@Goldy, werk se vandaag! Lekker geshopt, af en toe moet dat kunnen toch. @Sam, wat zie ik nu, haal je mij en Goldy af en toe door elkaar? @Nancy, jaja tuurlijk kennen wij je nog, leuk dat je er weer bent. Fijn om te horen dat het met Luuk en mama goed gaat! @Es, leuke foto's van Naomi en haar nichtje! @hier, lekker rustig wakker geworden, zometeen even mijn laars wegbrengen (lipje van de rits is afgebroken, zo lullig ). Verder geen verplichte zaken vandaag, dus als het droog blijft wil ik straks nog even wandelen.
Anissa heeft uiteindelijk de hele nacht bij ons in bed gelegen en steeds maar hazeslaapjes gedaan van 10 minuten en dan begon ze weer hard te huilen. Echt de hele nacht lang! We zijn dan ook kapot en manlief en ik wisselen elkaar nu steeds af met even in bed liggen.. Ik heb zo'n schuim tegen de jeuk maar helpt volgens mij nog niet.. We moeten wel persee vandaag nog boodschappen doen (of eentje gaat alleen) want echt alles is op! Overdag is ze er op zich wel goed aan alleen slapen lukt niet.. Pfffffff, hopelijk gaat het snel beter worden!
Schattige foto's Es! Ha die Nancy, gezellig dat je komt buurten Goed om te lezen dat alles goed gaat met jou en Luuk. Wat een mooi mannetje is het toch ook! Hoe gaat het op het werk? Zie het zo voor mij Sam, jij met 3 kids en 2 honden aan de wandel... Hmmm kan mij voorstellen dat je van dat beeld (nog) niet zo vrolijk wordt. Ach wat je zegt, tijd zat. Gosh MoederK wat een zware, zware nacht voor jullie Hopelijk knapt Anissa snel op. Wat goed helpt tegen jeuk is Calendulan emulsie. Moet je het in de koelkast zetten en dan opsmeren. Ik gebruik dat altijd als ik zonne-allergie heb... Hier; eigenlijk niets bijzonders. Vanavond een verjaardag. Hopelijk kan mijn broertje even oppassen en anders moeten we Luca maar even meenemen. We gaan op verjaardag bij vrienden die 500 meter hier vandaan wonen maar de babyfoon redt het net niet
Dithje, precies Heb je toevallig een webcam of skype? als je vrienden dat ook hebben kun je de babyfoon ervoor zetten en hoor/ zie je als je er ff heen moet.. idee? Luuk is ook lekker ding Nancy! Leuk dat je weer komt! Heb je site ff gelezen. Is hij alweer beter?
Wat een prachtige dames Marj! De babyfoon/webcam truc werkt goed Sam! Manlief is net bij onze vrienden geweest en alles staat klaar
MoederK wat een vervelende nacht! Ik hoop voor je het vanacht beter gaat. Wat eem goed idee Sam! Mijn vrienden wonen helaas allemaal te ver om het zo te doe, maar als je vrienden in de buurt hebt is het een goed idee! Wat een lekker mannetje Marj @hier gister verjaardag gehad van mijn mams, was gezellig! Vanmiddag weer verjaardag gehad van mijn 2 nichtjes. Was ook gezellig En....ik heb vakantie! Lekker een weekje. Morgen gaan we zwemmen met z'n 3tjes. Vindt Liza altijd erg leuk.
Haha super Dithje, veel plezier!! Marj haha leuke foto !! Tamara: hihi wij gaan morgenochtend ook zwemmen. Maar Rinze niet , ik met Jildou en een vriendin en haar dochter van 3.
Leuk hè sam, zwemmen. liza vindt het heerlijk. We gaan meestal een uurtje, maar als het aan haar ligt blijven we nog langer! We proberen elke zondag te zwemmen (als mijn vriend vrij is). Straks als we weer naar de camping gaan, wil ik daar in de buurt een zwembad zoeken, zodat we zaterdags kunnen zwemmen.
Ja, maar ik vind het leuker nu Jildou ouder is. Rinze is nog niet eens in het zwembad geweest !! Die kleintjes worden altijd zo gauw koud en ik vind het te duur voor als je maar een (half) uurtje erin kunt blijven. Wij gaan in juni een weekje naar landal met een groot subtropisch zwembad. Heerlijk !!
Ja het valt me ook mee dat Liza het zo lang volhoudt. Maar het water is daar dan ook heerlijk warm. Dat scheelt natuurlijk ook wel. Dus dan vind ik het wel leuk om met haar te zwemmen. Leuk, Landal! Ben ik ook vaak geweest.
Dat scheelt wel idd.. Maar met Rinze z'n eczeem is het niet zo goed voor hem, te lang in het water, dus dat doen we dan maar niet.. Ach het mooie weer komt er aan.. Zo apart, zodra het vriest/ koud is, zit hij er weer onder en vandaag weer beter/warmer weer en floeps weer veeeel beter!
@ nancy, heey!! leuk dat je weer langs komt wippen.. Fijn dat alles goed gaat daar! @ es, leuke foto`s! @ moederk, pff zware nacht, hoop dat deze beter gaat! @ dithje, en was het gelukt met de webcam? Wel een goed idee van sam! @ marj, mooie foto`s.. wat een poppetje`s! @ tamaraliza, lekker een weekje vakantie, geniet er van! Veel plezier met zwemmen morgen. @ sam, jullie ook veel plezier met zwemmen. En dat is een leuk vooruitzicht, lekker een weekje naar landal. @ bubsie, ??? Hier; drukke dag gehad op het werk. Jayden had het goed gedaan bij mn schoonouders. Morgen niet veel op de planning.. beetje poetsen en wat boodschapjes doen. tot morgen!