@ Es: dat je geen badstof hoeslakentjes mag gebruiken heb ik nog nooit gehoord. Wie zegt dat? Anders moet je gewoon ff het kraambureau bellen, die kunnen je het zo zeggen. Ik heb zelf jersey hoeslakentjes, omdat die net wat zachter zijn voor de tere babyhuidjes. Maar m'n aankleedkussenhoes is wel weer gewoon badstof hoor....
hihi geen idee van wie ik het gehoord heb.. Heb net het kraambureau gebeld en badstof hoeslakentjes mag dus wel inderdaad Alleen dekbed mag dus echt niet, zeker het eerste jaar! Dus petatje Die halen ze zelfs uit bed van de kraamhulp als ze het zien liggen..
hier ook een dekbedje hoor heb ik bij mijn jongens ook gehad en toen mocht het ook niet maar ook gedaan niks mis mee ligt er ook aan hoe je ze dan aankleed en het bedje opmaakt ...en waarom een badstof hoeslaken niet mag geen idee beetje raar ..
Gaaaaffff dat beschuit Pooh! Tja, lastig Mamma Chan... Snap dat het je een dubbel gevoel geeft. Eerlijk gezegd ben ik het wel eens met de mevrouw van UWV, want als je geen vakantie had gepland dan was je die weken ook nog gewoon ziek geweest. Succes met de keuze... Kop op Eline, volgende keer beter. Ik zou niet weten waarom badstof hoeslakentjes niet zouden mogen hoor Es! Mss handig om de instantie waar je kraamzorg geregeld hebt te bellen als je het zeker wilt weten? *Edit lees dat je dat al gedaan hebt* Hier, net heerlijk met een collega'tje in de stad op terras geluncht. Wat een heerlijk weertje zeg! We zijn lopend gegaan en was toch wel iets verder dan verwacht... Al met al zijn we dan ook een uur en kwartier weggeweest terwijl we eigenlijk een half uurtje pauze hebben.
@dekbedje ik zelf doe het niet vind het ook helemaal niet fijn en dylan slaapt nu pas sinds 2 weken met een slaapzak+deken eerst alleen een dikke pyjama en een dikke slaapzak ik voelde me niet zo prettig bij een dekbed en deken vooral omdat dylan nogal een draaikont in bed is en dus overal beland in bed behalve hoe hij lag hihi
ik heb me net echt bij elkaar moeten rapen om boodschappen te doen bah zo slecht heb ik me al lang niet meer gevoeld. zometeen maar ff gaan liggen als dylan in bed ligt. de hond zit lekker op het balkon tis echt heerlijk rond de 18graden, kan ze ook weer eens lekker buiten zitten (das nl het nadeel van een flat)
heerlijk he, dit weer! Hier vandaag trouwens echt heel veel last van m'n buik. Heb net zelfs 2 pcm genomen. Had de gyn ook aangeraden als ik veel last had. Hoop dat de ab-kuur snel aan slaat. Sebas is er weer, met m'n moeder. Die doet nu een poging 'm in bed te krijgen, maar ik merk dat wij niet de enigen zijn bij wie dat lastig is @ mamachan: ik begrijp je gevoel wel, maar wat ze zegt: als je ziek bent heb je niet bepaald vakantie meid! Je kunt die 2 weken beter erna nemen, dan heb je er ook wat aan. @ Dithje: leuk is ie he? En het maken was niet eens zo moeilijk. Plaat triplex van 1 m doorsnede. Plaat piepschuim erop en dan met dat vulmateriaal allemaal "muisjes" erop geplakt. Het meeste werk was om die te verven. @ Kikkert: balen dat je je zo slecht voelt vandaag. haha, mevrouw heeft weer speelkwartier daarbinnen. M'n buik gaat helemaal heen en weer!!! Vraag me dan wel eens af wat ze dan precies aan het doen zijn
@ mama chan, laat je geen oor aannaaien or!! hou je gewoon ziek die vakantie want dat ben je indd toch! gewoon doen or, dan kan jeje dagen bewaren voor na je verlof! @dekbedje. wij hebben ook een dekbed met 1 of andere speciale deken mocht het wel is mij verteld bij babypark dus die hebben wij. wordt nu wel nieuwschierig of alles mag wat we hebben.
geen kraamhulp hier Es dus er kan niemand zeuren haha. Mijn moeder heeft ook bij allemaal dekbed gebruikt (meestal vanaf een maandje of 4,daarvoor lagen ze in de wieg met een lakentje) Sowieso gaat ze eerst in de wieg met slaapzak en lakentje(eventueel dekentje) en dan als ze naar haar eigen kamertje gaat zien we wel weer hoe het weer is enzo en hoe ons meisje woelt ofzo ik wil ook alles perfect doen hoor maar ze zeuren over alles tegenwoordig. dus ik zie zelf wel en ik vertrouw vooral op de raad van men moeder. (na 7 zal ze wel weten wat kan/mag en wat niet haha) zo,plankjes van de wieg zijn geschuurd. kan ik zo lekker verven. zalig weertje is het wel. Denk dat we eerst even naar het park trekken met de hond en denk dat ik wel zin heb in fruitsla mmmm laat de zomer maar komen!!!! Beterschap voor de zieken hoor,hier gaat een stuk beter.
