hier nog nooit een slaapzakje gehad. nikita kon er gewoon weg niet in slapen en wurmde zich er ook gewoon uit tot ze klem zat hier kom ik net mijn bedje uit ging er om half 3 in en heb als een blok geslapen. zal t wel nodig gehad hebben. nikita ging om 2 uur erin en slaapt nog steeds. straks toch maar wakker maken want we gaan poffertjes eten. zelf gemaakt dat wel en dat vindt ze toch altijd wel erg lekker. smakelijk eten meiden
Even vluchtig wat gelezen! Susanne wat fijn dat de echo goed was!! Verder over het opmaken van het bedje. Je kunt alles doen wat ze vroeger ook deden, maar wat mij aan het denken heeft gezet... Stel je voor, je kindje sterft aan wiegendood omdat je een dekbedje hebt gebruikt, ik noem maar wat.. Sla je jezelf dan niet ontzettend voor je hoofd?? Ik vind met een dekbedje idd wel dat ze veel minder ademen. Inmiddels heeft Jildou wel een dekbedovertrek, maar daar zit een gewoon dekentje in. Dit heeft ze ook nog maar net hoor, verder slaapt ze in slaapzak dus ja.. Ik heb van prenatal wel, hema vind ik ook prima bevallen. Mama Chan; idd niet betermelden hoor!!! Lekker slim van je werk maar dat doen we niet !! Verder hier vandaag enorm last van m'n rug, maar goed, t is niet anders... Bij het hek, waar ik de kinderen heen breng als ze opgehaald worden na schooltijd, kwam vandaag iemand die vroeg of ik niet al bijna met verlof moest.. WHAHAHA uuh neej, 3 juni pas WHAHA!!
Gelukkig is de bedrijfsarts dezelfde mening toegedaan Pooh! Voor de zandbak is het perfect weer, lekker spelen die kleine Sebas. Lekker geslapen Suzanne en inderdaad je zult het wel nodig hebben... Eet smakelijk! Hmmmm minder van je rug Sam! , die vraag zeg... Jeetje. Hier, nog even met manlief de stad in geweest want hij moet nieuwe schoenen. Helaas missie failed... Van het weekend maar even naar een andere stad hier in de buurt waar ze wat meer keuze hebben...
Nou als je foto's van m'n buik ziet van toen ik met Jildou 40w4 dagen was, en foto van vorige week ziet, begrijp je de vraag wel !! Zal ze straks even naast elkaar zetten !!
ja Sam,daar raak je wel een punt. Ach ik zie het wel. Voorlopig in haar wiegje een lakentje en een dekentje. eventueel een slaapzakje ook...we zien wel. en wist je trouwens dat er trouwens een risico is op wiegendood tot 6 jaar? dat wist ik dus niet. Sowieso wel minder dan bij pas geboren baby's maar toch... zo,fruitsla is gemaakt jummie en nu is mannetje achter patat...lekker en gemakkelijk. Heb echt veel pijn in rug/bekken/ribben en dan zit ik liever op de zetel
Hoi meiden! Hier wel vluchtig teruggelezen maar hoop bijgekomen vandaag Zag wel iets over bedje opmaken ik dacht dat fleece gewoon mocht haha heb echt nog niet alle wijsheid in pacht Zal het allemaal onthouden, bedankt! Vandaag weer druk dagje op het werk gehad met vanmiddag teammiddag (vooral veel praaaaaaaaaaten en praaaaaten ), maar nu weeeeeeeeeeeeekend!! Weinig plannen, alleen morgenochtend VK en zondag wordt de kleine van mijn nichtje alweer 1 jaar dus daar gaan we heen. Voor iedereen een knuf en fijne avond!!
dag allemaal ff snel gelezen maar niet veel blijven hangen ... zag wel een hoop lekker eten voorbij komen mmmmmmmm hahahha bij ons ligt de kleine vanaf dat ze er is al in de eigen kamer ...had ik bij de jongens ook en had gelijk al een dekbedje voor ze ... wel maak ik het bedje op zodat ze met de beentjes onderaan het voeten eind liggen en de deken tot net boven het buikje zo kunnen ze nooit onder de deken terecht komen ....maar mocht het tegen de tijd in juli te warm zijn dan gewoon een lakentje is dan voldoende ... het eerste half jaar heb ik zelf nooit een slaapzak gebruikt daarna wel omdat ze dan ook meer gaan draaien en dan toch lekker warm blijven als ze onder de deken vandaan komen .... nu na school voor 10 min gesprek ben benieuwd ... iedereen fijne avond nog kom morgen weer wat beter lezen en bij houden en reageren ....
dat heb ik nog gezien/gehoord angel...zo heeft men ma het ook gedaan. ach heb nog tijd om te beslissen ik ga zo naar bed,ben bekaf en kan echt amper mijn ene voet nog voor de andere zetten door die pijnlijke bekken Dus prettige avond en tot morgen!
