Juli 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Laetitia: hihi, nou dan moet het wel een hele knappe meid worden die wij gaan krijgen... Want mama ziet er inmiddels uit als een wandelend spookje....
    Vervelend zeg dat je zo'n last hebt van bi. Zeker met 2 kids valt het echt niet mee. Ik zit zelf al vanaf week 8 thuis, ivm heftige buikkrampen. Inmiddels is daar extreme vermoeidheid en bi bijgekomen. Heb een paar weken geleden nog wel geprobeerd om op therapeutische basis wat te werken, maar dat is helaas niet goed gelukt. Ik krijg ook veel hulp van m'n moeder, dus weet hoe blij je met die hulp kan zijn!
    Succes!

@ Petatje: wow, al 54 jaar in de familie. Dat is met recht een familiewieg! Gaaf hoor!

@ Es: da's goed gelukt! En hoe was het bij de drukker?

@ Dithje: dus jullie kunnen heerlijk samen op de bank vanavond:D

@ Angel: hoe is het met jou? Vandaag een betere dag?

@

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whahaha :d

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Petatje: gaaaf zeg die wieg! heel erg mooi!! :)

Pooh: Ja bij de drukker was het goed, proefdruk wordt maandag gemaakt :) Heb al mijn wensen doorgegeven, dus moet goedkomen denk ik :D

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, prachtige wieg! Leuk he.. Die van ons komt uit mijn schoonfamilie en is zo'n 40 jaar oud, vind ik zo apart!

@Pooh, die schoonheid is er toch al :p hihi wel heerlijk dat je ff hebt kunnen slapen, ik hoop dat deze week je een beetje goed doet meid

@Es, gaaaaaaaf erg leuk hoor je beddengoed! Wat rekent Babydump aan verzendkosten want heb ook online genoeg gezien maar ik baal altijd zo van de verzendkosten ;)

@Laetitia, wat heb je precies als ik vragen mag? Of echt de gebruikelijk vermoeidheid van de zwangerschap? Moet zeggen dat me deze week ook zwaar valt hoor pffff :( Ben elke avond gebroken..

@Sam, geniet er maar lekker van, vind het ook nog steeds geweeeeeldig :D

@Hier, vriendlief is bezig met alles ophangen in de babykamer. Maar wat een darm kan dat zijn als ie aan het klussen is zeg :x:x Hoop gescheld en getier pffffffffffff het zou iets leuks moeten zijn, dus ik heb flink de pest in nu BAH :x

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik zal Suekes eens even PBen, inderdaad al ffies niet geweest...

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: verzendkosten zijn 4,50 bij de babydump

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Thanks Es, dat is nog te overzien..

Had je nou dat katoenen dekentje besteld??

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja heb een wit katoenen dekentje besteld die nu op 't bedje ligt.. :)
    Die van fleece gebruik ik dan maar ergens anders voor.. gelukkig waren ze niet duur bij de Wibra vandaan :p

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooiiiiiii Es! Hahahahaha, geweldig:D.

Lekker van genieten Sam! Hoe is het nu met je rug?

Inderdaad Pooh vanavond lekker op de bank! Jij ook?

Bah Nancy dat is niet leuk maar eigenlijk wel herkenbaar. Hier kan manlief ook flink schelden en tieren als hij aan het klussen is. Helemaal als er dan iets tegenzit. Nou ja, als het resultaat er straks maar naar is;). Is het trouwens nog gelukt met rolgordijnen shoppen?

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik vind alleen het dekentje zo klein.. lakentje past wel helemaal van voeteneind tot hoofdeind in het ledikantje (die moest ik echt aan alle kanten onder het matrasje stoppen), maar het dekentje is de helft kleiner..
    Nu hebben ze de eerste tijd toch geen groter dekentje nodig omdat ze dan natuurlijk laag liggen..

Hoe lang liggen ze eigenlijk zo laag? :(

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje: Met mn rug nog niet best... Zitten is ook niet erg fijn :( Nou ja het is niet anders.. gelukkig is het weekend, manlief kan dan mooi tillen ;) !!

Es: Ja goeie vraag hoe lang.. Nou ze groeien zeg maar mee omhoog dus net hoe groot je kindje is ;) !!

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Petatje, wat een mooie wieg en met heel veel emotionele waarden. Erg leuk!

@ Es, zo jij hebt je spulletjes ook weer binnen. Is mooi geworden.

@ Nancy, hier nog zo'n kerel die lekker kan vloeken als er iets tegenzit. Ik moet er soms wel van lachen want ik weet het vaak van te voren al. Ach zodra alles weer mooi hangt dan is het snel vergeten.

