Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hahaha was een vrolijkerd die3 naomi!

verder niet bijgelezen probeer ik vanavond ff. ga nu ff kijken wat ik fout doet met die 1.2.3 speen (heb wel die ring inderdaad) en dan ff spike uitlaten. en dan vlees opzetten dus ben er vanmiddag niet.
    tot vanavond!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuke foto's Es en Lucky!

Ik heb vitamine D in druppelvorm gekocht Lucky. Kan je 10 druppels op een lepeltje doen en dan geven. Lekker makkelijk ;)

Die Rinze Sam zo opeens alleen nog maar willen zitten. Wat goed van Jildou, helemaal droog :D

Whaaa die L.yvia Elea. Ze zou je zo uit de box tuimelen :$

Druk, druk, druk Einneh... Zo herkenbaar ;);)

Joh dat is ook nieuwe info voor mij MoederK dat ze met waterpokken wel naar het kdv mogen. Fijn toch, dan hoef je je daar geen zorgen om te maken!

Je kunt nog weer een tegenbod doen he Eline. Hebben wij destijds ook gedaan en dat bod is uiteindelijk geaccepteerd.

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Leuke foto Es! Lekker vrolijk :D

@ Eline: ik zou doen wat Sam zegt... niet te snel toehappen ff laten rusten en dan evt over een week of wat nog eens een bod uitbrengen als je nix van de tegenpartij gehoord hebt.

Zo Mark ligt weer op bed. Heb hem net een boterham (zonder korsten) gegeven, vond hij heerlijk. Maar goe doen jullie dat: geef je dat nog een fles er achter aan?
    Mark heeft rond half 1 zijn brood gehad en net voordat hij op bed ging heb ik hem nog 150+5 gegeven, meer omdat ik bang ben dat hij anders honger krijgt :)
    Of geven jullie dan een fles gewone melk of roosvicee ofzo?

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bubsie; Ring? :( Die heb ik niet hoor.. Ik heb alleen de 123 speen van Difrax..

Flessenspenen/tuitjes - Difrax En dan de flessenspeen kers 123 (de eerste van de 2e rij)

En de stand die ik nodig heb bij Naomi met drinken hou je onder der neus. En als je van stand wilt verwisselen draai je gewoon de fles naar de andere stand, zodat die stand onder haar neus zit!
    (snap je hem nog)

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ga nu even woezel en pip kijken met Naomi! Is op tv! :D

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Einneh; Naomi krijgt rond half 1 een boterham (met korsten ;)) En rond 1 uur een fles, is erg verschillend wat ze daarvan drinkt. Net maar 100cc gedronken, maar geef ik die andere 100cc vanmiddag wel een keer! :D

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Luca drinkt meestal iets van 100cc na zijn boterham Einneh.

Veel kijk plezier Es!

9. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meiden,

Sorry meiden, ik heb jullie totaal verwaarloosd. Ik hoop dat het goed met jullie gaat.

Ons kleine meisje is vandaag 7 maandjes. Ze groeit als kool, ze zal nu rond de 72 a 73 cm zijn (was bijna 71 bij 6 mndjes) en richting de 9 kilo.

Ondanks dat we pas met 6 maandjes met vast voedsel zijn begonnen begint ze nu het echt lekker te vinden. Vooral van boterhammetjes smult ze van. Ze houdt niet van potjes maar vers gaat er zo in. We moeten nu wel melk gaan verminderen nu ze beter vast voedsel eet.

Ze heeft nog steeds geen tandjes (haar broers waren ook laat) maar ze kruipt wel de hele kamer door. Staan is ook errug leuk.

Ze lacht de hele dag door. Helaas soms ook snachts :D horen we haar opeens beppen. Ze drinkt nog wel in de ochtend in bed, soms vroeger dan de andere keer. Wel meerder keren een speentje geven. Gelukkig kan ze die ook steeds beter zelf vinden (met lichtje heeft ze nu).

Zal weer wat vaker langskomen. Lees vaak wel even tussendoor bij maar heb nu even geen tijd gehad.

