Leuk Tamaraliza! Veel leerkrachten hier Fijn dat het goed is gegaan vandaag J2J! Was het etentje gezellig? Luca slaapt met een knuffelpopje en een spuugdoekje Goldy. Met name het spuugdoekje is erg belangrijk Goldy en Eline; Met Pooh gaat alles goed! De kleine meid is echt een lekker ding, een scheetje! Het was heel gezellig en leuk om elkaar weer live te spreken. Super nieuws Es! Argh wat een spanning Eline! Dikke knuffel MoederK! Een mooi gebaar trouwens, ballonnen oplaten. Wat, waterpokken? Denk niet dat ze daarmee naar het kdv mag hoor... Lucky; het is niet erg dat onze kleintjes maar 2 flessen op een dag drinken, aldus het cb. Ze moeten minimaal 300ml zuivel per dag hebben en daar mag je toetjes e.d. bij op tellen. Wel is het zo dat bij die minimale hoeveelheid het verstandig is om vitamine D te geven. Hier; vanochtend bij cb geweest. Onze kleine plurk is nu 8600 gram en 70 cm. Verder alles prima. Daarna doorgereden naar Pooh, Pooh-man en Pooh-kindjes. Was erg gezellig!
Dithje; Wat leuk dat het zo gezellig was bij de pooh familie!! Alles goed met ze? Haha Luca slaapt met precies hetzelfde als Naomi.. knuffelpopje en spuugdoekje! En idd vooral het spuugdoekje mag niet ontbreken! Zo schattig! Ik heb er wel een foto van hoe Naomi slaapt.. Aan de ene kant het spuugdoekje, en de andere kant het poppetje Bekijk bijlage 132628
@ es, fijn dat alles goed is met Naomi! Die is leuk zeg van bumba.. ahh wat schattig zo die foto hihi! @ eline, oh balen zeg! de hele dag in spanning gezeten en dan weet je nog niks.. Dat is het dus.. hij gaat dan echt niet slapen hoor, hoe moe hij ook is! En wil liever ook niet erbij blijven staan maar ja wat moet ik dan.. als hij niet slaapt is hij de rest van de dag super sjagerijnig.. En sochtends (meestal half uur/uurtje) en savonds gaat hij zonder problemen gewoon slapen.. tis alleen echt smiddags dat hij moeilijk doet en hij is dan wel echt moe.. @ pompeloesje, fijn dat alles goed gaat met jullie.. een lekker actieve meid als ik het zo lees.. leuk! @ moederK, pff wat een nacht.. en dan ook nog zo`n trieste dag.. sterkte meis! @ dithje, fijn dat je het gezellig heb gehad bij pooh! En Luca een mooie lengte en gewicht.. weer goedgekeurd dus
bubsie: met die pap geen ervaring,ik doe altijd gewoon melk maken,en dan losse schepjes pyamapapje,of ander papje. ik doe meestal 4 scheppen pap erin,zo,n melk schepje. en dat met de l speen,gaat wel snel maar heeft er geen last van. rijstebloem,of kant en klare pyamapapje doe ik welmet de m speen.
Pap drinkt Naomi op stand 2 van de 123 speen van difrax! De 1 krijgt ze het er niet door, en de 3 gaat weer te snel. De S, M of L speen gebruik ik al een tijdje niet meer.. Doe alles met de 123 Vind het ideaal! Soms stopt Naomi met drinken na 10 min omdat ze het zat is, en ik draai hem dan soms naar de 3, en hoppa dan drinkt ze weer verder, hihi, maf kind
Hey meiden Thnx voor de reacties over de melk!!! en Dithje thnx voor de info!!! Aan de 300 ml komt ze wel 's ochtends een fles van 210 met + 7 en bij de boterham ongeveer 120 + 4 en na haar groente yoghurt Dan hoef ik geen vitamine D meer te geven toch??? Het idee van de pap hebben we ook al geprobeerd maar na een paar slokken heeft ze daar vaak ook al weer genoeg van, ook als ik het op een lepeltje doe. Ze heeft liever vast voedsel tegenwoordig. Verder wil ik nog ff fototje posten natuurlijk Bekijk bijlage 132661 Hebben trouwens meerdere mensen hier dat ze nog vaak moe zijn??? Het is niet dat ik echt te weinig slaap krijg ofzo, want veel mensen moeten het met minder doen, maar ik blijf maar zo moe iedere keer. Misschien toch een keer mijn bloed laten controleren
@ es, vind jij het een makkelijke fles die 1.2.3. ik vind het eigenlijk echt een onding. moest de speen op een andere stand zetten maar was echt een drama. dan moet ik die fles eerst los draaien dan de speen draaien en hopen dat tie goed blijft zitten. of ik doe het goed fout dan kan ook nog hihi. vanavond heeft ze gewoon weer rijstebloem pap vanille gehad op stand 1 ging goed. maar die biscuit vind ze niet lekker en is te dik. wat een lieve foto van je meisje in dr bedje met knuffel en doekje @knuffel: Djesslyn slaapt nergens mee. vind het ook eng om een knuffel of doekje bij dr te leggen. (heb al eens meegemaakt dat ze een knuffel achter in dr strot duwde en dus bijna stikte. een pootje van zetje zebra) wel doe ik altijd de babyfoon aan daar zit een muziekje op kan je instellen duurt geloof ik bijna 15 min. slapen al jullie kindjes met een knuffel??
@ lucky, wat een leuke foto's!!! en staat ze nou zo goed?!! knap zeg! Hier vandaag ook iets minder graag de borst na de boterham. was maar heel ff. maar de boterham ging er wel heel goed in vandaag. ben ook wel af en toe erg moe or. maar ik krijg ook b12 spuiten en als ik die moet hebben wordt ik ook moe dus kan het ook aan liggen. maar inderdaad anders ff je bloed na laten kijken.