@ euhmmmm, haha ben het alweer vergeten. Nou meiden iedereen bedankt voor de steun. Doet me goed. Het is even afwachten. Ben alweer wat rustiger. Heb mezelf ook verwend, heb lekker wat spulletjes besteld bij prenatal. Lakentjes, slabbertje en een luiertas. Vrijdag komt het kamertje dus we hebben net wat geklust. Morgen gaan we weer verder want we moesten wat bijwerken wat moet drogen. Morgen gaan we witten en dan zondag ofzo de plinten erop. Verder is het dan wachten op de spulletjes. Heb er superveel zin in.
    Meiden nogmaals THANKS en een dikke knuffel.

14. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Nancy: had al eens verteld wat ik had :D ... ff kijken of ik het kan terugvinden.... ah, hier..:
    Moest nog ff mijn bestelling van het werk doorsturen en dat kon vandaag pas na 6 uur... dus ga dat nu ffies doen..

Ben er weer even vantussen!!!

p.s.
    die van mij kan trouwens ook wel lopen tieren hoor... vloeken doet hij niet zo maar hij kan zich wel ontzettend oprichten over iets... vooral in de auto... (en is idd leuk als je al kunt voorspellen wanneer hij begint te tieren over iets.. hihi)

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Laetitia welkom:D ook al bi? hier ook zijn er wel veel die dat hebben:(

Pooh: hmz nog steeds geen sebas? succes met je buik:( hier ook telkens hard:(

Marsim Knuffel!

Kikkert: ook dikke knuff

pippo: hmz hopen dat je wat hulp krijgt!

Es: was het leuk bij de drukker?
    bby dump komt vast morgen;)

Petatje; mooie wieg:D

Naaktslapers: :p ik moet altijd van alles aan:) heb t meteen kold! zal mijn vriend ook wel blij mee zijn, sjonge jonge wat een geklaag doet die toch:) hmz zal m vanaaf ma es zn zin geven:p

es: kzie dat die is geweest:p Mooi hoor!!! hahaha lol met die nep bby:p

Sam: was je jarig? zo jah gefeliciteerd!!!

Nancy: Hier ook zo n vent:( die denkt meteen als iets nie lukt dat er niet genoeg materiaal bij geleverd is! altijd ma de schuld geven aan een ander, daarom heb ik mijn vader voor dat soort dingen:p t moet natuurlijk wel goed gebeuren:p

is een heel verhaal geworden:p haha maar ik heb 2 vensters open staan dus ik lees en reageer hahah alleen zo kan ik het:p

NU gtst:D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA neej joh nog lang niet jarig, net geweest in december :p Vandaag 25 weken zwanger :p :D !!

17. Laetitia

Mama Chan: Ik heb ook altijd 2 vensters open staan... anders vergeet ik dingen of zijn de dingen die ik typ al achterhaald.. hihi
    Ja, en idd ook al bi. Ach ja, veel is er (helaas) niet aan te doen. Ben allang blij dat het niet mijn hernia was die weer aan het opspelen was. Maar veel bedrust is wel noodzakelijk (en helaas wordt de rust die ik nodig heb steeds meer.... )

al dan niet naaktslapers: ik kan dat ook niet hoor... moet altijd iets aan hebben in bed. Wordt er 's nachts wakker van als ik niks (meer) aan heb en dan kleed ik me alsnog weer aan. Heb wel tijdjes dat ik zonder onderbroek moet slapen ivm een uitbarsting van candida... (fun... NOT) helaas een chronisch probleem... (en als ik het niet daaronder heb dan heb ik ze wel in mijn mond zitten.....)

net klaar met de bestelling maar moet ff dochterlief uit bad halen.... ben zo terug...

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Klinkt zwaar Laetitia!! :( En nog 2 kleine kinderen rondlopen, vind het met 1 al zwaar ;) !!

Hier ook geen naaktslaper hoor, kan ik ook niet zo goed tegen :D !! Ik ben meer van de lekkere warme pyjama met lekkere warme deken :D :D !!

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja hoor hier is het weer zo laat, big mac:D:(8):$:);):) pfff klote dat ik alleen thuis ben:(

20. Laetitia

Sam: proficiat!!! las net pas dat je vandaag 25 weken zwanger bent...
    De zwaarte valt op zich wel mee... heb een geschiedenis van rugklachten dus ben wel wat pijn wat dat betreft gewend... ook met 2 kleine kids.... maar prettig is het niet echt... zeker omdat er dingen zijn die ik nu echt niet meer kan (met rugklachten kun je nog wel eens je grenzen iets verleggen) maar loop nu toch steeds tegen de lamp aan.... ach ja... ben en blijf een eigenwijsje...

Deel Deze Pagina