Haai meiden!! Elea; wat gezellig dat je S-ouders er zijn! Eline; Spannend zeg zo aan het wachten.. Heb je al wat gehoord? Dithje; Wat fijn dat de operatie goed geslaagd is, en ze het op de ''makkelijke'' manier hebben kunnen doen. Nu hopen dat ze lekker snel opgeknapt en naar huis mag! Einneh; He bah Mark verkouden! En dat liedjesboekje heeft Naomi ook! haha Eline; Dat spiegeltje heeft Naomi ook.. ''de liefste baby dat ben jij, kom en zing met mij'' Hier; Redelijke nacht. Om 1 uur en om 4 uur even speentje gegeven verder goed geslapen. Om half 9 was ze wakker voor de eerste fles. Om 10 uur fruit gegeten en nu ff lekker in de box, ik ga even stofzuigen en om half 12 gaat ze weer lekker naar bed. Ze heeft geen koorts meer *afkloppen* Vanmiddag komt een vriendin lang. De moeder van dat meisje waar ik maandag op gepast heb Vrijdag komt ze trouwens ook 's middags weer hier, en dan brengen wij haar 's avonds naar huis en blijven we gelijk bij hun eten..
Es, gelukkig heeft ze geen koorts meer. Jaaa dat spiegeltje hahah, Kim is er echt gek van Meiden ik word gek van de zenuwen, nog niets gehoord, bod loopt om 12 uur af. Vorige keer belde die ook een paar min voordat bod afliep. pffff
Argh Eline wat een spannende ochtend! Ik duim voor je. Fijn Es dat Naomi geen koorts meer heeft! Speeltjes; wat zijn aanraders? Wil voor Luca vanmiddag wat nieuws gaan kopen. Iemand tips?
Dithje; Ik vind die speeltjes van Vtech of Fisher-price echt ge-wel-dig!! Echt een aanrader, veel verschillende dingen erop, veel melodietjes veel mogelijkheden..
Mogguh dames! @Dithje, wat fijn dat alles goed is gegaan met je mams!! Wat hebben ze precies gedaan als ik vragen mag @Es, Wat een supernieuws over het huis/Vincent zijn baan! Top zeg!! Wat fijn dat ze geen koorts meer heeft! @Sam, wat las ik nou over exceem, heeft Rinze daar zo'n last van? Jeetje wat sneu joh... Dat kereltje van jou heeft wat te verduren (gehad) by the way @Eline, Spannend!!!!!!!!! Duim voor je @Bubsie, kan hier op t werk geen filmpje kijken, zal thuis ffies kijken, leuk! @Tamara, fijn dat alles goed was op het CB! @Speeltjes, wat bij Luuk nu echt heel erg in trek is een slak gevuld met blokjes in allerlei kleurtjes en die slak zit een muziekje. Hij pakt die blokjes dan allemaal beet en bestudeerd ze, en wij stapelen ze dan en dan gooien wij het om (of hijzelf), vind ie prachtig Sleutelbos met muziekje van Fisher Price is ook erg in trek nu @Hier, aan het werk blegh.. Baas ligt in zh dus erg rustig hier, maar dat is dan ook echt altijd stilte voor de storm Heb weer op leuke vacature geschreven voor een managementassistent voor 24 uur bij een Kinderopvang. Ben benieuwd Tot nu toe steeds afgewezen, terwijl ik echt een dijk van een CV heb, maar dat zegt ook niks tegenwoordig.. En spierpijn!! Jaja madam is aan het sporten en goed ook doe 2 x per week aan Funfight en 1 x per week aan cardio fitness. Nog 2,5 kilo en zit aan het gewicht van voor mijn zwangerschap, blij! Voor het mooie wil ik er nog 10 kilo af, maar dat is een streven Fijne dag dames!