Van een 123 fles heb ik nog nooit gehoord wel van de 123 speen hihi Ik draai gewoon die dop erop met de 123 speen erin en zet het standje wat ik nodig heb onder haar neus met drinken en klaar is kees meer is t nie En als je van stand wilt wisselen draai je de fles
ja speen bedoel ik nee is ook wel te doen, moet alleen de speen draaien anders klopt het nog niet. maar als djesslyn honger heeft en ik ga zitten k*tten met die fles/speen dan wordt ze woest dus dat werd van de week niks maar goed geloof dat ik het aardig door heb nu. de L speen was weer een te groot gat
@Dithje, het etentje was gezellig. Lekker even gekletst over vanalles en nog wat en vooral heel veel gelachen. Luca is goed gegroeid! @MoederK, wat een mooi gebaar om vandaag nog ballonnen los te laten. Heel veel sterkte nog! @LuckyBlue, leuke foto's van Kaelyn! Hier ook nog regelmatig moe, laatst ook duizelig. Ik pak nu iedere morgen weer even wat Floradix voor het ijzer. @hier, Bram is sinds gisteren druk met "nee" schudden. Hij heeft ons vannacht goed laten slapen en lag net ook nog lekker in dromenland. Ik ga zometeen werken. Tot vanavond!
Wauw wat een mooie foto's Lucky! Als Kaelyn de minimale hoeveelheid drinkt/binnen krijgt dus die 300 ml 'moet' je wel vitamini D bij geven. Heb je wel de speciale ring bij de 123 speen Bubsie? Werkze vandaag J2J! Hier; ben vannacht wel tig keer eruit geweest Jakkie bah... Vandaag maar even niets doen met de kleine man, althans geen uitjes. Het heeft hier overigens gesneeuwd :x
Hee meiden Dithje fijn dat alles goed was met pooh, dus een leuk dagje gehad. Balen van je nacht, kwam het door Luca? Goldy lastig, tis ook makkelijk praten voor een ander, van niet aan toegeven. Hoop dat je snel een oplossing vind Moederk heel veel sterkte nog Luckey mooi foto zeg Kim werd gisteren rond 22.00 wakker, gebeurd echt nooit, en kreeg haar om 23.00 weer in slaap Had klein flesje gegeven, wat ze had, geen idee. Vraag, hoeveel ml vocht krijgen jullie kleintjes in totaal zon beetje? Het bod op huis is geldig tot vandaag 12 uur, ben zo benieuwd of ik deze ochtend wat hoor, pfff xxx
Eline, hopelijk horen julliie wat vandaag! Dithje, balen van je slechte nacht zeg, maar rustig aan vandaag. Hier is het ook wit! Leuk trouwens dat je bij Pooh bent geweest en dat het goed met ze gaat! J2J, fijn dat jullie een goede nacht hadden. O jee, begint Bram nu al met "nee", haha. Werkze! Hey Bubsie, bij die 123 speen hoef je de hele speen niet te draaien, of heb je een andere vorm fles waardoor dat moet? Hier ligt er altijd al een knuffel bij anissa in bed en soms pakt ze die. Als ik dan later ga kijken ligt die vaak boven op haar gezicht, haha Luckyblue, wat een super mooie foto's!! Hebben jullie die ergens laten maken of zelf gedaan?? Ik ben ook vaak nog moe maar heeft hier denk ik gewoon te maken met de slechte nachten.. Es, lieve foto zeg! Hoe krijg je (jullie) dat bedje trouwens zo mooi strak opgemaakt? Of misschien is mijn dekentje wel te kort. Moet ook zeggen dat anissa alles steeds lostrekt want als ik ga kijken als ze slaapt is niets meer ingestopt maar ligt ze nog wel onder het laken te slapen Hier: vandaag thuis gebleven met de dame. Ze zou wel naar het kdv mogen met de waterpokken maar heeft lichte koorts dus dan mag het niet. Heeft weer bijna de hele nacht wakker gelegen. Heeft dan ook bijna de hele nacht bij me in bed gelegen want aan de borst ging het nog. Anders was ze alleen maar aan het jammeren.. Vandaag ergens havermout kopen (hoorde dat dat werkt) Vooral achter haar oor en in de liezen heeft ze een paar flinke blaasjes..zielig! Wij vandaag dus ook maar rustig aan. Kijken of ze morgen wel naar het kdv kan of er iemand anders thuis kan blijven.. Nu is ze trouwens gewoon gek aan het doen in de box Hopelijk breidt het zich niet tevel uit
Sorry ff ego... Hier heel wat gebeurd gister. Kor kwam thuis met de mededeling dat er iig 4 (misschien meer maar wist hij niet zeker, zijn ontslagen. Wel snel als jr bedenkt dat we vorige week een brief van de bond hadden met dat er in het ergste geval 4 tot 6 mensen uit moesten eind mei.... Maar goed hij heeft nog werk. Gisteravond had ik een tupperwareparty en dat was super gezellig. Zal straks meer vertellen maar ik ben er achter dat ik iig nog een jaar aan het werk mag! Er moesten 25 leerkrachten uit (wist ik ook niet ) en als je nu nog geen brief had gekregen heb je iig nog een jaar werk!
Spannende ochtend Eline! Slechte nacht kwam idd door Luca, het kleine spookje Gosie MoederK wat zielig dat Anissa waterpokken heeft. Beterschap! Jeetje Sam wat een verhaal. Het zou je toch gebeuren dat je allebei opeens je baan verliest Gelukkig heb jij geen brief gehad en mag Kor ook blijven!