lieffies alvast de beste wensen voor 2011!!! 2010 was een gemengd jaar met veel geluk maar ook veel verdriet. maar 1 ding is zeker het was wel het jaar dat onze wondertjes geboren werden!!!! xxx van ons 4tjes ps: ik moet nu 4 dagen werken dus ik zal wel niet meer online komen dus dan weten jullie dat
Lieve meiden, de allerbeste wensen voor 2011. Dat het een gezond & gelukkig jaar mag worden voor jullie gezin & familie & vrienden. Alle visite (ivm de verjaardag van mijn zoon) is de deur uit en we hebben het huis weer op orde. Even lekker tijd voor onszelf. De kids hebben zich geweldig gedragen tijdens de verjaardag en liggen allemaal lekker te tukken. Heel veel liefs van mij en veel plezier vanavond.
Hé lieverds! Voor iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst!en dat we hier maar heel wat af kunnen kletsen! liefs!
Happy new year allemaal, dat het een mooi jaar mag worden met onze ukkies Heb Kim niet gehoord vannacht, ze slaapt nu nog. Ondanks alle harde knallen. Ik was al om half 7 wakker, altijd vroeg pfff xxx
2011! Wow dat klinkt wel he. Hier het nieuwe jaar niet begonnen met een goede nacht maar ok dan moet ze maar vanavond beginnen . Ben helemaal opperdepop, halve kater en dan zo weinig slaapt helpt ook niet echt haha. Ik heb net manlief uit het grote bed gegooid zodat ik er met de kleine meid in kan liggen. Dan kan ik tenminste nog een beetje rusten ipv beneden zitten. De jongens liggen nog lekker te tukken. De oudste hebben we om 12 uur wakker gemaakt. Wat zo schattig hij dacht dat het voor zijn verjaardag was (zijn broer was die dag jarig dus hij dacht dat het nu zijn beut was). Nou tot later! Ik kijken of deze kleine spruit na haar fles nog een tukkie gaat doen want dan doe ik mee x
Heerlijk Eline !! Balen dat je zelf al wel wakker bent !! Koekkie, hihi wat een schatje !! Nou hier niet zo'n geweldige 'nacht' gehad na 12.00.. Om 20 voor 12 werd Jildou wakker, dus die heb ik maar meegenomen, aangezien de kans groot was ze nog niet zou slapen om 12 uur en ze dan zou schrikken, dat moeten we niet hebben.. Nou 5 over 12.. Rinze werd ook wakker maar mijn leuke s.fam en man gingen naar buiten om vuurwerk af te steken.. Heel leuk dat ik dan alleen met 2 kleine kinderen zit. Dus had behoorlijk de smoor in... Als ik m'n zin had gedaan was ik half 1 naar bed gegaan met m'n kleintjes. Doe even sociaal zeg !! Komen ze 1 uur doodleuk binnensjouwen.. Heb je dit gezien, dat gezien? Uuh neej, aangezien ik hier alleen met 2 kinderen zat.. Dus heb wel even laten merken dat ik boos was. Tsjongejonge zeg.. Dit was dus ook de laatste keer dat s.ouders hier komen voor mij met oud en nieuw. Nou over de nacht verder maar niet te spreken.. Kwart over 2 lagen we in bed. ben elke 2 uur er wel uit geweest, Kor was overigens wel lief dat hij Rinze ook 2x gedaan heeft hoor.. Maar goed, grr nacht dus... En dat in combi met verkouden zijn maakt me niet erg blij vandaag!! Fijn begin van het nieuwe jaar...
Ha lieve meiden, Ik wil jullie een heel mooi, gelukkig, gezond en liefdevol 2011 wensen. Hoop binnenkort weer wat bij te kunnen lezen en te reageren op jullie, druk druk druk, sorry. Liefs.
Happy New Year meiden!! Dat het een mooi en gezond 2011 mag zijn voor ons allemaal! @Koekkie, wat lief van je oudste, hij vond het vast prachtig al het vuurwerk? Oh lieve Noëlle toch, vanavond extra je best doen meisje. @Sam, aiai da's idd niet zo handig gedaan van de familie, er had toch ook iemand bij jou kunnen blijven, zodat je in ieder geval niet helemaal alleen met de 2 kids binnen hoefde toe kijken....kan me voorstellen dat dat niet lekker valt. @Eline, fijn dat Kim door al het geknal heen is geslapen. @hier, Bram was nog wakker om 00.00 uur, na zijn fles van 23.00. Dus die heeft op schoot bij zijn tante vuurwerk zitten kijken, vond het wel mooi allemaal. Ging later wel goed naar bed. De hond van mijn zus sliep ook door alles heen, dus lekker avondje gehad. Wel weer veel te veel gegeten, dus vandaag maar ff rustig aan , straks op verjaardag bij mijn zwager.
