@ Marsim: groot gelijk dat je het rustig aan doet hoor! Jij en de kleine gaan nu voor! @ Nancy: ach meis! Kan me voorstellen dat de tranen dik vloeien! Ik denk dat je moeder je probeert duidelijk te maken dat ze bij je is en dat je je zwschap niet "alleen" hoeft te doen. Maar angstaanjagend is het natuurlijk wel. Vraag idd wat ze je wilt duidelijk maken. Wat ook heel goed helpt wanneer je je hier echt niet fijn bij voelt is vragen of ze je 's nachts met rust wilt laten en wilt laten slapen. Ik heb dit ook gehad in het verleden en dat werkte bij mij heel goed! @ Kikkert: zo is dat schrikken! Wat ook kan is de deurkrik omhoog zetten. Lijkt me met Dylan z'n ontdekdrift niet eens zo'n gek idee. Hier staat zelfs de krik van de voordeur omhoog omdat meneer ineens op straat stond en al de hoek om was gelopen Dan kun je tenminste wel de deur op slot doen als je ff een momentje voor jezelf hebt @ Es: goed hoor, dat geduld!!! (heb je Vincent nog niet gebeld dat ie maar vrij moet nemen vanmiddag? )
Jeetje wat ga ik eens doen om mijn tijd te dooien douchen, hond uitlaten, stofzuigen en dan euhmm.. Afleveringen kijken van Grey's Anatomy 8) Ja je moet wat he.. wachten duurt langgggggggggg Belde me vriend al of tie niet wat eerder kon thuis komen, maar half 5 is het maximum, dus helaas moet deze dame gewoon geduldig afwachten! *zucht*
Haha Pooh, vrij nemen kan hij niet zo op het laatste moment hij is manager, dus dat zal ik ook niet van hem vragen, maar iets eerder thuis komen kan nooit kwaad toch
@ Es, fijn dat je kamertje er is. Hmmm wachten dat zou niks voor mij zijn. Ik was er ook vast aan begonnen denk ik, haha. @ Kikkert, jeetje dat is schrikken inderdaad. Gelukkig is het mannetje er heelhuids uitgekomen. @ Dithje, we gaan idd een weekendje weg naar Weert. Lekker het weekend in het huisje hangen, haha. Eten zit erbij dus daar hoeven we ons niet druk over te maken.
Marsim: Op het gebied van boren, schroeven en spijkers en dat soort dingen heb ik echt 2 linker handen, dus ik begin er niet aan
@Es, tik tak tik tak, wat gaat die tijd langzaam he.. kheb het al hier op het werk, laat staan jij met al dat leuks in het vooruitzicht @Pooh, ja het is heel verdrietig maar het is niet anders.. Ik zal jouw tip ook opvolgen, dank je wel meis @Collega's en schelden, een collega van me, P&O adviseur, had mijn www op Hyves gelezen en vroeg ernaar. Dus ik uitgelegd wat er aan de hand was en die schoot mega uit haar slof. Dat dit geen normale omgang met elkaar is en dat ik ze echt streng toe moet toespreken dat ik er niet van gedient ben en als er geen verandering optreedt, ik bij haar moet komen want dan gaat ze er werk van maken. Poehee, dat lucht best wel op, ik ben niet gek! (hadden jullie ook al gezegd, ik weet, maar toch.. hihi )
Kikkert, jeetje zeg meis! Wat een belevenis. Pooh, jeetje zeg Sebas een keer ontsnapt en al om de hoek... pfff, schrikken zeg. Neem de tip alvast mee, hihihihi. Lekker vooruitzicht Marsim! Wat fijn Nancy, hulde aan de P&O Adviseurs (hihi, ben er zelf geen hoor)! Super dat jouw collega het zo serieus oppakt en ook zegt dat het niet normaal is!
Het beste kun je zo gezond mogelijk eten, en vooral niet snoepen. Staat bij 22 weken zwangerschap. Goh joh, dat wisten we nog niet! Wat ik dan weer mis zijn tips en trucs om te voorkomen dat ik ga snoepen, want die verleiding kan ik echt niet weerstaan. Heb nog nooit zoveel gesnoept als de afgelopen paar weken.
Jazeker ben ik er eentje. Vind het echt goed hoor dat zij het zo serieus oppakt! Is echt een schandalige situatie:x.
JOH :x Goeie tip van flip Drop drop en nog eens drop en eentje is niet genoeg Vind je het gek, dat vocht vasthouden Dus moet er echt drastisch mee stoppen en dat lukt nu al 2 dagen aardig
Hallo! Ben net bij de vk geweest. Alles ok, bm groeit hard, maar... Er is waarschijnlijk een oorzaak voor mijn vermoeidheid. Uit het bloedonderzoek blijkt een B12 tekort. Meteen door nr ha, wordt vanmiddag teruggebeld. Waarschijnlijk injecties. Hoe het komt en wat gevolgen kunnen zijn weet ik niet.
kijk je uit Nancy.. drop is niet goed he niet te veel iig Dithje: Ik ben nu ook een snoepert hoor al vreet ik me ook helemaal klem aan de boterhammen, heb er vandaag al weer 6 op ppff wat gaat de tijd langzaam!! hihi, zo maar even stofzuigen..
Ah een vriendin belde net of ik ff tijd heb voor een bakkie!! Tuuuuuuuuuurlijk!! dood de tijd weer Dus die komt over uurtje ff bakkie doen, komt mooi uit, kan k nu ff stofzuigen 8)
@Es, I know, drop is UBERslecht maar ik had al een lichtelijke verslaving toen ik nog niet zwanger was, maar is alleen maar erger geworden vervanging vd sigaretten misschien...? Maar kan 'al' 2 dagen zonder drop, volhouden! Zie je nu komt alles op z'n pootjes terecht, nu komt die vriendin tenminste
Hmmm Marj, nu weet je in ieder geval wel de oorzaak van je vermoeidheid. Fijn dat verder alles goed was. Mijn moeder krijgt ook elke 3 weken een vitamine B12 injectie. Kan geen kwaad en heeft geen bijwerkingen voor zover ik weet. Nou ja, mijn moeder is natuurlijk niet zwanger, dus dat zou ik nog wel even navragen aan de huisarts als ik jou was... of er evt gevolgen zijn voor beebje. Hier ook een vreetzak hoor Es! Nieuwste verslaving is kitkat. Maar boterhammen eet ik ook heel veel, minimaal 6 op een dag. Maar dat deed ik voor mijn zwangerschap ook al....anders val ik om.
Oww chocola hou ajb op vreselijk.. alles wat maar chocolade is gaat er in hier.. kitkat, nuts, lion, bros echt erg! haha Mijn vriend had van de week mijn reep chocola meegenomen naar zn werk, ik heb hem opgebeld en gezegd dat ie dat NOOIT meer mocht doen :x
Pooh, haha ja ben bang dat zowel mijn overzicht als mijn beroemde 'chill-attitude' in 1 van de dozen is verdwenen We vliegen volgende week dinsdagochtend. Ik heb ook getwijfeld over een legging, maar dat neemt minder plaats in in de koffer, dus is het beter een broek aan te trekken (en heeel veeeeeel laagjes ), haha, snappie'mnog? Ben benieuwd naar zowel jullie kamertje als het jurkje hoor! Vind het zo leuk dat je dat doet. Staat al jaren op mijn verlanglijstje een naaimachine (en cursus), maar is er nog nooit van gekomen. Ach, zo houd ik nog wat te wensen over 8) Liefs Elea