Haai die Nance! Werkse meid! En ik duim voor je sollicitatie!! Zou wel gaaf zijn zeg!! En WoWh wat ben je goed bezigg met sporten! Ik zeg ook al maanden dat ik moet gaan ben echt zo'n doorzetter daarin (not) Of misschien heb ik er wel gewoon helemaal geen zin in, maar praat ik het goed door elke keer te zeggen; ja ik ga wel een keer Hier; Naomi ligt op bed, nog te mutsen, maar die valt (hopelijk) zo wel in slaap! Ga even speentje geven want die heeft ze geloof ik alweer op de grond gegooid
@Es, zou zeker gaaf zijn! Maar ik ga er vanuit nee dan kan het alleen maar meevallen Ja goed bezig he, al is het vaak meer 2 x dan 3 x hoor, maar ben goed op weg En ik zei ook steeds dat ik daar geen fut voor had maar ineens dacht ik; laat ik het eens omdraaien, en inderdaad ik krijg er bergen energie voor terug. Misschien dat ik daarom hier ook weer wat actiever ben, heb echt in dipje gezeten En slaapt ze weer? Hier wordt ook regelmatig de speen door de kamer gesmeten
Ja gewoon nergens vanuit gaan dan kan het alleen maar meevallen inderdaad! En 2 a 3x vind ik heel netjes!! Ik zou beginnen met 1x in de week, gewoonweg omdat ik anders bang ben dat ik het snel opgeef ofzo.. Ben echt zo'n held daarin! Maar geloof inderdaad wel dat het je goed doet.. zeker na een dip! Ik zit natuurlijk veel thuis, dus t zal voor mij ook wel goed doen denk ik hoor.. Ja ze slaapt weer! Speen even van de grond geraapt, afgespoeld en weer gegeven en toen was ze vertrokken.. Dr oogjes waren al dicht En met de speen gooien door de kamer? haha dat gebeurt hier soms wel 4x achter elkaar.. dan blijf je lopen..
40 minuten geslapen en mevrouw ligt weer te keten in haar bed Laat haar maar even liggen, in de hoop ze nog even slaapt, maar ben er bang voor van niet..
Thanks meiden voor de reacties mbt speeltjes. Als ik het goed lees moet het kleurrijk zijn en een muziekje inzitten. Moet lukken! Duim voor je hoor Nancy! Weet je wat het is met solliciteren? Nu de markt weer aantrekt en dus ook vacatures reageren er soms zo'n 50 mensen op een en dezelfde vacature. Dan kan je een dijk van een cv hebben, de kans dat je er dan uitpikt wordt is natuurlijk veel kleiner. Maar het komt vast goed meis! Mams is geopereerd aan haar stoma. Ze had een dubbelloops en die is nu omgezet naar een enkelloops. Hier; had net een verkoper aan de deur staan. Wat een lullo en de brutaliteit! Heb immers zo'n sticker van nee geen verkopers op de deur :x
Nou de makelaar belde 10 voor 12, met tegenbod van 240.000 Met mannetje overlegd, en hem teruggebeld, dat we ertussenin willen gaan zitten, met 238000. Dat ik het uiterlijk morgenochtend wil weten, en dit echt het laatste bod is. Vindt het nog vrij hoog, maar 11000 euro eraf, pfff Moet straks nog werken ook, bah xxxx
@Dithje, ja ik kreeg laatst een afwijzing dat ze meer dan 200(!!! ) reacties hadden ontvangen pfffff was ook een erg leuke functie, dat wel Ach jemig en hoe voelt ze zich nu je moeder? Bij ons is het altijd voor ze iets kunnen zeggen, geen interesse en dan boem deur dicht, irritant! Laatst deed Bas dat dus en net toen hij de deur dicht wilde doen hoorde hij die knul nog net klootzak ofzo zeggen Dus Bas deur weer open en pardon wat zei je?? Nee nee niks meneer pfffffff de brutaliteit!!! :x:x @Es, ze had dus geen zin om te slapen meer, darmpie Leuk he die matten, lieve foto!!! @Eline, hmmmmm jammer! Ben benieuwd wat ze over tegenbod zeggen..
@ dithje: fijn dat de operatie geslaagd is!! inderdaad altijd spannend. @ es. eline. hier hetzelfde spiegeltje hihi!! @ nancy hij staat ook op mn hyves het filmpje misschien kan je dat wel op je werk? @ sporten: hier ze ik ook steeds dat het wel goed is. maar gaan ho maar. dan moet ik alleen en ik heb al last van mn rug en bekken dus niet echt een optie. maar zou wel eens een leuke bezigheid zijn maar ja. ow krijg net een brief van cz had mn factuur opgestuurd van de osteopaat 82,50. wordt niet vergoed!! WTF!!! @ es. lief or zo op die kleurrijke matte! leuk!