allemaal gelukkig en gezond 2011!! hier sliep djesslyn gister gewoon door de herrie heen en was flinke herrie om 12 uur. spike was echt super bang! zo bang heb ik hem nog nooit gezien in die jaren. gelukkig voor hem is het weer voorbij. vorig jaar vond hij het wel mooi en ging die zelfs voor het raam kijken maar nu... heel de dag liggen trillen en toen het 12 uur was en alles los ging had tie het niet meer. rennen door het huis van waar kan ik het beste wezen arm ventje heb hem maar op mn slaapkamer gedaan. nu gaat het weer goed gelukkig. ach.. djesslyn is gewoon schor dat klinkt best raar als ze nu brabbeld. oja en nog iets 3 wkn geleden vertelde ik toch dat ze op dr buik was gedraaid. nou daarna heeft ze het nooit meer gedaan. hihi is ze nu laat ermee zeker?
Iedereen de beste wensen!!! Een erg gezellige jaarwisseling gehad. Eerst met 15 man wezen wokken en daarna bij vrienden thuis lekker oud&nieuw gevierd! Tijdens het wokken heeft Naomi geslapen in de kinderwagen, ongeveer een klein uurtje. Maar toen we thuis bij die vrienden kwamen wilde ik haar in het campingbedje leggen en heeft ze de hele buurt bij elkaar geschreeuwd een uur lang en heb ik haar er maar uitgehaald... Dus om 12u was mevrouw nog wakker en hebben we voor het raam naar het vuurwerk gekeken Ze vond het prachtig!! Daarna nog een keer geprobeerd om te laten slapen, maar helaas geen succes!! Dus toen het ergste vuurwerk voorbij was zijn we naar huis gegaan en thuis in haar eigen bed sliep ze echt GELIJK!! Tis gewoon echt een drama met ergens anders slapen in een campingbedje of wat dan ook.. In dr eigen kinderwagen slaapt ze wel, maar niet langer dan een half uur dus dat schiet ook niet op.. Maar ze heeft vanmorgen wel uitgeslapen tot half 10 Straks gaan we de hond weer ophalen bij me vader en iedereen gelukkig nieuwjaar wensen!
Gisteren gezellig met zn allen bij mijn schoonzusje gegeten en wij zijn op tijd weer naar huis gegaan. Was zelf erg moe en had hoofdpijn dus anissa bv gegeven want had geen zin om te moeten kolven. Maar ze kwam vannacht dus ook weer 2x en na 6u wilde ze niet meer slapen. Manlief is om 8u met haar opgestaan en mij laten liggen. Nu ben ik beneden en ligt hij weer even in bed, haha. Lag trouwens al voor 0.00u te slapen dus heb niets meegekregen van vuurwerk. Vandaag lekker niksen thuis en spelen/knuffelen met ons meisje die nog steeds overdag niet meer wil slapen..
Zo stonden manlief en mijn oudste zoon (in pyampje) naar het vuurwerk te kijken. Hij vond het zo mooi.
De cadeautjes waren groter dan hemzelf grappig genoeg was een popje van Toy Story (2 euro uitverkoop) favoriet. Maar we maken vooruitgang vorig jaar toen hij 1 werd was het pakpapier het leukste
@Koekkie, leuke foto!! En jullie mannetje zo blij met zijn cadeautjes, en dan het kleinste cadeautje favoriet, geweldig. Pakpapier is ook leuk om mee te spelen toch, als je 1 jaar wordt is dat een heel avontuur @MoederK, hoe voel je je nu, is de hoofdpijn gezakt? Jullie kleine meisje niet meer slapen overdag...aiai, ook een meisje wat alles mee wil maken @Es, te gekke foto! Knap hoor van Naomi, maar ben je niet bang dat ze ineens los laat en achterover valt? @Bubsie, is Spike alweer een beetje gekalmeerd? Het is eigenlijk ook niks voor huisdieren al dat geknal, de hond van de buren zat als een rillend rietje op de bank. Moet wel zeggen dat de labrador van mijn zus voor pampus heeft gelegen zowat de hele avond, die snurkte (jaja echt met geluiden) zo het nieuwe jaar in
ach stap je voor stapje wilt hij vast hele dure dingen hebben. wat zal het volgend jaar worden. gelukkig een jaartje wachten. Hij is (ja ik zeg het van mijn eigen zoon) zooooooooooo grappig (en zo knap ). Echt een clowntje. Door gebarentaal leert hij zijn miniek te gebruiken. Dus alles gaat megaoverdreven. We liggen de hele dag om hem in een deuk.