer. En dat te bedenken dat die vent ook nog politieagent is en de moeder van Millie tegen haar heeft gezegd dat als er ooit wat zou zijn als haar ouders niet thuis waren, dat ze naar die buurman moest gaan. Juist omdat hij politieagent is. En dan dat meisje dat te vondeling is gelegd maandag in Rotterdam, ook zo'n verhaal waar je kippenvel van krijgt. Super Nancy dat de ringen mooi geworden zijn! Maar ohhhhhhh wat maak jij een nare dingen mee de afgelopen dagen. Jeetje zeg, wat een schrik allemaal. Gelukkig dat vaders en zoontje stonden en klaarblijkelijk niets hadden maar kan mij goed voorstellen dat je de schrik in je benen hebt.... Hier, net een half uurtje gewandeld met manlief. 'T is lekker buiten, helemaal niet koud. Heb wel het idee dat ik al een beetje begin te waggelen...
@verschikkelijk wat er gebeurt is met milly ik heb er dan ook geen woorden voor. @nancy jeetje meid das ook niet niks om te zien gebeuren....en nee je brengt geen ongeluk meid, dikke knuffie