@Bubsie, nee Hyves kan ik al helemaal niet op boehoe zal zo even checken met mijn telefoon of ik daar filmpjes op kan zien Het is echt een wonder hoor dat ik nu sport haha maar ik heb nu een sportmaatje en dat helpt echt, dan MOET je wel omdat er iemand op je staat te wachten... Niet vergoed, baaaaaaah wat jammer!
ow haha. ja weet je wat er nu is.. de datum op de factuur was van vorig jaar en daar heb ik alles al vergoed gekregen dus zat over het vergoedings bedrag. maar daaag de datum was afgelopen maand dus dit jaar. moet dus weer een nieuwe factuur vragen en opnieuw opsturen. net gelijk ff mail gestuurd hopelijk sturen ze een goede factuur op. want vind het toch wel smak met geld de helft wordt als het goed is vergoed. toch weer 40 euro! ik ga weer vandoor ff iemand knippen.
Pfff wat spannend Eline! De duimen draaien nog hoor Wow Nancy wat ben jij goed bezig met je sporten Ik ben al blij als ik de moed bijeen raap om 1x per week te gaan Ik ben dan ook al een week of 3 niet geweest Met mams gaat het goed! Ze voelt zich ook al wel weer redelijk ok. Ik sprak haar net en als het zo goed blijft gaan mag ze vrijdag al naar huis Leuk die mat Es! Gelukkig Bubsie zijn je kansen op een vergoeding nog niet verkeken! Wij hebben de osteo destijds helemaal vergoed gehad, 3 behandelingen van E 80,- Heb je je polisvoorwaarden al goed nagekeken naar de vergoeding?
@Dithje, fijn dat de operatie goed is gegaan en je mams waarschijnlijk vrijdag al naar huis mag! Hier ook de speeltjes van V-Tech erg in trek (oftewel licht, geluid en muziek ). @Es, leuke speelmatten, zit er ook over te denken. @Nancy, wat goed dat je zo fanatiek aan het sporten bent, petje af! Ik duim voor je met solliciteren dat je snel uit de stapel brieven wordt gehaald! @Bubsie, 40 euro is wel even de moeite waard om nieuwe factuur voor te vragen. @Elea, leuk dat je schoonouders op bezoek zijn. Beterschap voor jouw twee meiden! @MoederK, aiai ook al weinig zin om steeds te gaan werken, goed dat je het gaat aanstippen op het werk. Hoe was je nacht? @Eline, spannend! Ik duim voor goed nieuws! @Tamara, goed gegroeid jouw meisje! @hier, vanmorgen weer gewerkt, morgen nog een dagje en dan weekend. Voelt steeds beter, alleen baal ik dat er zo weinig werk ligt (wat dan ook nog gedeeld moet worden met 2-en). Nu zag ik vorige week een hele leuke vacature voor 16 uur (ook nog dichter bij huis), heb net de stoute schoenen aangetrokken en gesolliciteerd. We shall see....
@ elea, beterschap voor je meisjes! @ dithje, super dat de operatie geslaagd is en het herstel waarschijnlijk niet zo lang zal duren! @ einneh, beterschap voor Mark. Haha dat liedjesboek heeft Jayden ook. Soms is hij er mee aant spelen en dan begint hij ineens beetje te huilen, zit zijn vingertje er tussen.. maar hij vind het nog steeds leuk dat boek . @ es, gelukkig heeft Naomi geen koorts meer. Gezellig dat je vriendin langs komt, veel plezier! leuk de matten! @ nancy, Nou hopen dat je op deze vacature wel uitgenodigd word! Zo zo, actief bezig zeg! Goed dat je nog maar 2,5 kilo moet tot je oude gewicht. Hier ook weer aan het sporten 2x per week, moet nog 3,5 kilo tot mn oude gewicht en wil er dan ook nog 10 kilo af. Nu trouwens al binnen 3,5 week 4.8 kilo afgevallen @ eline, he toch, nou moet je weer in spanning zitten tot morgen! Werkse straks. @ j2j, ook gesoliciteerd op een andere baan, succes ermee! Hier; Vanmorgen gesport, om 4 uur moet ik werken. En morgen ook de hele dag werken. En dan heb ik ook weekend want heb zaterdag vrij, dan hebben we fotoreportage met mam en pap en mijn broers. En zondag gaan wij een dagje carnavallen hihi.. Hou er normaal niet zo van maar omdat wij al een hele tijd er niet meer echt uit zijn geweest (ivm alle gedoe met schoonvader) vonden we het toch leuk om met een hoop vrienden lekker op stap te gaan. Heb er zin in! Nog meer mensen die carnaval vieren?