@Laetitia, veel plezier vanavond, gezellig met zijn allen in de kamer slapen. Erg mooi gedichtje overigens.
WHAHAHA Dithje, lekker kind Dat wordt een naaktloper !! En meis voorzichtig he?? Ja wat betreft Jildou, kan dan ook niet zeggen, doe het maar in je luier, al had ze dat net gedaan toen we eindelijk op de wc zaten, maar ach !! Koekkie, ooh gezellig .. Wie weet, nieuw jaar, nieuwe start, goede nachten!! Daar hoop ik ook op !! Meneertje heeft deze week iig wel weer wat ritme gekregen, dat is wel erg fijn moet ik zeggen! Ik moet wel ff lachen idd om dat jullie bang zouden zijn dat hij wakker werd van het vuurwerk! Misschien is dat de reden dat hij geboren is op deze dag !! Hij heeft er toch geen last van !! Ach jullie bekijken het lekker positief, houd ik wel van !! Verder voor degenen die vandaag niet meer langswippen: Een hele fijne jaarwisseling gewenst en een super 2011!! Geniet ervan!!
Lieve Koekkie ik duim en hoop heeeeeel hard voor jullie dat jullie nachten beter gaan worden! Veel plezier vandaag en dat jullie mannetje maar goed verwend mag worden! Heel veel plezier Laetitia! Gezellig hoor met de hele familie beneden slapen Ik doe zeker voorzichtig hoor J2J en Sam! Enne Sam... dat jullie nachten vanaf nu ook alleen maar beter mogen gaan. Het zij jullie zo gegund!
Whoeiiiii ik heb me gisteravond wat bedacht en wil het even met jullie delen !! Ik zei tegen kor dat lactatiekundige worden me wel wat leek, maar goed, dan moet ik naar utrecht en daar heb ik nu nog geen tijd/ zin in met zo'n kleine uk erbij. Maar nu was ik ff op de site van VBN en ik weet dat daar ook 'contactpersonen' zijn voor vragen etc. Wat blijkt er is daar een opleiding voor contactpersoon over bv. Lijkt me wel erg leuk. Maar dan moet Rinze nog maar even wat ouder zijn, want er zitten ook wat stages aanvast en bijeenkomsten. Maar het lijkt me wel erg leuk moet ik zeggen !!
Kwam alleen even melden dat Anissa vannacht maar 1x gekomen is en heeft doorgeslapen daarna tot 8.30u!! En dat op alleen BV!!! Goed uiteinde allemaal!!! Hier zeggen we: ein gooje roetsj!
hey meiden. sorry maar niet bijgelezen maar ben ff geschrokken werd net gebeld door mn schoonzus mn neefje van 3 weken ligt in het ziekenhuis. hij was heel de tijd aan het huilen gister avond dus hadden ze dat hap gebeld en terwijl ze aan de tel waren viel hij weg. mn schoonzus riep al hij is weg! zij m nog op zn kop gehouden en net doen of je hem laat vallen niks nergens reageerde hij op. toen moest mn zwager hem een hele harde pijnprikkel in zn hiel geven en daar reageerde hij beetje op. ze moesten meteen 112 bellen en nu ligt hij int ziekenhuis arme schat. ook heeft hij waarschijnlijk reflux. ze belde me net en ik moest gewoon huilen. zo schrok ik ervan. en ben zelf ook nog ziek dus dat werkt ook wel mee en djesslyn ook nog heel zielig. alles bij elkaar moest ik ff flink huilen.
Bubsie, jeetje meid! Hoe gaat het nu ondertussen met jullie neefje? Koekkie, zo terug een zware nacht gehad...hopelijk zoals de meesten hier al melden...dat ze met de jaarwisseling betere nachten gaat maken ! En VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE 2DE VERJAARDAG van je ZOON! Dithje, zoals alle lieve meiden al melden...voorzichtig he ! MoederK, woehoee!!!!! Goed zo Anissa ! J2J, gelijk heb je dat je samen met manlief ook wat tijd doorbrengt ! Laetitia, gezellig met de kids allemaal slapen... Sam, HAHA Jildou de muts ! Wel een fijne nacht gehad... Ierdereen een goed eindejaar toegewenst en een spetterend begin 2011 ! Tot volgend jaar meiden !
