Och ja, vind m'n werk wel leuk ! Geen probleem als ik oppas kan regelen ! Nou dit krijsen was echt eng.. Had hem nog nooit zolang zo gezien..
Vallen die korstjes dan vanzelf een keer af? Alleen onder haar lip zit een plekje en die blijft door haar gezijver etc nat... hoe gaat die weg dan? Ja, met dit is ze wel snel alleen botst ze nu de hele dag met haar hoofd overal tegen omdat ze teveel wil.. Ook is het lastig dat ze niet wil zitten want dan zou ze misschien snappen dat je vanuit staan eerst moet zitten maar madame valt nu gewoon
Idd moederK als ik die niet had !! Huilde hij nog !! Ja het gaat vanzelf weer dicht, al kan die onder haar lip wel wat langer duren dan, omdat die steeds nat wordt. Maar vooral niet pulken, dan krijg je littekens.
Goedemorgen! Hier 2x eruit geweest vannacht voor Naomi. Viel wel mee gelukkig! Vanmorgen na de fles koorts gemeten maar gelukkig is het gezakt! Nu nog wel verhoging maar geen koorts meer! Gelukkig! Ze is ook weer wat actiever en drukker dan de laatste 2 dagen Vanmiddag komt mijn vader even een bakkie doen, gezellig! En verder weinig plannen.
@Dithje, ik duim voor jullie, succes!! @MoederK, fijn dat de waterpokken langzaam aan weg gaan. @Sam, arme Rinze, zo gekrijsd. Met een korte maand vliegt de banner zo door @Goldy, succes op je werk met het gesprekje. @hier, alles zijn gangetje. Bram alweer 7 maanden (en een dag ), time flies! Straks even wandelen, de zon schijnt!!
Die banners zijn helemaal van slag omdat Februari deze maand maar 28 dagen heeft Mijn nichtje is de 29e geboren en zou dus de 29e precies 3 maanden oud zijn. Nu is ze vandaag 3 maanden & 1 dag.. hahaha Ja hoor!! Dan is Naomi zeker over 2 dagen 8 maanden en 1 dag! hihi
Zo Naomi haar eerste album is vol!! Ik had gedacht wel tot haar eerste jaar aan 1 album te komen.. niet dus
Hoe is het met Naomi? Haha ik heb een digitaal album van Jildou haar eerste jaar van 90 pagina's !! Van Rinze zat ik ook al op een dikke 70 maar helaas is er iets fout gegaan en kan ik opnieuw !!
Ik vind het leuk om zelf foto's te plakken en er wat bij te schrijven Wel ga ik een digitaal album maken van ons trouwen! Ja t gaat met Naomi redelijk. Nog niet je-van-het, maar t gaat beter! Nog wel verhoging maar geen koorts meer gelukkig. Ze zit nu in de box en toch beetje te spelen. Straks komt mijn vader even een bakkie doen, vind ze vast leuk om hem even te zien
@ es. fijn dat naomi geen koorts meer heeft! @ banners wel appart inderdaad. vooral die van j2j haha ben benieuwd wat de mijne aangeeft straks. @ hier, djesslyn heeft gister zitten dansen op de muziek. stond op de vengaboys hihi had tv op muziekzender en Djesslyn vond die muziek wel leuk, alleen toen we gingen filmen deed ze het gelijk wat minder haha maar wel leuk filmpje geworden. zal hem s ff uploaden en showen. verder is mn comp super traag en wordt ik er gek van dat alles zo lang duurt vandaar mijn vele afwezigheid opt moment.
Ooh bah bubsie Es fijn!! Inplakken is ook leuk idd !! Nou hier vanochtend Rinze maar weer losec gegeven. Hij was er een week af (van de ochtend pil, s avonds nog wel) maar gaat steeds meer krijsen
Zo opa is weer weg. En Naomi nu op bed! En slaapt! Kan ik even relaxen! En meiden!!! Ik heb een leuk nieuwtje!! Vincent heeft per 1 april een nieuwe baan!! (of had ik dat al verteld?) Maar goed! Hij gaat dus een tuinersbedrijf runnen in de tomaten (hoe of wat hou ik verder even privé, zeker op internet) Maaaaaaaaaaar nu (voor mij) het leukste!!! BIJ DAT BEDRIJF ZIT EEN VRIJSTAAND HUIS!!! Wat we waarschijnlijk van Vincent zijn baas kunnen gaan huren!! Aangezien het huis bij dat bedrijf hoort en de baas zelf bij zijn andere bedrijf woont (hij heeft zeg maar 2 tuinen) En aangezien Vincent die andere tuin gaat runnen en het huis dus leeg komt bij die tuin, is het zeer waarschijnlijk dat wij erin mogen gaan wonen!! Dit is natuurlijk super!! Er zit veel grond omheen, veel kamers, alles lekker groot!! Ja het is vrijstaand, dat zegt denk ik wel genoeg! Ja het is geen kopen, maar huren van je baas. Maar ach, je hebt altijd een contract, dus zie er verder geen problemen mee. En het is voor de baas ook alleen maar fijn dat je werknemer bij het bedrijf woont. Het enige nadeel voor mij is dat Vincent wel weer meer aan het werk zou zijn. Maar wel bij huis! Dus elke keer als hij ff tijd hebt kan hij zo naar huis om een boterham te eten bijvoorbeeld En WAUW voor de hond lekker veel grond erbij, voor Naomi straks als ze wat ouder is, kan ze heerlijk rond rennen en spelen. En af en toe bij papa kijken als hij aan het werk is! Nu dit klote huis nog verkopen! Maar als we dat huis in mogen laten we dit huis lekker leeg staan (te koop) want dat is nog wel op te brengen. Alleen een 2e hypotheek kunnen we gewoon niet.. Natuurlijk is het nog niet 100% zeker allemaal, maar we hebben goede hoop. Vincent zei het ook al dat het wel vrijwel zeker is. Maar iedereen toch maar even duimen!!