BeterschAp voor alle kindjes (MoederK, Es09) en ik hoop dat Rinze toch lekker slaapt vanacht Sam8. Die foamstukken...waar gebruik je ze allemaal voor NAncy79? Liza vindt het heerlijk om op haar speelkleed te spelen, maar kruipen....ho maar! Ze wil niet eens op haar buik En...wat een mooi mannetje heb je! @hier vandaag weer lekker gezwommen met z'n 3tjes! Liza vond het weer heerlijk! Zijn er na een uur uitgegaan, maar ze had nog wel even willen blijven denk ik Ze viel al met aankleden bijna in slaap . Vanmiddag ook nog bij opa & oma geweest, dus druk dagje. Nu ligt ze lekker te slapen en zit mams op de bank tv (boer zoekt vrouw) te kijken Hopelijk slaapt ze lekker door. Vanacht is ze een paar keer 'wakker' geweest (speentje).
Vincent gaat morgen de foam stukken halen hihj Maar nu zitten we met naomi die overstuur is de arme schat zo ziek
@Tamaraliza, Dank je wel Hij speelt erop op de grond, liggen al zijn speeltjes dan en kan ie lekker zijn gang gaan. Tis rubber en dan kan hij zichzelf ook beter afzetten lijkt het Lekker wezen zwemmen, leuk! @Es, goed geregeld! Ach arme meid, sterkte
Ze slaapt eindelijk! Ik ben ook gesloopt dus ga de hond uitlaten en ook mijn bedje in! Welterusten dames! XX
Lekker tamara. Rinze draait meteen naar zijn rug als hij op zn buik ligt.dus ook geen kruipen.grappig trouwens hier vanmiddag bij mn opa n oma geweest. es sterkte vannacht en goed geregeld! hier is t nu rustig.ben ook gesloopt dus ga ook lekker slapen.
Goedemorgen!! Naomi is wel paar x wakker geweest vannacht! Hoop dat als ze straks wakker wordt (ja ze slaapt nog ) ze zich wel wat beter voelt en wat opgeknapt is! Ik was er om half 8 uit. Om 8uur komt de dochter van een vriendin van ons, waar ik vandaag op pas. Dus daar zit ik nu op te wachten, en als die er is zal Naomi ook wel wakker zijn..
Fijne dag vandaag, hopelijk is Naomi weer opgeknapt! Hier Rinze vannacht om 1 uur nog wat gedronken daarna beiden uitgeslapen Jil 7 uur en Rinze kwart voor 8! Verder heb ik me gisteravond aangemeld voor de studie kindercoach!!!
Liza vanacht 1xtje 'wakker' geweest voor dr speen en was om 8.45 uur wakker. Ligt nu lekker baby tv te kijken. Even wakker worden En Es hoe voelt Naomi zich vandaag? Gaan jullie nog iets leuks doen met zn 3tjes? Spannend hoor, nieuwe studie Sam. Wat houdt het precies in? Wat wil je ermee gaan doen? Het is weer slecht weer hier, dus blijf lekker binnen vandaag. Lekker rommelen in huis
Wat fijn zo'n nacht Tamaraliza. Ook lekker om af en toe gewoon binnen wat aan te rommelen Hoop Es, dat Naomi er beter aan is. Veel plezier ook vandaag met oppassen. Super nacht Sam!! Wat goed dat je je hebt aangemeld, leuk! Jij ook een fijne dag! Hier heeft anissa weer voor het eerst in haar bedje geslapen vannacht! Wel nog 3x bij me genomen maar dat maakt niets uit.. Zelfs pas een kwartiertje geleden opgestaan samen. Ze is nu ook koortsvrij (hopelijk blijft dat zo). Wat vinden jullie, kan ik er gewoon uit met haar? (naar de speelgoedwinkel, supermarkt etc) of word ik dan boos aangekeken omdat daar kindjes kunnen worden aangestoken?? Hier trouwens de laatste tijd ook wat meer gehuil omdat anissa heel veel op haar knietjes gaat zitten (terwijl ze zich ergens aan vast houdt). Dit doet ze de hele dag door maar valt dan ook opeens naar achteren of opzij en dan gaat het weer van "boem!". Wat dat betreft is ze niet zo'n bikkel als mn nichtje want ze huilt gelijk...och germ! Nou ja, ze zal het toch zelf moeten leren....
Tamaraliza kindercoach houdt in soort therapeut, maar iets minder zwaar zeg maar Kinderen die niet lekker in hun vel zitten, begeleiden .. Sluit mooi aan op het onderwijs op basisschool, maar kan er ook een eigen praktijk als kindercoach mee opzetten! MoederK van mij mag je met dr boodschappen doen !!
@ es, veel plezier met oppassen! @ sam, fijn weer een goede nacht. Hoe gaat het met Rinze zijn exceem? Leuk dat je je nu aangemeld hebt. @ tamaraliza, lekker hoor tot 08.45 ! Rommel ze @ MoederK, gelukkig is Anissa koortsvrij. Denk wel dat je gewoon weg kunt toch? Hier; vanacht een keer of 3 eruit geweest maar verder goed geslapen. Ben nu bij mn moeder, ga zometeen sporten en daarna naar de pedicure. En ik moet straks nog naar de prenatal want het hoeslakentje wat ik vrijdag heb gekocht zitten al gaatjes in. Heb alleen nog maar uitgewassen. Tot straks.
Ok, interessant sam! Heb het volgens mij al eerder gezegd, maar ik wil ook wel wat anders (erbij), maar weet niet wat Lekker boodschappen gaan doen hoor MoederK, jullie moeten toch eten Doet haar misschien ook wel ff goed, de buitenlucht.
Ja heb toen ook link gestuurd. Kijk maar eens op CIVAS - Opleidingen, cursussen, workshops !! Goldy, grrr dat is irritant zeg! Met R z'n eczeem op en af. Vandaag en het weekend weer beter, vorige week erger.. Kunt het meteen aan het weer merken. Als het wat warmer wordt, is z'n eczeem ook minder!
Even via mobiel want er zit er een op mijn laptop een spelletje te doen hihi Naomi slaapt helaas niet verbeterd nog steeds koorts. Maar kan wel lachen nog gelukkig!
pfff nog steeds 39,4 koorts doen jullie je kindje dan in bad eigenlijk? ga haar nu in bad doen.. niet te warm natuurlijk..
hangt ervan af Es hoe hij/ zij is. Soms knappen ze er wel van op. Ach als ze het niet leuk vindt is ze er snel weer uit ..
ach... naomi nog ziek. en koorts zielig or. ik heb altijd gedacht dat je met koorts je kindje niet in bad moest/mocht doen. dus toen djesslyn een week lang koorts had hebben we haar alleen op de waskussen snel gewassen en weer aangekleed niet in bad gedaan. dacht dat het niet mocht. weet niet of ik het al gezegd had maar mn vriendin in bevallen en het is een meisje(wat ik al had gegokt!) vorige week is ze bevallen na een bevalling van 21 uur. maar t meisje is al boven dr geboorte gewicht dus gaat super! en ze krijgt bv!