Idd MamaChan gewoon je dagen tot na je vakantie bewaren. Als dat kan natuurlijk. Hier ook mijn kleintjes in een slaapzak gehad. C élya ligt er nog steeds in. In het begin onder een dekentje, want mijn kinderen hebben te kleine hoofdjes en dan zakken ze in het slaapzakje. Maar zodra het kan gaat dat ding aan hoor. Ideaal! Het is hier vandaag ook zulk lekker weer! Er staat een klein windje en dat scheelt zo veel. Ik moet straks naar eline's school daar is een of andere schoolmarkt voor het goede doel. Zo eerst nog even chatten met mijn ouders. Is de eerste keer en mijn ouders zijn niet zo handig met de computer dus ben benieuwd Haha Pooh, die kleine bouwt een feestje! Hier ook zo'n feestbeest maar madammeke doet het hier 's nachts Is iets minder... Ik heb hier ook een badstoflakentje trouwens, neemt goed vocht op als het warm is. Oh balen Eline van je rijlessen, hoeveel heb je er nu gehad? Hey Dithje, lekker hoor buiten lunchen! (ern lekker lang ) Liefs Elea
Slaapzak? welke gebruiken jullie dan, want ik zie zo veel verschillende en weet echt niet welke het beste is..
@es ik heb de slaapzakken altijd van prenatal (eigen merk) de eerst maanden lag dylan onder een deken en laken en daarna in de slaapzak (70cm was de eerste). ik heb ook die van de kruidvat gehad maar vond deze minder fijn dat die van de prenatal maar das ook een eigen smaak natuurlijk. en ik raad je aan ga geen mega dure kopen want voor je het weet moeten ze alweer een grotere maat dus echt zonde van het geld. de slaapzakken van de prenatal zijn rondom de 20euro(winterzak) en zomer zak is meestal een stuk goedkoper Prenatal | Prenatal |
Elea ik heb nu denk ik zon 16 rijlessen gehad. Zat vandaag echt met tranen in mijn ogen, hormoontjes denk ik hahah. Terwijl het vorige keer heel goed ging. xxxx
He bah Pooh wat naar dat je buik zo'n pijn doet. Rustig aan doen vandaag... Hihihi, wel super dat jullie meisje zo lekker druk is. Geniet maar lekker van het speelkwartiertje. Inderdaad gewoon doen waar jij je goed bij voelt Petatje! En wow 7 kids, dan is jouw moeder zeker een expert... Veel plezier op de school van E line Elea! Is het chatten met je ouders nog gelukt? Hier, ga zo afsluiten en naar huis. Haal de 'teveel aan lunchtijd' een andere keer wel weer in, nu niet zo'n zin meer. Als het een beetje mee zit wil ik straks thuis nog even met de beentjes omhoog in de achtertuin van het zonnetje genieten.
Hahahaha Es, je zult toch echt nog even geduld moeten hebben. Hmmmzz8), zal je altijd zien... ben ik thuis en zon weg. Dan maar met de beentje omhoog op de bank.
Zo! eten staat klaar.. lekker gekookte aardappelen met schnitzel en erwtjes Nu wachten tot de man des huizes thuis komt 8) Vanavond met de hond trainen, gelukkig is het niet zo koud meer..
@ Dithje: zal je net zien! Maar gelukkig heb je een zonnige lunch gehad Nou ja, met beentjes op de bank is ook geen straf toch? @ Es: veel succes vanavond. Hier ook slaapzakken van prenatal of hema. Maar die heb je in het begin echt nog niet nodig hoor. Hoef je dus nog niet te kopen. @ Elea: hoe was het op school? En zijn je ouders minder digibeet dan je dacht? @ Eline: balen dat het met rijen niet lukte zoals je wilde. Hopelijk gaat de volgende les weer beter @ hier: net de bedrijfsarts gesproken. Die stelt ook voor dat ik tot m'n verlof 100% in de zw blijf. Niet leuk, maar m'n gezondheid en die van de kleine zijn nu het belangrijkst. Dus alleen af en toe nog een bakkie drinken op het werk. Sebas is helemaal in z'n sas. Hij zit al een uur in de zandbak. Met dit weer moest dat wel weer kunnen vond ik. Nu alleen de schurk in de gaten houden, want er vliegt nu af en toe ook zand UIT de zandbak.... boefje... 8) Buikje blijft redelijk rustig als ik lig, maar zodra ik ga zitten krijg ik al snel weer last.
doe maar rustig hoor Pooh! hier ook met de beentjes omhoog. Heb erg veel last nu dus ik stuur mannetje om chinees of petat... ooh en 26/6 is volle maan,ben 29/6 uitgerekend...spannend