Dat is lief van je, en ik duim mee want ik ben best een beetje sjachie ervan aan het worden. En het is nog een drukke dag ook, boodschappen doen en 15 man voor de verjaardag en eten en daarna nog oud&nieuws. Eerst maar het huis aan kant maken. De jongens zijn de taart aan het halen en de kleine slaapt dus ik kan even stoffen
Wat een leuk idee, echt wat voor jou. leuk om weer naar iets nieuws uit te kijken. Goede begin van het nieuwe jaar
Lieve Bubsie, sterkte met jou en vooral de kleine man. Zielig altijd als die kleintjes ziek zijn. En het is nog al wat. x
@Koekkie, kan ik me voorstellen, als je nachten niet goed zijn, dan kun je veel minder hebben, sneller geirriteerd en zo. Vandaag ook nog een drukke dag. Knuffel! @Bubsie, jeetje meid, wat heavy van je neefje. Hopelijk niets ernstigs aan de hand en is de kleine man snel weer de oude. Beterschap voor jullie!! @Sam, nieuwe inspiratie , leuk dat je wellicht in de toekomst iets gaat doen als lactatiekundige.
Dat klinkt super Sam! Volgens mij is dat echt wat voor jou en kan jij daar je ei wel in kwijt Go for it zou ik zeggen! Super MoederK! Wow Bubsie wat een schrik! Zit je verhaal met kippevel lezen meis. Pffff wat moet je als ouders zijnde dan in de rats zitten. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Lieve meiden, een hele goede jaarwisseling en tot in 2011!
Bubsie...krijg even een deja vu.. 3 weken oud.... Jildou was ook zo oud, maar was wat anders. Gatver wat moeten jullie geschrokken zijn!! Is er al meer bekend? Je voelt je zo ontzettend machteloos dan! Heel veel sterkte en hopelijk gauw goed nieuws!! Dikke knuffel! Koekkie sterkte vandaag! Dank je voor de leuke reacties !!
meiden met mn neefje gaat het nu goed ze houden hem in ieder geval nog ff int ziekenhuis om te kijken hoe het gaat. maar waarschijnlijk heeft hij zo ontzettend gehuild dat hij out ging.. echt eng or. ze zei nog tegen me. smiddags had dr broer opgepast stel je voor dat het gebeurde als hij op bed lag... ja je gaat dingen denken dan natuurlijk logisch. maar hopelijk gaat het snel beter en mag hij lekker naar huis en doet hij niet meer zo raar. is ook niet goed voor je als ouder lijkt me. zelf ik vind het niks laat staan als het je eigen kind is. @ all goed uiteinde!!!! fijne dag/avond
@ dithje, hahah had ie zelf zn broek uit getrokken, wat grappig zeg! Wel knap hoor.. haha @ bubsie, ahh meis sterkte, dat is wel schrikken zeg! Gelukkig gaat het nu weer goed met hem.. @ sam, leuk vooruitzicht dat je die opleiding kan gaan volgen! @ iedereen, ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling! Dat het jaar 2011 voor iedereen een gezond en gelukkig jaar mag worden!
Vandaag kreeg ik mail dat mn mobiel weer klaar was. Voor de 2e keer opgestuurd omdat hij steeds uitviel. Dus ik net weer heengereden.. 20 min in auto heen.. Half uur in de rij bij v.fone.. Heb ik mn mobiel.. Zie ik dat hij aan de voorkant beschadigd is, ik kijk nog eens en zie 2 dikke barsten in het scherm zitten. Hele scherm dus aan gort .. Nu wordt hij weer opgestuurd en is het afw88 of nieuwe telefoon of nieuw scherm.. Maar goed.. Daar heb ik nu dus mn mobiel nog niet mee terug! GRRRRRR!! Ben nu al een maand bezig met dat ding!
Dithje hahaah zelf zijn broek uitgetrokken, hij is er vroeg bij zeg Bubsie wat een schrik zeg van je neefje. Gelukkig gaat het weer beter Moederk wat goed zegt je nacht, super Sam wat debiel zeg van je mobiel, echt niet normaal. Kunnen je beter gewoon een nieuwe geven, pfff Had vanmorgen luuf gekocht, en kim haar borstje en ruggetje ingesmeerd, het gaat beter vandaag. Sliep tussen de middag 2 uurtjes, was voor het eerst weer. Fijne avond en jaarwisseling allemaal xxxx
Hoi meiden, Kom jullie even een fijne jaarwisseling wensen. Alles gaat goed hier,en we hopen dat Carlijne door het vuurwerk heen zal slapen. Thijmen is helemaal in zn nopjes die gaan we voor het eerst wakker maken. Groetjes