Ga even kijken of er nog leuke foto staan. Ik zal ook van ons meisje eentje plaatsen.

x

10. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fotootje van ons vrolijke meisje.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Koekkie; Lieve foto!! En wat goed dat ze het vaste voedsel lekker vind! :)

12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag ook weer een schattige foto van jou meisje voorbij komen. Ook al zo'n vrolijk bolletje.

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha ja zeker! :)

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een moppie Koekkie! Echt een plaatje!
    Super dat je meisje zo smult van het eten :D

Alweer 7 maanden, congrats!

15. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Koekkie, wat een schatje! Fijn dat ze haar hapjes zo goed eet.

@Dithje, ligt de sneeuw er nog? Jullie worden niet overgeslagen met sneeuw, als er valt, dan is het bijna altijd ook bij jouw in de omgeving.

@Sam, kindercoach, klinkt leuk! Gelukkig dat jullie allebei jullie baan kunnen behouden. Die Rinze, ineens begint hij aan een inhaalslag :)

@Elea, jouw dametje klimt zo uit de box, leuke foto!

@Es, ook leuke foto van Naomi, herkenbaar jouw "tic" met bedje opmaken, herken mezelf.

@Lucky, ja extra vitaminen even proberen is nooit onverstandig. Leuke foto van de vier generaties.

@Eline, het spelletje met bieden en tegen bieden is begonnen.....niet te snel happen hoor, als zij graag aan jullie verkopen, dan komen ze wel over de brug of met een beter voorstel. Toen wij ons huis kochten ging het ook een paar keer heen en weer met bieden, uiteindelijk wonnen wij :).

@MoederK, de waterpokken, wat vervelend voor je meisje. Hopelijk valt de jeuk mee en krabt ze ze niet open. Beterschap!

@hier, weekend!! Ging vandaag al een heel stuk makkelijker. Mistig buiten, echt heel behoorlijk!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Koekkie zoo vlotte dame!! En lekker meiske zeg :D

J2J lekker hoor!!

Hier weer drama.. Rinze heeft weer zo'n moeite met poepen vandaag.. Heb wel 5x verschoond met 1 keuteltje erin... Hij is nu ook weer aan het krijsen... pffff... En ben al op...

17. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, och gossie wat sneu voor Rinze.

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ drinken na brood: volgens mij als ik Mark na een boterham 210+7 aanbied drink hij het nog op.... :(:$

Heb vandaag toch maar wat anders geprobeerd:

08.30 fles 210+7
    12.30 1 snee brood zonder korsten
    13.30 fles 150+5
    15.30 200gr fruithapje (potje)
    16.30 fles diksap 150 ml
    17.45 aardappelen, vlees groente + schaaltje yoghurt na
    18.45 fles 120+4

Mark vond het helemaal geen probleem! misschien morgen wel maar iig vandaag niet. Denk dat ik het zo maar vaker ga doen of ga ik nu te vlot over na 3 flessen?

@ Koekkie: fijn om te horen dat alles goed gaat!
    Mooie foto!

@ J2J: geniet van je weekend!

@ Sam: he bah wat vervelend.... misschien ff zijn buikje masseren?

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn J2J dat het vandaag alweer beter ging. Nu lekker genieten van je weekend meis!

Joh wat vervelend Sam dat Rinze zo'n moeite heeft met poepen. Misschien morgen fruit met iets van pruimen erin?

Als Mark het er goed op doet dan zou ik het zo laten Einneh. Wel zou ik persoonlijk het fruit in de middag naar de ochtend halen. Je hebt een vrij groot gat van 8.30 tot 12.30 en daarna heel veel op elkaar...

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je meiden.

Eineh wij doen het nu alvolgt:

ochtend fles 180 + 6 (wanneer ze komt, soms om 5 uur soms 7.30)

10.00: fruithapje + flesje 90 + 3

12.00 / 13.00: brood 1,5 sneetje

14.00 / 14.30 fles 180 + 6

17.00 / 17.30 warm eten (groente, vlees met aardappel/rijst of pasta) daarna nog een flesje drinken.

19.30 Papfles van 200

Beetje afhankelijk van slaapjes. Ze slaapt 2 maal lang. Meestal van 10.00 - 12.00 en van 14.30 - 17.00

Deel Deze Pagina