Goedemorgen, Gaaaaaaaap! Zit al ruim een half uur beneden met Luca. Hij zit Bumba te kijken en ik probeer wakker te blijven Meneertje wordt steeds vroeger wakker 's ochtends, niet grappig! Vannacht om 3u had hij het slapen ook wel gezien en zette hij het op 'n brullen Gelukkig nog in slaap gekregen, wel bij ons in bed
Morgen meiden Moederk wat een zware nacht had je, hoe ging het vannacht? Goldy ik werk 26 uur, verspreid over 4 dagen. Maar de laatste weken heb ik steeds een extra dienst gedraaid, dus dan ben je er opeens 5 dagen nancy fijn dat het goed gaat, Luuk ziet er goed uit, en al tandjes ook zie ik Es leuke fotos marj ahh lieve foto Dithje, pfff wat een nacht zeg. Ik was ook om 5 uur wakker, maar niet door kim We hebben toch besloten te bluffen, en een laatste bod neer te leggen van 237.000. We gaan dat vanavond mailen. Echt spannend Kim eet inmiddels een halve boterham smiddags, gisteren met jam, vond ze erg lekker. Ze slaapt ook veel minder overdag, nog maar 1,5 uur. Ze is vaak van 13.00 tot 18.45 wakker, lang he xxxx
Goedemorgen Sow, Eline dat is idd wel lang wakker! Dithje; Hoe is het gegaan met de webcam/babyfoon? En wat was je al vroeg uit de veren! *gaap* Hier; Super goede nacht!! Naomi lag er om 8u in, was om 11u even aan het mutsen, maar beetje kreunen enz, dus speen gegeven en ze werd vanmorgen pas weer wakker om half 9!! Toen uit bed gegaan en ontbijt pap gegeven en nu even rustig wakker worden en straks aankleden! Vandaag geen plannen.. tis ook smerig weer hier! bah!
Heerlijk zo'n goede nacht Es! Ging super met babyfoon/webcam. Rond 22u sloeg de babyfoon aan, duidelijk zichtbaar. Snel naar huis, was het kleine mannetje wakker. Werkt goed dus
SUPERRR DIthje !! Bleagh ook al zo vroeg..... Es lekkere nacht!! Hier.. pfffff nou 20 voor 5 was Rinze wakker.. Ja al half uur wat aan het miepen.. Toen maar verschoond, hele natte luier en gevoed. Hij deed alsof hij uitgehongerd was 22.30 nog gedronken hoor ... Toen is hij weer in slaap gevallen, ik sliep ook net weer, 10 voor 6 Jildou.. Ik heb lekker geslapen en ben niet meer moe.... Ja heeel fijn, maar ik nog wel.. Wilde niet meer in eigen bed, krijsen..Rinze ook weer wakker.. Gelukkig is die tot half 8 weer in slaap gevallen maar Jildou heeft vanaf 10 voor 6 niet meer geslapen, wel bij ons gelegen. Nu zit ze net aan tafel.. Ik ben moe.. Nou snap er niets van ! Daarnaast hadden onze buren een feestje.. Nou ja feestje.. Tsjongejonge leek wel een kippenhok. Als ze die muziek nou iets zachter zetten, dan hoefden ze ook niet zo te schreeuwen !! Echt van die gillende wijven.. Beetje jammer weer... Gelukkig werden de kinderen er niet wakker van, wij konden alleen wat minder goed in slaap komen.. Zo en wij gaan zo zwemmen !!! Jildou is net een stuiterbal !
Veel zwemplezier! Dus mijn as schoondochter stuitert? Kan haar as man ook heel goed als ie iets leuks gaat doen!
He verdorie! Ik vond Naomi toen ze vanmorgen uit bed kwam al hangerig en warm, ook hoest ze weer veel (benauwd en slijmerig) En loopt het snot uit haar neusje. Net maar koorts gemeten en ja hoor, verhoging! hoop dat het bij verhoging blijft en geen koorts wordt! Nu ligt ze in bed. En ze sliep gelijk..
@ dithje, balen dat luca steeds vroeger wakker word. Vandaag maar rustig aan doen , of heb je veel op de planning? @ eline, succes met het bod. Fijn dat Kim haar brood lekker vind. @ es, hier ook zo`n vies weer. Beterschap voor Naomi! @ sam, pff niet uitgeslapen dus! Maar van het zwemmen zal je wel goed wakker worden, veel plezier! Hier; Goede nacht gehad, 1 x speen gegeven. En om 8 uur wakker. Verder al flink bezig geweest.. alles weer lekker fris. Verder niet veel te melden.. fijne dag allemaal!
Ai Es, beterschap voor Naomi! Fijn Goldy zo'n goede nacht! Lekker aan de poets geweest? Zeker niet veel op de planning. Wil vanmiddag alleen even naar mams maar daar word ik vast niet moe van Veel zwemplezier Sam!
Marj Kijk ze passen perfect bij elkaar.hihi. Beterschap es. Niets aan. zo hier lekker gezwommen.was alleen heel druk en ze mochten met bandjes niet voorbij de kurklijn.snap niet waarom niet.we houden ze toch vast en staan kunnen ze daarvoor ook niet.bijzonder weer hihi.
dank jullie wel. Ze ligt nu lekker bij papa op de bank. Ze heeft net 2 uur geslapen!! WoW! Dat doet ze nooit, dus daar is al aan te merken dat ze niet lekker is, ook heeft ze maar een halve boterham gegeten en daarna geen 100cc gedronken maar 50cc. Geef over uurtje wel weer 100cc, kijken of ze het dan wel wilt.
Jayden kan klappen in de handjes , hier een filmpje: Jayden doet klappen in de handjes!! video by goldy37 - Photobucket
Beterschap Es voor de kleine meid! Leuke foto's Marj, wat een schatje! Spannend Eline dat jullie weer een tegenbod gedaan hebben! So Dithje, die Luca is er inderdaad vroeg bij! Veel plezier bij je mams. Goldy, zo al druk bezig geweest. Jij ook een fijne dag! Sam, leuk dat jullie gezwommen hebben! Beetje vreemd van die kurklijn maar zal wel zn reden hebben he.. Tamaraliza, leuk dat jullie wekelijks zwemmen! Sorry, even kort op een aantal gereageerd.. Hier weer een super super slechte nacht!! Koorts loopt steeds op tot 39.3 dus ze is er echt niet lekker van. Ze wil absoluut niet in haar bedje slapen!! Ook overdag niet dus ze heeft vandaag alleen een keer een half uurtje in mijn armen geslapen en verder nog niet! Ze wilt de hele tijd bij me zijn maar ook dan moet ze weer huilen steeds. Ze weet niet goed wat ze wil......en ik ook niet... Manlief is nu weer werken en de komende dagen weer veel aan het werk (van 's morgens tot 's nachts) dus ik ben de komende dagen echt ongeveer 24u per dag met haar bezig... Gelukkig woensdag pas weer werken..... Ach ja, gaat ook wel weer voorbij hè