Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    haha Pooh dat had ik ook wel willen zien! :D

hier een beurs gevoel aan men ribben en spierpijn...Meisje is een groeispurt aan het doen denk ik...

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    dihtje t voelt echt als en harde bal in je buik:(
    ik voel het ook aankomen..

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    goedemorgen!
    Weinig te melden eigenlijk, behalve dat ik wakker werd door een dansende buik :p

4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Kikkert: balen dat je bij een vervelende dokter moet. Maar hopelijk valt hij mee deze keer ;)

@ mama chan: bedoel je met peuterbed een ledikant of een juniorbedje? Sebas ligt in een slaapzak (die we inmiddels maar achterstevoren aantrekken, anders trekt hij 'm zelf uit) in een juniorbed. Campingbed en ledikant klimt hij ook uit, dus dat maakt niet zoveel uit.
    En rustig aan he, dan blijft dit kleintje vast nog een week of 8 zitten. Wanneer moet je weer voor een meting?

@ Dithje: heel herkenbaar, die benauwdheid bij harde buiken. Ff goed in de gaten houden. Hoe is je bloeddruk? En sterkte in de strijd vandaag!

@ petatje: auwie! Sterkte!

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden!

@Kikkert, beterschap en succes bij de dokter!

@Pooh, haha dat had ik ook wel willen zien :p Gekke Sebas ;) Wel lekker dat ie de hele nacht door heeft geslapen zeg

@Sam, 15x nog werken pffff ik moet nog zeker het dubbele maar werk dan ook fulltime ;)
    Gefeliciteerd met je 25 weken!!

@Petatje, beurse ribben hoef je niet blij mee te zijn :(

@Dithje, nee geen ervaring met harde buiken, kan je dus niet helpen :( Wel sterkte meis

@Es, de dansende buik hiihi leuk! :)

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik moet 6 april weer, (26 weken)
    met 30 weken en met 34 weken.

bij dani lag ik met 29 weken in zkhuis.. ben al lang blij dat ik de grens 32 weken haal!! wat er drna gebeurd maakt me nie zo veel uit, het is het einde van de wereld niet als ze geboren wordt na 32 weken!!

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Hier, daarnet bij de VK geweest, alles was weer goed. Heb aangegeven dat ik toch in het ZH wil bevallen, was prima (uiteraard) en bloeddruk was goed. Wel moet ik bij 28 weken weer bloed laten prikken voor suiker en... :( ben het ff kwijt. Is standaard bij ong 28 weken.. 13 april mag ik weer :) De kleine zat lekker tegen de doptone aan te schoppen, geweldig hoe die daar op reageren he, super :D
    Vandaag lekker rustig dagje. Bas is werken tot 15u en dan haal ik hem op en gaan we ff voor verduisterende rolgordijntjes kijken en plantjes want de tuin is zoooo saai nu :)
    fijne dag vandaag!!

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Heb niet alles terug gelezen.
    Gister zijn we een heerlijk dagje op de boot geweest. Deze hebben we vorig jaar gekocht en kon gewoon met mijn t-shirt van de zon genieten.

Vannacht ontzettend slecht geslapen. Viel pas om 4.30 uur in slaap.
    Ben erg bezig met mijn vader. Hij krijgt maandag de uitslag ipv vandaag, waar ik overigens ontzettend van baal.
    Toen ik éénmaal in slaap was gevallen ook over mijn vader gedroomd. Weet niet meer precies wat maar heb een beetje de zenuwen. Ik hoop echt dat het allemaal mee gaat vallen. We kunnen niets anders doen dan wachten en hopen en duimen dat het allemaal goed is.

Meiden in probeer jullie bij te houden maar mijn hoofd staat er op het moment niet erg naar. Ik hou jullie op de hoogte.

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nou net gebeld voor de laatste uitslag van mijn stinkdoos whaha :p maar gelukkig alles goed.. Wel raadde de VK aan 's nachts zonder onderbroek te slapen, dan kon het lekker luchten :(:p;) whahaha nou dat doen we dan maar ;)

Bas begon ineens te juichen toen we buiten stonden bij de VK dus ik zo HUH :( "Ja zonder onderbroek jij he" whahaha mannen ;)

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Marsim, heeeeel heeeeeel veel sterkte meis, we denken aan je :( Niks zo killing als die onzekerheid bah... Sterkte!

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    haha nancy,ben er ook niet blij mee maar het wil wel zeggen dat die ukkepuk flink aan het groeien is dus daar ben ik blij mee :D
    Al doet ze echt pijn aauuwwie,zelfs als ik adem :(

de ketel zijn ze aan het "maken",nu moet er alleen een loodgieter komen want het is door een mini lek dat de ketel niet functioneert. Gelukkig kunnen we straks wel douchen. :)

dithje:bleh,benauwdheid bij harde buiken...best even in de gaten houden. Knuffel!

Nancy: fijn dat je weer bent goed gekeurd! :p

12. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Marsim sterkte!!