Zo daar zijn we weer!! Lekker getraind met de hond! Heerlijk was het zeg, lekker weer!! Denk dat ik maar eens een droogmolen ga aanschaffen, wilde vandaag mijn kleren buiten hangen maar bedacht me dat ik dus niks heb om het aan op te hangen Ik ga zo lekker slapen, heb last van bandenpijn en ben moe.. Welterusten!!!
Hai meiden, Ff vluchtig gelezen, ben de hele avond weg geweest... Morgen zal ik weer meelezen en reageren... Trusten allemaal!
hoi meiden, ben even met mijn mobiel op internet. Ik lig al zo wat de hele nacht wakker doordat ik geen lucht krijg en pijn heb op mijn borstkast en dan ook nog koorts ben blij als het 8uur is dan kan ik de dokter bellen. Liefs
Jakkes Kikkert sterkte.. Marj: Ja JIldou heeft hem ook een tijdje gehad toen ze steeds doorlekte !! Verder zo werken. Nog 15 x werken, verspreid tot 4 juni en dan heerlijk verlof !! Vandaag 25 weken.. Schiet echt op!!!
beterschap kikkert! knuffel! wauw Sam nog maar 15x werken...Is echt niet zo veel...super! zo,voor de rest was mijn nachtje wel ok. nu aan het wachten op de reparateur voor onze verwarmingsketel...Het is best fris in huis nu.
Goedemorgen! @ Kikkert: getver meid! Ik hoop dat je snel terecht kunt bij de huisarts. M'n schoonmoeder is gisteren ook geweest, en die bleek een longontsteking te hebben... Hopelijk valt het bij jou mee! @ Sam: hihi, dat is te overzien. Heb je al een aftelkalender? Kun je mooi een sticker plakken voor iedere keer werken Sorry, meligheid troef hier deze ochtend. @ Marj: hier ook een paar keer gehad, maar een grotere maat of ander merk luiers deed dan vaak ineens wonderen! @ hier: Sebas weer lekker thuis geslapen, om kwart over 6 wakker, en de hele nacht doorgeslapen! Wel gisteravond vreselijk gelachen toen hij naar bed moest.... Nou ja, meer toen hij uiteindelijk in slaap viel. Manlief had avonddienst dus was m'n mams gebleven om Sebas op bed te helpen leggen. Een tijdje bij 'm gezeten, maar hij bleef gewoon z'n bed uitkomen. Toen ben ik maar weggegaan en hebben we 'm maar even laten uitrazen bij de deur. Die had ik op het haakje gezet, want anders staat ie gewoon beneden! Bij m'n ouders was hij namelijk uit het ledikant geklommen en zelf de trap af gegaan Al vrij snel werd het stil boven en een kwartier laten zijn we gaan kijken.....was hij tegen de deur met z'n gezichtje bij de kier van het haakje in slaap gevallen M'n moeder heeft 'm voorzichtig wat opgeschoven zodat ze 'm op kon pakken en 'm zo weer in bed gelegd. Fantastisch!!!
thanks meiden nou ja zeg bel ik net naar de ha voor een afspraak waren ze wat moeilijk aan t doen omdat ze geen plek (bijna geen) meer hadden, als of ik voor mijn plezier naar de ha ga. ik kan om 10 over 10 terecht en ook nog bij een eikel van een dokter die alles afdoet met tsja uitzieken of hij zegt dat het tussen de oren zit z'n l*llo @pooh fijn dat sebas lekker geslapen heeft wel geinig hoe hij erbij lag hihi
kikkert succes, Pooh: hihi dat gezichtje had ik wel willen zien, ik heb dani nog in een slaapzak in zn peueterbed, wanneer doen jullie die weg? Hij kan nog niet zelf lopen.. Hier het rare id dat ik het niet ga uitlopen met me 40 weken... had ik bij dani ook het moet nog 8 weken blijven zitten!!! liefst langer maar dan hoef ik niet meer naar een verdere ziekehuisss
Goedemorgen! Jeetje Kikkert, sterkte! Gefeliciteerd met je 25 weken Sam! En leuk he dat aftellen tot aan je verlof??? Hihihihi Pooh, die Sebas. Fijn dat hij de hele nacht heeft doorgeslapen. Hoe is het nu met jouw buik? Kan je merken dat de kuur al begint te helpen? Nou Mamma Chan ik hoop voor jou toch echt dat het nog 8 weken blijft zitten... Pffff zeg over 8 weken vind ik al vroeg... Ik duim in ieder geval voor je! Hier, aan het werk en heb zo geen zin vandaag. Nog even doorzetten en dan is het weer weekend, jippie! Even een vraagje voor de meiden die bekend zijn met harde buiken. Als ik een harde buik heb dan voel ik het vantevoren aankomen, net alsof er een strakke band wordt aangetrokken. Maar sinds afgelopen week heb ik ook heel sterk dat ik een soort van benauwd wordt als ik een harde buik heb. Is dit herkenbaar voor jullie? Fijne dag allemaal en tot later!