@es & petatje fleece deken mag idd ook niet ivm het doorlaten van lucht of zoiets, een gewoon katoen dekentje is echt warm genoeg hoor, en die vallen best mee qua prijs moet je alleen ff opletten waar je ze koopt
hallo allemaal. wel bijgelezen maar niks is blijven hangen sorry. lag vannacht in bed en begon keelpijn te krijgen. vanmorgen werd ik wakker met een vol hoofd en een verkoudheids hoofdpijn. niet zo blij mee dus nu lopen er 2 zieken rond hier in huis voor de rest , net de 20 weken echo gehad en alles was helemaal prima. t is zeker een knul en daar kon je ook echt niet omheen kijken haha. geen enge afwijkingen dus wij kunnen verder gaan met genieten. ze had uiteraard zoals t hoort ook alles nagemeten en kwam ook nog steeds uit op 26 juli. maar eigenwijs dat ik ben hou t gewoon lekker op 1 aug. valt t altijd mee als ik langer moet wachten . nikita lligt nu ook op bed dus ik ga er maar even achteraan. kunnen dat goed gebruiken haha tot vanmiddag meiden
Wil een katoenen deken bestellen bij babydump.. nu nog even kiezen welke kleur.. Deken Uni Katoen 75x100 cm | Bedtextiel | Baby-Dump 12,95 8)
Luchtje heb ik inderdaad ook al over zitten Pooh, is wel een optie. Een creme niet, zou niet weten wat8)... Een kookboek ook niet een goede optie, want ze houd niet van koken en een leesboek heeft ze met kerst al gekregen dus dat is niet origineel meer. Als het goed is doen wij het kado samen met de zwager en schoonzusje, moeten zij maar wat bedenken. Wij hebben vorig jaar bedacht en verzorgt, namelijk kaartje voor Tina Turner... Is maar goed dat ik jouw berichtje aan Kikkert lees Pooh. Had is dus niet aan gedacht he om de vk een kaartje te sturen. Heb ze meteen even in de lijst gezet.... Misschien kan je die fleecedekentjes voor andere doeleinden nog gebruiken Es? Als soort van speeldekentje op de grond ofzo... Die katoenendeken van de Babydump (Jolein) hebben wij ook, zijn erg mooi en volgens mij goede kwaliteit... Wat voor kleur lakentjes heb je? Beterschap Suzanne! Gefeliciteerd met de goede echo.
Ik heb witte lakentjes met een gele of roze rand erin verwerkt Denk dat ik maar ga voor een wit dekentje.. kan ik er alle kleuren lakentjes bij kopen die ik wil
Ik geloof dat het lakentje in de kinderwagen bij mij wel fleece was. Maar in het bedje gewoon katoen, dat ademt idd. En een molton gebruik je ter bescherming van het matras. Hier gebruik ik nog steeds moltons, ook voor ons eigen bed. Absorbeert meer zweet dan het gewone hoeslaken. @ Dithje: een luchtje is altijd goed toch? Ja, de vk zou je zomaar vergeten he? @ hier: dakraam zit erin, ze zijn nu de boel netjes aan het afwerken. Ziet er echt super uit. Lekker licht en lucht bij m'n wasmachine Vanmiddag maak ik wel even foto's die ik dan ff zal spammen.
Kheb net gebeld naar het echobureau maar je moet daar altijd het antwoord apparaat inspreken en dan bellen ze van zelf terug.. Ik wil de echo voor 8 of 12 april plannen, ben dan rond de 26/27 weken.. Verder ga ik zo even naar de stad, even een broek terug brengen naar de prenatal. Ik heb die 1 keer uitgewassen en die band is al helemaal uitgelubberd, en in 2 naden zit al een scheur , heb die broek 2/3 keer aan gehad.. En verder ga ik lekker genieten van het weertje want het is echt zooo lekker fijne dag allemaal!!
Super Pooh dat het dakraam erin zit en dat je er blij mee bent. Wacht met smart op de pics. Ik was de vk echt vergeten anders hoor... hihihi, bedankt Pooh!!
Ik had beloofd nog ff een foto te spammen van het beschuit wat wij gemaakt hadden toen Sebas werd geboren. Bij deze:
Dames, goedenmorgen Ik heb niet veel terug gelezen solly.. dani heb goeie nacht gehad ma nog zwakjes.. Hier belde het uwv me net op nu is het zo dat mijn bedrijf dr idd een compensatie voor krijgt dus ik merk er nisk van krijg idd gewoon me salaris.. Nu is het zo dat ik dus zei dat ik me van me bedrijf moet beter melden 13 mei, omdat 14 mei me vacantie begint die ik had gepland.. Mevr van uwv zei net waarom zou je dat doen? je bent toch ziek? dan kan je je niet beter melden, dan moeten ze dus mijn vacantiedagen weer terug geven en dat zou betekeken dat ik dus na me verlof dr 2 weken extra bij aan kan plakken. Ik dacht ja ik doe niet lullig en neem gewoon vacantie en meld me beter maar die mevr zei dus van jij bent gek zegt ze dan ben je je vacantiedagen kwijt. Hmzzz
Susanne, gefeliciteerd met de goede echo. Pooh wow wat leuk gedaan zeg met dat beschuit, mooi. Mijn rijles ging knudde, had mijn hoofd er niet helemaal bij. Kon wel weer janken. Denk nog niet helemaal fit van het ziekzijn van gisteren. Pff, ben blij dat ik het wer heb gehad. xxxxx
Zit me net te bedenken dat ik dani had met 33 weken oef dan gaat het nu wel snel.... Hopen dat ze blijft zitten
Nog een vraag! Mag je wel een badstof hoeslaken over de molton heen doen? Want ik zie nu net dat ik 2 badstof hoeslakentjes heb..
ze zeggen ook dat je geen dekbed mag gebruiken maar bij mij komt er in het ledikantje ook een dekbed hoor. ben niet zo van regeltjes
haha petatje ik meestal ook niet maar nu ben ik echt een muts merk ik.. wil alles het liefste perfect hebben, maar me moeder zegt ook; gewoon doen waar jij je ook prettig bij voelt.. me moeder heeft vroeger ook badstof hoeslakentjes gebruikt, en nu ineens hoor ik dat dat ook niet zou mogen, nou daaag nu heb ik ook zoiets van: ppff al die regels wat wel en wat niet mag, wat een gezeur