Nancy , hihi zonder onderbroek, nja wat moet moet:p

Hier de kamer gestofzuigd, die hnd met zn haren:( ik heb zn mand in de schuur gezet en die laat ik daar nu staan dat is net een stofwolk;) dan gaat die ma zo in de kamer liggen hoor;)

Ook aan het denken wanneer de box er weer in gaat, die zet ik voor het raam:D nu is het miss toch ahndiger voor dani als ik boven ben.. hoe doen jullie dat?? ik durf nie zo lang boven te zijn... of ik moet hem meenemen maar dan kan ik boven niks doen:p

Dani is al weer aan het rondlopen:D dus die voelt zich beter..
    mja miss vanmiddag wel niet meer:)

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: haha ja dat vinden de mannen meestal niet erg hoor :p

Petatje: Sterkte met je ribben! pijnlijk! Maar idd een goed teken dat je meissie lekker groeit! :)

Wij hebben gisteren een geboortekaartje uitgezocht en de tekst gemaakt wat erin komt en waar..
    Vanmiddag de boeken terug brengen bij de drukker en de bestelling doorgeven dan gaan ze en proefdruk maken ;) Ben benieuwd!

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Marsim sterkte hoor! dikke knuffel!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

gelukkig dat alles goed was meid, en heel eerlijk ik slaap altijd zonder onderbroek wel met een lang pyama shirt aan ;) en nu je het zegt ik heb sinds die 2 a 3 jaar dat ik dat doe ook bijna geen infectie's meer gehad

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben net terug van de ha hij heeft ff naar mijn longen geluisterd en het is een bovenste luchtweg infectie in combinatie met pijnlijke keel en slijm, ik moet het in de gaten houden (ook de koorts) want er was wel wat te horen boven in de longen maar niet super veel dus het was (nog) geen longontsteking. hij heeft me niks gegeven en wilde ook niks geven omdat ik zwanger ben het enige wat ik moet doen is paracetamol nemen en de zoutoplossing (die niet helpt). mijn ouders komen zo dylan halen zodat ik ff kan bijtanken na een nacht nauwlijks slapen.

ik zit nu alleen in een dubio ik ben morgen jarig en wilde het dus ook morgen vieren, maar omdat ik me zo ellendig voel weet ik niet wat ik moet doen want verschuiven is ook geen super optie omdat volgende weekend de babykamer komt....maar ik wil wel graag wat houden dus of morgen of verzetten pfff moeilijk

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, ja laat haar maar lekker groeien, heb daar ook alles voor over inderdaad! :D
    O en de VK zei ook nog dat die rib kan komen omdat ik een redelijk kort bovenlijf heb, dan kost het allemaal wat meer ruimte.. Ben 1.60m dus zou best weleens kunnen kloppen ;)

@Mamma chan, gelukkig dat dani zich wat beter voelt! Kan je niet helpen met het boven zijn, moet het allemaal nog gaan ondervinden ;)

@Es, gaaaaaaaf dat je een keuze hebt gemaakt wat betreft het kaartje! Ik zit nog steeds te twijfelen, iets bestellen of zelf iets maken ;) We hebben nog even, maar toch..

@Kikkert, eigenlijk ben je nog niet veel wijzer... sjonge :x
    O morgen ben je jarig! Jeetje, tja ik heb geen idee wat je moet doen.. Anders alleen de naasten laten komen? Broers/zussen en ouders ofzo? Moeilijk, balen zeg... :(

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy ja dat is het hem juist alleen naasten komen (incl. mijn opa's en oma's) en dan komik uit rond de 15 personen. en nee idd veel wijzer ben ik niet, hij zei ook zo dood leuk tsja als het erger word dat zal je het weekend wel niet recht meer zitten (als het idd longonsteking word grrrr)

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo, hier de laatste weken erg druk gehad...manlief is nu 2,5weken thuis omdat hij erg pijn heeft in linkerbeen...kon zich bijna niet meer verroeren...foto's laten nemen, dan CT-scan...blijkt een discushernia te hebben :(...gisteren dan naar de neuro-chirurg geweest en helaas kunnen we niet anders dan het te laten opereren daar het de ergste vorm van hernia is :(! Volgende week wordt hij al geopereerd...

Verder gaat het met mij wel goed, baby beweegt erg goed, soms doet het weleens pijn ;), maar het is zo fijn om het te voelen! Gisteren wel een emo dag gehad ivm manlief, maar goed, we moeten erdoor...
    Morgen en zondag nog werken dan dan ben ik in zwangerschapsverlof ;)! Eindelijk!!!!

Vergeef me, maar ik heb de 50pag maar vluchtig gelezen...

Daarbij, nancy veel sterkte met het verlies van je collega!

Mooie foto's gezien van de honden!

Mooie buikfoto van Elea!

Veel beterschap aan alle zieken!

En voor de rest een dikke knuffel! ;)

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pippo, ik miste je inderdaad al! Jeetje wat een *piep* nieuws van je man zeg, sjonge... Erg voor hem maar ook voor jou; die mannen kunnen ons zoveel uit handen nemen nu en nu zit hij zelf in de lappenmand :(:( Heel veel sterkte ermee joh en alle beterschap voor je man

@Kikkert, hmmmm moeilijk! Kan je vriend je misschien goed helpen morgen met serveren etc? Ik roep maar wat, dan kan jij misschien blijven zitten namelijk..

Deel Deze Pagina